4.1.11

Εκτακτη ανάρτηση!!!

Δεν είχα σκοπό να γράψω σήμερα, αλλά ένα απρόοπτο γεγονός μου φερε τα πάνω κάτω!


Ο αγαπητός Santa εχει μπαστακωθεί στο σπίτι μου και δεν λέει να ξεκουμπιστεί! Και όχι μόνο αυτό, αλλά μετά την πρωτοχρονιάτικη έξοδο, έχει βουτήξει μια κιθάρα και νομίζει πως είναι ο Jimi Hendrix.
-Ρε συ μπάρμπα, ησύχασε λίγο.... θα πάθεις τίποτα στην ηλικία που είσαι!
-Μπαρμπαριά μικρή μου! Αν δεν μάθω να σολάρω, δεν φεύγω από δω!
-Μα δεν τα λυπάσαι τα ταρανδάκια σου; Τη γυναικούλα σου; τα ξωτικά σου;
-Ολο τον χρόνο με χαίρονται, ας περιμένουν!
-Ρε θείο, τι θα γίνει με την πάρτη σου;
-Θειάφι που θα με πεις θείο, και μη μου μιλάς τώρα γιατί τζαμάρω!
-Καλάααααα.....
-Πρόσεξε πως μιλάς, γιατί δεν έχει δώρο του χρόνου!
-Χεστηκα...Ετοιμάσου να φύγεις και σβέλτα. Δεν είναι το Γούντστοκ εδώ!
-Δεν είναι;;;;
-Οχι!
-Κι εσύ γιατί ντύθηκες έτσι;
"Ντόινγκ" Αρηηηη Shebaaa βοήθεια, η μαμά κινδυνεύει από
έναν γέρο με aλτσχάιμερ!!!!

Αρης: -Μισό να φάω το γιαούρτι μου!!! (προσέξατε μπλουζάκι, έτσι;)


Αν δεν δείτε το βίντεο, εσείς θα χάσετε! Αποκλειστικά για ροκάδες. (Προσοχή μην καταλήξετε όπως ο μπάρμπας, παραπάνω) Kisses

20 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλα δεν μου λες, το γιαουρτι του το εδωσες εσυ η το πηρε απο μονος του;
χα χα χα

Βάσσια είπε...

Δεν παίζεσαι!!

Βρε τι το έντυσες μιλιτέρ το σκυλί;

;-)
Φιλιά

50fm είπε...

Το βιντεάκι Γουντστοκίζει και με έπιασε!
Ο Άρης είναι ροκ και τον γουστάρω απίστευτα!
Η έκτακτη ανάρτηση σου,αποθεώνει τα ροκ συναιστήματα οπτικοακουστικά!
Είσαι δύναμη!
Φιλιά !

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εεεε ,άμα πει και τη Φραγκοσυριανή, θα σηκωθεί ο Βαμβακάρης από τον τάφο με χαρλει και δερμάτινο γιλέκο....
άπαιχτη η τύπισσα!!!
φιλιά πολλά..

NOSTOS είπε...

Καλησπερα καλο μου φιλαρακι...Aσε βρε τον θειο Santa να ροκαρει..φερνω κι εγω το μπασσο μου κι ερχομαι να τζαμαρουμε παρεα..χαχαχα>>!!!το ροκ ειναι τροπος ζωης και κανει καλο στην υγεια..απαιχτο το βιντεοκλιπακι οπως απαιχτη και η τυπισσα..οσο για τον Αρη μηπως καλεσαν την κλαση του στο στρατο και προβαρει τα χακι της παραλλαγης??Καλο σου βραδυ φιλαρακι και καλο ξημερωμα να εχουμε..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!!ΕΚΤΑΚΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ:))
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

IonnKorr είπε...

Ρε, αυτού είναι ο Santa?
Και ανησύχησε το Rovaniemi και νόμιζαν όλοι ότι κάτι έπαθε και δεν επέστρεψε.

----------
Καλά το πανωφόρι του σκύλου σου άπαιχτο!!

χα..χα..

bear είπε...

Εχεις τρελαθεί τελείως. χαχαχαχαχα

Evie είπε...

Είναι σωστός κούκλος, με γεια του !! εάν το γιαουρτάκι δεν του αρέσει έτσι, πρόσθεσε το στο φαγητό του, άλλα 1-2 κ.γ. (σε δόσεις), καλέ όχι όλη την ΈΒΓΑ :).

Όμως με την ηλικία του και το βάρος αργότερα θα πρέπει να το αυξήσεις μέχρι 3-4 κ.γ. την ημέρα και ιδανικότερα σε δυο δόσεις φαγητού.

ΕΥΧΕΣ Κ ΦΙΛΙΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

Bitch είπε...

Καλέ ακόμα με τον Αι Βασίλη παλεύεσαι???
Ε, Ουστ από δω!!!
Φιλία πολλά…

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

XAXAXAXA!!!!!
KΑΛΗΜΕΕΡΑΑΑΑ!!!!
Απαίχτου όπως πάντα Αγγελάρα μου!!!
ΟΙ ροκιές σκίζουν,το μπλουζάκι σκίζει,αλλά το παιδί με το γιούρτι όλα τα λεφτά!!!
Βάλε και μέλι στο γιαούρτι να γίνει ακόμα πιο γλυκούλι!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!!

D.Angel είπε...

Ρίκη μου του δίνω κάπου κάπου
ένα γιαουρτάκι και του αρέσει πολύ!
Φιλιά γλυκιά μου Καλημέρες

Βάσσια μου, μην τον βλέπεις έτσι!
Είναι μεγάλο ψώνιο! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Καλημέρες


Ολγάκι μου έτσιιιιι
Πήγαινε μια βολτίτσα στ Οξυγόνο βρε
Κάθε Σάββατο παίζουν και είναι απίστευτοι! Δύναμη ε;;;; Χα χα χα
Ευχαριστώ! Καλημέρες κ πολλά φιλιά

Φούλη μου, επρεπε να πάμε μαζί!
Την Φραγκοσυριανή δεν την είπε αλλά
είπε κάτι αλλο που θα ακούσετε αργότερα!
Απαιχτη όντως! Φιλιά πολλά κ καλημέρεςςς

NOSTOS μου χα χα χα χα χα χα
Βλαμένοι του κόσμου ενωθείτε!
(Δεν πιστεύω να παρεξηγηθείς, αστειευομαι κ βάζω κι εμένα μέσα)
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Καλημέρες... νομίζω πως έφυγε σήμερα!
Για να κοιτάξω.....

Σκρουτζάκο μου ευχαριστώ!
Φιλιά και καλημέρες

ΙonnKorr είσαι για δέσιμο κι εσύ!
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλημέρεςςςςς

bear μου από καιρό! Χα χα χα
Καλημέρες Φιλιά πολλά

Εvie μου χα χα χα χα χα
Δεν είναι πολύ όμορφος;
4 μηνών και ζυγίζει 18 κιλά.
Είδες το ματάκι του;
Φιλιά πολλά και καλημέρεςςςςςς

Βitch μου μάλλον έφυγε!
Φιλιά κ καλημέρες κούκλα

Vangel Greko εκανα μαλακια
και το διέγραψα το σχόλιο σου
Αν θες ξαναγράψε! Καλημέρα και
πολλά φιλιά!

ΝΑΝΤΙΑκι μου
σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
Καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά

Lilith είπε...

"Μπαρμπαριά"!
Καλά σου είπε ο άνθρωπος, που θα τον πεις και μπάρμπα!!!
Δείχνεις μηδέν σεβασμό στον Σάντα, Αγγελάκι και του χρόνου σε βλέπω να είσαι το μόνο παιδάκι που θα κάθεται Χριστουγεννιάτικα κάτω από το δέντρο και θα κλαίει! :)))
Ο Άρης είναι κούκλος!
Μου φαίνεται ότι αυτό το παιδί θα το παντρέψουμε πριν πάει καν φαντάρος. :)))

Vangel Greko είπε...

Είσαι απίστευτη!!

Η τρέλα σου & το χιούμορ σου σε σώζουν από "μικρούς" και "μακάκες" γύρω σου!!

Τα σέβη μου!!

( Α ρε τι τραβάει το σκυλί με τα ρούχα!! :-Ρ :-Ρ )

Αθανασία είπε...

Χααααααααααααααααχαααααααααααααχααααααααααχαααααααααααααααχαααααααααααχααααααααααααααααχααααααααααααααααααααααααααααααχαααααααααααα!ε,το γνωστό θεό-τρελλο αγγελάκι μας!ε, παραξενιές ο θειούλης!!και γλώσσααααααααααααααααααααααααααα!10
μέτρα..ε, άστον και εσύ να γρατσουνίσει,τη κιθάρα του μία,δύο,τρίς,σαράντα,εκατό..ε,κάποια στιγμή θα βαρεθεί,και θα φύγει τι θα κάνει!!ε,θα σου'χει ίσως πάρει τα αυτιά, μέχρι τότε..αλλά τέσπα...χαααααααααααααχαααααααααχαααααχααααααααααααχαααααααααααααααααααααχαααααααααααα!αδιώρθοτο αγγελάκι χααααααααααααχαααααααχααααααααχααααααααααααααααααααααααααχαααααααααααα!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

μωρο μου παω να ροκαρω
με ξεσηκωσες..!!

καλη χρονια
φιλια πολλα πολλα!!

Evie είπε...

Το ματάκι του το πρόσεξα πολύ καλά, φαίνεται σαν να τον πήγες σε πλαστικό γιατρό, του έκανε ωραία καθαρή δουλειά !
18 κιλά ? μπράβο του/σου. Γιαουρτάκι καθημερινώς που είναι απαραίτητο για καλή φλορα στα εντερακια τους και στα δυο σου τα τυχερά ομορφουλια.

D.Angel είπε...

Lilithaki μου καλά μου είπε;;;
Δεν κοιτάει εκεί που το παίζει τζόβενο
θα μας την πει κιόλας;Ευτυχώς την έκανε
μ ελαφρά! Ηπια έναν καφέ με ησυχία επιτέλους!Θα ρθει και του χρόνου
γιατί του άρεσε!!! Αυτό είναι το κακό!
Είμαι αξιαγάπητη, μην κοιτάς που δεν φαίνεται! χα χα χα χα χα χα
Ο Άρης είναι κούκλος αλλά εσύ αγαπάς τον Δία ξέχασες να πεις! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά!

Vangel Greko μου
και όχι μόνο, θα πρόσθετα εγώ!
Χα χα χα χα χα χα Αααααα
Για τα ρούχα δεν φταίω εγώ!
ο Santa φταίει που τα έφερε!
Φιλιά στα μούτρα σου
Καλό απόγευμα

Αθανασία μου ακόμα
γελάω με το σχόλιο σου!
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Το ότι με αποκαλείς το γνωστό
θεότρελλο αδιόρθωτο αγγελάκι
είναι καλό ή να παρεξηγηθώ;;;
Χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά
γλυκιά μου!Καλή χρονιά κι από δω

Καλυψώ μου και πολύ
καλά θα κάνεις!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή χρονιά

Evie μου είδες;
Αμα μεγαλώσει κ το κεφαλάκι του
πιστεύω πως δεν θα φαίνεται τόσο
μεγάλη η ουλή! Μια χαρα είναι ο
κούκλος μου! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό απόγευμα κι ευχαριστώ για όλα

Αθανασία είπε...

Είσαι θεότρελλη ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!χααααααχααχαααααχαχαχαααααααααααχαχααααααααααααααααααααααχααααααααααααααχααααααααααααααχααααααααααααχαχαχααααααααααααααχα!για δέσιμο είσαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!χααααααχααααααχαααααααχααααααχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαααααααααααχααααααααααααχαχααααααα!
άστο καλό σου,μ'έπιασε νευρικό γέλιο με σένα,βραδιάτικααααααααααααααααααααααχααααααααααχααααααχαααααχααααααααααααααααααααα αχ,το στομαχάκι μου...ε,το χετε εκεί στη Κρήτη φαίνεται...το αστείο σας....χαχαχαχαααααα!καλησπέρες...

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ Αθανασία μου
και στα δικά σου!Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Καλό βράδυ να χεις!