22.11.10

Sweet November

Πριν λίγες μέρες είχαμε εκλογές;;;;
Η Ντόρα έφτιαξε νέο κόμμα;;;;
Σε ένα μήνα έχουμε Χριστούγεννα;;;
Σταματήσανε τα μπάνια στη θάλασσα;;;
Πάμε για πτώχευση;;;
Χρωστάμε παντού;;;

Kαλά.....

Τα νέα για το pitάκι μου σας τα είπα;
Είναι πολύ καλύτερα, η βιοψία δεν έχει βγει ακόμα, αλλά μου γκρινιάζει συνέχεια που δεν τον βγάζω φωτό! Πως να σας τον δείξω με το λαμπατέρ στο κεφάλι ε;;;; Μου θυμίζει το τραγούδι που λέει: Θα σου πάρω λαμπατέρ για να μην κλαις, που χουν οι φίλες σου κι εσύ δεν έχεις.... Πανούσης, ποιός άλλος!!! Το νέο του όνομα είναι "πιτεράκι". Ξεκινήσαμε απ το Black pit μετά έγινε Μαύρος πιτ, στη συνέχεια το μαύρο του το χάλι, (αλλά αυτό ελπίζω να ναι προσωρινό) και τώρα τον φωνάζουμε πιτεράκι από το πιτ και το λαμπατεράκι Τυχαίο; Δεν νομίζω! Χα χα χα χα Στις φωτό:
ο Ερμής ή Εκτορας στο νέο του σπίτι, ο Δίας που ήρθε χθες επίσκεψη και το Πιτεράκι μας!


Kαλή εβδομάδα και πολλά φιλιά σε όλους!
Εγώ συνεχίζω να βρίσκομαι στον δικό μου φανταστικό κόσμο!

Αρηηηη... Ελα να δεις τη φάτσα σου, με το πορτατίφ στο κεφάλι
για να ησυχάσεις!

20 σχόλια:

Δραπέτης είπε...

Χαχαχαχαχα! Αλλάζει η εποχή..

Καλά να περνάς! ;)

LENA είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ Κ ΕΜΕΝΑ ....ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ...ΛΟΙΠΟΝ!!!
ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ!
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ.....

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΕΓΩ ΤΑ ...ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΚΑΘΕ Σ/Κ! ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΕ

Bitch είπε...

Σιγά σιγά όλα θα πάνε καλά και στην
σκύλο οικογένεια σου!
Καλά, πλάκα....
πολύ τα εψαχνα τι σημαίνει το γμτ!!
Φιλία και καλή ευδομάδα!!
Monika

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σταμάτησες τα μπάνια??φτουσου....
μια χαρά είναι βρε το γλυκούλη μου,
άντε καλή βδομάδα να έχουμε, αμην...

Vangel Greko είπε...

Αν πω πως μπερδεύτηκα με τις φωτογραφίες τι θα πεις εσύ υπέροχο αγγελάκι;

Για ρίξε μια εξήγηση μπας & το αντιληφθώ καλύτερα ο νεανίας!!

Τα σέβη μου μαζί με θετική ενέργεια για μια υπέροχη & ανατρεπτική βδομάδα γεμάτη χαμόγελο!!

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

μωρέ να στο ξαναπω... τι φάτσες..
τι ματάκια όμορφα είναι αυτά...

και σίγουρα καλύτερα στην καρακοσμάρα ΜΑΣ παρά στον κόσμο ΤΟΥΣ...

Lily είπε...

Καλησπέρα σου!

Μπερδεύτηκα καλέ. Το πιτεράκι είναι με το λαμπατέρ. Ο πρώτος πρέπει να είναι ο Δίας, έτσι; Τα δύο με τα λουριά πια είναι; Και δεν είναι πολύ μεγάλα;
Καταμπερδεύτηκα!
Να ζήσουν όλα όμως, φτου φτου!

D.Angel είπε...

Δραπέτη μου σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά
Φιλιάαααααααααααααααα

Λενάκι μου
την ώρα που σχολάω δεν προλαβαίνω
να πάω θάλασσα! :( Φιλιά πολλά

Bitch χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Φούλη μου δεν προλαβαίνω
να κάνω τπτ γμτ!!!!!!
Φτου στα μούτρα μου
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααααα

Vangel Greko μου
τι σε μπέρδεψε;;;;
Ο Εκτορας είναι στην πρώτη φωτό
Ο Δίας είναι μαζί με τη μαμά του
και το Πιτεράκι μας είναι αυτό
με το λαμπατέρ στο κεφάλι!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου!
Σμουατςςςςςς

μια φορα κι εναν τρελο...
έτσι ακριβώς! Φιλιά πολλά
γλυκιά μου. Να σαι καλά!

Λιλη μου καλώς σε
Γιατί μπερδεύτηκες καλε;;;
Το πιτεράκι το πέτυχες χα χα χα χα
Ο Εκτορας είναι αυτός που ξαπλώνει στο κόκκινο πάπλωμα και ο Δίας ή ζαχαρίας είναι ο τρίτος απ τ αδέρφια!!! Το αγελαδίσιο με το λουρί είναι η μαμά και τη λέμε Sheba. Ευχαριστώ πολύ Φιλάκιααααα

Astrofegia είπε...

Χαχαχαχχα απίστευτος ο Πιτ! ;)
Φιλιά πολλά!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πριν λίγες μέρες είχαμε εκλογές;;;;Ναι........
Η Ντόρα έφτιαξε νέο κόμμα;;;; Ναι...........
Σε ένα μήνα έχουμε Χριστούγεννα;;;Ναι.........
Σταματήσανε τα μπάνια στη θάλασσα;;;Ναι......
Πάμε για πτώχευση;;;Ναι.........
Χρωστάμε παντού;;;Ναι.............

Οπως καταλαβες, ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ

Iανος είπε...

Πολλες αποριες εχεις ρε παιδακι μου...Να ναι καλα η Ρικη που στις απαντησε...
Καλή εβδομάδα !!! ΣΜΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣΣΣΣΣΣΣ!!!

Matriga είπε...

Είμαι σίγουρη ότι δεν είναι ότι δεν ήξερες τι συμβαίνει και περιμένεις από μας να σε ενημερώσουμε... Αλλά μάλλον είσαι στο δικό σου κόσμο, από επιλογή και καλά κάνεις γιατί είναι ο καλύτερος!!

Πολλά φιλιά φιλενάδα και χάρηκα που ο μικρός είναι καλύτερα. :)

Φιλιά πολλά

Y.Γ. Καλά μιλάς αληθινά πως θα έκανες ακόμη μπάνια αν προλάβαινες;;
Εγώ και μόνο που φαντάστηκα την Λένα να είναι στο νερό ακόμη, ανατρίχιασα. Μάλλον έχω χάσει το touch με την θάλασσα και γι΄αυτό παγώνω στην ιδέα ;) χα χα

D.Angel είπε...

Aστεράκι μου
είναι θεόμουρλος!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ρίκη μου είσαι κακιά κακιά κακιά
Ασε με ρεεεεε
Μη με ξυπνάς
Καλά περνάω στον κόσμο μου!
Σμουατςςςςςςςςςςςςς

Ιανέ μου
άσε με κι εσύ ρεεεεεεε
Πω πωωωωωω Μη δείτε άνθρωπο
να χαίρεται!
Σμουατςςςςςς και σ εσένα
Κακιασμένε

Μαράκι μου με πρόλαβες...
Φυσικά και ξέρω και δεν ρωτώ για να μάθω...ρωτώ και απαντώ καλά
για να φανεί ότι τα γράφω όλα!
Δεν ασχολούμαι πια! Βαρέθηκα
Ο μικρός είναι καλά αλλά περιμένουμε τη βιοψία! Θα δούμε!
Οσο για τα μπάνια ρε γμτ
πήγαινα μέχρι τις εκλογές αλλά
τώρα δεν προλαβαίνω καθόλου!
Φιλιά πολλά και να πάνε όλα καλά :)

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Ρε συ φιλενάδα κουκλιά είναι...
Και δω βγαίνει το παράπονο: Ο δικός μου ο μούργος (παλιά είχα βάλει φωτό) έχει αυτή την εποχή γαμοπερπατήματα και μού'ρχεται τα πρωινά σουρνάμενος με ότι βρωμιές μπορείς να φανταστείς κολλημένες στις τριχάρες του΄, όχι δεν αγγίζεται αλλά δεν πλησιάζεται (βρωμοκοπάει). Πότε ρε συ τελειώνει η κάφλα τους για να τον πλύνω; (με τα ημερολογιακά δεν..)

Υ.Γ. Ο γαμίκος περιμένει στην πόρτα -τώρα- και έχει και την απαίτηση να μπει και στο σπίτι

NOSTOS είπε...

Kαλησπερα σου..οταν εχουμε αυτα τα ομορφα πλασματακια διπλα μας που μας ομορφαινουν την ζωη..ποιος ο λογος να ασχοληθθυμε με την Ντορα??..πανεμορφα τα σκυλακια σου..εγω ζω με τον Ιγκορ ενα χασκι 16 ετων ..τον Ερωτα ενα μαλτεζακι 3 χρονων..την Ιριδα ενα τρελουτσικο μαλτεζακι επισης ενος ετους κορη του Ερωτα..αναλαβαμε τις ευθυνες μας βεβαιως βεβαιως,και με ενα γατουλη τον Μαο 8 ετων ο οποιος δεινοπαθει καθημερινα..αλλα το χαιρεται κιολας.. επιφυλασσομαι για φωτο..Καλο σας βραδυ..

Ανώνυμος είπε...

cosmopolitan σελ 345
Xα χα χα χα χα χα χα χα χα
Βρε συ φιλαράκι τα αρσενικά δεν έχουν κύκλο!!!! Απλά κάποια θηλυκιά
εκεί γύρω είναι στις μέρες της και του χει σπάσει τα ρουθούνια με αποτέλεσμα να λυσσάει να βγει έξω και να πάει να τη βρει! Ελπίζω να ναι μία η θηλυκιά και να μην κυνηγάει ότι πετάει και ότι κολυμπάει εκεί γύρω! Αν είναι μία
κι είσαι τυχερός το μαρτύριο σας κρατάει περίπου 15 μέρες κάθε 6μηνο
δλδ 30 μέρες το χρόνο! αν είναι 2-3 την έβαψες φίλε μου... Η βάλε μανταλάκι στη μύτη ή κάνε τον μάγκα σου ευνούχο να ησυχάσει!
Φιλιά πολλά χα χα χα χα χα

Ελααα καλέ
Βάλε το ζωντανό στο σπίτι!!!!
Χα χα χα χα χα
D.Angel

Nostos μου καλώς σε!
Ελα ντε; Κι εγώ αυτό λέω!
Σιγά μην ασχοληθώ με τα υπόλοιπα!
Να σας ζήσουν βρε!
Επίδομα πολύτεκνου παίρνεις;;;
Τι λέω τώρα ε;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά σε όλη τη φαμίλια!
Σμουατςςςςςςςςςςς

D.Angel

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Πόσο χαίρομαι που μοιράζεσαι μας τα νέα της τετράποδης οικογένειας. Πιτεράκι ε; Ωράιο. Προσοχή όμως να μην γίνει Πιτεράκης και τρέχουμε στα Χανιά για τις εκλογές για την Ντόρα!
χα χα χα

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Λες Χριστόφορε; Ρε φιλενάδα μήπως σουν τα βάφτισε το Μητσοτακαίικο;
(φτου,φτου,σκόρδα)
Ρε συ το ξέρω ότι δε σέρνουν τα αρσενικά (για ντιπ με πέρασες -κοζανίτικο), απλά πολύ τράβηξε το κοπροσκύλιασμα και είπα να ρωτήσω την ...πολύτεκνη

Άντε καλό μεσημέρι

Βάσσια είπε...

Eίναι ανθρώπινος ο κόσμος σου και μας χαρίζεις και μας λίγη από την ανθρωπιά του!

Φιλιά
:-)

D.Angel είπε...

Xριστόφορε λες;;;
Μπααα δεν νομίζω!
Οπου να ναι θα βγάλουμε το λαμπατέρ
και θα βρούμε νέο χαριτωμένο καλλιτεχνικό όνομα στον Αρη μας!
Πολύ χαίρομαι που χαίρεστε για όλα
όσα συμβαίνουν γύρω μου!Κι είμαστε μια ευχάριστη ατμόσφαιραααααα....
όσοι απομείναμε δλδ! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκέ μου

Οχι ρε φιλαράκι....Μην ξηγιέσαι έτσι!Είπαμε είμαστε απ την Κρήτη
αλλά ουδεμία σχέση!Χα χα χα χα
Οσο για το σκυλάκι σου βρε συ
μάλλον θα χετε πολλά θηλυκά στη γειτονιά σας! Ξέρω γω;;;Υπομονή!
Φιλιά πολλά όμορφε!

Βάσσια μου πολύ χαίρομαι γι αυτό!
Αν κι απ΄ότι φαίνεται τα σχόλια
όλο και λιγοστεύουν...Μάλλον δεν αρέσει σε όλους...Βαριούνται! Ισως προτιμούν τη μίζερη και δυστυχισμένη ζωή που μας επιβάλλουν οι γύρω μας!Δεν ξέρω
Φιλιά πολλά
Σμουατςςςςςςςςςςςς