20.3.11

Ωρα 0 για τη ليبيا

Διαβάζω και ακούω διάφορα τον τελευταίο καιρό, γύρω από τον πόλεμο στη Λιβύη! Δεν συνηθίζω να γράφω τέτοια θέματα, μια απορία είχα και μαζί μ εμένα κι άλλοι: Γιατί συμβαίνει αυτό στη γειτονική χώρα; Λύσσαξα να μάθω! Θα μου πείτε: τώρα ξύπνησες εσύ; Ε ναι! Κάπου κάπου ξυπνάω κι εγώ και προβληματίζομαι! Οχι πως μπορώ να λύσω το πρόβλημα, αλλά.... ξανθιά είμαι, δεν είμαι ηλίθια! Κι επειδή έκανα έρευνα βεβαίως βεβαίως, νομίζω πως οφείλω να γράψω τι έμαθα και να μου πείτε τη γνώμη σας! Πριν ξεσπάσει το χάος, στη Λιβύη λιγότερο από το 5% των κατοίκων της πεινούσαν. Ενω στον υπόλοιπο κόσμο οι τιμές των τροφίμων συνεχώς αυξάνονταν, η κυβέρνηση της Λιβύης είχε καταργήσει όλους τους φόρους επί των τροφίμων.Οι Λίβυοι ήσαν πλούσιοι. Η Λιβύη είχε το μεγαλύτερο κατά κεφαλή εισόδημα στην Αφρική. Η κυβέρνηση φρόντιζε, ώστε ο καθένας να μπορεί να συμμετάσχει στην ευημερία. Ο πλούτος ήταν μοιρασμένος δίκαια. Στη Λιβύη ζούσαν λιγότεροι άνθρωποι κάτω από το όριο της φτώχειας από ότι στην Ολλανδία. Πως έγινε η Λιβύη τόσο πλούσια; Γιατί έχει πετρέλαιο και δεν επέτρεπε σε ξένες εταιρείες να της το κλέβουν, όπως συμβαίνει στη Νιγηρία, μια χώρα, που σε μεγάλο βαθμό ελέγχεται από την Shell.

Όπως κάθε χώρα, έτσι και η Λιβύη υποφέρει από μια κυβέρνηση διεφθαρμένων γραφειοκρατών, που προσπαθούν να κόψουν ένα όλο και μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα. Ως απάντηση, ο Καντάφι θέσπισε νόμους, με τους οποίους τα έσοδα από το πετρέλαιο να διανέμονται απευθείας στον πληθυσμό της χώρας, γιατί ήταν της γνώμης, ότι η κυβέρνηση δεν ήταν δίκαιη στο λαό, αν και ο Καντάφι δεν κατείχε μια επίσημη θέση στην κυβέρνηση. Δεν είναι ο πρόεδρος της Λιβύης.Ο σωστός αρχηγός του κράτους στη Λιβύη είναι ο σημερινός πρωθυπουργός της B.Mahmudi.

Γίνονται όμως προσπάθειες, να εμφανισθεί η εικόνα μιας λαϊκής εξέγερσης κατά του δήθεν ηγέτη, του Καντάφι, παρα το ότι ο Καντάφι τελικά είναι μόνο ο αρχιτέκτονας του σημερινου πολιτικού συστήματος της Λιβύης
.

Οι ταραχές στη Λιβύη δεν ξέσπασαν εξ αιτίας μερικών νεαρών, που ζητούσαν Αλλαγή, όπως έγινε στην Αίγυπτο ή την Τυνησία. Ξέσπασαν από ομάδες
που χρηματοδοτούνται εδώ και δεκαετίες από τις Ηνωμένες Πολιτείες
. Γιατί είναι οι ΗΠΑ τόσο εναντίον του Καντάφι; Γιατί ο Καντάφι είναι η κύρια απειλή για την ηγεμονία των ΗΠΑ στην Αφρική, επειδή προσπαθεί να ενώσει την ήπειρο και να την φέρει σε αντίθεση με τις ΗΠΑ. Οι ΗΠΑ και το Ισραήλ δεν έχουν κανένα συμφέρον για την δημιουργία ενός ισχυρού αραβικού κόσμου. Εξ αντιθέτου, φαίνεται στα σχέδιά τους να έχουν ενα θεμελιώδες συμφέρον, να εξαναγκάσουν την Λιβύη με την αναρχία και το χάος να γονατίσει.

Προς το τέλος του 2010 η Μεγάλη Βρετανία εξόπλιζε την Λιβύη με προσοδοφόρες πωλήσεις όπλων. Ένας αιματηρός εμφύλιος πόλεμος είναι η καλύτερη εγγύηση για την καταστροφή της Λιβύης. Η φυλετική δομή της λιβυκής κοινωνίας εξακολουθεί να είναι πολύ ισχυρή και πολύ χρήσιμη για την πυροδότηση και αξιοποίηση ενός τέτοιου πολέμου, και η αξιοποίηση, διότι η Λιβύη χωρίζεται ιστορικά σε διαφορετικές εθνοτικές ομάδες.

πηγή: Από e mail

Και συνεχίζω με τις δηλώσεις του Καντάφι:
«Θα ηττηθούν. Αναπόφευκτα. Δεν θα καταφέρουν να αναγκάσουν το λαό μας να υποχωρήσει. Όλοι οι Λίβυοι τώρα είναι οπλισμένοι. Θα σας πολεμήσουμε εάν συνεχίσετε τη βία εναντίον μας.Είστε τρομοκράτες, Πολεμάτε έναν λαό που δεν σας προσκάλεσε. Είναι μια αδικαιολόγητη επίθεση. Δεν θα εγκαταλείψουμε τη χώρα μας, αλλά θα την απελευθερώσουμε. Δεν θα αφήσουμε την Αμερική, τη Γαλλία, τη Βρετανία και τους συμμάχους τους να χαίρονται το πετρέλαιό μας».

«Προκειμένου να υπερασπίσουμε την τιμή μας είμαστε προετοιμασμένοι για μακρύ πόλεμο. Θα ηττηθείτε και θα φύγετε από δω»

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Το ίδιο έργο το έχουμε δει και στον Περσικό, και στη Γιουγκοσλαβία, και στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν....

Οι διεθνείς φονιάδες δεν νοιάζονται ΔΙΟΛΟΥ για το λαό της Λιβύης. Κερδοσκοπούν πάνω στη διάσωση δήθεν του λαού και την απαλλαγή του από το «δαίμονα» Καντάφι, για να τον λεηλατήσουν ακόμα πιο άγρια και να μετατρέψουν τη Λιβύη σε καθαρό προτεκτοράτο τους. ΕΓΙΝΕ η εισβολή, ξοδεύονται βόμβες πανάκριβες (made in USA) Με τους Αμερικανούς να’ χουν κάνει το… χρέος τους. Στο όνομα της παγκόσμιας ειρήνης που τη… λατρεύουν, για ένα ακόμα «προσοδοφόρο» μέτωπο και για πυραύλους παλιάς τεχνολογίας που πρέπει να ξοδευτούν, πριν αντικατασταθούν.


Τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά των λαών και της ανθρωπότητας γίνονται πάντα στο όνομα της ειρήνης! Ποίας ειρήνης;

Αρκετά προβληματίστηκα! Τι τις θέλω εγώ τις αναλαμπές και δεν κάθομαι στ αυγά μου; Θέλω να πάρω τα βουνά, να μην βλέπω, να μην ακούω, να μην γνωρίζω...

20 σχόλια:

Roadartist είπε...

Ότι δεν νοιάζονται για τους κατοίκους της Λιβύης είναι το μόνο βέβαια (κατά την γνώμη μου). Αλλά και ο Καντάφι είναι ένας τρελός.. με χαρτί παράνοιας.. Δεν έχει κανείς ιδέα πως θα εξελιχθεί αυτός ο πόλεμος.. Ίσως να μην έχει καθόλου καλή εξέλιξη.. Πως να μην βυθίζεσαι σε σκέψεις.. μια ματιά στο χάρτη αρκεί.. για να προβληματιστείς.. Ο Καντάφι επίσης είπε πως ο πόλεμος θα γενικευτεί στην μεσόγειο.. Και εγώ τα βουνά θέλω να πάρω..

monahikoslikos είπε...

Συμφωνώ με το δια ταύτα σου...
Καλό σου βράδυ κι ένα φιλί κατάμουτρα.

Astrofegia είπε...

Θα απαντήσω στο τελευταίο ερώτημά σου: Έλα ντε!!!!

Στο ίδιο έργο θεατές είμαστε, Αγγελάκι μου...τι περιμένεις?

Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

AERIKO είπε...

Σωστή..!!! Ετσι είναι..η νέα τάξη πραγμάτων χέστηκε για τον όποιο λαό..
όποιος αντιλαμβάνεται την αλήθεια οφείλει στον εαυτό του να μη μασά και στα παιδιά του να βασίζονται σε νού και ψυχή γιατι σαφως και τα πράγματα θα χειροτερέψουν.

Κυριολεκτικά έχω πάρει τα βουνά μόνο εκεί ανασαίνω καθαρότερα...μανιοκαταθλιπτικούς και χειραγωγημένους εξαρτημένους απο την παραπληροφόρηση έτσι μας θέλουν όλους. Δε σφάξανεεε..!!!

Υπάρχουν και μαύρα πρόβατα και πάντα θα τους ξεφεύγουν..

Υπέροχη εγγραφή απο την πρώτη ως την τελευταία της λέξη.

Καλο βράδυ Ψυχάρα μου. :))

D.Angel είπε...

Roadartist μαζί θα προχωρήσουμε
και θα ψάχνουμε για χελώνες!
Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Sorry για το γέλιο αλλά
θέλω να το ρίξω στην τρελή μπας
και σωθώ!

Λύκε μου χαίρομαι που
συμφωνείς! Αρα δεν έχω παρανοήσει ακόμα! Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

Αστεράκι μου χέστα!
απ το κακό στο χειρότερο πάμε!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Αερικό μου καλώς σε!
Κι εγώ πήρα τα βουνά και είδες
τα χάλια μου χθες!Χα χα χα χα
τα ΟΥΚ δεν πιάνουν μία μπροστά μας!
Χα χα χα χα Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου. Να χεις μια όμορφη εβδομάδα!
Φιλιά πολλά

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Μήπως όλα ξεκινούν απ΄τη παιδεία ρε συ Αγγέλα τελικά;

Φοβού έναν λαό χωρίς παιδεία που ηγείται από αρχηγό τρελό και πολεμομανή..

Σε ποιο έλεος είναι άραγε αφημένοι..;;

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Αφήνω εδώ το σχόλιο που αναφέρεται στη προηγούμενη ανάρτηση και λέω το εξής:


Τα κέρδη της αγγελιας-γιατί μιλάμε για χρήμα,όχι αστεία-θα πάνε μισά μισά!!

Έβαλες την ιδέα,βάζω τα υπόλοιπα!!

Και μη νομίζεις,για τα τόσα στόματα που έχεις να θρέψεις το κάνω!!

Χαχαχχαχαχαχα!!

Τρελή!

επί λέξει είπε...

Κι ενώ πέρασα να πω μια καλησπέρα, γιατί πολύ καιρό έχουμε να τα πούμε, τρελοκόριτσο, διάβασα όσα έχεις γράψει και τα οποία με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνα. Δεν μπορώ να αναφωνήσω o! tempora, o! mores, γιατί πάντοτε αυτό συνέβαινε. Ο νόμος του ισχυρού και η κερδολαγνεία αυτών που "φοβούνται" ότι χωρίς την απόλυτη κυριαρχία επί των αγαθών της γης, θα τους εκμηδενίσει και θα τους ισοπεδώσει. Γιατί τι άλλο έχουν;
Φιλιά πολλά!!1

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εμένα τώρα πάλι με κατατρώγει μια άλλη απορία.
΄Ολοι οι αυτοί που συμμετέχουν για να φέρουν υποτίθεται δικαιοσύνη, γιατί δεν έπραξαν το ίδιο και με την ταλαίπωρη την Κύπρο;

Φιλή και Γλαρένιες αγκαλιές

D.Angel είπε...

Dreameraki μου ίσως!
Αλλά φταίει μόνο αυτό;
Ο Θεός να βάλει το χέρι του!
Οσο για το δεύτερο σχόλιο!
Χμ... είσαι και μεγαλόψυχη!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και πάλι!

Επί λέξει καλώς σε και πάλι
στην παρέα μας! Χαθήκαμε!!!
Ελπίζω να είσαι καλά!
Τι άλλο έχουν;Θα έλεγα πίστη!
Και... τι δεν έχουν; Θα τολμούσα να πω ελπίδα! Φιλιά πολλά γλυκέ μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ καλώς σε!
Τέτοια απόδοση δικαιοσύνης
δεν θα ήθελα να δω στην Κύπρο!
Αν και μεταξύ μας, νομίζω ότι
αργά και σταθερά την έχουν βάλει
στο πρόγραμμα! Ομως δεν θα θελα να το ζήσουμε και αυτό! Φιλιά πολλά
και καλή εβδομάδα

Bitch είπε...

Μια βόμβα έβαλες Αγγελάκι μου στο blog σου!!
Η γνώμη μου είναι, ότι όλα μαγειρεύονται από την ΗΠΑ
για το πετρέλαιο και συνεπώς το χρήμα!!

Μια καληνύχτα σου στέλνω και καλό ξημέρωμα…

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χμμμ Ειρήνη ξέρω μια κοπέλα που δουλεύει στην αντιπροσωπεία της φορντ,και δεν θα χάσει τη δουλειά της ποτέ γιατί το μαγαζί το έχει ο πατέρας της....
Είναι πολλά τα λεφτά Αλεεεεεκο...
φιλιά φιλενάδα..

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κοριτσάκι μου τα είπες όλα!
Τις κουτάλες τις ανακατεύουν κατά πως τους συμφέρει....
Φιλιά καλό μου!

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Bitch
Βόμβα ε;;;; Χα χα χα χα
Κι εγώ το ίδιο πιστεύω!
Καλημέρα, καλή εβδομάδα
και πολλά φιλιά!

Φούλη μου ναιιιιιι
Αστα Χεστα! Φιλιά πολλά
και καλή εβδομάδα
Σμουατςςςςςςς

Γιαγιάκα καλωσόρισες!
Σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά κι από μένα
Καλημέρααααααα και καλή
εβδομάδα!

D.Angel

Vangel Greko είπε...

Πόσο μα πόσο συμφωνώ!!

Τα πάντα πλασάρονται ανάλογα τα συμφέροντα!!

Να χαμογελάς γιατί το αξίζεις!!

Τα σέβη μου!!

D.Angel είπε...

Vangel Greko

:) :) :)


Να σαι καλά γλυκέ μου!
Υπάρχει περίπτωση να ζητησω βοήθεια σε κάτι που υποψιάζομαι! Θα σε βρω!
Φιλιά πολλά

D.Angel

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

τα παιχνίδια είναι προαποφασισμένα
κι όσο για τις "παράπλευρες απώλειες"; ποιος νοιάζεται; μερικές χιλιάδες ζωές πάνω, μερικές κάτω... δεν έγινε και τίποτα...

D.Angel είπε...

μια φορα κι εναν τρελο...
θα συμφωνήσω μαζί σου!
Δυστυχώς έτσι είναι!
Φιλιά πολλά

Dark13Sun είπε...

καλή εβδομάδα θα ευχηθώ και θα αφήσω το θέμα ασχολίαστο....

Ανώνυμος είπε...

Dark13Sun επίσης!
Φιλιά

D.Angel