6.12.10

Καλημέραααα

Μπορεί ο Θεός να γελά, όταν κάνω σχέδια... αλλά εγώ του κλείνω το μάτι και όταν μου τα χαλάει κάνω περισσότερα! Πού θα πάει; Δεν θα βαρεθεί; Ο Εκτορας, η Λάρα και ο Δίας θα έρθουν την επόμενη εβδομάδα!


Τα νεότερα του Αρη τώρα!!! Εχω επικοινωνήσει με αρκετούς για το θέμα του. Μέχρι στην Αμερική έφτασε η μούρη του και έχω κάποιες απορίες,τις οποίες δεν μπορούν να μου τις λύσουν και φρικάρω!!!Ο γιατρός που έχω τώρα,κ τον έχω χρυσοπληρώσει δεν μου απαντάει σε βασικές ερωτήσεις όπως: Τι ακριβώς είναι το μαστοκύττωμα, από τι προκαλείται, αν είναι σίγουρα μεταστα- τικό ή αν ξεμπερδέψαμε, ποιά όργανα μπορεί να χτυπήσει και τέλος βασικό:Πόσες είναι οι πιθανότητες 35 ημερών κουτάβι να έχει κάτι τέτοιο (που χτυπάει ενήλικα σκυλιά συνήθως) Απαντήσεις πήρα στο περίπου και δεν με κάλυψε!


Σ/Κ πήγα ακόμα σε δύο γιατρούς οι οποίοι μόλις ακούν βιοψία, σηκώνουν τα χέρια ψηλά αλλά πριν απ αυτό θεωρούν απίθανο να χει κάτι τέτοιο το κουτάβι! Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να έγινε λάθος στη βιοψία; Αν εγώ θέλω να μάθω αν όντως έχει κάτι τέτοιο το σκυλί μου, μπορεί να δείξει κάτι μια εξέταση αίματος;;; (μιας κ δεν υπάρχει άλλο κομμάτι για βιοψία) Κι επειδή η χειρότερη φάρα είναι οι γιατροί κι οι δικηγόροι, έχω κλείσει ραντεβού να πάω σε άλλους δύο σήμερα και αύριο κ θα δω! Μη νομίζετε ότι το κάνω για να αγοράσω ψεύτικες ελπίδες! Οχι.. απλά κάτι δεν μ αρέσει στην όλη ιστορία... όπως ας πούμε το φάρμακο που μου έδωσε και εχει 2.50 ευρω! Τι στο καλό, ασπιρίνη πήρα;;; Και σε δέκα μέρες θέλει να τον ξαναδεί, που σημαίνει άλλο ένα 50 ευρω επίσκεψη! Ε αυτό δεν μ αρέσει! Πώς να το κάνουμε! Τες πα..... συνεχάω...

Χτες όμως ήταν μια ηλιόλουστη μέρα και είπα να αφήσω τα πάντα στην άκρη και να πάω στο Αττικό πάρκο μια βόλτα!!! Ναι ξέρω, τη γνώμη που έχετε για την αιχμαλωσία των δελφινιών, τα διάβασα και συμφωνώ, όμως ήθελα να τα δω! Και είναι πανέμορφα! Αξιαγάπητα, λατρεμένα, υπέροχα πλάσματα! Ορίστε και το βιντεάκι:



Θα ακολουθήσει και δεύτερο βιντεάκι.
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

20 σχόλια:

Artanis είπε...

καλημέρα από ΝΖ! Μπράβο σου που δεν το αφήνεις και ψάχνεις να βρείς τί τρέχει με το κουτάβι, να μας γράφεις τις εξελίξεις, να μην ανησυχούμε κι εμείς!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αφού είσαι αποφασισμένη καντο..λες να ήταν όλα μουφα;;
φιλενάδα να τον χαίρεσαι, θα πάρω τηλ, αλλά επειδή ο διάολος είναι σαρανταποδαρούσα και μπορεί να το ξεχώσω ας τα πω και τώρα, ναι;;
χρόνια του πολλά..
φίλια πολλά...

zoyzoy είπε...

Οταν λές θα'ρθουν την άλλη εβδομάδα επίσκεψη ή σου τα γυρίζουν!
Δεν αποκλείεται εδώ γίνονται τόσα λάθη σε ανθρώπου στα ζώα δεν θα γίνονται!

Εύχομαι τα καλύτερα για τον Αρη και για όλη την οικογένειά σου!

Φιλιά θαλασσινά!

Βάσσια είπε...

Angel πόσο σε εκτιμώ για όλα όσα κάνεις για το "μωρό"!

Και να είναι και τα υπόλοιπα ευτυχισμένα.

Πριν 6 χρόνια που αρρώστησε το σαρπέι, η μάνα της Λύδιας μου, αποφάσισαμε και την πήγαμε στον κτηνίατρο κ. Κοντό, που τότε είχε μια σελίδα στην Ελευθεροτυπία.
Ήταν στο Πικέρμι, στο νοσοκομείο ζώων τότε.

εκανε στη Μάρθα, ένα σωρό εξετάσεις και βιοψία και αποδείχθηκε ότι το σκυλί είχε δυσανεξία και τίποτα άλλο. Με ειδική τροφή συνήλθε από τα συμπτώματα.
(για τον ένα σκασμό λεφτά δεν το συζητώ)

Στο γράφω, μήπως έπαιρνες μια γνώμη.
Δυστυχώς δεν έχω την κάρτα του, την έχασα και δεν θυμάμαι και το μικρό του όνομα.

Καλή εβδομάδα
Φιλιά
:-)

Bitch είπε...

Αγγελα,
ελπιζω οτι θα βρεις την ακρη..
Δηλαδη το περιμενω απο σενα!!

Πολλα φιλια!

D.Angel είπε...

Γλυκιά μου Αrtanis για ότι νεότερο θα σας ενημερώσω! Σ ευχαριστώ πολύ. Φιλιά γλυκιά μου

Φούλη μου δεν ξέρω! Ο γιατρός απόψε είπε ότι το φάρμακο που δίνω στο κουτάβι δεν έχει νόημα κ του κανει περισσότερο κακό απ ότι καλό λόγω του ότι είναι μικρό κ αναπτύσσεται!
Το συγκεκριμένο φάρμακο είναι κορτιζονούχο κ επηρεάζει τα οστά.
Αμα βγάλω άκρη θα σας πω!Σ ευχαριστω πολύ, να σαι καλά κ να
χαίρεσαι τη φαμίλια!

Ζουζού μου, όχι δεν μου τα γυρίζουν! Είναι οκ απλά με τις δουλειές και τα τρεξίματα δεν μπορέσαμε! Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Βάσσια μου πολύ σ ευχαριστώ!
Νομίζω πως δεν κάνω τπτ περισσότερο απ όσα θα έκανε ένας φυσιολογικός άνθρωπος που αγαπάει τα ζώα κ είναι καλά οικονομικά! Υπάρχουν οικογένειες που θέλουν αλλά δεν μπορούν.Υπάρχουν κ άλλοι που απλά δεν θέλουν! Τα αγαπώ πολύ όμως!Περισσότερο απ τους ανθρώπους.
Σ ευχαριστώ για τις πληροφορίες αλλά μου πέφτει μακριά!Ασε που γενικά τα πιτάκια έχουν διάφορα θέματα κ θέλουν ειδικό. Θα το παλέψω ακόμα κ θα δω!Φιλιά πολλά

Bitch μου, θα τη βρω!
Είναι να μην μου καρφωθεί κάτι στο μυαλό!Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σ ευχαριστώ

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Αγγελική μου παρατηρώ όλες τις αναρτήσεις που έχασα ειδικά για τα κουτάβια κι εύχομαι όλα να πάνε καλά για το μιρκούλη Άρη!!
Από εμπειρία, δεν εμπιστεύομαι κι εγώ τους γιατρούς ειδικά όταν δεν σου εξηγούν ή τα μασάνε, σημαίνει πως είτε επαναπαύονται πίσω από την εικόνα του ειδήμονα είτε στην πραγματικότητα ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
Πάντως το ότι το φάρμακο ήταν τόσο φτηνό, δε σημαίνει κι απαραίτητα πως είναι κακό ή δεν κάνει δουλειά...πιο ύποπτο θα ήταν αν ήταν ακριβό φάρμακο καθώς κυκλοφορούν πολλά τέτοια ακριβά κ άχρηστα στην αγορά, ειδικά για τα ζώα.
Πάντως καλά κάνεις που το ψάχνεις!
Καλή μας αφύπνιση κι εξέγερση σε όλα τα επίπεδα ;)

NOSTOS είπε...

Καλησπερα καλη μου φιλη..οπως τα λες ειναι οι γιατροι και οι δικηγοροι ειναι οι χειροτερες φαρες..θα ελεγα να το ψαξεις το θεμα Ο Αρης αξιζει να ζησει και θα ζησει,και κατι μεσα μου μου λεει οτι ολα θα πανε καλα..Θα ρωτησω κι εγω τον δικο μου γιατρο και θα δουμε.Το θεμα ειναι να επιβεβαιωσεις αν πραγματι ο Αρης πασχει απο αυτην την ασθενεια η οχι..Καλο σου βραδυ το βιντεακι σου το ειδα περιμενω και το αλλο...παλασματακια αγαπημενα ολα τους..

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Το εξηγεις βεβαια, αλλα εγω δεν το καταλαβα
Τι εννοεις λεγοντας
Ο Εκτορας, η Λάρα και ο Δίας θα έρθουν την επόμενη εβδομάδα!
Στα γυρνανε πισω;

Besixdouze είπε...

Τι πανέμορφα δελφινάκια! Δεν μου αρέσει που τα βλέπω να κάνουν κόλπα για να χαίρομαστε εμείς αλλά από την άλλη σκέφτομαι οτι ελεύθερα κινδυνεύουν πιο πολύ από ασυνείδητους και από δίχτυα και μολυσμένα νερά.

Εύχομαι να βγάλεις άκρη με τον Άρη που είναι γλυκύτατος! Η σκέψη μας μαζί σας!

Lilith είπε...

Εύχομαι να βρεις την άκρη...
Όταν μπλέξεις με γιατρούς, ποτέ δεν ξεμπερδεύεις εύκολα!
Όμορφα τα δελφίνια, αλλά παθαίνω ένα κάτι όταν βλέπω άγρια ζώα σε κλουβιά. Ακόμα και σε καλές συνθήκες όπως είναι στο Αττικό πάρκο. Είναι λίγο "άγρια" εικόνα να βλέπεις το λευκό λιοντάρι και την τίγρη σε αιχμαλωσία!

Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Ευρυνόμη μου θα συμφωνήσω κι εγώ με όσα μου γράφεις! Και να και η απόδειξη: Η κορτιζόνη που μου εδωσε δεν είναι για τη συγκεκριμένη πάθηση και προκαλεί βλάβες στα οστά...πράγμα πολύ σοβαρό για κουτάβι πάνω στην ανάπτυξη!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά!

Nostos μου σ ευχαριστώ πολύ!
Ρώτα κι εσύ αν θες κ πες μου
Πάντως διάβασε καλού κακού κ την απάντηση που έδωσα παραπάνω!
Πολλά τα κουλά, δεν νομίζεις;
Φιλιά πολλά κ καλό απόγευμα

Ρίκη μου όχι
Κάθε εβδομάδα έχουμε συνάντηση αλλά
αυτή που πέρασε δεν προλάβαμε λόγω Αρη.Φιλιά πολλά

Besixdouze σ ευχαριστώ πολύ για
την επίσκεψη και το υπέροχο σχόλιο σου! Φιλιά πολλά

Λίλιθ μου κι εγώ το εύχομαι
και το παλεύω! Για τα πάρκα δεν έχω γνώμη στη συγκεκριμένη περίπτωση κ δεν ξέρω αν τα ζώα έχουν γεννηθεί σε πάρκα, ούτε αν θα μπορούσαν ποτέ να ζήσουν ελεύθερα έξω! Δεν ξέρω, οπότε κρατώ μια ουδέτερη στάση
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

D.Angel

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Kαλή βδομάδα κι από μένα!!!Φιλάκια πολλά!!!

D.Angel είπε...

Καλώς το Dreameraki
Σμουατςςςςςςςςςςςςςςς
και καλές γιορτές από τώρα
γιατί εσύ χάνεσαι!!!!

ΛΕΩΝ είπε...

Αγγελική μου, αφού έψαξα να βρω έναν φίλο που ξέρει από κτηνιατρικά φάρμακα (δεν είναι κτηνίατρος) μου είπε ότι το φάρμακο που του δίνεις είναι αντιφλεμονώδες και κορτιζονούχο όπως καλά είπες παραπάνω, δεν έχει δηλ. καμία σχέση με αντικαρκινικό φάρμακο. Θεώρησε ότι παρότι είναι μικρή η ηλικία του Άρη, για 10 μέρες δεν μπορεί να του κάνει κακό, απεναντίας θα δει ο γιατρός την αντίδραση του οργανισμού του κι ίσως βγάλει κάποια παραπάνω συμπεράσματα εκτός της βιοψίας!
Το άλλο που μου είπε, λίγο ανησυχιτικό, ότι οι παθήσεις των ματιών είναι πολύ δύσκολες και γενικά χαώδης στις διαγνώσεις τους! Μήπως πρέπει να αναζητήσεις κάπιον πιο ειδικό στην οφθαλμολογία?
Αυτά έμαθα, δεν ξέρω αν βοήθησα καθόλου!!!
Φιλιά σε όλους και καλό βράδυ!

D.Angel είπε...

Λιονταράκι μου επειδή δεν είναι μέσα στο μάτι αλλά στο φρύδι, δεν με ανησυχεί! Το θέμα είναι ότι αν είναι νεοπλασία και μορφή όγκου δεν είναι λίγο απίθανο ο γιατρός να μου δίνει το συγκεκριμένο φάρμακο;;;;

Αν ήταν κάτι σοβαρό θα ζητούσε χημειοθεραπεία ή κάτι που να χει σχέση με την πάθηση! Δεν ξέρω πια τι να πω! Ο 5ος κατά σειρά γιατρός που πήγαμε σήμερα μας είπε ότι αν είναι σε αρχικό στάδιο και αφαιρεθεί προσεκτικά κ καλά υπάρχει περίπτωση να μην ξαναβγεί ποτέ! Το παρομοίασε με το δικό μας μελάνωμα σε βαθμό επικινδυνότητας!
Tα pitbulls τα μαστιφ, τα γκολνταν ριντβιβερ τα μπουλ τεριε και κάποιες άλλες ράτσες έχουν τέτοια προβλήματα αλλά δεν είναι ανησυχητικά μου είπε!Το ψάχνω ακόμα και θα σας ενημερώσω!
Φιλιά πολλά και ενα μεγάλο ευχαριστώ!

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Ωχ κορτιζόνη, από τα χειρότερα πράγματα απαπαπα. Εδώ καταστρέφει ανθρώπους. Τους περνά πχ τις αλεργίες και τους προκαλεί βλάβες αλλού. Πάλι κάλα που το έψαξες και δεν το άφησες να περάσει έτσι.
Άσε που πιστεύω πως και χάρα στη θετική ενέργεια που του μεταδίδεις ο Αρούλης σου θα γίνει καλά σύντομα! ;)
Σόρυ για την απουσια μου, πέρασα ένα σταυροδρόμι και πήγαινα μπρος πίσω συνέχεια, τώρα περιμένω να βγω που θα με βγάλει.
Φιλάκια πολλά!!!

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

μια καλημέρα συναχομένη κι από εμένα :-(

καλά κάνεις και το ψάχνεις με τους γιατρούς. είναι κακιά ράτσα.

φιλιά και περιμένουμε νέα!

Vangel Greko είπε...

Αφήνω την καλημέρα μου, τα σέβη μου & τη θετική μου ενέργεια τόσο για το τετράποδο σου όσο και για την οικογένεια σου!!

Το βίντεο εξαιρετικό & η φωτογραφία με το σκούφο είναι υπέροχη!!

D.Angel είπε...

Ευρυνόμη μου κάνω ότι μπορώ!
Μη σκας... όποτε έχεις χρόνο πέρνα
Είμαστε ανοιχτά όλο το 24ωρο χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ωχ... περαστικά γλυκιά μου
Ευχαριστώ πολύ που πέρασες
Φιλιά πολλά

vangel Greco μια γλυκιά
καλησπέρα κι από μένα
Σ ευχαριστώ πάρα πολύ
Φιλιά πολλά