27.2.11

Bloggoπαίχνιδο

(φωτό: 3 μικροί πίνακες που έφτιαξα αλλά δεν ξέρω που να τους κρεμάσω!)

Ο καλός μου φίλος ΙΑΝΟΣ, με κάλεσε να παίξω ένα παιχνίδι με θέμα τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα... Πλάκα κάνω! Μου ζήτησε απλώς να αποκαλύψω επτά μυστικά! Τώρα αν τα αποκαλύψω, σαφώς και θα πάψουν να είναι μυστικά, γι αυτό προτιμώ να σας πω 7 πράγματα που ίσως δεν γνωρίζετε για μένα, αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα να μάθετε!

1) Δεν έχω καλή σχέση με την κουζίνα, την οποία τη χρησιμοποιώ ως υπνοδωμάτιο της Shebas κ του Αρη! Η μόνη επίσκεψη σ αυτό το ακατανόμαστο δωμάτιο, είναι το πρωί για να φτιάξω έναν ζεστό ελληνικό καφέ! Οχι πως δεν ξέρω... απλά δεν το γουστάρω με τίποτα!

2) Δεν έχω καλή σχέση με τα παιδιά. Εκανα ένα και είναι υπεραρκετό! Επίσης δεν τα αντέχω όταν φωνάζουν στις παραλίες ή στα μαγαζιά που επισκέπτομαι για φαγητό/καφέ! Και φυσικά... στέλνω αντιπρόσωπο στα παιδικά πάρτι!

3) Αρκετά συχνά (εώς πάντα) είμαι πολύ πεισματάρα κι εγωίστρια και θέλω να κάνω ότι μου καρφωθεί στον εγκέφαλο!

4) Είμαι φοβερή στο κρεβάτι... μπορώ να κοιμάμαι ώρες! :) Μην δω κάνα περίεργο σχόλιο!

5) Είμαι των ριζικών αποφάσεων/λύσεων. Οτι δεν λύνεται, κόβεται! Οι μεσοβέζικες λύσεις και τα ημίμετρα δεν είναι για μένα! Δεν το χω....

6) Οταν θυμώνω χάνω τον έλεγχο! Προτιμώ βέβαια να μη θυμώνω Ohmmmmm αλλά επειδή πάντα κάποιος θα βρεθεί να μου κάνει τα νεύρα κορδέλες, δεν δίνω τόπο στην οργή! Το κακό βέβαια είναι ότι άμα ξεκινήσω, τα θυμάμαι όλα και δεν σταματάω αλλά....
nobody's perfect.

7) Παρατηρώ ότι όσο γερνάω, παραξενεύω! Αυτό εννοούν όταν λένε: Δύσκολη ηλικία; Μου αρέσει να μένω μόνη μου και θέλω τον χώρο μου!Δεν κάνω μ άνθρωπο! Στα 50 φεύγα μου, με βλέπω συντροφιά με χρώματα κι αρώματα που λέει και το άσμα... κι επειδή δεν αφήνω τα καμώματα, που λέει επίσης το γνωστό άσμα, θα κάνω παρέα με γατάκια και σκυλάκια!

Τι; Κι άλλα θέλετε; Πριτς... Εχουμε γλάρο!Αν και είχα πει στον Ιανό πως δεν θα παίξω, άλλαξα γνώμη! Δεν μου είπε όμως αν πρέπει να καλέσω 7 άτομα να παίξουν;;;; Μισό να δω πόσα διάλεξε εκείνος και ν αποφασίσω! 6 διάλεξε... Τώρα αυτός ή 6 ήθελε ή μπέρδεψε το μέτρημα!Τες πα! Βαριέμαι να διαλέξω παιδιά! Μπορεί να παίξει όποιος επιθυμεί! kisses

29 σχόλια:

SpIrToKoYto είπε...

εγώ δεν θα σου μιλήσω...θα σε χαρακτηρίσω...
μιά χαρά σε βρίσκω...με σώας τας φρένας και άψογα αντανακλαστικά...
δεν είμαστε να μας τα ζαλίζουν και πολύ πολύ...σ ' όποιον αρέσουμε,για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε...
φιλιάαααααααα καλή βδομάδα...-:))

Astrofegia είπε...

Φοβερή...αυτοπροβολή! :)))))

Υ.Γ: Μια χαρά τα λες!
Φιλιά πολλά!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Εμένα με κάλεσε κρυφα!Είμαι το νούμερο 7!!
Χαχαχχαχχαχ!!

Θα πάιξω κι εγώ!!

Τώρα που έμαθα τα 7 αμαρτήματα/μυστικά/χαρακτηριστικά σου,νομίζω πως δε σε συμπαθώ!!

Εεεεεελα να προκαλώ τα νεύρα σου!!!
Ωωωωωωωμ και μαλακίες!!

NOSTOS είπε...

....Κι ελεγα οτι δεν υπαρχουν χειροτερα...χαχαχα...!!!!! μια χαρα σε βρισκω φιλαρακι μου προχωρα ετσι τουλαχιστον εισαι ο ευατος σου σημαντικο αυτο...καλο σου βραδυ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εγώ πάλι δεν είμαι καθολου καλή στο κρεβάτι...
όσο για τα νεύρα που λες μμμμμμ το ένιωσα τότε στο σεφ...χαχαχαχα
φιλιά φιλενάδα...

Δραπέτης είπε...

Στο μυαλό μου σε είχα κατά πολύ νεότερη!
Καλή εβδομάδα! :)

Δραπέτης

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Mωρέ Αγγέλα μου βαριέμαι...
μη μου θυμώσεις!!
Αλλά πάλι μπορεί να μου τη καρφώσει και να γράψω!!
Γουστάρω ξεμπροστιάσματα!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΗΜΕΕΡΑΑΑΑ!!!!

Ερατώ είπε...

Μια χαρά συνήθειες έχεις!
Αυτό με το ...κρεβάτι είναι και δική μου αδυναμία! :)

50fm είπε...

Μπέρδεψες το Δραπέτη και σε έκανε ήδη πενηντάρα κορίτσαρε!
Παρακαλώ να λάμψει η αλήθεια,όπως λάμπει στα θανάσιμα αμαρτήματά σου!
Καλή βδομάδα!

Lilith είπε...

Καλά...
Όσον αφορά στο 2, είμαι κι' εγώ μεγάλη φαν του Ηρώδη!
Για το 4, συμφωνούμε απόλυτα με μόνη ίσως διαφορά ότι εγώ μπορώ να κοιμηθώ και όρθια. :)
Τώρα, για το 1...
Κατάλαβα...
Στο σπιτάκι που λέγαμε στη θάλασσα, εγώ θα μαγειρεύω, ε;
Τέλος πάντων. Έχε χάρη που μ' αρέσει. ;)

Φιλιά πολλά!!!

Iανος είπε...

Να βρε ειδες ποσο εύκολο ηταν να αποκαλυψεις τα μυστικά σου;χεχεεχε
Στο 7 συμφωνουμε απολυτα!!!Εγω παραξενεψα και πριν γερασω!!!(0πως και εσυ)Φαντάσου να καταφέρω να γεράσω κιόλας!!! Δεν θα με πλησιάζει άνθρωπος!!!
οσο για τα άλλα μια χαρά τα βρίσκω!!!
Το deameraki πρέπει να προσθέσει στα δικά του μυστικά ότι είναι και καρφί αφού με πρόδωσε ότι την κάλεσα στα κρυφα χε χε χε ... :P
Σμουαααααααατςςςς!!!Καλη εβδομαδα!!!

Velvet είπε...

Ξεχασες
το ογδοο
απο τα σφαλισμενα
μυστικα σου
Καιρος ειναι
να το μαθει
οποιος δεν το
γνωριζει...

ιστιροκοφρομοανειασιε

-

Bitch είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω και εγώ…
Συμφωνώ και στης εξι σου αποκαλύψεις.
Έκτος ότι κοιμάσαι μέχρι αργά. Η ζωή προχωρεί!!
Πολλά φιλιά!!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ιανέ,
χαχαχχαχαχαχχαχαχ!!

Υπεροπτικό γέλιο,ξέρεις!!
Χαχαχχαχαχ!!

Τα αποδεικτικά δε κράτησα γαμωτό!

D.Angel είπε...

SpIrToKoYtaki μου, πολύ χαίρομαι που με νιώθεις!Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Αστεράκι μου χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά!

Παρακαλείται αυτός που
εχει απαγάγει το dreameraki
να το φέρει πίσω και να μην γράφει στη θέση του!
Πως ξεσάλωσες εσύ έτσι;
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλάααααα

NOSTOS μου... Ο αγώνας τώρα
δικαιώνεται! χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Ελα βρε Φούλη μου, δεν είδες
και τίποτα! Που να δεις τι γίνεται
εδώ πέρα! Χαμός! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααα

Δραπέτη μου, άσχημα παιχνίδια
παίζει το μυαλό σου! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Ναντιάκι μου μία απ τα ίδια κι εγώ!
Μη μασας! Γράψε όποτε γουστάρεις!
Φιλιά πολλάαααααααα

D.Angel είπε...

Ερατώ μου χαίρομαι που έχουμε κοινά!
Χα χα χα Φιλιά πολλάααααααααα

Ολγάκι μου δεν πειράζει βρε
Δραπέτης είναι αυτός!
Ονομα και πράμα!Χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααααα

Λιλιθάκι μου
χα χα χα χα χα χα χα χα
χα χα χα χα χα χα χα χα
Δεν το ξερα ότι σ αρέσει!
θα πλένεις και τα πιάτα μετά, ε;;;;
Και τα ζωάκια μας που θα κοιμούνται;;;; Για ξηγήσου σ αυτό
το τελευταίο γιατί είναι σοβαρό!
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλάααααααα

Ιανέ μου ναι ήταν εύκολο
απλά δεν ήθελα να κάνω σοβαρό ποστ
αυτό το διάστημα! Μ αρέσει να σας
κάνω να γελάτε! Φιλιά πολλά
γλυκέ μου! Στο Dreameraki απάντησα
παραπάνω χι χι χι χι

Ωωωωω Velvet μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλάαααααα

Βιtch μου ναι
αλλά είναι ωραίος και ο ύπνος
βρε παιδί μου! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααα

To dreameraki έχει κλωνοποιηθεί;;;;
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα

Λίλα είπε...

Καλό μήνα, πολύχρωμο κι ευωδιαστό σαν λουλούδι της Άνοιξης!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Σαν το αγριοκάτσικο
πάνω στο Ψηλορείτη
ατίθασο, ελεύθερο
καρδιά γεμάτη Κρήτη.

καλό μήναααααααααααα

Iανος είπε...

Dreameraki
χο χο χο !!!
ΑγιοΒασιλιατικο γέλιο ξέρεις!!!
χωρίς αποδείξεις δεν μπορείς να μου καταλογίσεις τίποτα!!! χε χε χε!!! :P
D.Angel ...
Τώρα αυτή την ιδέα περί κλωνοποίησης του dreamerakιου την σκέφτηκες καλά πριν την πεις;;;;
Εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε καλά ένα dreameraki θα βγάλουμε και κλώνους του;;;
Φιλιαααααα και στις δυο σας... :))

Vangel Greko είπε...

Για το 2 διαφωνώ κάθετα αν και εσύ ξέρεις!!

Κάνε 4,5,6 προλαβαίνεις!! :-Ρ :-Ρ

Για το 3 το έχουμε καταλάβει από τις αναρτήσεις σου!!

Για το 4 εγώ είμαι αγνό και αγαθό!!

Για το 7 θες σχόλιο ΘΕΙΤΣΑ;


Καλημέρα & Καλό Μήνα !!

Τα σέβη μου!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ρε θα πάω ταξίδι και είμαι μέσα στη θεόχαζη χαρά!!

Πάω να ανακαλύψω τον κόσμο,ένα πράμα!!

Μετά να με δεις!Θα γυρίσψ τρεις-χειρότερη!!


Αμέσως να με κάνεις Ντόλι!!!

Lilith είπε...

Και πού ξέρω εγώ πού θα κοιμούνται τα ζωάκια μας, ε;
Αυτά θα τα κανονίσεις εσύ όπως και τα ΠΙΑΤΑ φυσικά! :ΡΡΡ

D.Angel είπε...

Λίλα μου σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Φάνη μου μπεεεεεεε.....
Χα χα χα χα χα χα
Καλό μήνα σύντεκνε!
Πολλά φιλιάααααα

Ιανέ μου δεν πειράζει
καλέ! Αστο να χαρεί λίγο!
Σμουατςςςς Χα χα χα χα χα χα χα
Καλό μήνααααααααα

Βαγγέλη μου, πότε φεύγεις είπαμε;;;;; Χα χα χα χα χα χα
Α να χαθείς τζόβενο! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό μήνααααα

Dreameraki μου φύγε εσύ, και
μη σε νοιάζει! Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά μαρήηηηηηηηη
Καλό μήνααααααααααααα

Λιλιθάκι μου, λέω να τα
κοιμίζω στο κρεβάτι σου και να
παραγγείλω delivery!!!! Τι λες;;;
Δεν είναι μούρλια η ιδέα μου;;;
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά
και καλό μήνααααααααααααααααα

Lilith είπε...

Εγώ λέω να ψάξω από τώρα για άλλη συγκάτοικο γιατί τελικά βλέπω να καταλήγουμε εσύ στο χώμα κι' εγώ στη φυλακή (ή και το ανάποδο). :)))

D.Angel είπε...

Μα γιατί;;;;;
Χα χα χα χα χα χα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΟΥ:)))
ΑΦΗΝΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ.

D.Angel είπε...

Nα σαι καλά Σκρουτζάκο μου!
Επίσης! Φιλιά πολλά

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Χαχα! Καλησπέρα!!
Και καλό μήνα

D.Angel είπε...

Να σαι καλά Σατυρε!Τα φιλιά μου
Σμουατςςςςςςςςςςςς