5.3.11

Το κεφάλι ψηλά....

To κεφάλι ψηλά
και τα χέρια ανοιχτά,
σε δυο μέρες θα βάψεις
100 τετραγωνικά!


Δεν ξέρω πως τα περνάτε εσείς, αλλά εμείς πρέπει μέχρι αύριο να τελειώσουμε το βάψιμο του εργαστηρίου και να ξεκινήσουμε την προετοιμασία για τη λαγάνα! Χέσε μέσα δλδ....

Κι επειδή η ζωή είναι για τους κοντούς, εγώ αποφάσισα να ζωγραφίσω τις αποθήκες!!!


Το βρίσκω πιο δημιουργικό και δεν βαριέμαι! Δεν ξέρω τι γνώμη θα χουν οι υπόλοιποι όταν το δουν, εμένα μ αρέσει πάντως! :)Και για να μη νομίσετε ότι είμαι τεμπελόσκυλο, ορίστε και η ανταμοιβή του μάστορα στα γρήγορα:

Μακαρονάδα με τόνο και κρέμα γάλακτος!
Αν δεν την δοκιμάσετε, μη βιαστείτε να κάνετε μπλιαχ όπως κι εγώ, γιατί είναι πολύ σούπερ!

Χρειαζόμαστε:
Ενα πακέτο μακαρόνια (Τα βράζετε όσο γουστάρετε κ συνεχίζετε)

Σάλτσα:
2 μικρές κρέμες γαλ.
2 σκελίδες σκόρδο
2 κονσέρβες τόνο σε νερό ή λάδι


Σωτάρετε σε μια κουταλιά λάδι ψιλοκομμένο το σκόρδο και πετάτε μέσα και τον τόνο και αφού τ αφήσετε 5 λεπτά στο τηγάνι, ρίχνετε την κρέμα γάλακτος κ περιμένετε μέχρι να δέσει! Αν θέλετε προσθέτετε στη μακαρονάδα σας και τυρί τριμμένο!

Αφου τα τσακίσουμε, πάμε να φτιάξουμε και γλυκό σοκολάτας
με μπισκότα!

Χρειαζόμαστε:
200γρ κουβερτούρα
1/2 λίτρο γάλα
1 κουταλιά σούπας κονιάκ
100γρ βούτυρο
1 πακέτο πτι μπερ τριμμένο
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα το γάλα να ζεσταθεί και ρίχνουμε μέσα
το βούτυρο να λιώσει μαζί με την κουβερτούρα σπασμένη σε κομμάτια!
Μόλλις λιώσει κι αυτή,-βγάζουμε την κατσαρόλα απ το μάτι-
ρίχνουμε το κονιάκ -ανακατεύουμε- και τα μπισκότα κι ανακατεύουμε!
Τα βάζουμε όλα σε φορμάκια και στο ψυγείο μέχρι να σφίξει!

Είναι εύκολα και τα δύο, στοιχίζουν λίγο και τρώγονται στο τσακ μπαμ!

Κι αφού κάνουμε ένα μπάνιο, ρίχουμε κι έναν ύπνο μέχρι το απόγευμα!Μπρρρρρ.... Κάνει κρύοοοοοο... Και μη ξεχνάτε....

Το κεφάλι ψηλά και τα χέρια ανοιχτά... Τα χέρια είπα!

Καλό τριήμερο σε όλους!

32 σχόλια:

Astrofegia είπε...

Χαρά και εργασία βλέπω εγώ σ'αυτό το ποστ...!

Μάλιστα σαν μπόνους προσφέρεις δυο όμορφες συνταγές...πειράζει να παραλείψω το κυρίως μενού και να πάω απευθείας στο γλυκό? χαχαχαχα

Σαν ανταπόδωση θα σου αφιερώσω ένα αγαπημένο τραγούδι του λατρεμένου Μιχάλη:

http://www.youtube.com/watch?v=98G4Cdn_K_s&feature=related

Άντε χαρούμενα κούλουμα και καλή Σαρακοστή!

Φιλιάααααα! ;)

akantoy είπε...

ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΚΕΦΑΚΙ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ..ΧΑΧΑ
ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ..!!!!

Marouli είπε...

Μια απορια εχω.. στεγνωνει το χρωμα με την υγρασια που εχουμε? Τα λουλουδακια πολυ μου αρεσουν!! Τωρα για το μενου μενω στα γλυκα γτ δεν τρωω τα μακαρονια γενικα!Το σκυλι τι εχει ντυθει?

Μαρουλοφιλακια!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ετσι, με κέφι στη δουλειά
χαρά και εργασία,
δουλεύουν και τ΄ αφεντικά
αυτή ΄ναι η ουσία....


καλό τριήμερο

Velvet είπε...

Αντζελ σημειωσε
κι την δικη μου σπεσιαλιτε
για να μην νομισεις
οτι ειμαι κι εγω τεμπελοσκυλο

Σπαγγέτι με λαδι,
σκόρδο, και πεπεροντσινο

Σαλτσα:
για 2 ατομα
4 σκελιδες σκορδο
1 κοκκινη καυτερή πιπεριά
ελαιόλαδο

Τα σοταρεις ολα αυτα σε ενα τηγανι
Αφού σουρωσεις τα μακαρονια
τα αναμιγνυεις στο τηγανι
με την σοταρισμενη σαλτσα
και μετα τα σερβιρεις
Και buon apetito
Κρασι κοκκινο Μερλοτ

Καλο τριημερο ευχομαι...
-

monahikoslikos είπε...

Τα στάχυα είναι όλα τα λεφτά αν και η φωτογραφία τ' αδικεί.

ΛΕΩΝ είπε...

Τι υπερπαραγωγή ανάρτηση είναι αυτή γλυκιά μου???
όλα είναι σούπερ!!!!
Καλά Κούλουμα!

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου είδες κέφι και κακό;;;
Χα χα χα χα χα χα χα
Δοκίμασε το γλυκάκι, εύκολο είναι
και θα με θυμηθείς! Σ ευχαριστώ πολύ για το τραγουδάκι...Χέρια ψηλά ε;;;;
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο να χεις!
Σμουατςςςςςςςςςςςςςςς

akantoy μου κάπως έτσι αλλά δεν
το λέμε παραέξω! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και
καλά κούλουμα να χεις!

Μαρουλάκι μου βάζω τον εξαερισμό
και στεγνώνει σχετικά σύντομα!
Τα λουλουδάκια είναι πολύ πιο
όμορφα από κοντά και φαίνεται
κ το μέγεθός τους! Νομίζω
πως χάνουν πολύ στη φωτό!
Το σκυλάκι έχει ντυθεί με
την κουβέρτα του! Χα χα χα χα
Νάνι time καταλαβαίνεις! Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκό μου!

Φάνη μου γίνεται αλλιώς;
Δεν γίνεται! Αλλά το διασκεδάσαμε!
Φιλιά πολλά σύντεκνε! Καλά κούλουμα!

Velvet μου θα τη δοκιμάσω!
Μ αρέσει ότι έχει να κάνει
με μακαρονάδες! Σ ευχαριστώ πολύ!
Καλό τριήμερο κι από μένα!
Φιλιά πολλάαααα

Λύκε μου, που να δεις και
τις σημερινές μου δημιουργίες!
Πολύ σούπερ έγινε! Σαν παιδικό χωριό
το κάναμε το μαγαζί! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλά κούλουμα!

Λιονταράκι μου είδες;;;
Πήρα φόρα! Χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκό μου
Να σαι καλά! Φιλιά πολλά
και καλά κούλουμα!

Naturedigital είπε...

Καλημέρα.
Η δουλειά θέλει και καλό φαγητό για να αντέχει ο εργαζόμενοσ..
Καλη Σαρακοστή.
Φιλιά.
Κωστής

Lilith είπε...

Από πού να ξεκινήσω;;;
Καταρχήν, εγώ ξέρω ότι μόλις άρχισα να έχω δεύτερες σκέψεις για τη συγκατοίκησή μας στο σπιτάκι της παραλίας, αμέσως έγινες καλό παιδί και άρχισες να μαγειρεύεις!
Και όχι μόνο άρχισες να μαγειρεύεις, αλλά μας παραθέτεις και τις συνταγές για του λόγου το αληθές. :)))
Χμ... η προσπάθεια είναι πολύ καλή αν και... πρέπει να μειώσουμε λίγο τα λιπαρά στο beach house γιατί δεν θα είμαστε και στα καλύτερα μας νιάτα τότε. :)))
Επίσης, έχω να παρατηρήσω ότι η κατανομή εργασίας στο σπίτι σας γίνεται με δίκαιες διαδικασίες...
Ο άνθρωπος πρέπει να βάψει 100 τετρ. σε 2 μέρες και εσύ θα... ζωγραφίσεις τις αποθήκες! Χρήσιμοοοοοοοοο!!! :Ρ

Φιλιάαα!!!

D.Angel είπε...

Κωστή μου όντως έτσι είναι!
Καλά κούλουμα κ καλή Σαρακοστή
κι από μένα!

Λιλιθάκι μου που και που
κάνω κι αυτή τη θυσία!
Χα χα χα χα χα χα
Εντάξει μωρέ... ένα πακέτο μακαρόνια
χωρίς βούτυρα, έναν τόνο σε νέρο
κ μια κρέμα light μια χαρά θα είναι
Χα χα χα χα χα Ολα κι ολα,
τη σοκολάτα δεν την κόβω!
Δεν γίνεται!Οσο για το βάψιμο...
έχω τους λόγους μου! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααααα

zoyzoy είπε...

Τι σας ήρθε για ανανέωση στο εργαστήριο τώρα που περιμένουν οι λαγάνες στη γωνία:))

Και όμως στα κέφια σου σε βλέπω δημιουργική και ορεξάτη!
Το γλυκάκι θα τσιμπήσω καθώς είμαι λιχούδα:))

Καλά Κούλουμα με φιλιά θαλασσινά:))

Και λοιπόν;E allora? είπε...

έχω βάψει κιε γώ το σπίτι και μπορώ να πω οτι παρά την κουραση το θυμάμαι με χαρά...είχε έρθει κόσμος και βοηθούσε,σαντουιτς και μπύρες...σκέτη γιορτή :))))

Καλή σαρακοστή!
χχχχ

Dark13Sun είπε...

Αυτη η αναρτηση τα εχει ολα!μα κυριως βγαζει μια χαρουμενη αυρα..κατι που λειπει απο τους χωρους των ιστολογιων μας...δεν ξερω γιατι σχεδον ολοι εχουμε την διαθεση να βγαλουμε την μαυριλα μας...ευγε!!

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου δεν μας ηρθε εμάς! Το υγειονομικό το ζήτησε και θα περάσει αυτη την εβδομάδα για έλεγχο! Τους είπαμε ότι δεν γίνεται αυτή την εποχή αλλά δεν μας ακούγανε! Πάντως το κάναμε με κέφι! Καλά Κούλουμα
γλυκιά μου! Φιλιά πολλά

Και λοιπόν μου, δεν μπορώ
να πω ότι το γιορτάσαμε αλλά καλά ήταν!Δεν έχω παράπονο! Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου.Καλή Σαρακοστή κι από μένα!

Dark13Sun καλωσόρισες!
Κι εγώ μες στην απελπισία είμαι
μη με βλέπεις έτσι! Ειδικά σήμερα
είμαι ένα πτώμα αλλά δεν γινόταν
να με πάρει από κάτω με τίποτα!
Απόκριες δεν κατάλαβα αλλά οκ
Δε βαριέσαι! Σ ευχαριστώ για την
επισκεψη κ το σχόλιο Φιλιά πολλά
και καλά Κούλουμα

SpIrToKoYto είπε...

χέρια ψηλά
κι όλα τα φτάνω
έλα να πάμε τη βούρτσα πιό πάνω...

χέρια ψηλά
και βούτα στο τόνο
μη μου χαζεύεις
σου δίνω το τόνο...

χέρια ψηλά
βγες απ ' τα βάθη
μη του λουφάρεις
με ζάχαρη άχνη...

( η συνεισφορά μου στο κεφάτο σας house painting...)

φιλιάααα...καλά Κούλλλλουμα...-:))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε δεν τα πάω καλά στο κρεβάτι,αλλά στο πινέλο και το ρολό είμαι μάνα,φταις που δεν έβαλες μια φωνή...
βλέπω το κατέχεις καλά το κουζινικό θέμα!!
πολλά ξεκούραστα φιλιά φιλενάδα..

NOSTOS είπε...

Καλη σου ημερα φιλαρακι μου..ελπιζω να εχετε τελειωσει..διοτι εχω και κατι ντουβαρια για βαψιμο εδω και μιας και το πηρατε εργολαωικα το θεμα θα μου ζωγραφισεις κι εμενα εναν τοιχο που θελω.χαχαχα...!!! λοιπον η ζωγραφικη σου απαιχτη,το ιδιο και οι συνταγες σου,μας αποκαλυπτεις κι ενα κρυφο σου ταλεντο αυτο της μαγειρικης γιατι μας ελεγες οτι δεν ασχολεισαι..πολλα φιλια στις μουριτσες σας και καλα κουλουμα να εχετε...

Ανώνυμος είπε...

Σπιρτοκουτάκι μου
δεν παίζεσαι! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααα

Φούλη μου σιγά βρε
μην σου λεγα να ρθεις να βάψεις!
Χα χα χα χα χα Το κατέχω το
κουζινικό αλλά δεν μ αρέσει να ασχολούμαι! Αυτό είναι το θέμα!
Τα καταφέραμε και τελειώσαμε πάντως!
Πάνε κι οι λαγάνες.... Του χρόνου
πάλι! Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά
γλυκιά μου! Σ ευχαριστώ πολύ

Νόστος μου το πα και το κανα
είδες;;; Μην δημιουργείτε ψυχολογικά
στον καλλιτέχνη, έχει από μόνος του!
Χα χα χα χα χα χα χα Η ζωγραφική απο κοντά είναι πολύ πιο όμορφη...Ο φωτισμός όμως δεν ήταν καλός και δεν φαίνονται τα χρώματα! Οσο για τη μαγειρική, είπαότι δεν ασχολούμαι, όχι ότι δεν ξέρω!:) Δεν μ αρέσει καθόλου να μαγειρευω, αλήθεια!!! Φιλιά πολλά κι από μένα
και καλή σαρακοστή!

D.Angel

Bitch είπε...

Μου φαίνεται πως δεν πέρασες και άσχημα..
Έτσι μας έδωσες μια απόδειξη ότι από μαγειρική
και πολύ σπέσιαλ..
Φιλιά και από μένα!!!

D.Angel είπε...

Bitch μου λες να το
ξανακάνω;;; Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Υ.γ Δοκίμασε το φαγητό και θα με θυμηθείς!

Miss Pink είπε...

δεν φτάνει που όλο το τριήμερο δεν σταμάτησα να τρώω, μου πετάς κι εσύ δυο αγαπημένες κατηγορίες στα μούτρα να 'ρθω να δέσω...
ζυμαρικά + σοκολάτα
!!!
αααααααααχ
ύπαγε οπίσω μου κολασμένη :Ρ

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Κι έρχομαι εγώ ως συνήθως που χάνω επεισόδια να πω τι???
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆΑΑΑ!!!!
ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!

D.Angel είπε...

Miss Pink ασε τη γκρίνια
κι ετοίμασε τα μακαρόνια λέμε!!!!!
Πεινάω!Καλημέρεςςςςςςςςςςςςς
Σμουατςςςςςςςςςςς

Ναντιάκι μου δεν πειράζει
γλυκιά μου...
Καλή Σαρακοστή να χετε
Φιλιά πολλά

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Το θεματάκι του βαψίματος είναι κολλητικό αυτές τις μέρες? τι διάολο!

Φιλούρες!

D.Angel είπε...

Θεματάκι τα 100τ.μ
Ντροπή! χα χα χα χα χα χα
Φιλιά κι από μένα!
Σμουατςςςςςςςςςςςςςς

zoyzoy είπε...

Χρόνια μας Πολλά
μ'ενα ένα δωράκι για σήμερα


Με παγωμένα θαλασσινά φιλιά:))

Ανώνυμος είπε...

Ωωωωωωωω ευχαριστώωωωω
Χρόνια πολλά γλυκιά μου!
Κάνει πολύ πολύ κρύοοοοοοο
Μπρρρρρρρ.........

Φιλιά κι από μένα

D.Angel

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

καλά βαψίματα, καλή Σαρακοστή
και καλό...χειμώνα!!
Και την Λαμπρή με χιονοπέδιλα! χαχα!!
Καλησπέρα

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα χα
Καλημέρες Σάτυρε!
Φιλιά πολλάααα

53fm είπε...

Γουστάρω με τρέλα δημιουργικές στιγμές!
Μπράβο σας παιδιά!
Φιλιά!

D.Angel είπε...

Κι εμείς κι εμείς
Ευχαριστούμε Ολγάκι!
Καλή Σαρακοστή να χετε!
Φιλιά πολλά