15.12.10

Επιτέλους...

...είδαμε κι εμείς μια άσπρη μέρα!
Κλασσική ατάκα... όταν χιονίζει! Οταν όμως δε χιονίζει,αλλά τα αξιολάτρευτα σκυλιά μου αποφασίζουν ν αλλάξουν τη διακόσμηση τι γίνεται;;; Αφήστε μην απαντήσετε, θα σας πω εγώ

"Εφιάλτης στην κουζίνα"


Η αλήθεια είναι, ότι η κουζίνα ήθελε μια χριστουγεννιάτικη πινελιά! Ε ναι! Μάλλον αυτό θα σκέφτηκαν όταν την έκαναν άνω κάτω! Πώς να τα μαλώσω; Αφού με το που άνοιξα την πόρτα, μ έπιασαν τα γέλια! Γίνεται να φωνάζω και να γελάω ταυτόχρονα; Δεν γίνεται! Αχχχχ Κούλα! (Ασχετο, αλλά μάλλον έχει κολλήσει σε πολλούς τελευταία!)

***Υ.Γ Ο Αρης είναι μια χαρά, και το πιθανότερο είναι να μην παρουσιάσει τίποτα στο μέλλον!

Αυτά για την ώρα!
Τσακώστε κι ένα τραγουδάκι που ακούω τελευταία και μ αρέσει:




I was born in a system that doesn't give a fuck
About you nor me nor the life...of our kids

Keep my guns load, you never know,
Just in case things get freak
That's just the way I live, yeah!
That's me, yeah!

Δεν είναι τραγικό να διασκεδάζω και να χτυπιέμαι με τέτοιο στίχο;
Είμαι καλά γιατρέ; Πρόσεξε τι θα πεις...

22 σχόλια:

Naturedigital είπε...

Άντε, με το καλό να σε βοηθήσουν να φτιάξετε και κουραμπιέδες.. μέρες που είναι...
Ωραίο και το άσμα...
Καλό βράδυ.
Κωστής

γνωστος αγνωστος είπε...

χαχαχα!
τι παιχτηκε εκει βρε?????
ελπιζω μετα να τα εβαλες να τα γλυψουν:P

monahikoslikos είπε...

Εγώ τι να πω, χαράς στην ψυχραιμία του....
Καλές Γιορτές από δω Αγγελική (αν δεν με βγάλει από κει ο δρομος)

NOSTOS είπε...

Kαλησπερα φιλαρακι χαρες και πανηγυρια βλεπω και παρτι εκαναν τα μωρα σου..μια χαρα τα βρισκω..να μην βαλουν και αυτα τη δικη τους εοραστικη πινελια στο σπιτι?? Κρατω το καλο νεο για τον Αρη..στο ειπα οτι ολα θα πανε καλα..Καλο σου βραδυ προς το παρον.

Astrofegia είπε...

Εμ σκυλιά έχεις στο σπίτι, δεν το ήξερες? lol
Δεν πειράζει βρε...άστα να ξεδώσουν και αυτά λίγο...!
Λοιπόν φιλενάδα πολύ μου άρεσε το τραγουδάκι που έβαλες...μπράβο! ;)
Φιλιά πολλά!

LENA είπε...

ΔΕΝ ΤΑ ΦΕΡΝΕΙΣ Κ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΩ ΚΑΤΩ...ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ..ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ....ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙ ΜΟΥ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΙΝΟ ΦΟΥΤΕΡΑΚΙ ...ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΧΕΙ Ο ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ...ΣΤΟΛΙΔΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ!!!!!ΣΜΟΥΤΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

Δραπετης είπε...

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τι δείχνει η φώτο...χιόνια είναι;;

D.Angel είπε...

Κωστή μου λες να προσπαθήσουμε όλοι μαζί;;;;Χα χα χα χα χα
Να σαι καλά! Φιλιά πολλά και
καλό σου βράδυ!

Γνωστέ μου δεν σου
άρεσε η χιονισμένη κουζίνα;
Χα χα χα χα χα χα
Εχει άλλο touch!!!
Πραγματικά όμως!
Ακόμα δεν τα χουμε μαζέψει!
Τα βλέπουμε και γελάμε!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!

Λύκε μου μην ξηγιέσαι έτσι!
Ακούς εκεί "του"
Τα θέλει ο ..... "του"
χα χα χα χα χα χα
Κανόνισε να περάσεις βρε!
Μετά τις 12, ξέρεις!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!

NOSTOS μου ναι!
Μιλάμε για τρελό κέφι!
Χα χα χα χα χα
Και ναιιιιιι είναι μια χαρά!!!!
Και πολύ χαιρόμαστε όλοι γι αυτό!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

Αστεράκι μου, το είχα ξεχάσει
αυτό το εργάκι! Είχαν περάσει
οι παλιές καλές εποχές της Sheba
Μεγάλωσε, σοβαρεύτηκε και τώρα...
φτου κι απ την αρχή! Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου.
Καλό σου βράδυ

Λενάκι μου, εδν έρχεσαι εσύ απο δώ
να δούμε πόση ώρα θα αντέξεις;;;
Χα χα χα χα χα χα
Να μου φιλήσεις το μπισκοτάκι σου!
Φιλιά πολλά κι από εμάς
και καλό σου βράδυ

Δραπέτη μου, όχι!
Είναι τα βαμβάκια από τα μαξιλάρια τους! Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ! Σμουατςςς

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ρε συ,δε τα φέρνεις και από δω καμιά βόλτα;;Δεν διαφέρει και πολύ η κουζίνα μου με τη δική σου,του΄λάχιστον να έχω και ένα καλό άλλοθι!!Χαχχαχαχ!
Αααααχ Κούλα δε λες τίποτα!!!
Πολύ κωλόπαιδο αυτός ο Κυριάκος λέμε!!

Ανώνυμος είπε...

Dreameraki μου λες ε;
Χα χα χα χα χα
Οχι μαρή δεν λέω την Κούλα του
Κυριάκου! Την άλλη λέω, του Γιάννη!
Τι; Δεν την ξέρεις;
θα στη μάθω αργότερα!


Φιλιά πολλάααααααααααααα
Καλημέρεςςςςςςςςςςςςςςςς

D.Angel

ΜΑΓΟΣ! είπε...

με το καλο και ολα να ειναι καλα !!!

Anael είπε...

χαχαχαχαχα τι απίστευτη φοτο!!!
καλημέρα!
my new page
http://edaysong.blogspot.com

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Το τραγουδάκι έχει κολλήσει στον player μου βδομάδες τώρα. Αντιπροσωπευτικό για την εποχή!
Φιλιά στα σκυλούνια σου!

D.Angel είπε...

Μάγε μου σ ευχαριστώ πολύ! Καλό σου βράδυ! Φιλιά πολλά

Αναελ μου να σαι καλά!
θα περάσω σε λίγο!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

Αγελαδίτσα μου ναι το άκουσα και απ
ότι θυμάμαι στο σχολίασα!!!Θεικό!
Φιλιά πολλά και στα μούτρα σου!
Σμουατςςςςςςςςς Καλό σου βράδυ

Vangel Greko είπε...

Μου πήρε ώρα ν'αντιληφθώ τι ήταν τούτο που έδειχνε η φωτογραφία!!

Αλλά ΟΚ έπαθα ένα σοκ!!

Τα σέβη μου & με το καλό οι κουραμπιέδες!!

( τώρα που είμαι αθήνα στείλε και τίποτε κατά εδώ!! )

Bitch είπε...

Καληνύχτα και απο την αργοπορημένη
Το τραγούδι αυριο..
γιατή ειναι πολή αργά.
Πώς πήγε τέσσερις και κάτι ουτε που
και εγω το ξέρω!!

Φιλιά και το δικό σου σμουάτςςςς..

zoyzoy είπε...

Φαντάζομαι αν βρούν τους κουραμπιέδες τι πως θα γίνει η κουζίνα:))
Πάντως ο Αι-Σκυλάκος τέλειος!

Μπράβο για τον Αρη και το τραγούδι τα σπάει κανονικά!

Φιλιά θαλασσινά!

Lilith είπε...

Εγώ γιατί δεν καταλαβαίνω τι δείχνει η φωτογραφία με την κουζίνα;;; :(
Το κομμάτι πολύ καλό και η χαρά που ο Άρης μας είναι καλά, πολύ μεγάλη!!! :)

Φιλιά πολλά!!!

50fm είπε...

Xαμός!Αχ κορίτσι!
Φιλιά!

D.Angel είπε...

Vangel Greko μου
εγώ δεν έπαθα σοκ! :)
Η Sheba k o Aris το παθανε που τώρα κοιμούνται στο πάτωμα! χα χα χα
Αμα περιμένεις από μένα κουραμπιέ σώθηκες! Περισσότερες πιθανότητες έχεις με τη Ζουζου χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Bitch μου γιατί ξενυχτάς εεε;;;;
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό Σ/Κ

zoyzoy μου δεν θέλω να φαντάζομαι
χα χα χα χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
Να σαι καλά!!! Φιλιά πολλά κ
καλό Σ/Κ

Lilith μου κι εμείς χαρήκαμε πολύ!
Πάρα πολύ! Στην κουζίνα είχα το μαξιλάρι που κοιμόντουσαν και τα δυο αλλά είχαν την ιδέα να του αλλάξουν τα φώτα και γέμισε ο τόπος βαμβάκι! Νομίζω πως δεν θα ταν ομορφο να έβαζα μεγαλύτερη φωτό! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό Σ/Κ

Ολγάκι μου άστα να πάνε!
Ωραίος χαμός όμως!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Iανος είπε...

Εγω μια χαρα το βρισκω το τραγουδι και σου δηλωνω οτι εισαι μια χαρα!!!(Τα λεφτα στο γνωστο λογαριασμο βαλτα!!!)χιχχιχιχιχι...
Αν και επρεπε να βαλεις το αχ Κουλα!!!χα χα!!! Σμουαααααααατςςςςςς

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα
Ιανέ μου το χω στο πρόγραμμα!
(όχι τα λεφτά, το γνωστό άσμα)
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Σμουατςςςςς