9.12.10

Δεν περιμένω δώρο απ τον Αγ.Βασίλη

Από εσένα περιμένω!
Βάλε μια υπογραφή εδώ για να αναθεωρηθεί ο νόμος 3170/2003 και να μετατραπεί η κακοποίηση ζώου σε κακούργημα. Εκτακτη ανακοίνωση!
Μπορεί να βρει κάποιος αυτό το κάθαρμα και να τραβήξει στον εισαγγελέα;;;; Κάποια φιλοζωική;;; Κάντε κάτι ρε παιδιά ΕΛΕΟΣ


http://webwar3.gr/index.php/topic,14233.0.html

Επειδή φρίκαρα, έκαψα το νέο μου ποστ!
Οποιος θέλει ας πάει στην προηγούμενη ανάρτηση!
Ευχαριστώ

Βρήκα το link για καταγγελίες:
http://www.safeline.gr/node/121
Βοηθείστε όλοι να βρεθεί και να καταδικαστεί το κάθαρμα!

44 σχόλια:

Naturedigital είπε...

Τι μ' έκανες να πάω να το δώ κι εγώ...?
..Αρρώστησα...
Καλό βράδυ
Κωστής

NOSTOS είπε...

Kαλησπερα βρε φιλαρακι..τι να πω τωρα πριν λιγο ειδα το βιντεοκλιπακι και φρικαρα..να πω πως νοιωθω οργισμενος με αυτον τον αλητη που κανει αυτη την κτηνωδη πραξη..οσο και αυτων που σχολιαζουν το βιντεοκλιπακι..μα ειναι δυνατον γαμωτο μου να υπαρχουν τετοια κτηνη?? ειναι δυνατον??? ντρεπομαι μερικες φορες που ανηκω στο ανθρωπινο ειδος..δηλαδη ετσι και μου τον δινανε αυτον που το εκανε αυτο για πεντε λεπτα ξερεις που θα πηγαινε το φτυαρι..συγγνωμη για την συμπεριφορα μου αλλα αισθανομαι πολυ θυμο και πολυ οργη..

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

ειλικρινά θα του άξιζε να βρεθεί... το κάθαρμα
αρρώστησα βλέποντάς το

Βάσσια είπε...

Angel......
μου έρχεται να βγάλω τα σωθικά μου....

Αν κάποιος έχει κουράγιο να προσέξει για τυχόν λεπτομέρειες που θα βοηθήσουν στην ανεύρεση του κτήνους.

Ντρέπομαι ειλικρινά.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΠΟυ ειναι η αρση απορρήτου τωρα;;;;;
Εδω δεν θα βρεθει κανεις κερατας να κανει τιποτα;
Δεν καταφερα να το δω ολο.....

Besixdouze είπε...

τρελό γέλιο λέει... ο άρρωστος.
Τι άνθρωποι είναι αυτοί; Βγάζουν την ψυχική τους αρρώστεια σε ζωάκια.

Βάσσια είπε...

Προσπαθώ τόση ώρα να πιάσω κάποιον σε μια από τις πολλές που βρίσκω φιλοζωϊκη εταιρεία και δεν βρίσκω ψυχή.........

Όσοι έχουν facebook , κάπου θα υπάρχει σελίδα του για κακοποίηση ζώων, ας το αναρτήσειβρε παιδιά.

ΛΕΩΝ είπε...

Ρε Αγγελική......
Τι μου έκανες?????
Τάχω χάσει πια, δεν έχω λόγια.....!

Mistress Hyde είπε...

Ε Λ Ε Ο Σ!

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση και τα σχόλια σας!
Δεν παλεύεται η κατάσταση!
Δεν ξέρω τι να κάνω κι εγώ!

Βάσσια μου το έστειλα στο face μέσω γνωστού, σε όποιον ξέρω αλλά και στη zougla.gr Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω!

Ρίκη μου κι εγώ αναρωτιέμαι!

Φιλιά πολλά σε όλους

D.Angel

NOSTOS είπε...

Aγγελικη μου και καλοι μου φιλοι εδω,πιστευω οτι δεν πρεπει να το αφησουμε ετσι αυτο..φτανει πια με την κακοποιηση των ζωων.ΕΛΕΟΣ.Αυτο δε που με προβληματιζει ιδιαιτερα ειναι τα περισσοτερα σχολια μερικων απο εκει μεσα..τι να πω οι ανθρωποι ειναι αρρωστημενοι σαδιστες και η θεση που τους αρμοζει δεν ειναι εξω..αλλα σε καποιο ψυχιατρειο.τι ναπω λυπαμαι και ντρεπομαι μαζι...Αγγελικη οσο και αν το βιντεοκλιπακι ειναι αποκρουστικο καλα εκανες και το ανεβασες για να αφυπνιζομαστε και να καταλαβαινουμε τι διεστραμενα μυαλα κυκλοφορουν διπλα μας..συγγνωμη για το οργισμενο μου υφος αλλα δεν μπορω να αντιδρασω διαφορετικα..

porcupine είπε...

Δεν έχω να πω τίποτα...

Άφωνη...

Απλά τώρα θα ήθελα να ήμουν η Ούμα Θέρμαν να πάρω μερικά κεφάλια...

LENA είπε...

ΕΧΩ ΣΟΚΑΡΙΣΤΕΙ .............................................................................................................................................................................................................................................................................ΕΛΕΟΣ

Bitch είπε...

Αχ παιδί μου,
Δεν υπάρχουν λόγια και δεν θέλω να βλέπω
πώς κακοποιείται ένα ζώο..
Τι να κάνουμε σε αυτό που ζούμε..
Τώρα με έκανες κομμάτια
Κάθομαι και έχω δάκρια στα μάτια!!..

Καληνύχτα.

Ευρύνοος είπε...

Ρε Αγγελική..
μετά, όταν λέω οτι η κοινωνία είναι τελειωμένη και μου λένε "δέν έχεις δίκιο, όλα θα φτιάξουν" σαλτάρω..

και ξέρεις γιατί..
γιατί αυτοί οι κάφροι υπάνθρωποι ψηφίζουν, έχουν ζωή και πιθανότατα οικογένεια..

αντί να ανοίγουν εξορίες και μπουντρούμια καθώς και ηλεκτρικές καρέκλες..

και διαβάζεις και σχόλια που κάνουν και υποστηρίζουν τον ψυχοπαθή γμτ..
και είναι και άντρακλας που το έκανε αυτό..

ελπίζω μόνο να βρεθεί ο υπαίτιος, και για να πώ μία γνώμη, τέτοια πλατιά φτυάρια, είχαμε μόνο στον στρατό.. υποθέτω είναι σε κάποιο στρατόπεδο ίσως..

χαιρετώ και λυπάμαι που μας κατατάσσουν στο ίδιο είδος με κάτι τέτοιους..

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου Ευρύνοε με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη! Δεν έχω να πω τπτ άλλο!
Να ξερες πόσο λυπάμαι κι εγώ!

Φιλιά πολλά και καλό βράδυ

D.Angel

Astrofegia είπε...

Χριστέ μου!!!!! Δεν άντεξα να δώ πάνω από λίγα δευτερόλεπτα...
Πώς γίνεται να μένει ατιμώρητη μια τέτοια κτηνωδία? Δεν είναι άνθρωπος αυτός! :(((((

Ανώνυμος είπε...

NOSTOS σε καταλαβαίνω!
δεν μπορώ να το διανοηθώ αυτό που συμβαίνει γύρω μας!Ο Κόσμος έχει σαλτάρει και δεν υπάρχει επιστροφή!
Κρίμα! Λυπάμαι πολύ
Φιλιά πολλά

porcupine κι εγώ
πολλά θα θελα αλλά δυστυχώς δεν....
Μακαρι να εξαφανιζόταν αυτό το είδος απ τον πλανήτη! φιλιά πολλά γλυκό μου

Λενάκι μου
.............
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Bitch μου απ την ώρα που το είδα
έχω σαλτάρει!Αστα... Ολοι μου λένε, πως εγώ φταίω που κάθομαι και τα βλέπω, όμως δεν μπορώ να κάνω πως δεν βλέπω! Δεν γίνεται!
Φιλιά πολλά

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ
ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΜΠΑΛΑ

D.ANGEL

Ανώνυμος είπε...

Asteraki μου κι εγώ το ίδιο
αναρωτιέμαι! Τι άκρες έχει;
Ποιοι τον καλύπτουν;
Τι σκατά γίνεται;
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

D.Angel

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΜΕΙΝΑ ΑΦΩΝΟΣ:(

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

κανω οτι μπορω

NOSTOS είπε...

Αγγελικη ευχαριστω για το λινκ που μου εδωσες για την καταγγελια..την εκανα κι εγω κι ελπιζω οι φωνες μας να ακουστουν..Καλο σου βραδυ κι ελπιζω να μην ξαναδω ποτε μια τοσο φρικαλεα πραξη..αρκετα πια..!!!

Μαριάννα είπε...

Με έπιασε κρίση πανικού (και δεν κάνω πλάκα)

Μαριάννα είπε...

Έστειλα κι εγώ με την σειρά μου την καταγγελία.
Ρε φιλενάδα πες μου πόσο μικρόψυχος μπορεί να είναι κάποιος για να κάνει κάτι τέτοιο?

bear είπε...

Το ίδιο να του κάνουν. Φρίκαρα

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

κανενα σχολιο δεν μπορει να
περιγραψει οτι νιωθω...

......................

Αγγελακι..:(

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Δε μπορώ να καταλάβω αυτά τα κτήνη που συμπεριφέρονται κατ'αυτόν το τρόπο!!
Συγνώμη Αγγέλα μου,χάνω τα λόγια μου!
Έστειλα κι εγώ επώνυμη καταγγελία και θα συνεχίσω να ψάχνω περεταίρω!
Καλημέρα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όχι δεν το είδα, μα καταλαβαίνω!!
αίσχος...

D.Angel είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ
την καλημέρα μου!
Φιλιά πολλά

Ρίκη μου κι εγώ το παλεύω και σήμερα!

Καλέ μου NOSTOS δυστυχώς υπάρχουν πολλά τέτοια ανθρωποειδή! Αλλά ας προσπαθήσουμε! Σ ευχαριστώ πολύ
Τα φιλιά μου

Μαριάννα μου δεν μπορώ να το
φανταστώ! Αστο να πάει...
Φιλιά πολλά γλυκια μου! Πού χάθηκες ε;;;;;;;;;;;;;

Αρκούδε μου μακάρι αλλά που...
Φιλιά πολλά γλυκέ μου

Καλυψώ μου καταλαβαίνω!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλημέρες

Ναντιάκι μου σ ευχαριστώ πολύ!
Μια γλυκιά καλημέρα κι απο μένα!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου αστα!
και μη χειρότερα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Iανος είπε...

Ήρθα, είδα,αηδίασα υπέγραψα και φευγω!!Φιλια πολλααααα!!!

Ανώνυμος είπε...

Iανέ μου καταλαβαίνω!
Γιατί να ζούνε τέτοια κτήνη;
Τι προσφέρουν; Που στα κομμάτια είναι η θεία δίκη που λένε;;;

Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Σ ευχαριστώ

D,Angel

Astrofegia είπε...

Υπέγραψα Αγγελάκι μου, μακάρι να καταφέρουμε κάτι!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι αστεράκι μου!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ
Ευχαριστώ πολύ

D.Angel

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

κάπου σε αυτό το σοκαριστικό σου βίντεο φιλενάδα βρίσκεται η απάντηση στο ερώτημα εάν θα μπορούσα ποτέ να σκοτώσω άνθρωπο, βέβαια αυτό δε θα μπορούσε να θεωρηθεί ανθρωποκτονία, αλλά απλά τερατοκτονία...
ΥΓ.Να τον είχα στα χέρια μου για πέντε λεπτά μόνο
ΥΓ 2 Όσο για τους εισαγγελείς και τις αρχές ...

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω βρε φιλαράκι μου
Ειλικρινά τα χω χαμένα!
Δεν ξέρω!
Μια πέτρα στο λαιμό και πέταμα στη θάλασσα χρειάζονται όλοι τους! Αφού βέβαια πρώτα τους λιθοβολήσουμε!
Εχω απογοητευτεί τόσο πολύ!

Φιλιά πολλά καλέ μου
D.Angel

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Tραγικό-Αισχρό-ΝΤΡΟΠΗ!!
Υπογράφω και φτύνω

D.Angel είπε...

Dreameraki μου
σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά γλυκιά μου
Καλό Σ/Κ

GiaNt είπε...

Έχω σκάσει στα γέλια τόσο με την υστερία που σας διακρίνει όσο και με την άπειρη ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ σας. Αγαπάτε ΜΟΝΟ τα ζωάκια τα οποία μπορείτε να χαϊδεύετε και να βγάζετε βόλτα, μικροαστοί μπάσταρδοι!

Αλλιώς, θα αγωνιζόσασταν για να πάψουν δια νόμου οι δολοφονίες γουρουνιών, μοσχαριών, ψαριών κ.α.!!!

ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΑΘΛΙΟΙ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΙΚΟΙ! Τι χειρότερο;

Υ.Γ. Καλή τύχη με το "κλείσιμο" του site. Εάν το καταφέρετε, θα σας παραδεχτώ. Ευτυχώς που όλοι δεν είναι τόσο ψυχοπαθείς όσο εσείς.

NOSTOS είπε...

GANT...oσο πιο πολλα λες τοσο πιο πολυ εκτιθεσαι..εδω θα βρεις αυτα που χρειαζεσαι...επιλογες εχεις και ειναι δικες σου
επιλογη πρωτη
http://www.ratemyfinger.com/pictures/000000409/164914/
επιλογη δευτερη
http://www.rotten.com/library/medicine/bodily-functions/nursing/goat-suckling/
και επιλογη τριτη...καλη διασκεδαση βρε.

http://www.vrisko.gr/search/%CE%A8%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%9A%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82?gclid=CMWDvp2556UCFcOJDgodITS30Q

D.Angel είπε...

Βρε συ Nostos γράφω σβήνω και μόλις τώρα είδα το σχόλιο σου!
Δεν πρόλαβα βρε συ!
Χα χα χα χα χα χα

D.Angel είπε...

Αθλιο υποκείμενο GiaNt όλα αυτά που γράφεις είμαστε εμείς;;;;;

Αντε ψόφα σε καμιά μεριά ρε παπάρα
να μην πιάνεις τόπο!

Besixdouze είπε...

+1 και από μένα :)

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά
Σμουατςςςςς

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

GiaNt

Μαλακισμενο γεννημα αν σε πιασω στα χερια μου θα σε ξεκοιλιάσω να δεις την γλυκα