18.11.10

Δίας


Η γνωστή φίρμα του blog Δίας απόψε πήγε στο νέο του σπίτι! Οχι πολύ μακριά από δω, στο απέναντι τετράγωνο βρίσκεται η νέα του οικογένεια! Η αλήθεια είναι ότι θέλαμε να τον κρατήσουμε και το καθυστερούσαμε πάρα πολύ το θέμα, αλλά μιας και ο μικρός Αρης αρρώστησε και έκανε 2 επεμβάσεις, μας είναι πολύ δύσκολο να κρατήσουμε και τα 3 σκυλιά μέσα στο σπίτι.



Αλλο ένα σχετικά καλό νέο, είναι ότι στις 12 Δεκεμβρίου θα δικαστεί τελικά ο εγκληματίας – βοσκός, Κωνσταντίνος Τζανάκης, που έβγαλε τα μάτια του σκύλου στην Ελούντα στις 5 Νοεμβρίου και τον οποίο η εισαγγελέας Λασιθίου, Μαρία Πολιτάκη, είχε αφήσει ελεύθερο χωρίς προηγουμένως να ορίσει την ημερομηνία που θα εκδικαστεί η μήνυση και η αγωγή που έγινε εναντίον του γι’ αυτό το φριχτό έγκλημα.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους όσους υπογράψατε!
Οσοι δεν προλάβατε, το λινκ είναι στο προηγούμενο ποστ.

Και κάτι ακόμα...δυσάρεστο αυτή τη φορά!Κάτι που με κάνει να εξοργίζομαι...να θλίβομαι...ν απογοητεύομαι:

Παιδιά στο 2ο λύκειο Καβάλας ξυλοκόπησαν μέχρι θανάτου ένα άτυχο κουτάβι...

Συνέβη στο 2ο Λύκειο Καβάλας χθες 16 Νοεμβρίου, όχι σε κάποιο διάλειμμα, αλλά εν ώρα μαθήματος. Κάποιοι μαθητές που φρόντισαν να λείψουν από το μάθημα επιδόθηκαν σε αυτήν εδώ την αποτρόπαια πράξη!Μπορεί να ήταν ο γιος σου ή η κόρη σου ανάμεσα στους δράστες αυτής εδώ της πράξης... Νιώθεις περήφανος για αυτό;Εσείς οι καθηγητές και οι καθηγήτριες που διδάσκετε σε αυτό το σχολείο νιώθετε υπερηφάνεια; Δεν έχω λόγια!

Πηγή Τρυποκάρυδος
Λινκ και φωτό: http://trupokarudos.blogspot.com/2010/11/2_17.html

18 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Τα ειδα και τα δυο Αγγελα μου....δυστυχως...εμεις παιδακι μου θα παρουμε τα σκυλια μας, αντε και τα παιδια μας, και θα συρουμε κατα Ψηλορείτη μερια...δεν μας σηκώνει το κλιμα του εξω κόσμου

monahikoslikos είπε...

Καλά έχει Όλυμπο ο Άλιμος... για να στεγάσει έναν ΔΙΑ...???

LENA είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ..Κ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ Κ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ...ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΑΙΔΙΑ ...ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΩΓΗ????ΟΥΦ ΕΚΝΕΥΡΗΣΤΗΚΑ ΤΩΡΑ ....!! ΦΙΛΑΚΙΑ Κ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!

Iανος είπε...

Α ρε Δια εσυ εφυγες νωρις... χεχεχε...
Οσο για τα αλλα τι να πεις...Απλα μερικες φορες σκεφτομαι ποσο χρειαζεται το οφθαλμο αντι οφθαλμου...
Πολλα φιλιααααα!!!

Lilith είπε...

Ο Δίας είναι το πιο γλυκό πλασματάκι!
Δεν είχα ποτέ σκυλί, αλλά αν αποφάσιζα ποτέ να αποκτήσω, σίγουρα θα διάλεγα τον Δία. :)
Πες την αλήθεια...
Θα σου λείψει, δεν θα σου λείψει; :)
Για τα υπόλοιπα, τι να σχολιάσω...
Καλό θα ήταν να ξυλοκοπήσουν τους γονείς τους που είναι και αυτοί που τους φταίνε και που τους έκαναν έτσι. Αλλά δυστυχώς, πάντα οι αδύναμοι την πληρώνουν.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Μόνο μια Θεά μπορεί να έχεις τόσους θεούς γύρω της......Δίας, Αρης κ.λ.π
Καλό Σ/Κ

matriga είπε...

Αγγελική μου, ο Δίας είναι υπέροχος!! Ελπίζω να είναι καλύτερα και ο Άρης.
Τα σχόλια των υπολοίπων με κάλυψαν.
Του δε Φάνη με έστειλε! Άπαιχτο!

Φιλάκια :)

Υ.Γ. Ακόμη αναρρώνω από την ίωση που κρατάει πολύ περισσότερο απ' ότι πίστευα.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εύχομαι ο Δίας να είναι σε μια οικογένεια που τον αγαπάνε και το φροντίζουν όπως εσείς!

D.Angel είπε...

Ρίκη μου εγώ το λέω χρόνια!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά

Λύκε μου δεν κολλάμε πουθενά!
Θα φτιάξουμε!Χα χα χα χα
Πως λέμε λεφτά υπάρχουν!
Ετσι ακριβώς χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λενάκι μου αστα να πάνε
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ γλυκιά μου

Ιανέ μου έτσι ε;;;;
Κι εγώ σ αγαπάω βρε χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου
είναι ο άτιμος!
Αξιολάτρευτο σκυλάκι!
Δεν θα μου λείψει γλυκιά μου
Μου λείπει ήδη :(
Αλλά έμαθα ότι κυκλοφορεί
στη γειτονιά με λουράκι Burberry
και παιχνίδια αξίας 90 euro που θα ζήλευαν ολα τα pit bull του κόσμου
:))Για τα υπόλοιπα.... άστα &^$#$%^&^7*(*(*&&^%%$$#%@
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Φάνη μου σ ευχαριστώ πολύ!
Με κολακεύει το σχόλιο σου!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Μαράκι μου καλώς σε
Ελπίζω να σαι καλύτερα, ναι;;;
Χρειάζεσαι ξεκούραση και ηρεμία
γλυκιά μου.Ο οργανισμός σου τα χει
παίξει με όλα όσα συμβαίνουν!
Ευχομαι περαστικά και γρήγορα!
Κι εμένα με έστειλε ο σύντεκνος!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Και λοιπόν μου
αν υποψιαστώ ότι
οποιοδήποτε κουτάβι μου
δεν περνάει καλά, να σαι σίγουρη
ότι πρώτα θα το φυγαδεύσω και μετά
θα τους δείρω! Φιλιά πολλά γλυκιά μου Καλό Σ/Κ

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αχ, αυτό το βλέμμα του!

Για να δούμε τι θα γίνει με τον αγύρτη!
Το βοσκό εννοώ.. σε κάποιους σαν του λόγου του αξίζουν όσα "κοσμητικά" μου έρχονται στο νου αλλά δεν επιτρέπεται να φωνάξω..

Φιλιά και καλό Σ/Κ!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Πάει και ο jupiterάκος σου ε;
Φιλενάδα με προβλημάτισε το περιστατικό με τα παιδιά στην Καβάλα. Αποδεικνύεται δυστυχώς ότι υπάρχει έλλειμα ... έλλειμα, σε πληροφόρηση-ενημέρωση, σε εκπαίδευση, αλλά κυρίως έλλειμα σε αγάπη και προσφορά. Δε φταίνε βέβαια τα παιδιά, αλλά ΟΛΟΙ γύρω τους. ΚΡΙΜΑ
Τα λέμε

NOSTOS είπε...

Tι γλυκο πλασματακι ο Διας..πως μπορεσε ?? πως??..μονο μια λεξη μου ερχεται στο μυαλο..ΑΙΣΧΟΣ...!!!!! Ισως καποιοι ανθρωποι πρεπει να νοιωσουν τον ιδιο πονο ψυχολογικο η σωματικο που προκαλεσαν κατα καιρους πανω στα ζωα...Καλο σας βραδυ φιλες και φιλοι..Μπραβο για την αναρτηση σου κι ευχαριστω για την φιλοξενια σου..

D.Angel είπε...

Γιαγιά καλωσόρισες!
Αυτό το βλέμμα με λιώνει
και μάλιστα όχι μόνο εμένα!
Εχει το πιο εκφραστικό βλέμμα
που έχω δει ποτέ μου σε σκυλάκι!
Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω!Ξέρεις την γνώμη μου! Φιλιά πολλά και καλό
Σ/Κ εύχομαι

Τεμαχιστή μου
πάει ρε γμτ...Ευτυχώς Σ/Κ θα ρχεται επίσκεψη!Είναι τόσο αξιολάτρευτος!
Για όλα τ άλλα....κρίμα!
Ολοι φταίνε! Ολοι!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ γλυκέ μου

Νόστος καλωσόρισες!
θα συμφωνήσω μαζί σου!
Κάτι πρέπει να γίνει
Από κάπου να ξεκινήσει!
Σ ευχαριστώ που πέρασες
Να σαι καλά Φιλιά πολλά
κι ελπίζω να σε ξαναδώ
Καλό Σ/Κ

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

για μια ακομα φορά θα το πω, εκατό φορές να μη σώσει το παιδί μου να μάθει μαθηματικά αν πρώτα δε μάθει να είναι Άνθρωπος.
μήνυση κατά του σχολείου θα έπρεπε να γίνει

όσο για το Δία... το ύφος του όλα τα λεφτά

Mistress Hyde είπε...

Οι μεγαλύτεροι Serial Killers στην ιστορία του εγκλήματος, ξεκίνησαν την... "καριέρα" τους με την κακοποίηση ζώων σε μικρή ηλικία.

Βάσσια είπε...

Πρώτα για το Δία- καλή διαμονή στην νεά του οικογένεια.

Για τα δύο περιστατικά, τα διάβασα, δεν τόλμησα να τα φανταστώ και σοκαρίστηκα ακόμη περισσότερο με τους μαθητές.......
Οι γονείς τους τι να σκέφτονται άραγε;

Εύχομαι σε καταδίκη του βοσκού.
Για τους μαθητές δεν ξέρω...... τιμωρία; Εξήγηση, ψυχανάλυση;

Καλό βράδυ Angel

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα να αρχίσει απο αύριο για όλους μας.Υπέροχος ο Δίας και ευχομαι να περναει υπέροχα οπως τον είχες εσύ.Οσο τωρα για ατα παιδια τι να πει κανεις;;Ολα ξεκινούν απο τους γονείς.Ειναι λυπηρό να υπαρχουν τετοια σκληρα και άπονα παιδιά προς τα ζωα.

D.Angel είπε...

μια φορα κι εναν τρελο...
καλά τα λες! Εκτός από μήνυση κι
ένας βουρδουλας δεν θα ταν κακός!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σ ευχαριστώ

Mistress Hyde είναι
γεγονός ότι δεν πάμε καλά!
Το θέμα είναι τι κάνουμε από
δω και πέρα!Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά

Βάσσια μου σ ευχαριστώ πολύ
γλυκιά μου
Για τους μαθητές θα πρότεινα
ένα πακετάκι όσων είπες για αρχή!
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου θα συμφωνήσω μαζί
σου αλλά κάποιος πρέπει να τιμωρηθεί κάποτε...
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
Φιλιά πολλά