4.2.11


Τον κόσμο που αγωνίστηκα ν αλλάξω
τελικά τον υπηρέτησα. Μου έδωσε τα
αγαθά του, μου πήρε όμως την ψυχή!

Οχι, δεν είναι δικά μου λόγια.... (αν και συμφωνώ). Είναι απ την περιγραφή της νέας ταινίας του Ν.Τζίμα : Το πέταγμα του κύκνου την οποία πήγα να δω, αλλά δεν παιζότανε....
Γκρρρρρρρρρρρρ
Τελικά είδα το Κυνήγι μαγισσών. Καλό! Δεν μπορώ να πω!
Επίσης κατάφερα να πάω πλανητάριο! Οσο κι αν σας φανεί παράξενο, απογοητεύτηκα! Δεν φτάνει που είδα την γέννηση κ τον θάνατο των άστρων κι αισθάνθηκα ένα τίποτα... ήθελα να πάω να δω και το "Κοράλλια και ύφαλοι"! Συμπέρασμα: Είμαστε ένα καταστροφικό τίποτα!
Τες πα!

Γενικά, δεν είμαστε κ στα καλύτερα μας! Αυτός ο μήνας δεν μπήκε με το δεξί! Μήπως γι αυτό τον λένε κουτσοφλέβαρο; Είναι ακρωτηριασμένο το συγκεκριμένο πόδι;;;; Μη δίνετε σημασία... απλά δεν ήξερα τι να γράψω! Φιλιά σε όλους και καλό Σ/Κ

23 σχόλια:

AERIKO είπε...

O Nους και η καρδιά μας τι είναι;
Aφεντικό ή Υπηρέτης μας; Aπ'αυτο εξαρτούνται όλα.Το σύμπαν είναι απέραντο μα και καθένας είναι ένα μοναδικό αναντικατάστατο κι ανεξερεύνητο σύμπαν.Μέρος του ΌΛου..και το Όλον μέσα μας.

Ο Φεβρούάριος ναι είναι μήνας παράξενος αλλα και κουτσός ..οπότε χάνει στα σημεία..το κατοστάρι μας ανήκει..και σιγά μην τον αφήσω να με νικήσει..Δε σφάξανε..!!!Γκρρρρρρ

Κανείς δεν μπορεί να σου πάρει Ψυχή
αν δεν την παζαρέψεις πρωτος εσυ στο σταυροδρόμι της αυταπάτης.Να έχεις..ή να είσαι;

Να αρκείσαι στα λίγα και να παραμένεις ο εαυτός σου.!! Προσπαθώ..κάθε στιγμή απλά προσπαθώ.

Χαμογελαστή Καλημέρα και Φιλιά σου αφήνω.!! :))

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Οντως, αυτος ο μηνας δεν μπηκε με το δεξι
Καλημερα!

NOSTOS είπε...

Καλη σου ημερα καλο μου φιλαρακι..σοφος ο προλογος σου..ο κοσμος που αγωνιστηκαμε να τον αλλαξουμε και που αγωνιζομαστε ακομη.. ξεχναμε οτι ειμαστε ενα κομματι του ο καθε ενας μας..αν δεν αλλαξουμε εμεις δεν θα αλλαξει και ο κοσμος ..επιστροφη λοιπον στα αυτονοητα.Οσο για τον Φλεβαρη..οντως μας ηλθε λιγο λιγο βαρυς και αναποδος αλλα αυτο μπορει να συμβαινει για καθε μηνα.Led Zeppelin βλεπω πιο κατω και μου φτιαχνει τη διαθεση..keep on rockin'...να εισαι καλα και χαμογελα στην ζωη οσο και αν αυτη μας κραταει μουτρα..φιλια στο παρεακι..

Astrofegia είπε...

Γιατί τόση απαισιοδοξία πια?
Άντε για "ανέβα" λίγο! ;)
Καλημέρα!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Είμαστε δυό είμαστε τρείς είμαστε χίλιοι δεκατρείς Αγγελικούλα!!Στο ίδιο mood εννοώ!!

Πλανητάριο θέλω κάτι χρόνια να πάω!

Bitch είπε...

Αγγελική,
Τι να πούμε. Αυτός ο μήνας θα περάσει..
Και σε λιγάκι θα έρθει η άνοιξη και θα
είμαστε στα κέφια καλύτερα..
Όλοι νοιώθουμε το ίδιο και χειρότερα!
Σε φιλώ!

D.Angel είπε...

Με τον νου και την καρδιά όμως γλυκό μου Αερικό δεν τρως και δεν πληρώνεις τους λογαριασμούς!
Αστειεύομαι!

Σαφώς και καταλαβαίνω τι θες να μου πεις!
Μόνο που είμαι σε φάση να θέλω να ρίξω ένα φάσκελο σε όλα...

Οσον αφορά το σύμπαν κλπ με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη! Ο προβληματισμός μου
έχει να κάνει, με το πόσο καταστροφικά όντα είμαστε! Αν παρακολουθούσες αυτό
που είδα, θα καταλάβαινες... Οχι πως δεν τα ξέρεις!

Προτιμώ να μην αρκούμαι στα λίγα...
Προτιμώ να ζητάω τα πολλά και να είμαι!
Δύσκολο ε; Χα χα χα Μ αρέσει όμως!
Φιλιά πολλά και ευχαριστώ που πέρασες!

ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ
πειράζει;;;; Χα χα χα χα

Ρίκη μου, χέστα!
Φιλιά πολλά

Καλησπέρα Νόστε μου!
Σοφά τα όσα λες! Το θέμα είναι
ότι εχω αρχίσει να παίρνω ανάποδες
και δεν ξέρω αν αξίζει ν αλλάξει
αυτός ο κόσμος... Οχι...
Δεν είναι αυτός ο κόσμος που θέλω!
Δεν μπορώ να τον αλλάξω, τον συχαίνομαι
και επιθυμώ να καταστραφεί!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Let's get the rock

Αστεράκι μου
είναι απλό!
Γιατί βλέπω τι γίνεται γύρω μου!
Ο μόνος τρόπος να αλλάξει η διάθεση
είναι να πέσω σε καταστολή!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Dreameraki μου αστα να πάνε!
Είναι ωραία εμπειρία το πλανητάριο!
Το κακό είναι ότι σε προβληματίζουν
οι προβολές του!!! Τες πα
Φιλιά πολλάααααααα

Bitch μου, άντε με το καλό!
Που να ζούσα και σε κάνα Λονδίνο!
Θα το χα ρίξει στ αντικαταθλιπτικά!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Nells είπε...

egw tha sumfwnisw mazi sou...me ena dustuxws sto telos!!
ax ayto to kommati to agapo!!filia polla!

Lilith είπε...

"Είμαστε ένα καταστροφικό τίποτα!"
True...
Αλλά έχουμε και τις στιγμές μας, τα άτιμα (για το Whole lotta love λέω και τους Zeppelin). :)

Φιλιά πολλά!!!

Miss Pink είπε...

SSSSSSSLAAAAAAAAAAAP!!!
έτσι για να συνέρθεις... :Ρ
άλλαξε πόδι και πάτα στο καλό..
23 μέρες μείνανε και φεύγει.. χιχι..
και τώρα
σε φιλώ για να περάσει :Ρ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έλα πάψε κοντεύουμε να τον φάμε και αυτόν!!
φιλενάδα το τραγούδι σου τα σπάει,φιλιά......

Iανος είπε...

Για να ανεβαινουμε λιγο,που σας εχει πιασει ολους μια μαυριλα!!! Εσυ αρχισε να χαμογελας (ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΛΗ)χε χε χε!!!Και εσυ dreameraki ελα εδω να σε παμε μεχρι το πλανηταριο να το ευχαριστηθεις!!!Φιλιαααααα!!!

zoyzoy είπε...

Καλό ΣΒΚ!
Δύσκολοι καιροί!

Στάθηκα στο τραγούδι σου μόνο:))

Vangel Greko είπε...

"Δεν έχω τι να γράψω οπότε ας θέσω μερικές ερωτήσεις!!" :-Ρ :-Ρ

Πολλά γεγονότα σε οδηγούν να είσαι απαισιόδοξος!!

Οπότε χαμογελά γιατί η ζωή θέλει τρέλα!!

Τα σέβη μου!!

Μαριάννα είπε...

Μπαααααααααα?
Ξεβαρέθηκες?

D.Angel είπε...

Nells καλωσόρισες!
Χαίρομαι που συμφωνούμε!
Καλή Κυριακή να χεις!

Lilithακι μου έεεετσι!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή Κυριακή

Miss Pink Αουτςςςςς
Αμα σε πιάσω....
Χα χα χα χα χα χα
Καλή Κυριακή γλυκιά μου
Πολλά φιλιά

ΦΟΥΛΗ μου ακόμα στην αρχή
είμαστε!!! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάς!
Χαίρομαι που σ αρέσει το άσμα!
Καλή Κυριακήηηηηηηηηη

Ιανέ μου αρ γιου τοκινγκ του μη????
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά βρε!
Καλή Κυριακήηηηηηηηηηη

zoyzoy μου και πολύ καλά έκανες!
Καλή Κυριακή γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Βαγγελάκη κοίτα ν απαντήσεις
στο δικό σου μπλογκάκι κι άσε τις
ερωτήξεις! Αντε! Χα χα χα χα χα
Καλησπέρα και καλή Κυριακήηηηηηη
Πολλά Φιλιάαααααααα

Μαριάννα μου όχι
Θέλω διακοπές πάλι!
Γκρρρρρρρρρρ
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααα

Walking in vain είπε...

Και εγώ απλά μπήκα να σου στείλω την καλησπέρα μου.
Θα στρώσει ο κουτσοφλέβαρος , νάζια μας κάνει

LENA είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ..ΝΑΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ..ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ..ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ...ΜΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!

Velvet είπε...

Μπορει ναναι κουτσοφλεβαρος
Αλλα κανει κρυο
Να ντυνεσαι καλα
Καληνυχτα...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Με ποιό δεξί κι αριστερό;
ξυπόλυτοι στ΄αγκάθια
Εχάσαμε μου, φαίνεται,
τ΄αυγά και τα καλάθια.

μα κόντρα σ΄ όλα τα κακά
δεν πρέπει να καμφθούμε
δεν μένουμε γονατιστοί
θα αισιοδοξούμε.

Καλή εβδομάδα

(εγώ πάτως τώρα τα βλέπω πιό όμορφα όλα.......
έκανα επέμβαση καταράκτη)

D.Angel είπε...

Walking in vain καλά έκανες
και σ ευχαριστώ που με θυμάσαι!
Στρώσει δεν στώσει... πού θα πάει
θα φύγει! Αντε στο καλό κ να μας γράφει!
Χα χα χα χα χα
Καλημέρες και φιλιά πολλά

Λενάκι μου σ ευχαριστώ πολύ!
Επίσης. Φιλιά πολλά

Velvet μου
είμαι οκ! Σ ευχαριστώ πολύ
για τη συμβουλή! Φιλιά πολλά

Φάνη μου χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα Με γειαααα
τα νέα μάτια! Χα χα χα
λες να κάνω κι εγώ μπας
κι αλλάξει τπτ;;;;;
Φιλιά πολλά
Καλημέρεςςςςςς

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Τώρα τα βλέπω καθαρά
και δεν αλληθωρίζω
θα βλέπω και καλύτερα
σύντομα το ελπίζω.

όμως στην ηλικία σου
προβλήματα δεν έχεις
με μάτια ακόμη και κλειστά
βλέπεις και το κατέχεις.

D.Angel είπε...

Φανη μου να σαι καλά!!!
Σιδερένιος εύχομαι, έτσι δεν λένε;;;
Σ ευχαριστώ πολύ για όσα μου γράφεις
σύντεκνε! Φιλιά πολλά