15.11.10

Αντιθέσεις....

Φωτό: Ο Αρης με τη μαμά του χτες το βράδυ!

Σήμερα τα νέα δεν είναι καλά!
Δεύτερη επέμβαση,
δεύτερα ράμματα
και φτου κι απ την αρχή....

Και η αντίθετη πλευρά κάποιων δίποδων καθαρμάτων
που ονομάζονται άνθρωποι:


Υπογράψτε και εσείς την επιστολή που έστειλε η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή 100 Ζωοφιλικών Σωματείων προς τον προϊστάμενο Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λασιθίου και τον υπουργό Δικαιοσύνης, Χάρη Καστανίδη, για να διαμαρτυρηθεί για την ανοχή που έδειξε η εισαγγελέας (στη Νεάπολη Λασιθίου), Μαρία Πολιτάκη, η οποία δεν όρισε δικάσιμο και άφησε ελεύθερο τον εγκληματία – βοσκό, Κωνσταντίνο Τζανάκη, ο οποίος έβγαλε με αιχμηρό αντικείμενο τα μάτια του σκύλου του (!), την Παρασκευή 5 Νοεμβρίου, προκειμένου να τον τιμωρήσει, επειδή το δύστυχο ζώο έφαγε μια κότα!

http://www.gopetition.com/petition/40581.html

«Επειδή η εγκληματική συμπεριφορά του Κωνσταντίνου Τζανάκη, τόσο απέναντι στο άτυχο σκυλί όσο και απέναντι στα άλλα σκυλιά που έχει, τα οποία έχει διαρκώς δεμένα (χωρίς φαγητό και νερό), συνιστά βαριά κακοποίηση ζώων και καθώς τίποτα δεν αποκλείει την ακόμη πιο βάρβαρη συμπεριφορά του προς στα ζώα, ζητάμε βάσει του νόμου 3170/2003, άρθρο 12, παρ. 4 να αφαιρεθούν προσωρινά ΟΛΑ τα σκυλιά του και να δοθούν στον Φιλοζωικό Σύλλογο Ελούντας με την επωνυμία "PAWS." Zητάμε επίσης να μην του επιτραπεί ξανά να αποκτήσει άλλα ζώα συντροφιάς».

Πηγή:Λιονταράκι
Αφιερωμένο το βιντεάκι που έφτιαξα σε όλους αυτούς!


Μ ακούς παλιοκαριόλη;

27 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

όχι ρε φιλενάδα, μόνο με την περιγραφή τα πήρα στο κρανίο φαντάσου να είχα και εικόνα, το μαλάκα.....

monahikoslikos είπε...

Μια καραμπίνα μ' αρχίδια χρειάζεται φιλενάδα για να βάλουν μυαλό τέτοια καθάρματα, με τις διαμαρτυρίες δεν βγαίνει άκρη....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΟ ΚΑΙ ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ:(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ.ΚΑΚΟΜΟΙΡΟ ΤΙ ΤΡΑΒΗΞΕ.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Να τους πάρει και να του σηκώσει. Φοβάμαι όμως ότι δεν ιδρώνει το αυτάκι τους. Υπόδειξε μου σε παρακαλώ πως υπογράφουμε το petition.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Να πάρει η ευχή δεν έχω εμπιστοσύνη στις κρατικές εξουσίες. Εμείς οι ιδιώτες πρέπει να κάνουμε κάτι που να τους πάρει και τους σηκώσει.

LENA είπε...

ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ ....ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ................
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!

Velvet είπε...

Δεν υπαρχουν λογια
Σε αυτο που διαβασα
Ειναι ντροπη
....
Καταλαβαίνω την οργη του φιλου
Όμως δεν είναι σωστο
να γραφονται τετοιες εκφρασεις παραπανω...

Αν και δεν βγαινει τιποτα
Με τις ηλεκτρονικες διαμαρτυριες υπέγραψα κι εγω
Ηταν το ελαχιστο
που θα μπορουσα να κανω
Καλο βραδυ

ΥΓ
Περαστικα στον Αρη σου αντζελ
...

Velvet είπε...

Η ντροπη πηγαινει
Σην πραξη του σαδιστη βοσκου

Για να μην παρεξηγηθω
...

Anael είπε...

θα συμφωνήσω..ΚΡΕΜΑΣΜΑΑΑΑΑΑΑ!!!

συγκίνηση και οργή μου'φερες αγγελάκι μου :((

Vangel Greko είπε...

Μελαγχολία μ'έπιασε με τον Άρη & οργή με το κείμενο!!

Το βίντεο μ'άρεσε αγγελική!!

Τα σέβη μου & την καλησπέρα μου!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

και λεγομαστε ανθρωποι..
τι να πω....

Αγγελακι...

ΛΕΩΝ είπε...

Κουράγιο σε σένα και τον Άρη....έχω προαίσθημα ότι όλα θα πάνε καλά!
Το βίντεο....τι να πω, καταπληκτικό!
Το έκλεψα για το βlog,
Ευχαριστώ ,φιλιά

Και λοιπόν;E allora? είπε...

καλέ...πως μεγάλωσε έτσι ο Αρης!!!!

Artanis είπε...

Α τον Μ@^@&@!!!
Πάω να υπογράψω τώρα...
(Τα μπινελίκια επιτρέπονται στη φόρμα;)

Και πολλά πολλά περαστικά στον Άρη!

Lilith είπε...

Στα πέντε μέτρα!
Θα ήταν μια πολύ καλή λύση για όλα αυτά τα ανθρωπόμορφα τέρατα.
Αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση, νομίζω ότι το "an eye for an eye" ταιριάζει απόλυτα!

Bitch είπε...

Ωραία τα λες και έχεις φτιάξει το βίντεο
Ναι, μεν αλλά
Πως μπορεί κανείς να εμποδίσει αυτά τα εγκλήματα?
Μακάρι!!

D.Angel είπε...

Φούλη μου άστα!
Φιλιά πολλά κ σ ευχαριστώ που με θυμήθηκες φιλενάδα!Σμουατςςςςςςςςς

Λύκε μου το θέμα δεν είναι
να βάλουν μυαλό αλλά να τους τινάξει κάποιος το μυαλό στον αέρα!
Φιλιά πολλά καλέ μου

Σκρουτζάκο μου άστα!
μακάρι να ναι το τελευταίο θύμα!
Μακάρι! Φιλιά πολλά γλυκέ μου

Χριστόφορε συμφωνώ μαζί σου αλλά
τί να κάνουμε;Να πάρουμε μια καραμπίνα και να βγούμε στο δρόμο;
Τι να κάνουμε;Δεν ξέρω!

Για το petition η απάντηση παρακάτω για να την δουν όλοι!
Σ ευχαριστώ πολύ που ενδιαφέρθηκες
Να σαι καλά!Τα φιλιά μου

D.Angel είπε...

petition

Πάμε στη σελ αυτή

http://www.gopetition.com/petition/40581.html

Κάνεις κλικ κάτω κάτω
εκεί που λέει

Sign the petition

Συμπληρώνεις όσα σου ζητάει
η νέα σελ και κάνεις κλοκ κάτω κάτω που λέει SIGN

Δεν είναι δύσκολο έτσι;;;;
Φιλιά πολλά

...και συνεχίζω τα σχόλια!

D.Angel είπε...

Λενάκι μου ναι αλλά ποιός
θα το κάνει;
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Να σαι καλά!

Βέλβετ μου σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά! Ας προσπαθήσουμε
και ίσως γίνει κάτι...ξέρω γω;
Τες πα
Φιλιά πολλά

Anael μου
........
να σαι καλά!
Φιλιά πολλά γλυκια μου

Vangel Greko λυπάμαι
αν σε στεναχώρησα!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Σ ευχαριστώ πολύ'

Καλυψώ μου τίποτα!
Αστα να πάνε
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Ευχαριστώ που πέρασες

D.Angel είπε...

Λιονταράκι μου μακάρι!
Σ ευχαριστούμε πολύ και οι δύο
Φιλιά πολλά γλυκό μου

Και λοιπόν;E allora? είδες τι
σκύλαρος έγινε;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αρτάνις μου δεν ξέρω αν επιτρέπονται
αλλά αμα θες να εκτονωθείς βρίσε
όσα θες εδώ!Φιλιά πολλά και σ ευχαριστούμε πολύ!

Lilith μου
συμφωνώ απόλυτα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Bitch μου
μακάρι να ξερα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αποστολή εξετελέσθη (τα άλλα τα άθλια δίποδα να δούμε πότε!)

Ανώνυμος είπε...

Αγελαδίτσα μου δεν ξέρω!
Ελπίζω το συντομότερο!
Σ ευχαριστώ πολύ
Τα φιλιά μου

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

μωρέ περαστικά στον μικρούλη (είχα λίγες μέρες να μπω και δεν το είχα δει πως είχε πρόβλημα)

όσο για τα καθάρματα σαν αυτόν που αναφέρεσαι, τι να πω...

zoyzoy είπε...

Το καθίκι θέλει και ζώα το ζώον!
Αν δεν τιμωρηθεί ένας δεν θα σταματήσουν να φέρονται με αγριότητα οι κερατάδες!

Υπέροχο το τραγούδι που'χεις βάλει στο βιντεάκι!

Περαστικά στον Αρη εύχομαι να πάνε όλα καλά και να βρεί την ζωντάνια του το σκυλί!

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Μια φορά κι έναν τρελό
δεν πειράζει γλυκιά μου
κι εγώ με τα τρεξίματα
έχω ψιλοχαθεί! Φιλιά πολλά
Να σαι καλά

Ζουζου μου με βρίσκεις
απόλυτα σύμφωνη! Γιατί δεν
κρεμάνε έναν στο σύνταγμα ε;;;;
Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια κ τις ευχές..χαίρομαι που σου άρεσε το βίντεο
Φιλιά πολλά

Mitsobo είπε...

Πέρασα να πω μια καλησπέρα και με χάλασες τελείως, γαμώτο τους!
Υπογράφω και επιστρέφω αν και δεν πιστεύω ότι γίνονται και πολλά πράγματα με την ψηφιακή διαμαρτυρία. Αντίθετα χαλαρώνουμε με την ιδέα ότι εμείς το κάναμε το καθήκον μας. Τεσπα! Σε χαιρετώ Άντζελα και περαστικά στον Αρη

D.Angel είπε...

Πάνο μου καλώς σε
Κι όμως τα νέα είναι αισιόδοξα!
Δες νεότερο ποστ!
Σ ευχαριστώ πάρα πολύ που πέρασες
και λυπάμαι αν σε χάλασα!
Κι εγώ έχω χαλαστεί με όλα αυτά!
Φιλιά πολλά