1.12.10

Kαλό μήνα


Μάλλον το προηγούμενο βίντεο δεν σας έπεισε για το πόσο σοβαρή είναι η κατάσταση στο σπίτι με τους δύο τριχωτούς μπελάδες!!! Ισως τώρα αλλάξετε γνώμη!!! Οχι ρεεεε. Δεν στολίζω, δεν στολίζω, δεν στολίζω!!! Βαριέμαι!



Φανταστείτε τώρα τον κακό χαμό, μ ένα δέντρο στη μέση!!! Ε δεν λέει! Γιατί να τα περιορίσω τα καημένα;;; Ε; Ε; Ε; Kατά τα άλλα μια χαρά! Ανοιξε και το The Mall εδώ κοντά αλλά δεν πήγα! Να πάτε όμως, να μου πείτε και πως είναι, γιατί δεν τα γουστάρω αυτά! Λέω να πάω σινεμά και να φάω νάτσος μαζί με 1/2 λίτρο κοκα κολα. Καμιά ταινία της προκοπής παίζει; Πήρα ένα βιβλίο και σας το προτείνω χωρίς πολλά μπλα μπλα και ιστορίες γιατί βαριέμαι. Βαλκυρίες λέγεται και είναι το νέο του P.Coelho. Από μουσική... μ αρέσει πολύ το loca και μια διασκευή που έχουν κάνει οι Black Eyed Peas. Θέλω μες στις γιορτές να πάω να δω τη Μάτα Χάρι με τη Ν.Λοτσάρη στο REX και τον Βασίλη με την Τάνια στο Πορτοκάλι. Θέλω να φύγω και 2-3 μέρες για κάπου, αλλά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω!

Αυτά τα νέα μου...τπτ σημαντικό! Τα ξεπέταξα όλα στα γρήγορα για να φύγω για δουλειά!Παρατηρώ μια αδράνεια στη blogoσφαιρα. Bαρεμάρα να το πω; Ξενέρωμα να το πω;
Κάτι συμβαίνει πάντως, όλοι είναι κάπως μουδιασμένοι! Κάπως...δεν ξέρω πως να το προσδιορίσω! Λίγες αναρτήσεις, λίγα σχόλια... Μιζέρια, κλάψα, δυστυχία... (κατά τα άλλα, το δέντρο το δικό μου σας πειράζει)Δεν μπορώ ρε σεις! Η ζωή είναι μικρή, χαμογελάτε! Τα πα και ξεθύμανα! Καλημέρα και καλό μήνα σ όλους!

Υ.γ Ας με ενημερώσει κάποιος, τι συμβαίνει εκεί έξω!
Αντε καλό καλοκαίρι να χουμε!

15 σχόλια:

LENA είπε...

ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ....ΜΙΖΕΡΙΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ .....ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ????????
ΧΡΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΜΙΣΗ .ΚΑΚΙΕΣ .....ΠΕΣΤΕ ΕΝΑ ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΑΣ!

ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΕ ΛΙΓΟ!!!
ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΤΑ ΜΩΡΑ!



ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλο μηνα! καλο με αγαπη στην καρδια μας!

AERIKO είπε...

χαχαχα..ουτε εγω ουτε εγω ουτε εγω στολιζω...χμμμμ...μαλλον θα κανω αυτη την εγγραφη περι στολισματος...

Καλη διαθεση και καλη καρδια αυτο ειναι...το κοριτσακι με τα σπίρτα πρεπει να εχουμε κατα νου και οχι τα φωτακια...μου τη δινουν σου λεωωωω!!

Καλημερα Καλό Μήνα και Πολλα Φιλια.!!

ΥΓ.όταν γκρινιαζω ειμαι καλα..οταν δεν ειμαι απλα βγαζω το σκασμό.!! :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.

Bitch είπε...

Καλό μήνα και καλές γιορτές.
Και ας μην γρινιάζουμε (εννοώ εμένα)!!
Φιλιά, Αγγελακι μου.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΟ και ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Katerina είπε...

Καλό μήνα εύχομαι!!
Γεμάτο όμορφες στιγμές!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

ποιος έχει όρεξη για στολίσματα,απόψε θα στολιστώ εγώ και θα τσιπουρίσω αμεεεεεεε
άντε καλό μήνα φιλενάδα..

Vangel Greko είπε...

Τα είπες & ξαλάφρωσες!!

Γι'αυτό σε συμπαθώ πολύ & θέλω να περνάω κάθε μέρα από το "σπίτι" σου!!

Το βίντεο απλά απίστευτο!!

Τα σέβη μου!!

Καλό Μήνα με Χαμόγελο, Αισιοδοξία & Υγεία!!

Astrofegia είπε...

Χαχαχαχαχα απίστευτο είναι το πιτμπουλ στολισμένο, πολύ χαριτωμένο! :)
Καλό μήνα Αγγελάκι!

D.Angel είπε...

Λενάκι μου να σαι καλά
Φιλιά πολλά κι από μένα

Μάγε μου σ ευχαριστώ πολύ
Επίσης γλυκέ μου.Φιλιά πολλά

Αερικό μου πολύ το χαίρομαι
σου λέω!Φιλιά πολλά γλυκιά μου
γκρινιαρόγατα! Χα χα χα χα

Σκρουτζάκο μου
σ ευχαριστώ πολύ, επίσης
Φιλιά πολλά καλό μου παπί!

Bitch μου να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ καλώς σε
και σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!Φιλιά πολλάααααα

Κατερίνα μου σ ευχαριστώ πολύ
Επίσης γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Φούλη μου το είδα!!!
Ετσιιιιιιι
Φιλιά πολλά και καλά να περάσεις!

Vangel Greko πολύ το χάρηκα!!!
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκέ μου
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά

Αστεράκι μου
σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

ΛΕΩΝ είπε...

Καλό Μήνα Αγγελάκι μου!
Τι έγινε με τη βιοψία? Μήπως μας είπες τα νέα και τα έχασα?
Φιλιάαααα

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα λιονταράκι μου
Οχι, ακόμα περιμένω!!!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

NOSTOS είπε...

Aγγελακι καλο μηνα και απο εμενα εστω και καθυστερημενα..λοιπον το βιντεακι σου μια χαρα ειανι..τι κανουν τα παιδια..απλα παιζουν..συνηθισμενα πραγματα..Ασε τι βαριεμαρα και σηκω να στολισεις το δεντρακι σου,και γενικα το σπιτι μεσα εξω..Εγω το σαββατοκυριακο εχω εργολαβια. Το σαββατο στολισμα την βεραντα εξω,και την κυριακη το σπιτι μεσα..τωρα για την μπλογκοσφαιρα πο λες τι να πω μια αδρανεια την βλεπω κι εγω..Απο μουσικη περιμενω καμμια heavy metalμπαντα να σκασει μυτη στην Αθηνα καθοτι ειμαι φαν του ειδους..αυτα για την ωρα..παω στο terra να κανω καμμια αναρτηση αν και δεν εχω εμπνευση τωρα..καλο σου βραδυ.και ξεκινα να στολιζεις μια αποφαση ειναι..

Ανώνυμος είπε...

Νόστος μου καλό στόλισμα!
Εγώ δεν το βλέπω! Δεν θέλω,
δεν έχω διάθεση και έτσι όπως γίναμε δεν έχω και χώρο!Ερχομαι να δω νεο σου ποστ.Φιλιά πολλά και καλό βράδυ
D.Angel