3.3.11

Προβληματίζομαι...

Γιατί γελάτε; Νομίζετε πως δεν το χω;;;;


Εντάξει ωραία τα κομφετί και οι σερπαντίνες
οι πολύχρωμες στολές και οι μάσκες....

....αλλά μπορούν να κρύψουν την ασχήμια της ψυχής μας;



Απόκριες ε; Χμ....
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εγώ φέτος δεν έχω διάθεση! Συμβαίνουν τόσα άσχημα, κάθε μέρα γύρω μας.... Τι έχουμε πάθει; Θα μου πεις, καλά εσύ τώρα ξύπνησες; Οχι, αλλά τι σημασία έχει;Ήμαστε μια γενιά σε αναμονή: περάσαμε την παιδική μας ηλικία περιμένοντας. Έπρεπε να περιμένουμε δύο ώρες μετά το φαγητό πριν κολυμπήσουμε,δύο ώρες μεσημεριανό ύπνο για να ξεκουραστούμε και τις Κυριακές έπρεπε να μείνουμε νηστικοί όλο το πρωί για να κοινωνήσουμε. Εμείς ταξιδεύαμε σε αυτοκίνητα χωρίς ζώνες ασφαλείας και αερόσακους. Κάναμε ταξίδια 6 και 8 ωρών, πέντε άτομα σε ένα αμαξάκι και δεν υποφέραμε από το σύνδρομο της τουριστικής θέσης. Δεν είχαμε πόρτες, παράθυρα, ντουλάπια και μπουκάλια φαρμάκων ασφαλείας για τα παιδιά. Ανεβαίναμε στα ποδήλατα χωρίς κράνη και προστατευτικά, κάναμε ωτοστοπ καβαλάγαμε μοτοσικλέτες χωρίς δίπλωμα. Παίζαμε μακριά γαϊδούρα και κανείς μας δεν έπαθε κήλη ή εξάρθρωση.Βγαίναμε από το σπίτι τρέχοντας το πρωί, παίζαμε όλη μέρα και γυρνούσαμε στο σπίτι αφού είχαν ανάψει τα φώτα στους δρόμους. Κανείς δεν μπορούσε να μας βρει. Τότε δεν υπήρχαν κινητά. Ανοίγανε κεφάλια όταν παίζαμε πόλεμο με πέτρες και ξύλα και δεν έτρεχε τίποτα. Ολα θεραπεύονταν με λίγο ιώδιο ή μερικά ράμματα....

Και τώρα:

Πώς γίναμε έτσι.... Εχουμε πόλεμο! Είμαστε στην εμπόλεμη ζώνη και δεν το ξέρουμε... Κάθε μέρα κάποιος δολοφονείται κι εμείς πανηγυρίζουμε για το τραγούδι του Λούκα στη Eurovision! Καλά λέω εγώ πως μας ψεκάζουν.... Αντε βρε... Καλές απόκριες...

25 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Κάθε μέρα κάποιος δολοφονείται κι εμείς πανηγυρίζουμε για το τραγούδι του Λούκα στη Eurovision! Καλά λέω εγώ πως μας ψεκάζουν.... Αντε βρε... Καλές απόκριες..


Ναι Αγγελα μου....εχουμε πολεμο....και αλιμονο στους ανοητους που δεν το εχουν καταλαβει και στους ριψασπις που τρεχουν για να σωσουν το τομαρι τους.... αμ δε που θα το σώσουν....

Naturedigital είπε...

Που να βρεθεί η διάθεση.
Με όλα όσα βλέπει και ακούει κανείς.. όση και νάχει.. του κόβεται..
Καλό απόγευμα.
Κωστής

Iανος είπε...

Βρε μια χαρά τα λες ...
Απλά εχω δυο απορίες! ;)
Τι ακριβώς μας ψεκάζουν ξέρουμε;
Και πόσες ελπίδες έχουμε για πρωτιά και ευρωπαϊκή δόξα με το τραγούδι αυτουνου του Λουκα;
Λυστες μου σε παρακαλω γιατι καίγομαι και μην ανησυχείς θα της δέσω μόνος μου!!! :)
Σμουαααααααααααααααααααααατςςςςςςς!!!Καλησπερες!!!!

LENA είπε...

ΚΑΘΕ ΠΕΡΥΣΙ Κ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ...ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ..ΑΣΧΗΜΟ ....ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!! ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΣΑΝ ΜΗΤΕΡΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ...ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΜΟ ΕΦΕΡΑ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ?????????ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ .ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ...ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΗ ...ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ..2 ΑΘΘΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ,,,ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ..ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ...ΓΙΑ ΤΙ ΤΕΛΙΚΑ??? ΓΙΑ 600 ΕΥΡΩ??? ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!
ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Εγώ πάντως φιλενάδα την κήλη δεν τη γλύτωσα. Δε ξέρω βέβαια αν είναι από τη μακρυά γαιδούρα ή απλά από τις "άβολες στάσεις" που χρησιμοποιώ (αυτό διαβάσθηκε σεξίστικο, αλλά καμια σχέση).

Μην το γελάς, έχουμε πόλεμο και αν δε με πιστεύεις ρώτα τον Τζιμάκο (τον Πανούση).
Όσο για τις απόκριες ... μια σάχλα και μια ευκαιρία για σκουπιδομάνι έχουν καταντήσει

monahikoslikos είπε...

Κάποτε η ζωή ήταν ένα μεγάλο ποτήρι κρασί που το πίναμε γουλιά γουλιά μέχρι τον πάτο.
Τότε κι οι γειτονιές είχαν νόημα κι αποκριές και τα κάλαντα.
Σήμερα είμαστε κλεισμένοι ο καθένας στο δικό του καβούκι.

καλές αποκριές Αγγελάκι....

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Ούυυυυ αν μας ψεκάζουν λέει..!
Τρελές ουσίες!!!
Από αδιαμαρτυρίνη μέχρι...κοροΪδίνη αναμεμιγμένη με μπόλικη αναισθητοβλακοτίνη...
Όσο για τους καιρούς, συνεχώς αλλάζουν...
Ευτυχώς υπάρχουν (όπως πάντα) και τα παιδιά, για να μεταφέρουν κι εκείνα, αργότερα στις δικές τους αναμνήσεις, μόνο τα καλά κι ευχάριστα.
Καλησπέρα και καλές απόκριες.

Bitch είπε...

Αγγελάκι μου,
Πόσο δίκιο έχεις! Πώς είμαστε τότε και πώς έχουμε γίνει!
Αυτά που γράφεις τα θυμάμαι και στενοχωριέμαι ακόμα ποιο πολύ!

Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί για αυτό το ποστ…

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Και είμαστε ακόμη στην αρχή. Φοβάμαι πολύ το αύριο αν υπάρχει δηλαδή..

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μου θύμησες το μεγάλωμα των παιδιών μου σε μια εποχή που......

Και τώρα έχουμε πόλεμο------------

Frog είπε...

Αγγέλα,
ρισπέκτ και μαζί σου.
Σήμερα πέθανε ένα παιδί,στη Λιβύη 100.
Δεν μεγαλώσαμε στην ίδια εποχή,αλλά κι εγώ άνοιγα κεφάλια με πέτρες.
Η εποχή εκείνη δεν ξέρω αν έρθει Αγγελάκι,αλλά όλοι τη λησμονούμε.
Εγώ,εσύ και όσοι σκεφτόμαστε έτσι,ας προσπαθούμε με όλη τη ψυχή μας να βρίσκουμε αντίδοτα για το ψέκασμα.

Φιλιά πολλά

ΥΓ:Ο Λούκας ποιος είναι,οέο;;

cloudsinthemirror είπε...

Είμαστε όλοι μέρος τού έργου "Πώς καταντήσαμε έτσι;"

Το ότι διαπιστώνουμε πως καταντήσαμε "έτσι" δεν μας διαφοροποιεί από αυτούς που δεν το διαπιστώνουν.

Επίσης το ότι "έχουμε πόλεμο" δεν σημαίνει πως πολεμάμε.

Θα ήθελα να προσθέσω ένα καλαμπούρι αλλά δεν είμαι καλός σ' αυτά.

Καλή συνέχεια.

D.Angel είπε...

Ρικη μου θέλω να ελπίζω
σε κάτι καλύτερο αν και μεταξύ μας
δεν βλέπω φως.......
Φιλιά πολλά

Ετσι είναι Κωστή μου!
Δυστυχώς!Φιλιά πολλά σύντεκνε!

Ιανέ μου, νομίζω πως απαντάει
ο Σατυρος για μένα!Οσο για το τραγούδι
τι να σου πω βρε συ;;; Αισθάνομαι λες και είμαι σε μπουζουκλερί
κ πετάω γαρύφαλλα κάθε φορά που το ακούω! Α πα πα πα
Σμουατς και καλησπέρες πολλέςςςςςς

Λένα μου νομίζω πως όλοι το ίδιο
αναρωτιόμαστε!!!ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Τεμαχιστή μου πες το ψέμματα!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου

Λύκε μου κάποτε...
κάποτε... κάποτε...
κι υποτίθεται ότι πάμε μπροστά!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου! Σμουατςςς

Σατυρε μου, αναρωτιέμαι τι θα
ναι αυτό που θα μεταφέρουν τα
σημερινά παιδιά!!!Τι αναμνήσεις έχουν άραγε; Δεν ξέρω!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου!

Bitch μου κι εγώ τα θυμάμαι
με χαμόγελο και χαίρομαι επίσης
που πρόλαβε να τα ζήσει και η κόρη μου! Κρίμα όμως..... Πέρασαν
εκείνα τα χρόνια!Φιλιά πολλά
γλυκιά μου Σμουατςςςςς

Χριστόφορε μου κι εγώ!!!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου!
Σμουατςςςς

Γιαγιά Αντιγόνη άστα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σμουατςςςς

Frog μου καλωσόρισες!
Παντού πεθαίνουν παιδιά,
κακοποιούνται άνθρωποι αλλά
και ζώα... Υπάρχει φτώχεια, πείνα
δυστυχία.... Τόσα πολλά τα ασχημα σε
τούτο τον πλανήτη! Κι ένα γενικό
ΓΙΑΤΙ; Φιλιά πολλά γλυκό μου βατραχάκι!

Υ.γ Λούκας:
http://www.youtube.com/watch?v=U0XcLrFLoSs&feature=related

cloudsinthemirror καλώς σε!
Δεν πειράζει...
είσαι καλοδεχούμενος
όταν είσαι ο εαυτός σου!
Γι αυτό έχω βάλει και το
τραγουδάκι από Τρύπες!Αλλωστε...
πού όρεξη για καλαμπούρια;;;
Φιλιά πολλά γλυκέ μου

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Μη με καλωσορίζεις!!Εγώ ήμουν η Frog!
Φίλη ξέχασε το g.mail της,δεν το είδα και μου έβγαλε το nickname της!

Σου την έφερα!!!!

ΥΓ:Τι ευγενική γίνεσαι όταν θέλεις!! :ΡΡΡΡΡ

Miss Pink είπε...

μπήκα για να κάνω ανάρτηση μια ατάκα που άκουσα στο λεωφορείο απο έναν παππού...
και διαβάζω πρώτα τα blogoφιλαράκια..
και διαβάζω το δικό σου....
δεν θα σχολιάσω..
θα σου πω απλά την ατάκα που με προβλημάτισε...
έλεγε λοιπόν ο παππούς στον φίλο του
"είδα χθες ένα παλικάρι να γράφει με σπρέι σε έναν τοίχο ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ. Αχ αν ήξερε τι σημαίνει πόλεμος δεν θα το ξεστόμιζε καν"...
...
ασχολίαστο λοιπόν!

D.Angel είπε...

Dreameraki είδες;;;
Χα χα χα χα
Σμουατς παλιοβατράχι!
ΠΟυ αντί για πρίγκιπας
μου βγήκες εσύ! :Ρ

Miss Pink εχει δίκιο
ο παππούς αλλά δεν ξέρω...
είναι πολλά τα θύματα εν καιρό ειρήνης! Φιλιά πολλά

D.Angel

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλημέρα Αγγέλα μου!
Εικονικη πραγματικότητα είναι αγάπη μου μην τα πιστεύεις αυτά που λένε!!!
Καλό ψέκασμα νάχουμε!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Φιλενάδα χεστα και άστα....
να πω καλό τρίμερο; αν και θα πήξεις,θα πω βρε...
τα φιλιά μου..

D.Angel είπε...

ΝΑΝΤΙΑ Σμουατςςςςςςςς
Καλημέρες βρε....Αχ....
Φιλιά πολλά

Φούλη μου, έχω πέσει με
τα μούτρα στο βάψιμο και
πρέπει μέχρι την Κυριακή να
τελειώσω το εργαστήριο και να αρχίσω
τη Λαγάνα!!!! Ποιό τριήμερο...
δεν υπάρχει τριήμερο....
Αστα! Καλά θα ναι όμως....
Φιλιά πολλάαααααααααααα

Lilith είπε...

Εντάξει.
Πάρε ένα καλάσνικοφ να πάρω κι' εγώ ένα και να βγούμε να καθαρίσουμε τους δρόμους από τους ληστές και τους κακοποιούς. Ε, τι λες;
Λοιπόν...
Αφού δεν πρόκειται να το κάνω αυτό, τι σε πειράζει τι άλλο κάνω;
Αν χαίρομαι με τη Γιουροβίζιον ή επειδή αγόρασα καινούριο κραγιόν.
Οι κόμποι που δεν λύνονται, κόβονται. Και τα χεράκια του λαού, όπως φαίνεται είναι ανίκανα και να λύσουν και να κόψουν.
Άρα;

zoyzoy είπε...

Α...καλά έχουμε φάει ψέκασμα όσο δεν φανταζόμαστε.
Τις μάσκες εκτός απόκρεων να φοβόμαστε αυτές που καθημερινά συναντάμε και δεν γνωρίζουμε!

Καλό 3ήμερο να'χεις με φιλιά θαλασσινά:))

D.Angel είπε...

Lilithaki μου γι αυτό προβληματίζομαι! Φιλιά πολλά
γλυκιά μου Καλό Σ/Κ να χουμε!
Σμουατςςςς

Ζουζου μου εμένα δεν με πιάνει
το τριήμερο! Είναι πολύ πιο
πιεσμένες οι μέρες αυτές, λόγω δουλειάς! Εχουμε τη λαγάνα και...
καταλαβαίνεις! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό Τριήμερο και σ εσάς!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΛΑ.
ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!

SpIrToKoYto είπε...

εγώ τώρα θα κάνω το τσουτσούνι της αντίδρασης...
μέσα μας είναι όλα...εμείς είμαστε όλα...
είμαστε αυτοί που πετάγαμε πέτρες,που οδηγούσαμε χωρίς δίπλωμα,που χανόμασταν για να μη μας βρούνε...
είμαστε αυτοί που κρατάμε το τηλεκουμάντο στο χέρι σαρώνοντας το σκουπιδαριό,που το ξερό μας δεν λειτουργεί αναρχοαυτόνομα στη κάλπη γιατί έτσι ψήφιζε ο μπαμπάς ή από συνήθεια ,που δεν κάνουμε χάρες αυτολύπησης και μιζέριας,
που θα αρνηθούμε να κοιμηθούμε στον καναπέ χωνεύοντας τα ψεκάστήρια...
δεν τους χαρίζω το γέλιο μου αγγελούδι μου,δεν τους χαρίζω το μυαλό μου,τη διάθεσή μου,τη τρέλα μου...
θα τσουτσουνίζομαι,θα μασκαρεύομαι και θα ελπίζω...
καλή Αποκριά....-:)))

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου καλό τριήμερο και καλή σαρακοστή κι από μένα!Φιλιά πολλά

Σπιρτοκουτάκι μου καλά τα λες
αλλά όπως και να χει...
προβληματίζομαι!!!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό τριήμερο κ καλή σαρακοστή!
Σμουατςςςςςςςςςςςςς