8.12.10

Προσοχή προσοχή

Αυτή η ανάρτηση είναι προγραμματισμένη και σε 5 δεύτερα θα αυτοκαταστραφεί! :) Χα χα χα


Νεότερα για τον Αρη δεν έχω! Ελαβα όμως ένα mail (απάντηση κτηνιατρου) μιας και έχω ζαλίσει όποιον βρίσκω στο νετ για την συγκεκριμένη ασθένεια, αλλά και για τα φάρμακα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα που λέει:

Το φάρμακο για το οποίο με ρώτησες δυστυχώς δεν κυκλοφορεί στη χώρα μας. Τώρα όσον αφορά την εξέλιξη του μαστοκυττώματος δεν μπορώ να γνωρίζω καθώς ο κτηνίατρος σου έχει την σαφή κλινική εικόνα (ηλικία σκύλου,βιοχημικές-αιματολογικές εξετάσεις, σημείο-μέγεθος εντόπισης, ακτινογραφία για τυχόν μετάσταση). Χωρίς όμως να θέλω να σε απογοητεύσω είναι πάρα πολύ πιθανό να έχει αρνητική εξέλιξη.
Παρόλα αυτά , δεν θα πρέπει να χάσεις το κουράγιο σου.

Εύχομαι να είναι όλα περαστικά


Δεν ξέρω αν κατάλαβατε τπτ μετά απ αυτό! Εγώ κατάλαβα ότι εκτός από μία βιοψία κι ένα κωλοφάρμακο άσχετο που μου έδωσε, ο γιατρός δεν έκανε τίποτα άλλο! Θα τον σκίσω, δεν θα γλυτώσει, να το θυμηθείτε! Η μου το πάει λάου λάου για να μη μου ρθει απότομο ή το σκυλί δεν έχει τίποτα και μου λέει μαλακίες! Τες πα... ακόμη το ψάχνω!

Θέμα β
Παρατηρώ πως η αδράνεια εδώ μέσα συνεχίζεται! Οταν λέω εδω μέσα, δεν εννοώ στο blog μου, εννοώ γενικά! Τι πάθατε βρε;;;;;; Δεν έχετε όρεξη; Βαρεθήκατε; Ξενερώσατε; Τι έχετε πάθει όλοι;


Θέμα γ και σημαντικό
Μία φίλη blogger και όχι μόνο, άνοιξε ένα νέο site και θέλω να το επισκεφτείτε! Τι πάει να πει γιατί; Γιατί το λέω εγώ! Ξέρω ότι θα με χέσει όταν το δει αυτό, αλλά δεν με νοιάζει! Aφού το έμαθα, να μην το πω; Εγώ σας προτείνω να κάνετε μια εγγραφούλα -τσάμπα είναι- και να ρίξετε μια ματιά! Αν δεν σας αρέσει φεύγετε, δεν θα σας πυροβολήσω κιόλας! :( Εντάξει;;;; Α ναι, ξέχασα το λινκ. "Ορίστε" Κάνε κλικ ντεεεεε....



Υ.γ Στόλισα, αλλά φωτορεπορτάζ δεν έχει! Ισως στο επόμενο ποστ, αν είναι όλα στη θέση τους. Μέχρι τότε, υπομονή (Ξέρω, χεστήκατε) Πάρτε τώρα το βιντεάκι που σας είχα τάξει και τα λέμε:

24 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλα ντε, μη βαρας, θα την κανω την εγγραφη χι χι

Προσεξε μην εχεις πεσει σε κανενα απατεωνα για να σου τρωει λεφτα,ετσι;

Astrofegia είπε...

Μου αρέσει το "στόλισμα" των σκύλων! ;)
Φιλιά πολλά!

monahikoslikos είπε...

Για δεν κατεβάζεις το σκύλο στο μαγαζί αντί να κάθεσαι να στολίζεις και να ξεστολίζεις....

Evie είπε...

Αγγελική γεια σου, από ένα άσπρο πουπουλένιο Τορόντο.

Σε διαβάζω, σε θαυμάζω και σε εκτιμώ για την αγάπη στα ζώα σου.
Αυτή η μεγάλη αγάπη που είχα για τα ζωάκια μου και γι άλλους λόγους γύρω αυτών, μου άλλαξαν ριζικά τα τελευταία χρόνια της ζωής μου και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Δεν είναι σωστό να δίνω συμβουλές από τόσες χιλιάδες μίλια μακριά, αλλά ο κούκλος Άρης είναι εξαίρεση. Τον βλέπω στη φωτογραφία και προσπαθώ να διακρίνω το πρόβλημα του πάνω από το φρύδι, αλλά δε το βλέπω.

Θα γνωρίζεις ότι είναι ο πιο κοινός τύπος καρκίνου του δέρματος που έχουν οι σκύλοι. Περίπου το 1/3 του συνόλου των όγκων σε σκύλους, αφορούν όγκους του δέρματος.

Στη δική σου περίπτωση φαίνεται να είναι γενετικής μορφής, όπως και ορισμένες φυλές έχουν προδιάθεση για την ανάπτυξη του MCT.

Θα πρέπει να τον πας σε ειδικό Δερματολόγο-Παθολόγο-Χειρούργο Ιατρό, εάν ήδη δεν το έχεις κάνει.

Βεβαίως μπορεί να έχουν κάνει κακή διάγνωση στο εργαστήριο Lab, αυτό που πρέπει γραπτώς να έχουν τα αποτελέσματα, είναι το "στάδιο" του MCT !!!!

Σε απλά λόγια, το στάδιο 1 αναφέρεται σε ένα όγκο με καθαρά περιθώρια και δεν υπάρχουν ενδείξεις εξάπλωσης.
Στάδιο 2 και Στάδιο 3 είναι επιθετικοί και πιο πιθανό να έχουν ραγδαία μετάσταση, ίσως στις λεμφαδένες, είτε παρουσιάζοντας πολλαπλούς όγκους.
Στάδιο 4 έχει γίνει συστηματική μετάσταση και η πρόγνωση είναι σοβαρή.

Επειδή είναι κουτάβι φαίνεται ότι το μαστοκύττωμα είναι κληρονομικό η είναι ανοσιακής υπερδιέγερσης που συμβαίνει στα σκυλιά με τις αλλεργίες ή άλλες φλεγμονώδεις καταστάσεις. Επίσης μπορεί να υπάρχουν περιβαλλοντικοί παράγοντες, ιός ή άλλοι απροσδιόριστοι συνεισφέροντες.

Επειδή η αιτία είναι άγνωστη, δεν υπάρχει κανένας γνωστός τρόπος για την πρόληψη του καρκίνου ιστό κυττάρων.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να προσέχεις την γενική υγεία τους και τα σημεία της ανάπτυξης του όγκου. Είναι χαρακτηριστικό, η τάση του να αλλάζει σε μέγεθος, ακόμη και καθημερινός. Ένας όγκος που μεγαλώνει και μικραίνει, μπορεί να είναι MCT.

Η δίαιτα τους πρέπει να είναι πλούσια κι εκλεκτική κι εάν ήμουν στη θέση σου θα άλλαζα την τροφή του, π.χ. το αρνί δεν έχει αλλεργίες. Ιδανικό είναι εάν μπορείς να του μαγειρεύεις ανάλογα με το βάρος και την ηλικία. Επίσης μπορείς καθημερινός να του προσθέσεις ειδικές βιταμίνες σύμφωνα με το βάρος του, Ω3 και βιολογικό γιαούρτη για καλή διατήρηση κι εάν έχετε χολιστικους ιατρούς ζώων, θα ήταν μια καλή αρχή.

Το πιο σπουδαίο πρόσεχε τα εμβόλια, κάνε πολλές ερωτήσεις, το ίδιο και για τη μαμά του.

Όσο για το φάρμακο εδω δεν υπάρχει, αλλά συνηθίζονται τα Κορτικοστεροειδή, όπως πρεδνιζόνη, αντιισταμινικά όπως το Benadryl, και αντιόξινα όπως Tagamet, Zantac ή Pepcid και χρησιμοποιούνται συχνά μετά από χειρουργική επέμβαση (όπως στην περίπτωση του) ή/και ακτινοβολίας και χρησιμοποιούνται συνήθως για τη άνετη διατήρηση του σκύλου.

Με αγάπη ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !

D.Angel είπε...

Ρίκη μου χα χα χα χα
να σαι καλά κούκλα!
Φιλιά πολλά

Υ.γ Μην ανησυχείς!Προσέχω πολύ!

Αστεράκι μου
εμένα να δεις!
Σκέτη αποθέωση!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σ ευχαριστώ!

Λύκε μου αν το κάνω
πολύ φοβάμαι πως δεν θα
εχω ούτε μαγαζί! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

bear είπε...

Παραπονιάρα μου. Καλησπέρα Αγγελάκι μου. Φιλούρες

D.Angel είπε...

Εvie μου καλώς σε!
Χαίρομαι πολύ που περνάς από δω
και για όσα μου γράφεις όσον αφορά την αγάπη για τα ζώα!

Θα σου απαντήσω κι εγώ με τη σειρά μου σε όσα μου γράφεις κ γνωρίζω μπας και βγάλουμε άκρη!

Η συγκεκριμένη ράτσα σκύλων απ ότι γνωρίζω παρουσιάζει σε μεγάλο ποσοστο τέτοια δερματικά προβλήματα!Οπότε με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη σε όσα μου γράφεις στις πρώτες προτάσεις για την ανάπτυξη του MCT

Ο γιατρός θεωρείται από τους κορυφαίους αυτή τη στιγμή με ειδικότητα στην δερματολογία!
Το κακό είναι ότι είναι ιδιορυθμος
άνθρωπος και μου κάνει νερά!Τέλος πάντων!

Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μου έχει δώσει το γραπτό αποτέλεσμα της βιοψίας και αυτό με βάζει σε σκέψεις!

Ερώτηση: Αν είμαστε στο στάδιο 2-3 και η μετάσταση είναι στους λεμφαδένες, πώς μπορώ να το μάθω;

Από τη μέρα που το αφαιρέσαμε δεν δείχνει κάτι άλλο!Το σημείο είναι καθαρό και δεν βρίσκω τπτ ανησυχητικό πουθενά αλλού! Πριν απ αυτό όμως, περιμένοντας να γίνει το κουτάβι 2 μηνών η μορφή κ το σχήμα άλλαζε! Είχε μεγαλώσει πολύ σε διάστημα 20 ημερών!Δεν ξέρω αν οφείλεται στα φάρμακα που έπαιρνε τότε ή όχι! Δεν μπορούσαμε όμως να κάνουμε τπτ άλλο!Απλά περιμέναμε!

Θα προσέξω αυτό που μου γράφεις με την διατροφή του!Ομολογώ πως δεν το ήξερα και σ ευχαριστώ πολύ

Η μαμά του και ο μπαμπάς του δεν έχουν παρουσιάσει τίποτα τέτοιο!
Επίσης οι εξετάσεις που έκανα στη μαμά του μετά απ αυτό βγήκαν άριστες! δεν μπορώ να καταλάβω που οφείλεται και φοβάμαι πολύ και για τα αδέρφια του!

Ο γιατρός δεν μου έχει αναφέρει τπτ ακόμα για τα φάρμακα που πρέπει να πάρει!Ούτε αναφέρθηκε σε χημειοθεραπεία! Θα τον ξαναδεί σε 6 μέρες και τότε θα ζητήσω και το χαρτί της βιοψίας μαζί με όλα όσα θέλω να μου πει!

Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για την πολύτιμη βοήθεια σου! Πραγματικά σ ευχαριστώ! Οσο άσχημα κι αν είναι τα πράγματα με τον Αρη -αν είναι στο μέλλον- με βοήθησες πολύ!

Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά

D.Angel είπε...

Αρκούδε μου χα χα χα χα χα
Σμουατςςςς στα μούτρα σου

Vangel Greko είπε...

Ξεκινάω από το τέλος, οπότε το βίντεο είναι απίστευτο!!

στη συνέχεια οι φωτογραφίες είναι

Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ε-Σ

και γέλασα πολύ με τα σκυλιά ντυμένα!!

Τέλος, λατρεύω το χιούμορ σου & πλέον νομίζω πως το ξέρεις όπως και τ'ότι σου έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια!!

[ δε το λέω ως γλύψιμο να το ξέρεις... ]

Evie είπε...

Αγγελική Καλημέρα.

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου έγραψες, ώστε να καταλάβω λίγο τι συμβαίνει με την κατάσταση του μικρούλη σας.
Οι όγκοι που επηρεάζουν τα άκρα, το κεφάλι, το λαιμό συσχετίζονται με μια πιο ευνοϊκή πρόγνωση από εκείνους που βρέθηκαν στον κορμό ή στη βουβωνική χώρα.

Κάνατε εξέταση του αίματος και ούρων, ακτινογραφία θώρακος (ακτινογραφίες), κοιλιακή απεικόνιση (συμπεριλαμβανομένης ακτινογραφίες και υπερηχογράφημα), κι αξιολόγηση των λεμφαδένων ?

Επίσης ανάλογα με τον τύπο του καρκίνου, η προηγμένη απεικόνισης (όπως η αξονική τομογραφία ή μαγνητική τομογραφία) μπορεί να καθορίσει περαιτέρω τη θέση και την έκταση του όγκου.

Έχε υπόψη σου, ότι Βιοψίες μυελών των οστών δεν συνηθίζονται πλέον, καθώς δεν έδειξαν να έχουν υψηλή προγνωστική αξία για την σταδιοποίηση του όγκου.

Για το θυρεοειδή αδένα που ρωτάς, γίνεται με ακτίνες ή με υπέρηχο, ο κτηνίατρός μπορεί να είναι σε θέση να απεικονίσει κάποιο όγκο. Για να γίνει ακριβής διάγνωση, εάν υπάρχει όγκος, θα χρειαστεί να κάνει βιοψία του όγκου, .

Πρόκειται για μια χειρουργική διαδικασία όπου ένα μικρό κομμάτι του όγκου αφαιρείται και παρατηρείται στο μικροσκόπιο.
Αν είναι καρκινικό, μερικές φορές ο όγκος μπορεί να αφαιρεθεί εκείνη τη στιγμή.

Αλλά για τη χειρουργική επέμβαση πρέπει να απαιτείται χειρούργος Oncologist κι όχι ένας απλός χειρουργός!!!!!!!!!!!!!!!!

Ο γιατρός του Άρη δεν πρέπει να συμπεριφέρεται έτσι κι ας έχει τη φήμη που έχει, εφ όσο ενδιαφέρετε για το ζώο κι όχι την κερδοσκοπία, θα πρέπει να σου δίνει όλες τις απαντήσεις και επίσημα χαρτιά, τα οποία σας ανήκουν.

Οι εξετάσεις αίματος ή / και αναρροφήσεις με βελόνα συχνά αξιολογούν τον έλεγχο του όγκου.
Ο Άρης φαίνεται ότι δε χρειαζόταν φάρμακο και γι αυτό δε του έδωσε.

Το πρώτο και κυριότερο είναι να ζητήσετε και να πάρετε τα χαρτιά της βιοψίας, τα επίσημα χαρτιά της βιοψίας πρέπει να έχουν σφραγίδα από παθολόγο στο LAB, κι όχι γραμμένα από τον ίδιο το γιατρό σας. Στο χαρτί επίσης πρέπει να γράφει τις διαστάσεις του κυρίου όγκου που αφαίρεσαν κι εάν το αφαίρεσαν εντελώς.

Εάν όχι, τότε θα πρέπει να ενημερωθείτε εάν πρέπει να κάνει radiation therapy (RT), chemotherapy η και τα δυο.

Ελπίζω να πάρετε σύντομα τα χαρτιά στα χέρια σας γιατί θα πρέπει να λάβετε ΓΝΩΜΗ από Oncologist, που θα πρέπει να τον αναλάβει, διότι αυτός είναι που πρέπει να δίνει συμβουλές, εάν χρειάζεται θεραπείες κ.τ.λ. Στη δική σας περίπτωση, κανονικά ήδη έπρεπε να σας το είχε προτείνει ο ίδιος ο γιατρός.

Στο διάστημα αυτό εάν μπορείς, άλλαξε την τροφή του σιγά-σιγά με καλές πρωτεΐνες, κι όχι με τα Hill's prescription. Δεν μας σπουδάζουν για άλλες τροφές και οι κτηνίατροι δεν γνωρίζουν από άλλες τροφές, παρά μόνο τι είναι γραμμένα στα βιβλία.

Εάν μπορείς πρόσθεσε στη τροφή του, μια φορά την εβδομάδα πολύ λίγα γλυκάδια λαιμού, για την βοήθεια των λεμφαδένων.

Αφού τα καθαρίσεις από περιττά λίπη ζεμάτισε τα για λίγα λεπτά
σε σκέτο βραστό νερό (για τα βακτήρια) κι όταν πάρουν 1-2 βράσεις είναι έτοιμα. Μπορείς να δώσεις λίγο και στη μαμά του, όχι μόνο δε βλάπτουν αλλά ωφελούν.

Συνήθως από ότι πάσχει το ζώο το προσθέτουμε στη διατροφή του για ενίσχυση του οργάνου.

Τα δε υπόλοιπα μπορείς να τα κόψεις σε έτοιμες μερίδες και τα κρατάς στη κατάψυξη.

Για τα αδελφάκια του μην στενοχωρείσαι χωρίς λόγο, άλλωστε το χρώμα του δέρματος και τις τρίχας του Άρη έχει κάποια κλίση σε αυτό.

Εάν έχεις οτιδήποτε ερωτήσεις η αμφιβάλλεις σε οτιδήποτε, please επικοινωνησε μαζί μου.

Ευχές και πολλά φιλιά σε όλους σας, εννοώ και τα σκυλάκια.

LENA είπε...

εδω ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΕΛΙΚΑ!.....ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΛΙΓΟΙ ΑΛΛΑ ....ΚΑΛΟΙ ...GOOD MORNING!!!!!

D.Angel είπε...

Vangel Greko σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά γλυκέ μου Χαίρομαι που σου άρεσε η όλη "ανάλαφρη" προσπάθεια! Φιλιά πολλά και μη φοβού... ξέρω :)

Evie μου καλημέρα!
Εγώ σ ευχαριστώ για το χρόνο σου κ την πολύτιμη βοήθειά σου! Με βοηθάς πάρα πολύ με όλα όσα μου λες! Λοιπόν...πέρα απ την επέβμαση κ βιοψία -που δεν έχω στα χέρια μου- ο γιατρός δεν έκανε τπτ άλλο! Πήγα κι αλλού λοιπόν και ζήτησα επιπλέον εξετάσεις αίματος κλπ κ μου είπαν ότι είναι μάταιο γιατί δεν δείχνουν τπτ. Κανείς δεν το προχωρησε αρκετα κ ολοι -λογικό ακούγεται- ζητάνε το χαρτί στα χέρια τους! Μόλλις πάρω το χαρτί, θα ψάξω για ογκολόγο αν και δεν νομίζω πως υπάρχει! Τέλος πάντων!

Μάγος είσαι; Hills τους δίνω!
Αυτό με τα γλυκάδια δεν το ξερα!Θα το κάνω, να σαι σίγουρη! Οπως και με την πρωτείνη!

Οσο για το χρώμα του, μάλλον σε μπέρδεψα με τη φωτό! Δεν νομίζω ότι ο Αρης έχει προδιάθεση γιατί είναι μαύρος! Περισσότερες πιθανότητες είχε ο Διας ή η μαμά που έχουν λευκό χρώμα απ ότι ο Αρης! Ατυχο σκυλί ρε γμτ

θα ανεβάσω φωτό κάποια στιγμή και θα τον δεις!Εκτός αν θες να πας εδώ:

http://dreamer-angela.blogspot.com/search?updated-max=2010-11-25T21%3A27%3A00%2B02%3A00&max-results=1

αλλά δεν φαίνεται καλά!Δεν ήθελα να φρικάρω τον κόσμο με τις αντιαισθητικές φωτό!

Σ ευχαριστώ πολύ! Να σαι καλά
τα φιλιά μου στο πουπουλένιο Τορόντο

D.Angel είπε...

Καλημέρα Λενάκι!
Ναι αλλά δεν είναι σπαστικό
να μαστε λίγοι;;;;
Κι εγώ όταν κάνω pitbullsitting πώς θα περνάω την ωρα μου ε;;;;;;

Φιλιά πολλά και καλημέρεςςςςςςςςςςςςςς

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τι εννοείς η «αδράνεια έχει παραγίνει»;
Έκανα επίσκεψη στο λινκ. Ενδιαφέρον μοιάζει. Θα γραφτώ.
Ωχ έλάχιστα δέκατα του δευτρολ....... γειάαααααααααα!

Iανος είπε...

καταρχάς είσαι ψεύτρα!!!
Είμαι εδώ πάνω από 5 δεύτερα και η ανάρτηση μπουμ δεν κάνει !!! :(
Ελπιζω να γινει καλα το σκυλακι!!! ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ !!! :p :p :p
ΣΜΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣΣΣΣΣΣΣ!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

τώρα εσύ κάνεις πλάκα; γιατί μου τρεμοπαίζει η οθόνη του λαπι; άμα καεί, κάηκες...
γειαααααααααααα

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα τί γκρινιάζεις; Έχεις εδώ τόσο κόσμο και παραπονιέσαι;
ΕΝΣΤΑΣΗ!
Ρε συ το βιντεάκι ...
Δε μου άρεσε ....
Τα ρώτησε κανείς τα δελφίνια αν γουστάρουν να παίζουν με τους μαντραχαλάδες για να γελούν τα κακομαθημένα νεοελληνάκια ...
Ενίσταμαι!
ΤΑ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ και ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΨΑΡΙΑ ΤΟΥ

(ενίοτε τα ψάρια του ανήκουν στο τηγάνι μου ή καλύτερα στην κατσαρόλα για καμιά ζεστή ψαρόσουπα, αλλά αυτό είναι άλλου παπά βαγγέλιο)

D.Angel είπε...

Χριστόφορέ μου
δεν ξέρω τι συμβαίνει! Ορισμένοι φίλοι έχουν αδρανοποιηθεί και δεν ανεβάζουν ποστ όπως παλιά!Υπάρχει μια γενική πτώση και δεν ξέρω που οφείλεται! Φταίει ο καλός μας ο καιρός; Τα θέματα; Οι γιορτές; Η κρίση; τα ψυχοτέτοια μας;
Δεν ξέρω!
Γειααααααα σου κι εσένα!Χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααα

Ιανέ μου ναι αλλά με προσέξατε!
Αυτό έχει σημασία! Χα χα χα χα
Κι εγώ το ελπίζω και κάνω ότι μπορώ! Φιλιά πολλάααααααααααα

Φούλη μου χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελοκομείο!
Σμουατςςςςςςςςςς

Τεμαχιστή μου καταλαβαίνω!
Μόνο που τα συγκεκριμένα δελφίνια
δεν είναι του Αιγαίου αλλά έχουν έρθει από θαλάσσιο πάρκο του εξωτερικού οπότε δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει σ αυτές τις περιπτώσεις! Πραγματικά δεν ξέρω!
Ούτε εμένα μ αρέσει, άσχετα αν πήγα να τα δω! Φιλιά πολλά φιλαράκι και φτιάξε και μια κακαβιά για το κρύο!
Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςς

Matriga είπε...

Αγγελική μου, καλησπέρα!
Άργησα αλλά να που ήρθα και γω...
και να που ήδη πέρασαν 5'' και είναι ακόμη εδώ η ανάρτησή σου και μεις σώοι... αλλά εγώ "κάπως" γιατί
ενώ το ήξερες ότι θα με χαλάσει
το Γ' θέμα το έβαλες ;)
Επειδή είσαι δάσκαλος που δίδασκε...
αλλά σ' αγαπώ πολύ για να σου το κρατήσω, μένω μόνο στο να σ' ευχαριστήσω που είσαι τόσο καλή
φίλη για μένα.-

Τώρα, τα αποτελέσματα της βιοψίας
και τα δυσάρεστα νέα, δεν με χαροποιήσαν, αλλά χάρηκα που η Evie και συ, μας ενημερώσατε για το πρόβλημα υγείας του μικρού και θεωρώ πως τίποτα σ' αυτή την αρρώστεια δεν είναι δεδομένο, όπως και στον άνθρωπο. Απ' αυτό έπασχε ο πατέρας μου, αλλά από Alzheimer έφυγε... Συνεπώς, ενημέρωση και ψυχραιμία!
Οι φωτογραφίες σου όλα τα λεφτά και το δε βίντεο υπέροχο! Ίσως επειδή λατρεύω τα δελφίνια, μόλις είδα το πρώτο σου βίντεο στο YT το έβαλα στο site μου. Ετούτο δω είναι πολύ καλύτερο, δε. Μπράβο!

Όσο για το Β' θέμα, νομίζω είμαι στην ίδια θέση με την Λένα! Βαρέθηκα και ξενέρωσα, αλλά δεν γενικεύω ποτέ.
Άλλωστε, απλά τρέχουμε όλοι μας πιο πολύ γιατί τα λεφτά δεν μας φτάνουν. Σήμερα το blogging είναι πολυτέλεια και δεν την έχουμε καρδιά μου όλοι μας ;-)

Τώρα τρέχουμε πάλι.... lol

Tην νεώτερη ανάρτηση καλά έκανες και την έβαλες, έτσι και αλλιώς, αλλά με έφτιαξε που αυτή εδώ είναι πιο prive. Είναι που φοβάμαι και το κακό μάτι...

Πολλά φιλιά και καλές γιορτές να έχουμε όλοι :))

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι μου το ξέρω
αλλά είδες, δεν τους πυροβόλησα!
Ακολούθησα δημοκρατικές διαδικασίες!
Ε δεν κρατήθηκα (ξέρεις ότι δεν κρατιέμαι) και συγνώμη αν σε
ενόχλησε!!!! :)

Για τον Αρη τώρα μη μασάς!
Εδώ δεν μασάω εγώ!Ολα καλά θα πάνε!

Για τα υπόλοιπα no comment :)

Φιλιά πολλάαααααααα

D.Angel

Matriga είπε...

Αγγελική, είσαι ψυχάρα και αυτό το ξέρουμε όλοι εδώ μέσα. Ευχαριστώ :)

D.Angel είπε...

Kαλά μην παίρνεις και όρκο (για το όλοι) χα χα χα χα χα χα
Τες πα!
Φιλιά πολλά και πάλι

AdeGia είπε...

Εγω γιατι βλεπω παραπονιαρικα,αμηχανα,λυπημενα βλεμματα στα σκυλακια?

D.Angel είπε...

AdeGia τι να σου πω;
Δεν ξέρω. Δεν είναι τα δικά μου!
Φιλιά πολλά