20.12.10

Επίσκεψη στη Lara


Αισθανόμαστε πολύ όμορφα, που τα σκυλάκια μας περνάνε καλά στα νέα τους σπίτια! Η Λάρα έχει έναν κήπο όλον δικό της για να παίζει, τη γάτα που βλέπετε στη φωτό (για όσους λένε ότι τα pit bulls είναι φονιάδες) και 3 παιδάκια που την υπεραγαπάνε! Εντύπωση μας έκανε το γράμμα που γράψανε προς τον Αγ.Βασίλη για να της φέρει τα δώρα της κάτω απ το δέντρο! Τι καλύτερο απ το να βλέπεις πως τα κουτάβια περνάνε υπέροχα και οι άνθρωποι που τα πήραν είναι συνειδητοποιημένοι,υπεύθυνοι και τ αγαπάνε;



Μέσα στις γιορτές, ο Νίκος θα πάει να δει και την Ηρα (εγώ δεν μπορώ) και θα σας έχω υλικό! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα σε όλους!

20 σχόλια:

50fm είπε...

Τυχεροί και εσείς και αυτά!
Καλή βδομάδα!

Bitch είπε...

Καλύτερα δεν γίνεται!!
Τα γλυκιά μου!

Πολλά φιλιά!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Ξέρεις τί μου θύμισες φιλενάδα με τις επισκέψεις σου στα "αποκατεστημένα" τέκνα σου;
Όταν τα δικά μου δίποδα με βγάζουν εκτός, πολλές φορές επικαλούμαι τα μελλούμενα, που θα έχουν φύγει, παντρευτεί, καριερίζουν και δεν ξέρω τί άλλο και εγώ θα ατενίζω ήσυχος πια τη βαρεμάρα μου..
Σκέφτομαι: Θα συγκρατηθώ ή θα περιοδεύω (ωσάν dark angel) στα κατά τόπους χειμαδιά τους;
Και άντε εγώ να περιοδεύω, αυτά θα με θέλουν; Θα έχουν καμιά όρεξη να αντικρύζουν την αγριογκρινιαρόφατσά μου; Η κοράκλα μου σίγουρα θα με θέλει (λόγω οιδιποδείου) αλλά ο πλούσιος και hi γαμπρός μου τί θα λέει επ' αυτού, καθότι ταξικός εχθρός; ... όσο για τους μαντραχαλαίους ...
Θα μπορούσα να συνεχίσω επ' αόριστον, αλλά μάλλον σας κουράζω με τις μελλοντικές μου φοβίες, λες και δε μου φτάνουν οι τωρινές ...
Άντε καλή βδομάδα

Besixdouze είπε...

Τυχεροί πολύ οι φίλοι σας! Μακάρι να ήταν όλοι τόσο καλόκαρδοι όσο εσείς!
Τι όμορφα ματάκια είναι αυτά!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Λάρα το πατίνι!!!

Τυχερή η Λάρα και οι φίλοι σας!

Astrofegia είπε...

Απίστευτο το παιχνίδι των δύο κουταβιών! Μου άρεσε πάρα πολύ!
Φιλιά πολλά! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΑ.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έτσι, να τα βλέπεις και να χαίρεσαι...
φιλιά πολλά..

zoyzoy είπε...

Μπράβο τυχερά τα ζώα σου και πιο τυχεροί αυτοί που χαίρονται την συντροφιά τους!

Φιλιά θαλασσινά!

LENA είπε...

ΠΩ ΠΩ ..ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!! ΕΙΔΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΟΛΑ!......ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΣΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΝΕ!..ΦΙΛΑΚΙΑ!

Βάσσια είπε...

Κουκλίτσα!!!!

Angel καλή εβδομάδα και πάντα με τόση αγάπη για δόσιμο!

Φιλιά
:-)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλεεεεεεεεεεεεεεεε
τι απιθανη φωτο ειναι αυτη;

NOSTOS είπε...

Καλησπερα φιλαρακι μου..ελειπα Σαβ/κο κι εχω χασει επεισοδια βλεπω..Χαιρομαι οταν βλεπω τα ζωακια να ειναι ευτυχισμενα και περιτριγυρισμενα απο την αγαπη και την ζεστασια των ανθρωπων..και χαιρομαι επισης οταν βλεπω ανθρωπους να συμπεριφερονται με αγαπη στα ζωα..σε πεισμα μερικων υπαρχουμε πολλοι που ανα πασα στιγμη μπορουμε να δεχθουμε ενα νεο μελος στην οικογενεια μας.. καλο σου βραδυ..

D.Angel είπε...

50fm μου ειδικά αυτά!
Τους έχω αδυναμία
κι αυτό δεν κρύβεται!
Φιλιά πολλά κ καλή εβδομάδα
γλυκιά μου

Bitch μου τελικά ναι!
Περνάνε όλα πολύ όμορφα
στα νέα τους σπίτια!
Φιλια πολλά γλυκιά μου
Καλή εβδομάδα

Τεμαχιστή μου κι εγώ το χω
σκεφτεί αυτό με το τέκνο μου,
το οποίο είναι και κορίτσι
Οπότε όπως καταλαβαίνεις
περισσότερη αδυναμία έχει στον μπαμπά! Δεν ανησυχώ καθόλου όμως!
Ξέρω που θα παρκάρουν τα εγγόνια μου αν και όποτε....Το χεις σκεφτεί αυτό;Ασε που τα παιδιά
είναι διαφορετικά! Μπορούν να
προστατευτούν! Τα κουτάβια όμως;
Να μην ξέρω τι τύχη θα χουν;
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα
φιλαράκι!

Besixdouze μου
μακάρι να ήταν όλος
ο κόσμος καλοκάγαθος!!!
Τι καλά που θα τανε!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Γιαγιά Αντιγόνη χα χα χα
Αδιάφορη η Λάρα με το πατίνι!!!
Ασχολήθηκε περισσότερο με τον Αρη!
Φιλιά πολλά γιαγιά μου
Καλή εβδομάδα να χεις

Αστεράκι μου κι εμένα!
Εχουν έναν υπέροχο κήπο
και περνάει σούπερ η μικρή!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή εβδομάδα

Σκρουτζάκο μου να σαι καλά!
Σ ευχαριστούμε πολύ!
Να περάσεις όμορφα ότι κι αν κάνεις
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Φούλη μου ναιιιιι
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή εβδομάδα

Ζουζου μου τυχεροί όλοι!!!
Και αυτοί και τα κουταβια και εμείς
που τα βλέπουμε και χαιρόμαστε!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή εβδομάδα

Λενακι μου, ναι
ευτυχώς! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή εβδομάδα

Βάσσια μου να σαι καλά!
Σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή εβδομάδα

Ρίκη μου, κι εγώ
τη λάτρεψα! Η Λάρα προτιμάει
το καλάθι της φιλενάδας της
απ το δικό της! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Νόστος μου καλώς σε!
Ελπίζω να πέρασες όμορφα!
Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι!
Ευτυχώς είμαστε αρκετοί!!!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

Vangel Greko είπε...

Υπέροχοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!

και το παιχνίδι και όλα!!

έτσι πάντα να χαμογελάς γιατί το αξίζεις!!

Τα σέβη μου!!

LENA είπε...

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!

D.Angel είπε...

Vangel Greko μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά γλυκέ μου!
Τι λές; Θ αναλύσουμε Κούντερα;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλές γιορτές!

Λενάκι μου επίσης
Να σαι καλά και να περάσεις ακόμα
καλύτερα! Φιλιά πολλά γλυκιά μου

korallenia είπε...

Καλημέρα Αγγελάκι μου!

Είναι όντως πολύ τυχερά τα κουταβάκια όταν βρίσκουν ένα φιλόξενο σπιτικό γεμάτο αγάπη και φροντίδα!

Σου εύχομαι να είσαι καλά κι εσύ και η οικογένεια σου και να περάσετε τέλεια τα Χριστούγεννα!

Καλή σου μέρα!

Πολλά φιλιά!

D.Angel είπε...

Κοραλλένια μου σ ευχαριστώ πολύ!
Κι εγώ σου εύχομαι να περάσεις όμορφα
αυτές τις γιορτές και να ξεχάσεις οτιδήποτε σε στεναχώρησε φέτος!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Και λοιπόν;E allora? είπε...

τι υπέροχη εικόνα ο σκύλος με τη γατα που όλοι θέλουν να τσακωνονται και αυτά να κοιμούνται παρέα και στριμωγμενα :))))



χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία :)