13.12.10

Καλή εβδομάδααααααα

Τη διαφήμιση αυτή, τη βρήκα έξω απ τις τουαλέτες ενός εμπορικού και δεν άντεξα να μην την φωτογραφίσω! Δεν είναι σούπερ;;;; Για προστατευόμενα είδη! Χα χα χα χα χα χα χα Πολύ έξυπνο!

Πέρασα ένα πολύ όμορφο και γεμάτο Σ/Κ όχι πολύ μακριά απ το σπίτι μου! Εχω και φωτορεπορτάζ βεβαίως βεβαίως. Επίσης έχω φωτογραφίες από το στόλισμα του σπιτιού. (5 λεπτά μου πήρε, μη φανταστείς ότι θα καθόμουν μέσα να στολίσω) Γέμισα τον χώρο λαμπάκια, κλαδάκια και διακοσμητικά και άλλαξα κάδρα! Οσο πιο ψηλά, τόσο πιο καλά! Νομίζω πως δεν κινδυνεύουν απ τα θηρία μου... Αν και ο μικρός έχει κάνει μια επιδρομή στο σεντούκι με τα κλαδιά :) ελπίζω να γλυτώσει μέχρι τις γιορτές!



Kisses

24 σχόλια:

Katerina είπε...

καλημέρα εβδομάδα εύχομαι!!

Υπέροχη η φωτογραφία.. χαχαχαχαχα

LENA είπε...

ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ..ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ......ΣΤΑ ΜΩΡΑΚΙΑ ...ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ!

Roadartist είπε...

Mesa sto giortino klima!!
Bravo..krata to oso mporeis..
Kalimera, kali ebdomada!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Για βαλε τις φωτο να δουμε


Καλημεραααααααααααααααα

Lilith είπε...

Ε, μη νομίζεις ότι είναι και τόσο ψηλά η διακόσμηση. Ένα άλμα από τον καναπέ να κάνει ο μικρός, την έφτασε! :)))

Καλή εβδομάδα!

Η διαφήμιση για τα "προστατευόμενα είδη" είναι άπαιχτη! Η διαφήμιση δεν χρειάζεται πολλά λεφτά. Ένα έξυπνο μυαλό, φτάνει. :)

Φιλιά πολλά!

Vangel Greko είπε...

Το βίντεο γι'ακόμα μια φορά ήταν απίστευτο!!

Επισήμανση 1: Στο 1,55 έσκασα στα γέλια με τις 2 γκριμάτσες!!

Επισήμανση 2: Στο 2.52 η φωτογραφία είναι Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Η!!

και προφιλ και μοναδική!!

Καλή βδομάδα με χαμόγελο & θετική ενέργεια!!

Bitch είπε...

Επιτέλους βλέπουμε και τήν μάπα
σου!
Καλά στολίδια!! Και ολα αυτά σε
πέντε λεπτά?

Εγώ αρνούμαι να κάνω κάτι
(να μήν ξεχνάμε και το πόδι μου, ε?), χεχεχε.

Σέ φιλώ!
Μονικα

D.Angel είπε...

Κατερίνα καλώς σε! Απίθανη δεν είναι;;;Γέλασα πολύ όταν την είδα!
Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα

Λενάκι μου επίσης
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά κι από μας!
Καλή εβδομάδα

Roadartist μου, πολύ το χάρηκα!
Δεν αγόρασα τπτ για να στολίσω, δεν σπατάλησα άσκοπα τον χρόνο μου και γέμισα πολύ γλυκά τη μέρα μου!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή εβδομάδα

Ρίκη μου, μην πεις άλλα θα καείς!
Χα χα χα χα Δες το βίντεο που ξεπέταξες!!!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Λίλιθ μου μην είσαι κακιασμένο!
Χα χα χα χα χα χα
Προσπαθώ να τον κρατήσω μακριά για την ώρα! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Vangel Greko καλώς σε!
Για την ώρα του παιδιού με τα γυαλιά 3D λες είμαι σίγουρη!
Χα χα χα χα χα... Κι εγώ γελασα πολύ όταν την είδα!
Οσο για την δεύτερη φωτό, μετά το φαγητό και δίπλα στο τζάκι καταλαβαίνεις σε τι φάση βρίσκομαι!
χα χα χα χα χα χα Φιλιά πολλά γλυκέ μου Καλή εβδομάδα κι από μένα!

Bitch μου έχω ξαναβάλει τη μάπα μου
μόνο που είναι με μακριά κ ξανθά μαλλιά! Ε μετά από εκείνο το κάψιμο, το γύρισα στο κοντό δαμασκηνί! Τι λες;;; Ασε θα πω εγώ!
Καμία σχέση! Χα χα χα χα χα χα
Σιγά το στόλισμα που έκανα βρε!Ολο το χρόνο κρύβω τα στολίδια μεσα στο σεντουκάκι που είδες! Ε πόσο θέλει να τα βγάλω; Δεν τα εφτιαξα!Τα πήρα και τα τοποθέτησα και σε κάνα μήνα θα τα ξαναβάλω στο σεντούκι!Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλή ανάρρωση!
Σμουατς

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αααααααααα καλε δεν το καταλαβα η γυναικα πως ηταν βιντεο...αφου ξερεις....δεν νογω και πολλα χα χα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλό σου βράδυ. Πολύ πετυχημένη η φωτό της τουαλέτας. χα χα .

Naturedigital είπε...

Καλησπέρα Αγγελούδι..
Για ποιά προστατευόμενα είδη είναι η διαφήμιση...

Μου διαφεύγει..

Κωστής

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

KΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΑΑΑ!!!
Σούπερ όλα και πολύ όμορφες φωτό!
Νάσαι καλά φιλενάδα!!!

NOSTOS είπε...

Καλη εβδομαδα και απο εμενα καλο μου φιλαρακι..Ωραιο το βιντεακι σου με το στολισμα..μια χαρα και καλαισθυηταβκαιμμε φαντασια τα εχεις ολα.Ευχομαι και του χρονου να εισαι καλα και να ξαναστολισεις..Kαλο σου βραδυ.

D.Angel είπε...

Ρίκη μου :ρ :ρ :ρ
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά ρε

Χριστόφορε μου, ναι!!!Ολα τα λεφτά!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Κωστή μουυυυ
Προφυλακτικά διαφημίζει, εσύ σε τι
λες να αναφέρεται;Χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Ναντιάκι μου σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Επίσης γλυκέ μου Nostos
θα συμφωνήσω μαζί σου
κ το αποτέλεσμα αν και με λίγο
χρόνο είναι ικανοποιητικό!
Πάντα minimal βέβαια αλλά οκ
Σ ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Matriga είπε...

Με γεια στο στόλισμα εδώ και στο σπίτι και το νέο look!!
Σούπερ η ανανέωση :))
Φιλάκια

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Κοίτα να δεις τι βρήκαν οι άνθρωποι!!Καλό καλό!!
Φιλιά πολλά!!Τέλειο το βιντεάκι!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλή βδομάδα φιλενάδα,φοβερό μυαλό αυτό των διαφημιστών...

ΛΕΩΝ είπε...

Αγγελική μου καλημέρα!
Έχω νέα για τον ψυχοπαθή με το φτυάρι!
Κατακλείστε με mail στις καταγγελίες του ηλεκτρονικού εγκλήματος!
Το έκανα ανάτηση για όλους !
http://leodokardos.blogspot.com/2010/12/blog-post_14.html

φιλιάαααααα

D.Angel είπε...

Μαράκι μου σ ευχαριστώ!
Καλημέρααααααα
Φιλιά πολλά

Dreameraki μου καλό
και πολύ καλόγουστο
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλημέρες

Φούλη μου ναι!
Οχι όλων, αλλά η συγκεκριμένη
τα σπάει! Φιλιά πολλάααααααα

Λιονταράκι μου την είδα!
Σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά γλυκιά μου

Αθανασία είπε...

Ε,γειάσου καλή μου...ήρθα να σου πώ ότι από δώ,και πέρα θα τα λέμε από εδώ-ahtida.wordpress.com έτσι? φιλάκια...

D.Angel είπε...

Οκ γλυκιά μου!
Φιλιά πολλά

korallenia είπε...

Τι γιορτινό σπιτάκι είναι αυτό!
Σαν παραμυθούπολη!

Πάντα τέτοια και καλύτερα Αγγελάκι μου!

Φιλιά Πολλά!

zoyzoy είπε...

Υπέροχος ο στολισμός σου!
Και τα σκυλάκια αραχτά στην πολυθρόνα ούτε που κουνιούνται!

Καλή εβδομάδα να'χουμε πάντα χαρούμενη και ξένια στη να'σαι!

Φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Κοραλλένια μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά! Φιλιά πολλά και καλό
σου βράδυ

Zoyzoy μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά γλυκιά μου
Τα σκυλάκια ε;;; Χμ!
Μία απ τις λίγες φορές που
κάθονται ήσυχα! Φιλιά πολλά
και καλό σου απόγευμα