3.12.10

Ο τυχερός άτυχος Αρης

Καλά λένε πως όταν κάνουμε σχέδια ο Θεός γελάει!


Σήμερα λοιπόν βγήκαν τα αποτελέσματα της βιοψίας, τα οποία έδειξαν Μαστοκύττωμα. Λεπτομέρειες δεν έχω να σας πω, νομίζω πως από το λινκ καταλαβαίνετε τι εννοώ! Μου έδωσε prezolon το οποίο πρέπει λέει να του δίνω κάθε πρωί για 10 ημέρες και βλέπουμε! Πριν την αφαίρεση και τα ράμματα δεν σας είχα βάλει φωτό του Αρη (Δεν ήταν και ότι καλύτερο να δείτε!)Με μια αναζήτηση εικόνων στο google ομως, θα πάρετε μια ιδέα! Είδατε; Πάνω που είπα όλα καλά και σχεδίαζα τι έχω να κάνω εντός του Δεκέμβρη...τσουπ, να το χάχανο του από πάνω! Και τι κάνουμε τώρα; Η οικογένεια χωρίς δεύτερη σκέψη, αποφάσισε: Από σήμερα θα ζούμε με δύο σκυλιά στο σπίτι! Μάλιστα... ο κακός χαμός θα συνεχιστεί!

Γιατί λέω τώρα ο τυχερός άτυχος Άρης στον τίτλο; Γιατί ο αξιαγάπητος Αρης έβγαλε αυτή τη μαλακία μικρός και το είδαμε! Γιατί τον προσέξαμε και πληρώσαμε τον ακριβότερο κτηνίατρο, (αστέρι σε τέτοιες περιπτώσεις!) Γιατί δεν είπαμε ευθανασία και τέλος. Γιατί δεν τον παρατήσαμε στο δρόμο! Γιατί....χίλια δυο γιατί... Θα μπορούσε βέβαια να ναι κι αλλιώς...Να είναι ένα υγιέστατο κουτάβι, όπως όλα τ άλλα! Θα μπορούσε! Δεν είναι όμως! Θέλει προσοχή και παρακολούθηση κάθε τόσο, για πιθανή μετάσταση και πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό! θα ζούμε... όσο αντέξει... Μπορεί να γίνει καλά!Μπορεί και όχι....

Αυτό που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι το γεγονός ότι η Sheba με το που τον γέννησε, τον παράτησε! Τον καθάρισα για να πάρει αναπνοή και μετά τσακώθηκα μαζί της για να θηλάσει το πρώτο του γάλα! Δεν τον πρόσεξε όπως τα άλλα, γιατί άραγε;

Το παρακάτω βίντεο είναι πιο ανάλαφρο απ το σημερινό μου ποστ! Το βλέπω και μου φτιάχνει το κέφι.



Υ.γ Εδώ χρειάζομαι τη βοήθεια σας!Θα ήθελα όποιος έχει γνώση απ αυτά να μου πει μια γνώμη!Επίσης όποιος μπορεί κ έχει την καλή διάθεση,να μάθει κάτι παραπάνω ας ρίξει μια ματιά στο link

Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

19 σχόλια:

Lilith είπε...

Ο Θεός μπορεί να γελάει όταν κάνουμε σχέδια, αλλά για τον Άρη προνόησε και τον έστειλε σ' εσάς.
Γι' αυτό και μόνο, έχεις δίκιο, είναι τυχερός μέσα στην ατυχία του.
Εύχομαι αφού το προλάβατε νωρίς να γίνει εντελώς καλά.
Φοβερό αυτό που λες με τη Sheba.
Τελικά η φύση δεν έχει καμιά ιδιαίτερη ευαισθησία και φιλεσπλαχνία...
Όποιος περνάει τις προδιαγραφές, ζει. Οι υπόλοιποι... από κει που πήγαν κι' άλλοι.
Να του δώσεις μια αγκαλιά από μένα!
Θα γίνει καλά, θα δεις! :)

Φιλιά πολλά και καλό σ/κ!

ΥΓ: Αυτός ο Δίας είναι όλα τα λεφτά!!! :)))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έλα ρε φιλενάδα,όλα καλά θα πάνε,το σίγουρο είναι ότι θα έχει από σας όλη την αγάπη και την φροντίδα....
Μην μου στεναχωριέσαι...
καλημέρα..

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

τα πράγματα που μας συμβαίνουν πάντα θα μπορούσαν να είναι είτε χειρότερα είτε καλύτερα
είναι όμως αυτά που είναι
κι η εξυπνάδα η δικιά μας είναι να μάθουμε να τους κλείνουμε το μάτι

φιλιά πολλά!!!
(κι ένα παραπάνω στον Αρούλη)

Ευρύνοος είπε...

Περαστικά του μικρούλη σας ρε φιλαράκι..
ο δόκτωρ τι είπε;
οτι θα γίνει καλά;

σε 10 μέρες θα γνωρίζει την πορεία του;

άντε, προσέχετε τον..
ασπασμοί..

Roadartist είπε...

Περαστικούλια.. όλα να πάνε καλά, και πάντα καλύτερα..

zoyzoy είπε...

Για φαντάσου και τα ζώα υποφέρουν από γεννησιμιού τους.
Αυτό που γράφεις για την μάνα το έζησα με την Ζουζού μου όταν γεννούσε κανένα μικρό καχεκτικό γατίτο άφηνε στο έλεός του αντί να στέκεται δίπλα του και όσο και να τα φρόντιζα εγώ τελικά ψόφαγαν!
Κάτι καταλαβαίνουν μάλλον αλλιώς δεν εξηγείται!

Εύχομαι να το ξεπεράσει ο Αρης και να'ναι ένα δυνατό και χαρούμενο σκυλί.

Καλό ΠΣΚ με φιλιά θαλασσινά!

NOSTOS είπε...

Φιλαρακι μου ευχομαι τα καλυτερα για τον μικρο μας φιλο..τι να πω ειναι φορες που ειναι καλυτερα να σιωπας.
Τωρα για την απορια που εχεις τα ζωα παντα ξερουν και καταλαβαινουν περισσοτερα πραγματα απο εμας,αισθανονται,και διαισθανονται καταστασεις που εμεις ουτε καν τις ακουμπαμε με τις αισθησεις μας..Εμενα τα παπαγαλακια αυτα τα αθωα πλασματακια που ειδες στην φωτογραφια εχουν αναπτυξει ρατσιστικη συμπεριφορα..την πρωτη φορα που ζευταρωσε ο Απολλων καιη Αθηνα ενα απο τα παπαγαλακια γεννηθηκε με γενετικη ανωμαλια ειχε μονο μια φτερουγα..μολις εσκασε απο το αυγο αρχισαν να το τσιμπανε..μετα απο λιγες ημερες το βρηκα νεκρο με χτυπηματα στο κεφαλι..το ιδιο συνεβει δυο χρονια αργοτερα οταν αλλο ζευγαρι γεννησε ενα παπαγαλακι με ενα ποδαρακι ατροφικο το τσιμπουσαν το χτυπουσαν αλλα αυτο καταφερα να το σωσω και σημερα εχει γινει ενα τελειο και ημερα πλασματακι..Δεν ειναι λοιπον αβυσσος μονο η ψυχη των ανθρωπων..αλλα και των ζωων.Και παλι σου ευχομαι τα καλυτερα για τον Αρη..αν και πιστευω οτι ολα θα πανε καλα..Καλο σου βραδυ φιλαρακι μου...παντως αν χρειασθεις κατι εδω ειμαστε εμεις..

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Να στε καλά! Φιλιά πολλά

D.Angel

Bitch είπε...

Μην μου στενοχωριεσαι..
Στο τελος καλα θα πανε!!
Το ξερω οταν εχει κατι ενα ζωο
ειναι οτι χειροτερο για μας!

Φιλια και ψηλα το κεφαλι!

Naturedigital είπε...

Καλημέρα.
Εύχομαι να πάνε όλα καλά τελικά με τον Άρη.
Όσο για την Sheba.. που τον παραμελούσε, το έχω δεί αυτό να συμβαίνει...
Είχα κι εγώ κάποτε μια σκυλίτσα που γέννησε 3 φορές. Όλα τα κουτάβια τα φρόντιζε και τα τάιζε.. Όταν όμως κάποιο ήταν κάπως αδύναμο, καχεκτικό ή προβληματικό, (παράουρο όπως θα λέγαμε στα κρητικά) τότε το παρατούσε και το απομάκρυνε από τα άλλα.
Όσο και να προσπαθούσα εγώ, αυτή εκεί.. τον χαβά της.
Και τελικά το κουτάβι δεν επιζούσε. Όσο και να προσπαθούσα εγώ..
Τι να πώ, το ένστικτο της φύσης..;
Εμείς σκεφτόμαστε διαφορετικά και τον άρρωστο και τον αδύναμο φροντίζομε να τον βοηθήσωμε όσο μπορούμε πιο πολύ.
Στα ζώα το ένστικτο δουλεύει διφορετικά..
Ο αδύναμος ρίχνεται στον καιάδα.
Καλό Σαββατοκύριακο.
Κωστής

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλό μου κορίτσι, θα δεις όλα θα πάνε καλά. Είχα ένα λυκόσκυλο που έπασχε από μια παρόμοια πάθηση αλλά πέθανε από βαθιά γεράματα.

ΛΕΩΝ είπε...

ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ.....ΤΟ ΨΑΧΝΩ!
ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ!
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ

Vangel Greko είπε...

Την καλησπέρα μου!!

Υπομονή & Θετική Ενέργεια αγγελάκι!!

Όλα καλά θα πάνε!!


Εύχομαι να τα ξεπεράσει όλα ο Αρης και να'ναι ένα δυνατό και χαρούμενο σκυλί!!

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Καλό Σ/Κ και πολλά πολλά φιλιά

D.Angel

LENA είπε...

ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΟ VIDEO ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΟΥΛΗ ..ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

D.Angel είπε...

Λενάκι μου σ ευχαριστώ πολύ
Καλή εβδομάδα γλυκιά μου
Φιλιά

D.Angel είπε...

Φιλιά πολλά σε όλους και καλή εβδομάδαααααααααααααααα

Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλησπέρα από τα Χανιά

Ανώνυμος είπε...

Ωωωωω κατέβηκες τελικά!
Καλησπέρα Φάνη
Φιλιά πολλά
D.Angel