8.11.10

Ψηφίσατε;;;;

Κι εγώ, κι εγώ!
Τελευταία στιγμή αποφάσισα να ψηφίσω...
...θάλασσα!
Καλά ντεεεε.... Μην κάνετε έτσι! Βαρέθηκα, κουράστηκα, απογοητεύτηκα κι αποφάσισα να μην ψηφίσω κανέναν! Ξέρω πως δεν είναι σωστό, μα χέστηκα! Δουλεύω σαν πούστης κάθε μέρα - ακόμα και σήμερα- και τα χρήματα δεν φτάνουν να πληρώνω τα πάγια έξοδα... Μου λένε πως αν δεν φτιάξω τα χαρτιά μου, θα χω κυρώσεις! Μου λένε επίσης πως δεν βρίσκουν πουθενά ότι... υπάρχω! Ε τότε; Πώς να ψηφίσω η ανύπαρκτη; Εεεεε;;;;; Εξάλλου θα άλλαζε κάτι αν πήγαινε η αφεντομουτσουνάρα μου να τον ρίξει; Χλωμό! Οποιο και να ταν το αποτέλεσμα, η πορεία είναι προδιαγεγραμμένη και το σχέδιο γνωστό! Μη μου πείτε ότι δεν το περιμένατε!

Τες πα...
μην σας ζαλίζω με πράγματα που σας ζαλίζουν άλλοι! Εδω έχουμε άλλα θέματα, πιο σοβαρά! :ρ Παρατηρώ ότι από τότε που ξεκίνησα τα βιντεάκια με τα κουτάβια μου, οι αναγνώστες και τα σχόλια μειώθηκαν! Σας κούρασα εεε; Ε λοιπόν χέστηκα και πάλι! Θα συνεχίσω το ίδιο βιολί μιας και είναι το μόνο που γουστάρω με τρέλα! Ορίστε...πάρτε να χετε:



Οχιιιι... δεν πήρα USB. Εμαθα να χρησιμοποιώ το bluetooth η ξανθιά, που το χω και κάθεται!
Κι επειδή σήμερα γιορτάζω,αφήστε τα σεντόνια και τις μαλακίες και ξηλωθείτε! Χρειάζομαι νέα πολυθρόνα. Αυτή την έφαγε μια μεγάλη μορφή, ο Δίας! Δεν ξέρω πότε πρόλαβε, δούλευα!
Χρόνια μου πολλά, να ζήσω, να με χαίρεστε κι ότι επιθυμώ!


Θεέ μου σ ευχαριστώ πολύ, που μ έκανες όμορφη, έξυπνη και μετριόφρων :) :) :) Φιλιά πολλά στα μούτρα σας

18 σχόλια:

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Χρόνια Πολλά πολλές ευχές
ότι ποθείς να ζήσεις,
και ότι θες αληθινά
εύχομαι ν΄αποχτήσεις.

AERIKO είπε...

Αν βρίσκεσαι στη θάλασσα θέλω να πιάσεις άμμο, όσο κρατείς στα χέρια σου τόσες ευχές σου κάνω.


Στον ουρανό ανε μπορείς για σήκωσε το βλέμμα.Χρόνια πολλά θα γράφουνε τ’αστέρια από μένα.


Τα χρόνια που σου εύχομαι πολλά, καλά κι ωραία Υγεία, Αγάπη και Χαρά να 'χεις πιστή παρέα.

Πολλά Φιλιά..!! Με την αγάπη μου Σταθερότατα.!! :)))

ΛΕΩΝ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
Βάζε ότι σ αρέσει κουκλάρα μου κι σε όποιον αρέσεις!!!!
Εγώ πάντως τα απολαμβάνω όλα και από 2 φορές κιόλας!
Φιλιάααααα
Και πάλι ότι ποθείς και καλό κουράγιο πολύτεκνη Μάνα!

Anael είπε...

χαχαχαχα είσαι απίστευτη!!
εε και ο Δίας!!χαχαχα

ο Αντώνης Σσμαράκης στο "σήμα κινδύνου" είπε ότι "Ο πιο επικίνδυνος εχθρός είναι η απουσία ανησυχίας"..

όσοι απείχαμε θεωρώ ότι το κάναμε από ανησυχία!

τα φιλιά μου!

bear είπε...

Δουλεύω σαν πούστης κάθε μέρα -

Είδες που δουλεύουμε ποιο πολύ απ'όλους σας;;; λολολ

LENA είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΜΟΥ ...ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ...ΔΥΝΑΤΗ ...Κ ΑΣ ΤΟΥΣ ...Κ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ...ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χρόνια Πολλάααααααααααααααααα θεομουρλο.....να μας ζησεις να σε χαιρόμαστε.....σματς σματς

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗΗΗΗ!!!!!!
ΗΡΘΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΠΩΣ ΤΗ ΘΕΣ.
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

zoyzoy είπε...

Χρόνια Πολλά χαρούμενα και ευτυχισμένα!

Κάθε μέρα να'ναι μέρα γιορτής για σένα και τους γύρω σου!

Υ.Γ Και'γω θάλασσα ψήφισα ήταν υπέροχη μέρα για μπάνιο και ψάρεμα:))

ΦΟΥΛΗ είπε...

χρόνια πολλά φιλενάδα να σε χαιρόμαστε...βρε τι ζωηρά που είναι,θα σας τα φάνε όλα λέμε...ξέρω χέστηκες χαχα..φιλια

Black~Martini είπε...

και γω ψηφισα εργασια και χαρα...εχουν ερθει οι λογαριασμοι και δεν προκειται να τους πληρωσουν αυτοι.....χεστηκαν και χεστηκα επισης για τους προεκλογικους τους αγωνες...Τον δικο μου αγωνα...που εχει και ιδρωτα τον σκεφτονται;;
Αγγελουδι μου....ομορφη,εξυπνη και μετριοφρων.....να εισαι παντα ετσι...Αυτο σου ευχομαι για την γιορτη σου....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

bear είπε...

Πριν λίγο έμαθα τι γιορτή ήταν σήμερα. χαχαχα Χρόνια πολλά καρακουκλάρα μου!!!! Οτι επιθυμείς!!

D.Angel είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ
ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
ΝΑ ΣΤΕ ΠΆΝΤΑ ΚΑΛΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ
ΣΜΟΥΑΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

Astrofegia είπε...

Ένα είναι σίγουρο...αγνοήσαμε και οι δυο μας τις εκλογές! ;)
Φιλιά πολλά!

Υ.Γ: Δεν επιτρέπεται όμως να περάσω και από εδώ, χωρίς να αφήσω τις ευχές μου! Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι Αγγελάκι μου!

Vangel Greko είπε...

Όλα τ'αστέρια τ' ουρανού
να 'ναι χαρές για σένα
κι όλες οι στάλες τση βροχής
χρόνια ευτυχισμένα !!

Χρόνια Καλά!!
Χρόνια Δημιουργικά!!
Χρόνια Ανατρεπτικά!!
Χρόνια Γεμάτα Γέλιο!!

Να χαίρεσαι το υπέροχο όνομά σου

& πάντα να μας κάνεις να γελάμε!!

Με υγεία πάνω απ΄όλα!!

& με ανθρώπους που σ'αγαπάνε πραγματικά γύρω σου!!

D.Angel είπε...

Αστεράκι & Vangel Greko μου
σας ευχαριστώ πολύ!
Να στε καλά και να περνάτε ακόμα πιο καλά! Φιλιά πολλά και καλή σας μέρα

Bitch είπε...

Οτι ποθείς!!
Χρόνια πολλά!!
Και που να την στείλουμαι την
καινούργια πολυθρόνα, ε?
Πολλά φιλιά!
Monika

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
Να σαι καλά
Σμουατςςςςςςςςςςς

D.Angel