2.1.11

2011 Ατιτλο!

Καταρχάς να ευχηθώ καλή χρονιά να χουμε.... κι αν δεν έχουμε, να την φτιάξουμε! Συνεχάω με τα δώρα του Skroutz Santa για φέτος! Πάλι ξεφτίλα θα γίνουμε αλλά είναι οκ! Είμαστε rock κι ο Santa είναι rock κ δεν μας νοιάζει!!!!
Αφού είδα την ταινία Τhe tourist και ήπια 362 καφέδες από δω κι από κει, ο νέος χρόνος αποφάσισε να μας κάνει την τιμή! Ποιος έκανε τον Santa φέτος είναι μυστικό, αλλά μάλλον θα το καταλάβετε! :ρ

1) Αγαπητέ Santa το ότι μου λέει ο αξιολάτρευτος Garfield πως είμαι τέλεια, δεν σε ξελασπώνει! Μην νομίζεις ότι καθάρισες με τις πιτζαμούλες!!!! Σε αγαπάω πολύ όμως, γιατί μου έφερες το άπαιχτο φουλάρι με τις πολύχρωμες νεκροκεφαλές! Santa μου σ ευχαριστώ πολύ!!! Λιλιθάκι μπορείς να σκάσεις απ τη ζήλια σου τώρα! Αμεεεεεε
2) Η Sheba κ ο Aris σ ευχαριστούνε για τα μπισκότα και το μπλουζάκι και με ρωτάνε αν ήπιες το γαλατάκι που σου αφήσανε!!!Δεν τους είπα ότι σου χα ρίξει και λίγη τεκίλα μέσα!!!! Η οδήγηση καλάααα ή σε μαζέψαν στα μισά;;;;
3) Η Δήμητρα πήρε το λούτρινο κι έφυγε διακοπές! Καλό είναι αυτό τώρα;;;; Πάντως σ ευχαριστεί πολύ!
4) Ο Νίκος κουνάει το κεφάλι και σε φωνάζει απάλευτο (με ύφος θα σε σκίσω) για τα εργαλεία του Bob του μάστορα! Μεταξύ μας... καλά έκανες Santa μου...Πρέπει να κάνει μια μικρή εκπαίδευση πριν ανατινάξει το σπίτι με τα κατσαβίδια του! Μιλάμε για μαστοράντζα, όχι μαλακίες!!!!

Η πρωτοχρονιά μας βρήκε να παίζουμε Black Jack!!!! O Nίκος έμεινε άφραγκος κ την έκανε νωρίς! Εγώ κάτι ψηλά τα κέρδισα, δεν παραπονιέμαι!

Η επόμενη μέρα συνεχίστηκε με άλλους 360 καφέδες από δω κι από κει και φαγητό μέχρι σκασμού! Η επίσκεψη στο Hard Rock Cafe όλα τα λεφτά (εκεί να δεις φαγητό) και η συνέχεια ακόμα πιο Rock, αλλά δεν θα σας τα πω όλα τώρα!Αναμένετε την επόμενη ανάρτηση κ τα βίντεο!


Καλή χρονιά σε όλους
2011 Φιλιά στα μούτρα σας!


Φούλη για σένα!!! Σμουατςςςς

30 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Αγγελική τα δύσκολα περάσανε τώρα έρχονται τα χειρότερα... μόνο οι τρελοί και εσύ θα επιβιώσουν...
Εμας κλάψε μας.
Καλη χρονιά φιλενάδα να χαίρεσαι τ' ασκέρι σου (δίποδα και τετράποδα) και να σε χαίρονται κι αυτοί.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

χρόνια πολλά!το 2011 να ειναι γεμάτο χαρές!

αλήθεια δεν μας είπες...το έργο καλό ή να περιμένω dvd;

χχχ

Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ είπε...

Χρονιά πολλά και καλή χρονιά να έχεις .

Silena είπε...

μια καλή και τυχερή χρονιά εύχομαι

καλό βράδυ

LENA είπε...

HAPPY NEW YEAR...........
ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΕΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΣΜΟΤΣ ΣΤΑ ...ΜΟΥΤΡΑΚΙΑ ΣΑΣ...ΙΔΙΩΣ ΤΩΝ...ΠαΙΔΙΩΝ ΣΑΣ...................

Astrofegia είπε...

Γκρινιάραααα χαχαχαχαχαχαχα!
Μια χαρά δώρα είναι!

Καλή χρονιά Αγγελάκι μου σε σένα και στην οικογένειά σου...σε δίποδα και τετράποδα! :)

Φιλιά!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα πίνω (ελλείψει βότκας, κρασάκι) σε ότι επιθυμείς και ότι ονειρεύεσαι!

Το αυτό εύχομαι και στα υπόλοιπα δίποδα και τετράποδα της αγέλης σου, καθώς και στους κατά καιρούς φίλους επισκέπτες του blogοκυνοκομείου σου .... ΚΑΛΟΟΟΟ!!! (μπράβο μου)

ΥΓ. Ακόμη δεν κατάλαβες γιατί είναι πούστης ο νέος χρόνος;

Ευρύνοος είπε...

Χρόνια πολλά σας βρέ!

καλά να είστε (που θα είστε) και πολλούς ασπασμούς σε όλους σας :)

Υγεία πάνω απ'όλα!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ολο το χρόνο εύχομαι
έτσι να συνεχίσεις
ημέρες της πρωτοχρονιάς
ολοχρονίς να ζήσεις.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Καλή χρονιά λατρεία!

(Αυτό το Welcome ακολουθεί το βελάκι μου! θα σας μηνύσω για παράνομη παρακολούθηση!)

D.Angel είπε...

Λύκε μου καλώς σε!
Θες να πεις πως είμαι τρελή;;;;;
Ε;;;;;;; Τυχαίο; Δεν νομίζω!χα χα χα χα
Καλή χρονιά και σ εσένα καλέ μου!
Φιλιά πολλά

Και λοιπόν;E allora?
Ευχαριστώ πολύ! Επίσης γλυκιά μου
Το εργάκι συμπαθητικό και οι πρωταγωνιστές
άπαιχτο δίδυμο!Εμένα μου άρεσε, πέρασα ευχάριστα! Φιλιά πολλά κ θα περιμένω να μου εντυπώσεις!

Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ
σ ευχαριστώ πολύ, επίσης
Να σαι καλά! Καλή χρονιά
Φιλιά πολλά

Silena μου επίσης, να σαι καλά!
Ευχαριστώ που πέρασες.Φιλιά πολλά

Λενάκι μου επίσης, να σαι καλά!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
καλά να περνάς

Αστεράκι μου δεν είμαι γκρινιάρα!!!
Απλά τώρα τι θε να μας πει ο άγιος;
Οτι είμαι τέλεια;;; Χα, το ξέρω!
Χα χα χα χα Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
για τις ευχές! Επίσης Φιλιά πολλά

Τεμαχιστή μου μπράβο μπράβο
χαίρομαι για σένα!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλά κρασά....
Τι σ έχει πιάσει με το νέο φέτος
δεν καταλαβαίνω!!!! Είναι βρέφος
ακόμα, χαλάρωσε!Χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλαράκι
Να σαι καλά

Τάσε μου, σ ευχαριστώ πολύ
επίσης! Να περνάτε όμορφα!
Φιλιά πολλά

Φάνη μου, μακάρι!
Καλά ήταν!Δύσκολο έτος αλλά
πού θα πάει, θα περάσει κι αυτό!
Φιλιά πολλά σύντεκνε
Καλή χρονιά

GGKB μηνύστε με, μηνύστε με
σε δίκες ξεφτιλίστε με!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά αγάπη
Καλή χρονιά

Roadartist είπε...

Πολύ καλή Χρονιά :) με ΠΟΛΥ αγάπη, υγεία και αληθινές στιγμές!

bear είπε...

Καλή χρονιά κουκλάρα μου

Vangel Greko είπε...

Εγώ ξύπνιος, εσύ στον 24ο ύπνο!!

Γι'ακόμα μια φορά γέλασα & σε απόλαυσα!!

Όχι άλλες ευχές όμως δεν παλεύεται πια!!

Υπέροχη η Τζώρτζια αλλά ρε γαμώτο μήπως να με κλωνοποιήσεις;

αλλά ποιος από τους 2 θα κλατάρει πρώτος;

( νομίζω εσύ!! :-Ρ :-Ρ )

Να περνάς κάθε μέρα τόσο όμορφα όσο πέρασες τούτο το διήμερο!!

( οπίσθιο δεν έβαλες κάτω όλο έξω!! )

( τυχεροί όσοι ήταν μαζί σου!! )

Τα σέβη μου!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αρε φιλενάδα,ευχαριστώ για το άσμα,πάντα έτσι να περνάς,φανταστικά με τους αγαπημένους σου!!
πολλά φιλιά, καλημέρα....

Αθανασία είπε...

Γειάσου αγγελάκι μας!!ωραία πέρασες βλέπω ε?,μπράβο!!καλή χρονιά καλή μου,με υγεία,ευτυχία και με όλα,τα καλά έυχομαι..και να συνεχίσεις να είσαι,το θεό-τρελλο αγγελάκι που ξέρουμε...χιιιιχιχιχιιιιιιιιιιιιιιιιιχιιιιιιιιιιιιιιιχιιιιιιιιιιιιιιι!
καλημέρες καλή μου...

D.Angel είπε...

Roadartist μου
ευχαριστώ πολύ!
Καλή χρονιά γλυκιά μου
2011 φιλιά

Αρκούδε μου επίσης!
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Σμουατςςςςς

Vangel Greko
καλώς σε!!!!!
Μπαααα.....γυρνάμε μέχρι το ξημέρωμα;;;;
Ατσα! Φαντάζομαι ότι τώρα που ετοιμάζομαι για δουλειά εσύ θα σαι στο 345 ονειρο! Χα... Η Τζώρτζια είναι απίστευτη μορφη κ γούσταρα τρελά! κανόνισε να πας.Μονο Σάββατα παίζουν!
Ασε ρε μικρό που θα κλατάρω!!!!
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χτύπημα έριξα!Μιλάμε φραπές έγινα!
Καλά να περνάμε όλοι μας!!!!
Μακριά από λαμόγια κ δήθεν
Σμουατςςςςςςςς στα μούτρα σου!
Ευχαριστώ είπα; Καλά λέω τώρα!

ΦΟΥΛΗ μου να σαι καλά!
Ηθελα να σαι μαζί ρε....
Θα σ άρεσε! Μακριά από
σκυλάδικα κλπ ζωάκια!
Σμουατςςςςςςςς ρε
Καλή χρονιά!

Αθανασία μου
Ειμαι το θεότρελο αγγελάκι κ μ αρέσειιιιιιι Με λένε Angel κι είμαι καλά!Ετσι λέω δλδ! Φιλιά πολλά γλυκιά μου. Ευχαριστώ που πέρασες.Καλή χρονιά!

Βάσσια είπε...

Τηρουμένων των αναλογιών φίλη μου, μια χαρά! εε;

Κι αυτό γιατί μόνο έτσι αντιστέκεσαι στον "εχθρό" , με τρέλα και χαμόγελο.

Και να είμαστε υπ' ατμόν με το 2011, παραφυλάνε.......

Φιλιά πολλά Angel και να είσαι πάντα ΕΣΥ, που τόσο αγαπάμε!

:-)

50fm είπε...

O,τι ροκ με εμπνέει!
Καλή χρονιά αστεράκι μας!

Lilith είπε...

Δε θα πω ψέματα...
Ζήλεψα ΚΑΙ για τις πυτζαμούλες ΚΑΙ για το φουλάρι!
Μη σου πω και για τα εργαλεία του Μπομπ του Μάστορα! :)))

Φιλιά πολλά!!!

zoyzoy είπε...

Καλή Χρονιά με υγεία

αγάπη και πάντα τέτοια

και ακόμα καλύτερα!

Με πολλά γιορτινά φιλιά θαλασσινά!

Evie είπε...

Θερμές ευχές σε όλους σας... Ευτυχισμένος ο Καινούργιος Χρόνος 2011! Πολλά φιλάκια!

Bitch είπε...

Αγάπη μου, Αγγελική!!
Δεν σε πιστεύω. Όλα τα έκανες, ε?
Να περάσετε όλοι σας καλά!!

Filia!!
Monika

NOSTOS είπε...

Kaλησπερα φιλαρακι μου..Ευχομαι καλη χρονια σε ολο το γλυκο και ομορφο παρεακι σου εκει..το 2011 να ειναι γεματο υγεια και χαρουμενες στιγμες για σας..και πολυ υπομονη και κουραγιο που θα το χρειασθουμε ολοιμας.. Φιλια στις μουριτσες ολων σας..

Υ.Γ συγγνωμη για το καθυστερημενο του σχολιου αλλα αυτες τις ημερες εχω χασει την μπαλα που θα παει θα βρω παλι τους ρυθμους μου..

D.Angel είπε...

Βάσσια μου θα συμφωνήσω μαζί σου
και δόξα τον Θεό από τρέλα κ χαμόγελο άλλο τπτ! Σ ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο!Καλή χρονιά γλυκιά μου
2011 φιλιά

Ολγάκι μου κι εμένα!
Καλή χρονιά να χουμε
Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου
χαίρομαι! Χα χα χα χα χα
Να σαι καλά γλυκιά μου
Καλή χρονιά να χεις!
2011 φιλιά

Ζουζου μου να σαι καλά!
Καλή χρονιά κι από μένα
κ ότι μα ότι επιθυμείς
2011 φιλιά

Εvie μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά γλυκιά μου
Καλή χρονιά και σ εσένα
και ότι επιθυμείς!!!
2011 φιλιά

Bitch μου είδες;;;
Κώλο δεν έβαλα κάτω!
Να σαι καλά και να χαμογελάς!
2011 φιλιά γλυκιά μου
Καλή χρονιά

Νόστος μου
σ ευχαριστώ πολύ! Να σαι καλά
γλυκέ μου κι εσύ κι η οικογένεια σου
Μην ανησυχείς, δεν παρεξηγώ...
ξέρω ότι μας αγαπάς!2011 φιλιά
και ότι μα ότι επιθυμείς!

γνωστος αγνωστος είπε...

μια χαρα περασατε και εσεις βλεπω:)

καλη χρονια να εχουμε!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Βεβαίως και θα τη φτιάξουμε όπως γουσταρίζουμε τη χρονιά!
Καλή χρονιά κι απο δω βρε!
Πάνω και πέρα απ' όλα με υγεία και ακολουθούν τα υπόλοιπα!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!!

D.Angel είπε...

Γνωστέ μου ναι...όμορφα ήταν!
Καλή χρονιά κι από μένα
Φιλιά πολλά

Ναντιάκι μου έτσι!
Δεν το βάζουμε κάτω!
Καλή χρονιά γλυκιά μου
2011 φιλια

korallenia είπε...

...φαντάζομαι μέχρι αυτή τη στιγμή που σου γράφω οι καφέδες να έχουν φτάσει στο νούμερο 2011...

Μια χαρά Αγγελάκι μου!
Πάντα τέτοια!

Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

Καλή σου μέρα!

Πολλά φιλιά!

D.Angel είπε...

Κοραλλένια μου μην σου πω
πως είναι και περισσότεροι!
Χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου,
επίσης! Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά