6.1.11

Μ εχει πιάσει κρίση

με την κωλοκρίση!!!!
Τετάρτη χθες, παραμονή των φώτων αποφασίσαμε να βγούμε να διασκεδάσουμε! Οταν το αγγελάκι λέει "διασκέδαση" δεν εννοεί να φορέσει γόβα στιλέτο και να πάει σε πίστα... Αν το έκανε δεν θα ήταν αγγελάκι, αλλά κουνελάκι, να ξεκαθαρίζω για να μην παρεξηγιέμαι! Ηθελα το φουκαριάρικο (λυπηθείτε με καλέ) να πάω σε μουσική σκηνή ή κάτι τέτοιο! Και ξεκινάμε.......
-Για πού λες;
-Δεν ξέρω ρε γμτ...δεν μ αρέσει και τίποτα φέτος!
-Καλά, αλλά πήγε 11 αποφάσισε μην γυρνάμε γύρω γύρω σαν μαλάκες!
-Εχω ακούσει για ένα music theater στην Ακαδημίας, πάμε;
-Πάμε... Σιγά μην πήγαμε...Ανοίγει μόνο Π/Σ
-Μάλιστα!!!Και τώρα;
-Ξέρω γω; Πάμε "Πορτοκάλι" ν ακούσουμε Βασίλη, να θυμηθούμε τα παλιά;
-Οκ πάμε! Σιγά μην τον είδαμε...Ο Βασίλης πήγε Κύπρο (όχι εμάς θα περίμενε)
-Μάλιστα! Αλλη ιδέα;
-Πάμε πάλι ΜΠΛΕ; Η Τζώρτζια μ άρεσε πολύ! Είναι αλλού το άτομο!
Χα....Δεν παίζανε οι ΜΠΛΕ την Τετάρτη!
-Ωραίααααα!!!!
-Παράκρουση το αγγελάκι! @%$*&@#Πού το είδες το ωραία μωρέ; Εχει πάει 1.30, έχουμε κάνει τον γύρο της Αθήνας και όλα είναι κλειστά! Κι αν κάποιος θέλει να διασκεδάσει μιας και αύριο είναι αργία, τι σκατά θα κάνει;
-Τα μπουζούκια είναι ανοιχτά!
-Χα χα χα χα χα Το άλλο με τον Τοτό; Καλό ε;;;;
-Πάμε Πανούση;
-Οχι ρε συ.... Εχει ξεφύγει το άτομο! Κρίση κρίση αλλά 40 euro θες να πας να τον δεις στα όρθια! Ε και δεν θα διασκεδάσουμε!
-Και τι θες;
-Ξέρω γω; Δεν πάμε κάνα σινεμά;
-Διασκεδάσαμε και σήμερα!
-Την τύχη μου μέσα!

Τι γιορτάζουμε τα φώτα ρε παιδιά; Τις αυξήσεις της ΔΕΗ;
Το ότι μας αλλάξανε τα φώτα;
Καλικάντζαροι όλου του κόσμου ενωθείτε!!!!
Θέλω ανατροπές φέτος!


Α σιχτίρ, βαρέθηκα! Πάω για ύπνο!

30 σχόλια:

Roadartist είπε...

Στα φώτα, γιορτάζουμε τις αυξήσεις της Δεη.. καλό...

Φιλιά βρε.. Εμένα δε μου τη δίνει μόνο η κρίση, μα όλη αυτή η μιζέρια.. γμτ~

Naturedigital είπε...

Θέλω να μάθω αν εδιωξες τους καλικατζάρους σου.. ή τους έχεις ακόμη εκεί μαζεμένους..
Καλό βράδυ.
Κωστής

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Στα φώτα αγάπη μου γιορτάζουμε την τύφλα μας!!!
Λέμε ΚΑΛΗΜΕΕΕΡΑΑΑΑΑ!!!!!!!
Συγνώμη καλέ αν σε ξεκούφανα!!!

ΛΕΩΝ είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Τα φιλιά μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε τι τραβάτε και εσείς στη μεγαλούπολη!!μα όλα κλειστά??
Τώρα θες να σου πω τι γιορτάζουμε τα φώτα?
Μια χαρά τα είπες εσύ, με κάλυψες...
φιλιά φιλενάδα..

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΧΑ!
Σαρκαστικό.. για όσα νομίζουμε πως γιορτάζουμε..
Ψηφίζω την δική σου εκδοχή!
Φιλιά!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Στη Μέρκελ στείλτο Αντζελα
που λέει πως γλεντάμε
είμαστε λέει σπάταλοι
και όλο ξενυχτάμε...

Καλό Σ/Κ

Βάσσια είπε...

Angel πολύ ωραία η βόλτα βλέπω.... ;-)

Μην ανησυχείς- διάθεση να έχετε και χώρους να την απολαύσετε θα βρείτε.

Πάντως, επειδή Τετάρτη ήμουν κι εγώ Αθήνα, για το θέατρο, μου φάνηκε άδεια....καθόλου όπως την θυμόμουν).

Φιλιά
Καλημέρα

Αθανασία είπε...

Αχααααααααααααααχααααααααααααααχαααααααχααααααααααααααχααααααααχααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαααααααααααα!αδιώρθοτο αγγελάκι..αδιώρθοτο...ε,εμ έπεσες στη περίπτωση παιδάκι,μου και εσύ τι να σου κάνω?...ε,άλλη φορά άμα θες να διασκεδάσεις βάλε εκεί το κασετοφωνάκι σου,κάνα ρεμπέτικο ή κάνα Πλούταρχο ή κάνα Μαζωνάκη (μπλιάαααααααχ,και ξανά μπλιάαααααχ!!)και βάλε και κάνα ουισκάκι...ρίξε και καμιά στροφή να δείς για πότε,διασκεδάζεις!!χααααχααααααααααχααααααχαααα ούφφ! και γώ θέλω,να πάω θέατρο και λυρική σκηνή αλλά πούυυυ λεφτά καλό μου αγγελάκι (και..αδιώρθοτο!) για τέτοια είμαστε τώρα?πάαααανε αυτά...περάσαν οι 'χρυσές'οι μέρες που πήγαινα κάθε,τρίς και λίγο λυρική και θέατρο...τώρα...σκ..τά άστα...αλλά μου'χουνε λείψει αυτά δε λέω....φιλάκια....και υπομονή καλό μου αγγελάκι....

50fm είπε...

Mια χαρά τα λες!Συνέχισε...

Lilith είπε...

Ααααααα!!!
ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑ!!!
Κόλλησε ένα "Welcome" στο mouse μου και δεν ξεκολλΑΕΙΙΙΙΙ!!!

.............
..........
.......

Ουφ, ουφ! Ξεκόλλησε! :)))

Τι λέγαμε;
Α, ναι...
Να σου πω... τον Πανούση ποιοι τον βλέπουν (και τον ακούν) στις μέρες μας; Τα μεγαλοστελέχη εταιρειών και οι πολιτικοί;
Χμ...
Πώς πάει αυτό το τραγουδάκι που βάζει η Greenpeace στα κλιπ της...;
"It's the end of the world as we know it"!

Φιλιά πολλά, Angel μου!

Astrofegia είπε...

Ρε συ καλή είναι κι η Τζώρτζια...άσχημα ήταν? :))))
Φιλιά πολλά!

Έχω μια εντύπωση πως γιορτάζει η κόρη σου...χρόνια της πολλά!
Αν κάνω λάθος, συγνώμη, αλλά δεν πειράζει...ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ γενικώς! ;)

D.Angel είπε...

Roadartist μου
εμένα να δεις!
Αλλά ο μόνος τρόπος
να το αντιμετωπίσω είναι το
χιούμορ! Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Κωστή μου, κάπου εδώ γύρω
πρέπει να ναι, αλλά μάλλον ντρέπονται
κ δεν εμφανίζονται! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά σύντεκνε

ΝΑΝΤΙΑ μου
σωστή σε βρίσκωωωωω...
Καλησπέραααααα....χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου
Σμουατςςςςςςςςςς

Φούλη μου άστα να πάνε
Παντού νέκρα.... Πολύ ησυχία
βρε παιδί μου! Αστα *α*α τα!
Φιλιά πολλά

Γιαγιά Αντιγόνη χαίρομαι!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά

Φάνη μου έτσι λέει;
Α την σκρόφα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά σύντεκνε

Βάσσια μου, είδες πως γίναμε;
Χάλι μαύρο! Φιλιά πολλά
γλυκιά μου!

Αθανασία μου
αυτό το αδιόρθωτο πολύ μου το λες!
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω;;;Χα χα χα χα χα Ελπίζω ν αλλάξουν όλα σύντομα!
ΥΠΟΜΟΝΗ Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά

Λιλιθάκι μου είμαι σίγουρη
πως φταίνε τα καλικαντζαράκια!
Χα χα χα χα χα χα
Θα συμφωνήσω μαζί σου!
Εχεις απόλυτο δίκιο!
Δεν είναι θλιβερό;
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Υ.γ Σου χω φιλιά απ τον Δία!

Αστεράκι μου όχι
μια χαρά ήταν αλλά
το θέμα είναι ότι δεν ήταν εκεί
να ξαναπάω!Χα χα χα χα χα χα
Η κόρη μου γιορτάζει του Αι Μήτσου!
Δεν πειράζει όμως! Χρόνια πολλα γενικώς!
Σμουατςςςςςςς

D.Angel είπε...

Ολγάκι μου σε ξέχασα!
Ευχαριστώ πολύ!Φιλιάαααααααα
Σμουατςςςςςςςςςςςς

zoyzoy είπε...

Εσύ Αγγελάκι μου είσαι για'δω !
1άντε 2επιλογές αυτές και μόνο!

Εγώ μόλις έδιωξα τους Καλικαντζαρέους ήρθε ο παπάς με την αγιαστούρα του και τους εξαφάνισε μαζί με 7ευρώ!

Τα Φώτα θα τα γιορτάσουμε αν έρθει ο νέος λογαρισμός της ΔΕΗ με τις προσαυξήσεις!

Και του χρόνου να'σαι καλά
με φιλιά θαλασσινά!

Iανος είπε...

Πω πω γκρινιαααααααααα....
Σταματα λιγο καλε και απολαυσε την κριση!!! :) Σμουααααααααααααααςςςςςςς!!!

Vangel Greko είπε...

( Πάρα πολλά γέλια!! )

Ευτυχώς δεν έπινα τίποτε να με πνίξεις!!

Στον κινηματογράφο καλά πέρασες;

Ποια ταινία είδες;

( πολύ βγήκες και σε πολλά μαγαζιά πήγες Αγγελική!! )

Τα σέβη μου!!

υγ. Τι γιορτάζουμε τα Θεοφάνεια το θες σε θρησκευτική ανάλυση;

υγ.2. Ανάθεμα τις αυξήσεις του 2011!!

D.Angel είπε...

Ζουζου μου κι εδώ που έχουμε
10 επιλογές τι κάνουμε;
Τπτ Σχεδόν όλα ηταν κλειστά!
Τες πα! Αααα φέρατε και παπά;
Εγώ δεν φέρνω, εκτός αν με πληρώσει!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ιανέ μου εσύ δλδ
την απολαμβάνεις;;;;
Για πες!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά ρε που θα με πεις
και γκρινιάρα! Τς τς τς

Vangel Greko άλλη φορά
όταν με διαβάζεις, να προσέχεις!
Μακριά από ποτήρια, καλαμάκια κλπ!
Είδα αυτή τη μαλακία με τον Ντε Νίρο!
Καμία σχέση με τα προηγούμενα! Δεν μ άρεσε! εγώ γουστάρω την οικογένεια του
άντρα που είναι γιου χουυυυ και δεν
παίξανε σχεδόν καθόλου!
υ.γ Ασε τα θρησκευτικά μην πέσει
κεραυνός και μας κάψει!
υ.γ 2 Κάτσε να ρθουν οι πρώτοι
λογαριασμοί να δεις γέλιο!
Χα χα χα χα

Φιλιά στα μούτρα σας!

Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ είπε...

Έλα βρε συ έκανες και την «νυχτερινή βόλτα» στην Αθηνά
Και παραπονιέσαι ….
Χαχαχαχαχα
Πάντως γέλασα με το ποστ σου .
Καλό βραδάκι να έχεις

Bitch είπε...

Βρε Αγγελάκι, όταν έχουμε αυτή την γιορτή,
δηλαδή τα Φώτα!! Θα πας μόνο με των Σταυρό
στο χέρι και όχι σε πίστες,, σε παρακαλώ μείνε
στα συγκαλά σου!!
Ελεος..

Φιλιά!!

Ανώνυμος είπε...

Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ
ναι καλά! Εγώ ήθελα να βγωωωω
να διασκεδάσω! Αυτή τη βόλτα
την έχω κάνει 765680989 φορές!
Χαίρομαι που γελάσατε!
Φιλιά πολλά

Bitch
Τι να τον κάνω τον σταυρό στο χέρι καλέ;;;;με τον πόνο μου παίζεις έτσι;
ηθελα να βγω, να βγω, να βγω κλαψψψψψψψ
Στα συγκαλά μου είμαι!
Φιλιά πολλάααααααααααα

D.Angel

Miss Pink είπε...

μα.. αυτή ήταν η διασκέδαση!!!
τι?
δεν το κατάλαβες?
:ΡΡΡ

δεν υπάρχει μεγαλύτερη κούραση απο το να γυρνάς γύρω γύρω και να μην βρίσκεις που να πας!
μα κι εσύ τζέρτζελο με τον πανούση?
πάνε κανα Φλωρινιότη να πεις τουλάχιστον οτι έζησες πρωτόγνωρες εμπειρίες!
για μια φορά στη ζωή σου στο επιτρέπω :Ρ

πάντως τα καλύτερα είναι τα απρογραμμάτιστα! ;)

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εεεεεεε που να δεις τι κρίση έχω έγω....οικονομική και άλλα....τέσπα είπαμε ο καινούριος χρόνος μόνο χαρές και υγεία!!!!

D.Angel είπε...

Miss Pink λες ε;;;
δεν κατάλαβα Χριστό!
Χα χα χα χα χα χα χα
Αστα να πάνε!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό Σ/Κ

Και λοιπόν μου
..............
Καλό Σ/Κ γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

κριση ειναι..
θα περασει..
αλλιως μας βλεπω σε κοινοβιο
τυπου Δαφνι..οεο..

μακια μουκια!!

Matriga είπε...

Τελικά δεν πήγατε πουθενά ή λάθος κατάλαβα εγώ;
Καλά να είμαστε πάντως γιατί με ή χωρίς κρίση η παρέα μετράει και συ έχεις καλή ;)

Φιλιά πολλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

D.Angel είπε...

ΚΑΛΥΨΩ μου
τουλάχιστον εκεί θα χουμε
και μια δικαιολογία!Χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Μαράκι μου
τελικά πήγαμε σινεμά!
Τέτοια χαρά δλδ... τι να σου πω!
Χα χα χα χα χα χα
Η παρέα είναι άψογη, δεν μπορώ να πω!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Σκρουτζάκο μου
να σαι καλά!
Επίσης!
Φιλιά πολλά

Matriga είπε...

Το καλύτερο κάνατε!! Σινεμά έχω να πάω καιρό και στις 13 βάζει μία καλή ταινία, οπότε ετοιμάζομαι :)
Καλή εβδομάδα να έχουμε.
Φιλιά πολλά!!

D.Angel είπε...

Ποιά ταινία;
Εγώ ενδιαφέρομαι για το πέταγμα του κύκνου
στις 20! θα δείξει όμως!
Φιλιά πολλά