9.1.11

Επισκέψεις!

Αρης : Aπ τις λίγες φορές που ησυχάζει!


Λάρα :Check
Εκτορας :Check

Ηρα :Check
Sheba μπορείς να κοιμάσαι ήσυχη! Είναι όλα οκ


Στο βιντεάκι ο Δίας, για να μην νομίζετε ότι τον ξέχασα!
(Λιλιθάκι έχεις πολλά φιλιά!)


Οσοι θέλετε, περάστε κι από το νέο blog ενός φίλου!
Ευχαριστώ!


Φούληηηηη σπάστα!


Το καταλάβατε ότι βαριέμαι έτσι;



The roof the roof the roof is on fire
We don't need no water let the motherfucker burn
Burn motherfucker burn
Sorryyy ξέφυγα.....



Αντε....
Καλή εβδομάδα!
Σμουατς

21 σχόλια:

LENA είπε...

ΣΜΟΥΤΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ Κ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ...ΟΛΑ OK ..ΒΛΕΠΩ ....ΤΑ ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ..ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΒΔΟΜΑΔΑ!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Kοσμοσυροή! Γιορτάζει κανείς? :P

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μ' αρέσει η Λαρα με τη γάτα!!
την άλλη φορά που θα έρθω θα πάμε Τζορτζια ψήνομαιιιιιιιιιι τέλος...
Φιλιά κουκλάρα μου....

Vangel Greko είπε...

Αχ βρε Φούλη, είδες τι ωραία βίντεο σου αφιερώνει το αγγελάκι;

Βαριέσαι;

Πάλι;

Όσο για τα βίντεο με τα σκυλιά δεν έχω λόγια...

μου άρεσαν πάρα πολύ!!

Τα σέβη μου

&

καλή βδομάδα με χαμόγελο και αισιοδοξία!!

Α!! Φιλιά στα μούτρα σου!!


:-Ρ :-Ρ

zoyzoy είπε...

Μια χαρά η οικογένεια χαλαρώνει και μεγαλώνει βλέπω ολόκληρα σκυλιά έγιναν:Ο

Πάλι βαριέσαι?
Για πάνε κανένα ταξιδάκι να ξελαμπικάρεις:))

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!

NOSTOS είπε...

Kαλησπερα καλο μου φιλαρακι..επιτελους τελειωσα με το ξεστολισμα το Σαββατοκυριακο και ειπα να βολταρω απο τα μερη σου να δω τι κανετε..Αφου λοιπον τα εχεις τσεκαρει ολα..και ειστε ολοι καλα..τοτε και το συμπαν ειναι καλα και μπορει να κοιμαται ησυχο..Χαχαχα..!!! Καλη εβδομαδα να εχουμε..με αισιποδοξια και πολλα πολλα χαμογελα..

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλε πως μεγάλωσαν ετσι αυτα;;;;;;;;;;;;;

Lilith είπε...

Δεν φαντάζομαι το "γιουβαρλάκι" να πήγαινε για τον Δία μου!!!
Και επίσης σταμάτα να λες ότι έρχεται "τελευταίος και καταιδρωμένος"! Και άμα θέλεις να ξέρεις, από άποψη μένουμε πίσω από τους άλλους συνέχεια, εντάξει;
Πώπω ζήλια!
Κι' αυτός ο Άρης!!! Άπαπαπαπα! Στιγμή δεν τον αφήνει ήσυχο!
Τι να κάνουμε...
Αυτά τραβάει κάποιος όταν είναι ξανθός και πανέμορφος! :)))

Φιλί μεγάααλο στον ξανθούλη μου και φιλιά κανονικά σε σένα (μη γίνουμε όλοι ίσα κι' όμοια!) :)))

D.Angel είπε...

Λενάκι μου όλα μθα χαρά!
Ευτυχώς!Πολλά φιλιά γλυκιά μου

Gi Gaga Kouni Beli οχι!
Σκέψου να γιόρταζε!Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκό μου μοσχάρι!!!

ΦΟΥΛΗ μου κι εμένα!!!
Εμαθα κάτι άσχημο σήμερα
Ας ελπίσουμε πως είναι καλά!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Vangel Greko ζήλιααααα
Χα χα χα χα Αφού η γυναίκα είναι
ροκού!!!Χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ και στα δικά σου!
Χα χα χα χα χα Σμουατςςςςς

Ζουζου μου ειδες;
Ολα είναι καλά κι εμείς καλύτερα!
Μπααααα δεν έχω καιρό για ταξίδια!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Νόστος μου ελπίζω να ξεμπέρδεψες με το στόλισμα και να είστε κι εσείς μια χαρά!
Ευχαριστώ που πέρασες Καλή εβδομάδα κι από μένα κ πολλά φιλιά

Ρίκη μου είδες;
Σκύλαροι!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Λιλιθάκι μου όχιιιιιι
Απορώ πως το σκέφτηκες αυτό!
Χα χα χα χα
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει
ζήλος!!! Τέτοιο δραστήριο σκυλί
είναι να μην το ζηλεύεις;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά κι από εμάς γλυκιά μου
....με άποψη!!!!
Σμουατςςς

Iανος είπε...

καλη εβδομαδααααααααααααααα !!!Πολλα φιλιααααααααααααααα!!!!

Astrofegia είπε...

Τι έγινε? Σύναξις των μωρών?
Πολύ όμορφα όλα τους, τα βιντεάκια δε...είναι άπαιχτα!
Πολλά φιλιά Αγγελάκι! ;)

Ανώνυμος είπε...

Ιανέ μου επίσης!
Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςς

Αστεράκι μου είδες;
Χα χα χα χα χα
Ευχαριστώ Αστεράκι
Πολλά φιλιά

D.Angel

Bitch είπε...

Μια καλή εβδομάδα!!
Φιλιά..

Matriga είπε...

Αγγελική, καλημέρα!
Είναι όλα υπέροχα μουτράκια!!
Να περνάς όμορφα και να
είσαι πάντα χαρούμενη δίπλα
στα όμορφα πλάσματα αυτά.

Φιλάκια πολλά!!

Matriga είπε...

Α... και έχω και άλλο ένα λόγο να περνώ από δω!! Το νέο σου σκυλάκι πιο κάτω που το έπαιξα και μου άρεσε πολύ!!

SpIrToKoYto είπε...

πως σε νοιώθω ...πως σε νοιώθω...
κι εμείς,προσκλητήριο και σιωπητήριο βαράμε κάθε βράδυ...
καλημέρες κι από δω...-:))

Ανώνυμος είπε...

Bitch μου
επίσης γλυκιά μου αν κ αργησα λίγο!
Φιλιά πολλά

Μαράκι μου ναι είναι!
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
κι εσύ να περνάς όμορφα!

Υ.γ Δεν είναι κούκλος;
Αν ήταν σε ασπρο μαύρο θα ταν ίδιος η Sheba! Τα ίδια κάνει κι αυτή!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σπιρτόκουτο αστα να πάνε!
με καταλαβαίνεις έτσι;
Τελικά ξεστολίσατε;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

D.Angel

Mitsobo είπε...

Angela Hathikame
Kali hronia su efhome ke na'se panta kala!
pola filia! Panagiotis

D.Angel είπε...

Παναγιώτη μου το ξέρω
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκέ μου, επίσης!
Περνάω αραιά και που απ το Blog σου
να πω την αλήθεια αλλά ο υπολογιστής μου
στο δικό σου blog σέρνεται και δεν ανοίγει εύκολα! Μάλλον είναι παραφορτωμένο, δεν ξέρω και δεν έχω κ υπομονή να περιμένω!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Κάνε αν θες κάτι...ήθελα από καιρό να στο πω αλλά.....

Mitsobo είπε...

koritsi mu den su to ipa gia afto pantos. ke min esthaese tipsis hahahaha
Mu ehun pi ke ali oti diskolevode na bun, to xero.
an thes pes mu me pion brwser benis sto internet giat skeftome na pao se kapion idiko na mu to strosi.

D.Angel είπε...

Το ξέρω γλυκέ μου
αλλά να... όπως κι εγώ έχουν κι άλλοι
θέμα με φορτωμένες σελίδες!
Μιλάμε ότι κολλάει το pc στο blog σου!
Με αλεπουδίτσα μπαίνω
όπως και στο ένα νέο που μου έστειλες,
κι εκεί κολλάει! Οχι στη σάτιρα! Στο άαααλλο χα χα χα χα χα
Δεν νομίζω πως χρειάζεται να πας καπου
απλά να την ξεφορτώσεις λίγο!
Φιλιά πολλά κ πάλι
Να σαι καλά