10.11.10

Eφυγε και η Ηρα

Κατά τη γνώμη μας, απ τα πιο γεροδεμένα κουτάβια που είχαμε!
Ο νέος της μπαμπάς κοιμήθηκε αγκαλίτσα μαζί της και την πήγε
στο γιατρό, ο οποίος έφαγε μεγάλη ήττα μόλις την είδε! Την
βρήκε υγιέστατη και μορφολογικά άψογη! Είναι πολύ τρυφερή
και χαδιάρα, σαν τη μαμά της! Είμαστε ομορφόσογο τελικά :) :) :)

Να και το τελευταίο βίντεο με την κούκλα μας!
Πριν φύγει, την άφησα όλη μέρα με τη μαμά της




Είναι τόσο περίεργο...
το κάθε κουτάβι, έχει ξεχωριστό και μοναδικό χαρακτήρα!Ξέρουμε πολύ καλά πιο θα αγριέψει, πιο θα κάνει ζήλιες, πιο είναι του σαλονιού, πιο είναι υπερκινητικό και δεν κάνει για διαμέρισμα! Μια σταλιά όλα τους, κι όμως με πολύ δυνατούς χαρακτήρες και ισχυρό εγώ. Περισσότερο απ όλα, με ανησυχεί ο Αρης.Οχι γιατί είναι άρρωστος, αλλά γιατί είναι τρελός. Δεν ξέρω αν στα φάρμακα μέσα βάζουν xtc, αλλά το σκυλί είναι πειραγμένο. Οποια οικογένεια τον πάρει, θα κάνει την τύχη της! Δεν αφήνει τπτ όρθιο,ζηλεύει, δαγκώνει πολύ και γαβγίζει με το παραμικρό! Δεν υπάρχει περίπτωση να τον δώσω σε σπίτι με παιδιά! Θέλει άπλα να τρέχει όλη μέρα! Είναι πολύ νευρικός και υπερκινητικός! Θα του πήγαινε πολύ να γίνει φύλακας...
Αντίθετα ο Δίας είναι πολύ πράος... Δεν είναι για έξω, θα υποφέρει! Ούτε τον έχω για φύλακα! Ολο σκοντάφτει και τρώει τούμπες! Είναι όμως κούκλος! Σαν τις ξανθές που λέει και ένας φίλος μας: Είναι όμορφες, δεν χρειάζεται να ναι κι έξυπνες :Ρ

24 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Καλά είσαι τρελή έδιωξες τέτοιο κουκλί?

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ουφ...στεναχώρια,η οικογένεια λιγοστεύει?
καλημέρα κούκλα...

akantoy είπε...

Μην εκπλησσεσαι με την συμπεριφορα τους...η με την συμπεριφορα σου...
Ειναι μελη της οικογενειας...και οταν καποιο φευγει..(με οποιονδηποτε τροπο)..ειναι σαν να φευγει καποιο μελος της οικογενειας...
Και πραγματι ποσο διαφορετικοι χαρακτηρες ειναι το ενα απο το αλλο...αλλα και ποσο γλυκα ταυτοχρονα...

LENA είπε...

ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΕΙΑ ΣΟΥ Κ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΙΕΣ!! ΣΜΟΥΤΣ!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μα και τα σκυλια σαν τους ανθρωπους ειναι καλη μου...το καθενα με τον χαρακτήρα του....

Απολαυσα το βιντεο...οντως κουκλα!!!!!!!!!!!!!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Το βιντεάκι απίστευτο
το τελευταίο παιχνίδι της μάνας με το παιδί πριν τον αποχωρισμό;

D.Angel είπε...

Λύκε μου δεν το έδιωξα!
Ακριβοπληρώθηκα για την μπουμπού
και εκτός αυτού απ ότι μαθαίνω
περνάει πολύ καλά με τον νέο της μπαμπά! Φιλιά πολλά γλυκέ μου

Φούλη μου ναι!
Ομως περνάνε καλά
κι αυτό είναι που μετράει!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Περιμένω νεότερα!

akantoy μου καλώς σε!
Ετσι ακριβώς!Μέλη της οικογένειας
έχουν γίνει όλα τους!Ουφφφφ
Είναι δύσκολο!Φιλιά πολλά

Λενάκι μου σ ευχαριστώ πολύ!
Τα φιλιά μου

Ρίκη μου ναι
μεγάλη μορφή η μπου μπου!
Οφουυυ Ετσι ακριβώς!
Φιλιά πολλά φιλενάς!

Φάνη μου ναι!
Πάει κι αυτή! Ετσι και πάω
και δεν με θυμάται θα την δαγκώσω στο λέω! Φιλιά πολλά σύντεκνε

Δραπέτης είπε...

Καλησπέρα! :)

Astrofegia είπε...

Αδειάζει η...φωλιά εεε?
Φιλιά πολλά!

Leviathan είπε...

kouklaki!!!!! :) tin kalispera mou! :)

D.Angel είπε...

Δραπέτη μου
καλημέρα

Αστεράκι μου
ναι αδειάζει!
Πάνω που είχα συνηθίσει!
Φιλιά πολλά

Leviathan
καλημέρα κι από μένα
Φιλιά πολλά

Lilith είπε...

Και τα δύο κοριτσάκια ήταν πολύ όμορφα!
Είμαι σίγουρη ότι και η Ήρα μας θα είναι μια χαρά στο καινούριο της σπιτικό. :)
Μου κάνει πάντως πολύ εντύπωση...
Τόσο εύκολα το δέχονται τα ζώα όταν τους παίρνουν τα παιδιά τους;
Δεν αντιδρά η Shebaς;

Καλημέρα!!!

Lilith είπε...

Πού βρέθηκε αυτό το αδέσποτο -ς- στη 'Sheba', καλέ;;;
Τς, τς, τς...
:)))

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

αυτο με τις ξανθιεεες
δεν το καταλαβααααα...ΡΡΡ

Σαν μωρακια ειναι ε;οσο για τον Αρη
και την τρελα...μμ
υπαρχει καλυτερο πραγμα απο την τρελα
οχι να με πεις...ΡΡΡ

ΦΙΛΙΑΑΑ!

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου καλησπέρα!
Απ ότι μαθαίνω περνάει απίστευτα όμορφα και μάλιστα ο μπαμπας της παραπονιέται ότι κοιμάται πολύ και δεν μπορεί να την χαρεί! Απ ότι θυμάμαι κι εγώ έτσι έκανα όταν η Sheba μου ήταν μικρή!Αργότερα όμως
παρακάλαγα να ηρεμήσει! :)
Οσον αφορά τη μαμά μας τώρα, τελευταία δεν τα θέλει Λιλιθάκι!
Με το που ανοίγω την πόρτα να παίξουν όλοι μαζί, αυτή πάει και ανεβαίνει στο κρεβάτι μου για να γλυτώσει! Μάλλον έχει κουραστεί!
Λογικό είναι! Σε λίγες μέρες γίνονται 2 μηνών και η φουκαριάρα τα χει παίξει! Φιλιά πολλά

Καλυψώ μου, έτσι λέει ένας φίλος μου...σίγουρα το διάβασε και θα γελάει ακόμα!Τι να κάνω ε;;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Bitch είπε...

Κορίτσι μου,
Τι έγινε με τον Άρη. Όλα καλά τελικά??
Ότι είσαι μια τρελλομανα το ήξερα..
Ε, λοιπόν σίγα σίγα θα ηρεμίσετε όλη!
Πολλά φίλια και από μένα,
Monika

Anael είπε...

Τώρα καταλαβαίνω γιατί κάθε φορά που αποχωρίζεσαι κάποιο, θέλεις να ξέρεις κάθε λεπτομέρεια από το καινούριο του σπίτι..

είναι σαν να φεύγει ένα μέλος της οικογένειας..

πάντως κουκλί!!

μάκια angelaki μου!

Anael είπε...

εε βασικά...ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΙΑ!!

D.Angel είπε...

Monika μου ακόμα δεν ξέρουμε τπτ
Θα σας ενημερώσω!
Φιλιά πολλά και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον

Anael μου έτσι ακριβώς!
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
Να σαι καλά
Καλό Σ/Κ

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλημέρα Αγγέλα μου!
Πολύ όμορφο το κουταβάκι αλλά νομίζω πως θα ήταν καλύτερα να κράταγες τέτοιο κουκλάκι!!
Anyway,εσύ αποφασίζεις!
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!!!

korallenia είπε...

Καλημέρα Αγγελάκι!
Το σημαντικό είναι να πηγαίνουν σε σπίτια που θα τα προσέχουν και θα νοιάζονται για αυτά!
Καλή σου μέρα!
Φιλιά Πολλά!

D.Angel είπε...

Ναντιάκι μου
δεν μπορώ να έχω δύο θηλυκά μαζί!
Πολύ θα ήθελα να τα κρατήσω όλα
αλλά δυστυχώς δεν...
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Κοραλλάκι μου
καλώς σε!Ναι, αυτό
είναι το σημαντικότερο
και το επιδιώκω!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

zoyzoy είπε...

Πραγματικά πως διαμορφώνουν και τα ζώα διαφορετικό χαρακτήρα κάτω απο τις ίδιες φροντίδες περίεργο δεν είναι σαν τους ανθρώπους.

Είναι ψυχοφθόρο όταν φεύγουν απο κοντά σου και τα'χεις μεγαλώσει!
Τουλάχιστον να'ναι καλά εκεί που πάει να νιώθεις και'συ ωραία!

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

zoyzoy μου
έτσι είναι!
Πολύ δύσκολα όλα
αλλά το να περνάνε καλά
είναι το σημαντικότερο!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
γλυκιά μου!