13.1.11

Give me a break


Αξιαγάπητη blogoσφαιρα, αισθάνομαι την ανάγκη γι αποτοξίνωση! Βαρέθηκα τις αναρτήσεις, τα σχόλια, την κριτική, τα pr (που δεν κάνω), τα φτυάρια, τους κουβάδες, τις σκούπες κλπ - αστείο είναι αυτό! Βαρέθηκα τα αστεία, τα σοβαρά,τα ψεύτικα, τα αληθινά.ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΟΛΑ. Και τι μας το λες; Θα μου πεις τώρα εσύ που διαβάζεις; (έχει ξαναειπωθεί) Ε κι εσύ γιατί με διαβάζεις; Θα σου απαντήσω εγώ! Επιλογή μας να γράφουμε ότι θέλουμε, όπως θέλουμε, και όταν το θέλουμε.... Επιλογή μας επίσης, να σχολιάζουμε όπου θέλουμε, όταν θέλουμε... Ξέρω ότι το χω ξανακάνει, αλλά δεν κράτησε καιρό!Ε δεν θα κάνω και συμβόλαιο για το πότε θα ξεβαρεθώ! Ξεβαρεθώ είπα; Γράψε λάθος...ΞΕΝΕΡΩΣΑ ήθελα να πω! Με όλα! Φιλιά στα μούτρα σας.


Υ.γ Αν βαριέσαι όσο εγώ, ρίξε και μια ματιά στο σκυλάκι παρακάτω! Τάισε το και παίξε μαζί του μέχρι να γυρίσω!Kisses

31 σχόλια:

Roadartist είπε...

Χχαχαχαχαχαχα ε, καλά δεν παίζεσαι.. Εγώ πάλι δεν σε βαρέθηκα, ούτε βαρέθηκα τα πάντα.. Μάλλον εσύ μας βαρέθηκες.. Κατανοητό! Θα σου περάσει (ωραίος ο σκυλάκος!) Φιλούσκια!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

.................

―Επειδη βαριεσαι να διαβασεις χα χα―

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τρέχω να ταΐσω το σκυλάκι μέχρι να σου περάσει!

Astrofegia είπε...

Χαχαχαχα οκ κάνε το διάλειμμά σου...
Εμείς εδώ είμαστε και σε περιμένουμε. Δεν σε βαρεθήκαμε καθόλου.
Αντίθετα σ'αγαπάμε πάρα πολύ. Αυτό να το θυμάσαι! ;)

Bitch είπε...

Παιδί μου..
βαρέθηκες???
Εγώ να δείς!!
Και πάνω απ' ολά με ποναεί και
το κεφάλι από την οθόνη!!!
Πλάκα σου κάνω (Ε?)

Φιλιά!!

Lilith είπε...

Καλέ, αυτός είναι σαν τη Sheba αλλά στο μπεζάκι! :)))
Όταν μπήκα, νόμιζα ότι γαύγιζε ο player (που... by the way, δεν παίζει τίποτα).
Είναι το πιο ωραίο e-pet που έχω δει! Πανέμορφος! :)
Λοιπόν...
You can have a break, my dear, αλλά μην το παρακάνουμε, έτσι; :Ρ

Φιλιά πολλά!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εγώ σε έκανα να βαρεθείς με τις μαλακίες που γράφω,οκ δεν θα το ξανά κάνω,γύρνα πίσω ΤΩΡΑ.....
καλά να περνάς βρε....

bear είπε...

Ουααααααααααα γύρνα πίσω!!!

Αθανασία είπε...

ΑΔΙΩΡΘΟΤΟ αγγελάκι...αδιώρθοτο... ε,μπορείς εσύ χωρίς εμάς?...αλλά δε μπορούμε και μείς,χωρίς τη γκρίνια σου,τις γκάφες σου,τα περίεργα που συμβαίνουν στη ζωούλα σου...χωρίς όοολα αυτά..τα 'όμορφα'...έυχομαι να επιστρέψεις σύντομα...καλησπέρες..

Velvet είπε...

Μια βραδια ερωτα
Μια αναρτηση λιγωτερο
Κι ολα αλλαζουν

Μεταξυ μας κι εγω βαρεθηκα
Αλλα δεν το κανω θεμα

Vangel Greko είπε...

Μέτρα τους φίλους από τους εχθρούς αλλά μη ξεχνάς πως σε τούτη τη χώρα λείπει η αυτογνωσία!!

Ξενέρωσες με τούτο το "μικρόκοσμο" ;

Τότε έχεις βαρεθεί και με την κοινωνία δυστυχώς!!

Πέρνα καλά & με όπλο το χαμόγελο σου προχώρα!!

(κάποιοι εδώ σε θέλουν πίσω!!)

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

ΚΛΑΨ!
Μας βαρέκηκες!!!
ΟΥΑΑΑΑΑ!!!!
Κι εγώ βαριέμαι αλλά μην το κάνουμε θέμα έτσι??
Καλά να είσαι Αγγελάρα μου και περιμένουμε εμείς!!
Φιλιά στα μούτρα σου δις!!!

zoyzoy είπε...

Εγώ σε καταλαβαίνω!
Ξεκουράσου γέμισε μπαταρίες ιδέες και εδώ είμαστε να τα λέμε.

Μα πού είναι αυτός ο σκύλος που ακούω από προηγούμενα πόστ και νόμιζα ότι ήταν στα βιντεάκια?


Φιλιά θαλασσινά κοριτσάρα!

xazoulhs είπε...

''ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.
ΑΛΛΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ;
ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ Μ'ΑΓΑΠΑΣ ΣΑΒΒΑΤΟ ;''

Γραμμενο καπου σε καποιο δρομο απο καποιον που χρειαζεται τη παρεα σου για να μη βαριεται.

NOSTOS είπε...

Καλο μου φιλαρακι σε καταλαβαινω..ολοι μας χρειαζομαστε που και που λιγο χρονο...ενα διαλλειμα ξεκουρασης,ανασυγκροτησης ωστε να μπορεσουμε και παλι πιο φρεσκοι και πιο δυναμικοι..να εισαι καλα και καλη επανοδο στις επαλξεις σου..θα περιμενουμε να σε συναντησουμε και παλι εδω..Οσο για τον σκυλακο τον αφηνεις σε καλα χερια θα τον φροντιζουμε και θα τον αγαπαμε μεχρι να επιστρεψεις..φιλια..

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Να πω πως δεν καταλαβαινω;;Ψέμματα θα πω!Το μπλοκ είναι προσωπική υπόθεση,δε θέλει πιέσεις!Το λέω και το τηρώ!Εγώ θα είμαι εδώ και θα σε περιμένωωωωωω!!
Φιλάκια!!
Και καλή χρονιά με υγεία και τρέλα ρε Αγγελάκι!

SpIrToKoYto είπε...

καλεεεε...στάσου...μύγδαλαααα...
τώρα που σε βρήκαμε τη κάνεις..??
αλλά άντε επειδή σε συμπαθήσαμε,αποτοξινώσου και επέστρεφε...
ο σκυλάκος είναι σε καλά χέρια,μείνε ήσυχη..
φιλιά και εις το επαναπληκτολογειν...-:))

Iανος είπε...

Και δεν κάνεις ένα διάλειμμα...Ελευθερα... Αλλα οχι πολυ ε!Γιατι σε αντιθεση με σενα εμεις δεν σε βαρεθηκαμε!!! ;) Φιλιαααααααα στα μουτρα!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.
ΚΑΗΜΕΝΟ ΣΚΥΛΑΚΙ:(ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΤΑΙΖΩ ΠΑΝΤΩΣ.ΕΣΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΓΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

THE LONELY SKIPPER είπε...

ΓΕΙΤΟΝΗΣΑ ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ& ΓΑΤΕς ΣΤΙς ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΡΟΣ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝΕ .ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΓΚΟΓΝΙΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΣΚΥΛΟΣΟΥΠΑ
( ΑΡΑΓΕ ΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΕΤΟΙΑ ΣΟΥΠΑ ΛΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑ ΓΙΝΩ ΕΦΗΒΟΣ ?)

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Να ΄σαι καλά σου εύχομαι
ότι αποφασίσεις,
εμείς θα περιμένουμε,
το ξέρεις, να γυρίσεις.

Μαριάννα είπε...

Θα ξεβαρεθείς όταν ξεβαρεθώ κι εγώ:-p
Μέχρι τότε έλα να κάνουμε παρέα μπουαχαχα.
Βλαμμένη

Evie είπε...

Γεια σας γλύκες μου, είσαστε καλά?
Σας επιθύμησα!!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Καλή χρονιά, χωρίς ξενερώματα!!!!!

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ όλους που περάσατε!
Χαίρομαι που σας βλέπω εδώ και διαβάζω σχόλια σας! Επίσης βλέπω ότι το σκυλάκι μου είναι μια χαρά! Το προσέξατε όσο έλειπα :Ρ Μπράβο!
Φιλιά πολλά σε όλους!
Σμουατςςςςςςςςςςςςς

Και λοιπόν;E allora? είπε...

τι κάνουν τα κουτσούνια;φάνταζομαι πως έχουν γίνει θηρία πια :)))

καλή βδομάδα να έχεις

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΗΡΘΑ ΠΑΛΙ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΟΥ:))
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Εμφανίσουυυυυυυυυυ!!!
Είμαι άρρωστη και γκρινιάζω!!

Ερατώ είπε...

Εντάξει, θα σου επιτρέψουμε αλλά όχι μεγάλο διάλειμμα!
Φιλιά!

Matriga είπε...

Κάνε ότι σου αρέσει. Δεν είσαι μόνη, είμαστε πολλοί στην παρέα.
Άλλωστε, γι' αυτό υπάρχουμε.
Για να κάνουμε τις επιλογές μας και σε όποιον αρέσουμε. Καλά να περνάς!

Υ.Γ. Εγώ έπαιξα με το σκυλάκι σου

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε!
30 σχόλια με δική μου αποχή ε;;;
Γουάουυυ εντυπωσιάζομαι!
Ακόμα κι όταν έχω θέμα, δεν φτάνω τα 30!
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Είμαι καλά και το ίδιο εύχομαι και δια εσάς! Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα