28.11.10

Στολίσατε;;;

Στολίσανε;;; Σας στόλισαν;;;


Εμείς όχι ακόμα, κι απ΄ότι βλέπω δεν πρόκειται!
Δεν έχω όρεξη να βλέπω το πιτάκι ντυμένο καλικάντζαρο και τη Sheba με γιρλάντες και τη φάτνη στο στόμα!!!Οχι πως θα ταν άσχημα!!!

-Αγγελάκιιιι -Ελα -Μήπως πρέπει να κατέβεις στο μαγαζί λίγο;;; -Γιατί; -Γιατί έχει δουλειά! -Δεν μπορώ, κάνω pitbullsitting -Τι κάνεις;;;; -Pitbullsitting ντεεεεε, δεν καταλαβαίνεις; Πώς λέμε babysitting; -Α καλά.... Ρε συ μουρλό, πρέπει να ετοιμάσεις το μαγαζί, έρχονται Χριστούγεννα! -Και πέρυσι ήρθαν, και του χρόνου θα ρθουν... δεν νομίζω να παρεξηγηθούν!!!! -Ρε συ, σύνελθε λέμε! Ερχονται γιορτές! -Μην είσαι καταπιεστικός! Δεν έχω κέφι... Αμα μουρθει, θα το κάνω... Κοίτα τον Αρηηηη μας, δεν είναι μια γλύκα;;;; -Καλάααα εσύ, μείνε στον κόσμο σου!!!! -Ναι και δεν θέλω παρέα! Είμαι μια χαρά με τα πιτάκια μου. -Να σου πω... -Ελα -Θα πάω να δω τον αγώνα απόψε... Δες τι θα κάνεις. -Τι θα κάνω; -Ξέρω γω; Να μην μείνεις μόνη σου! -Δεν είμαι μόνη μου λέμε.Εχω τα πιτάκια μου... -Πλανήτης γη, καλεί αγγελάκι... -Ναι καλά κορόιδευε.Κοίτα τα μωρέ!!!Δεν είναι για δάγκωμα; -Δεν μπορώ άλλο, φεύγω! - Στο καλό! -Μην είσαι γαιδούρα μαρή! Ακούς εκεί στο καλό! Φεύγω είπα, μην κλαίς! -Φύγε ρε παιδάκι μου τώρα.... -Κοίτα γυναίκα! (κουνάει το κεφάλι κ με δείχνει σαν τον Αρτέμη Μάτσα) -Θα φύγεις; Αντε... -Δεν σε νοιάζει ε; Να φύγω θες!Καλά θα φύγω..... -(Μένω μαλάκας να κοιτάζω...) Δεν κατάλαβα! Θες να σου κάνω σκηνή; Οκ! Δεν έχεις να πας πουθενά...Εδώ θα μείνεις, να μου κάνεις παρέα που είμαι μόνη και απροστάτευτη με δυο τέρατα... είσαι οκ τώρα; -Ναι μια χαρά! -Αντε και με τη νίκη...

Ποιά νίκη δλδ, που το φάγαμε το γκολάκι και ησυχάσαμε! Αυτά τα νέα... Στο βίντεο που ακολουθεί είναι η Sheba με τον Αρη και τον Εκτορα που ήρθε να μας δει! Μετά απ αυτό, εσείς θα στολίζατε;;;;

25 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δεν έχω όρεξη να βλέπω το πιτάκι ντυμένο καλικάντζαρο και τη Sheba με γιρλάντες και τη φάτνη στο στόμα

Χα χα χα χα χα χα χαααααααααααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

μια χαρά περνάτε,βρε, έχω μια απορία θα μου την λύσεις; τελικά έληξε το παιχνίδι, η ακόμα παίζουν; να με ρωτήσουν και να μην ξέρω!!! για πες;
φιλιά αεκζήδικα....

Bitch είπε...

Και ποιος εχει ορεξη για να στολίσει μ'αυτό και μ'αυτά και τα
διάφορα?
Με πιάνει τρόμος μόνο που σκέπτουμαι τα τραγούδια των
Χριστουγέννων που θα παίζουν πάλι
στα μπακάλικα....

Φιλιά.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Το βλέμμα κάτω από τον κόκκινο σκούφο με φόντο την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση είναι όλα τα λεφτά.
Και γράφεις αβίαστα με μια φυσικότητα ελκυστική. Και....μικρά κείμενα. Καλό βράδυ Αγγελάκι.

zoyzoy είπε...

Καλά φοβερή θα'ναι η Sheba με την φάτνη στο στόμα!

Και'γω δεν έχω καμία όρεξη για πανηγυρισμούς και στολίδια και ας μην τα πειράζουν τα γατιά μου!

Γλύκες είναι να τα χαίρεσαι!
Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλή εβδομάδα!

D.Angel είπε...

Ρίκη μου
Σμουατςςςς

Φούλη μου δεν ξέρω μαρή
πάντως ο Νικος γύρισε!!!!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κάθαρμα!

Bitch μου
δεν θέλω να το σκέφτομαι!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Χριστόφορε ναι
κι εμένα μ αρεσε πολύ
ο σκυλάκος αυτός!!!
Αυτό το σχόλιο
ήταν χτύπημα κάτω απ τη ζώνη
ή απλή διαπίστωση;;;;lol
Αστειεύομαι γλυκέ μου
και σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά

Ζουζου μου
τη φαντάζεσαι;;;Ζήτω η τρέλα!
ευχαριστώ Ευχαριστώ πολύ
Πολλά φιλιά κ καλή εβδομάδα κι από μένα

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Αυτό με τη φάτνη στο στόμα μου άρεσε ... ρε συ να σου στείλω και τη δική μου κωλοφάτνη που μπερδεύεται στα πόδια μου και δε μπορώ να πάω στο παράθυρο να κάνω κάνα λαθραίο τσιγαράκι; κάθε χρόνο τα κρύβω τα πούστικα (τα στολίδια) αλλά που τα βρίσκουν... μάλλον πρέπει να τα πετάξω μια και καλή να τελειώνω (θα με βάλουν όμως να αγοράσω άλλα και δεν είμαστε για έξοδα).

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

.... οπότε ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕ, εδώ μάλλον το τελείωσα.
Καληνύχτα φιλενάδα

NOSTOS είπε...

Aυτο το καλο σκυλακι με τον σκουφο του Αι Βασιλη να μου το στειλεις για ποδαρικο την πρωτοχρονια..κι εμεις δεν εχουμε στολισει ακομη μεσα στην εβδομαδα λεμε να το ξεκινησουμε.Το καλο ειναι οτι ευτυχως το δικο μου παρεακι εδω δεν δινει προσοχη στα στολιδια,απλα καθονται και χαζευουν το δεντρο με τα λαμπακια να αναβοσβηνουν..Καλο σου βραδυ..

LENA είπε...

ΕΜΕΙΣ..ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ..ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ...

Δραπέτης είπε...

Ναι, θα στόλιζα!!! Αλλά θα τα έβαζα όλα ένα-δύο μέτρα πάνω από το πάτωμα.
Π.χ το δέντρο θα το κρέμαγα από το ταβάνι που είναι και τις μόδας!!!


Καλά να περνάς! ;)

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλημέεεεερααα!!!
Με στολίζον κάθε μέρα τα μωράκια,θέλω κι άλλο????
Τέτοιου είδους υποχρεώσεις τις αναλαμβάνει ο Γιάννης!
Αυτά είναι αντρικές δουλειές!!!

Roadartist είπε...

Γμτ δεν τα μπορώ καθόλου τα χριστούγεννα, με όλα όσα συνεπάγονται, μου φαίνονται κάπως υποκριτικά.. Κατάλλα η φωτο τελεια, κουκλι!

D.Angel είπε...

Τεμαχιστή μου καλημέρα!
Μήπως να την κρέμαγες απ το παράθυρο;;;Γιατί να είναι στο πάτωμα και να σκοντάφτεις;Ε;Ε;Ε;
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Νόστος μου χα χα χα χα
αμα έβλεπες το βιντεάκι θα καταλάβαινες τον κακό χαμό
μέσα στο σπίτι μου! Αστα να πάνε!
Ολη μέρα κυνηγητό παίζουν!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Λενάκι μου να σαι καλά
φιλιά πολλά κι από μας

Δραπέτη μου νομίζω πως
οι διακοπές σου καναν καλό κι εχεις όρεξη!Μου αρκεί το στόλισμα
του μαγαζιού, δεν θέλω άλλο!
Φιλιά πολλά μη σε στολίσω!
Χα χα χα χα χα

Νάντια ναι;;;
Από πότε;Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι
Να σαι καλά και καλό....
στόλισμα!!! :)

Roadartist μου κι εμένα
μία απ τα ίδια! Διάθεση δεν υπάρχει!ενα ωραιότατο αμπαλάζ είναι όλα!Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα γλυκιά μου

Lilith είπε...

Τι καλά που ήρθε με τον καινούριο του μπαμπά ο Έκτορας να σας κάνει επίσκεψη! Ο Άρης μας φαίνεται μια χαρά, ε; Δεν μας είπες τι έγινε τελικά. Όλα καλά με την επέμβαση;

Φιλιά!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Ψιλοβαριέμαι να στολίσω. Θα αρκεστώ στην κλασσική λαμπιονο-ρεμπετάδικο στυλ-διακόσμηση, έτσι για το καλό. Ποιός τα μαζεύει μετά είναι το θέμα!

Vangel Greko είπε...

"Βρε δε σου είπα τι λες τραβάω βίντεο;

Επίτηδες το κάνεις;


Δεν υπάρχει αυτό, γέλασα πολύ!!

Έχεις όμορφη φωνή αγγελάκι!!

Να σε πείσω να κάνεις εκπομπή κάθε βδομάδα;

Τα σέβη μου & την καλησπέρα μου!!

Το βίντεο απλά υπέροχο!!

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου κάθε Κυριακή
έχουμε meeting όσου μπορούμε
κι έτσι τα βλέπουμε τα κουτάβια μας!
Είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό!
Ο μικρός μας έκανε και δεύτερη
επέμβαση - το είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ- και την παρασκευή κόψαμε τα ράμματα! τα αποτελέσματα όμως δεν βγήκαν ακόμα!Θα σας ενημερώσω!Φιλιά πολλά κ καλή εβδομάδα

Αγελαδίτσα μου εγώ τα χω μόνιμα τα λαμπάκια στο σπίτι, ακόμα κι όταν δεν μου ανάβουν!!!! :ρ χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκό μου πλάσμα!

Vangel Greko κι εγώ μετά δυσκολίας κρατήθηκα! Χα χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ...εκπομπή ε;;;
Σαν πυρηνική φυσική ακούγεται!
Φιλιά πολλάααααααααααααα

NOSTOS είπε...

To ειδα το βιντεοκλιπακι σου D.Angel και βλεπω οτι τα πραγματα εκει ειναι πολιτισμενα..μια χαρα τα βλεπω τα σκυλακια σου,εδω να δεις τι γινεται ολη μερα που δυο τρελαμενα μαλταζακια κυνηγανε συνεχως τον γατο ο οποιος τρελαμενος και αυτος δεν ξερει που να κρυφτει..καλο σου βραδυ.

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

να 'σαι καλά βρε αγγελάκι που με την τσίμπλα στο μάτι μ' έκανες και γελάω πρωί πρωί

όσο για στόλισμα με γατιά πάντα στο σπίτι (ναι εμείς κάνουμε catsitting)κάτι γνωρίζω...:-))

Velvet είπε...

Δεν ξερω πως τα καταφερνεις
Αλλα μου φερνεις παντα το χαμογελο
Οταν σε διαβαζω εδω η αλλου

Εμεις δεν στολισαμε ακομα
Αλλα μαλλον δεντρακι θα στολισουμε
Σκυλακι ειναι δυσκολο
Να κοψουμε στο δασος

Γεια σου Αντζελακι

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Η πρώτη φωτό δεν υπάρχει!!Θα έλεγα οτι είναι διαφήμιση του jumbo!!
TA ΣΠΑΕΙ!!
Αν μαλώνουν για τη φάτνη,έχω πολλά γαιδούρια υπόψην μου πες τους!!Χαχχαχαχχαα!!!Στόλισε!!!!

D.Angel είπε...

Aααα ζείτε ανεπανάληπτες στιγμές
κι εσείς!!!Βέβαια υπάρχει μια μικρή διαφορά!Αλλιώς είναι να κυνηγάς μαλτεζάκια ή έστω τον γάτο, κι αλλιώς τη Sheba που είναι 30 κιλά
και την κινητή καταστροφή Αρη!
Μιλάμε δεν παλεύεται!Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκέ μου

Μια φορά κι έναν τρελό
εσύ να σαι καλά και να χαμογελάς
συχνότερα! Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Velvet μου είδες;
Μπορεί στον έξω κόσμο να μαι σκληρή και αμίλητη αλλά εδώ μέσα
δεν σταματώ ποτέ!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Υ.γ Aυτό με το σκυλάκι στο δάσος
όλα τα λεφτά! Χα χα χα χα χα χα

Dreameraki μου
θα στολίσω εσένα πρόσεχε!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

korallenia είπε...

Πλανήτης Γη καλεί Αγγελάκι!
Αγγελάκι! Αγγελάκι! Αγγελάκι!
Να στολίσεις το Δέντρο Σήμερα! Τώρα!

Θεότρελλο Αγγελάκι!

Πάντα τέτοια σου εύχομαι!

Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

D.Angel είπε...

Πριτςςςςς
Χα χα χα χα χα
Καλό μήνα γλυκιά μου
Φιλιά πολλά