13.11.10

Σας θυμίζουν κάτι;

Εμένα ναι!

Τον Τυρανόσαυρο Αρη
και τον βραδύπους Δία
σε τρελά κέφια....




Βιντεάκι να παίζουν οι δυο τους δεν έχω, γιατί ο Αρης μπήκε
εκτάκτως στο χειρουργείο! Η επέμβαση έγινε και τώρα τον έχω
υπό την προστασία μου κ χωρίς την παρέα του για να μην χτυ-
πήσει και χειροτερέψει η κατάσταση! Θέλει πολύ προσοχή!
Αυτό που με αγχώνει περισσότερο είναι τα αποτελέσματα της
βιοψίας, τα οποία θα βγουν στις 26 του μήνα! Ο φουκαράς
έχει πρηστεί τόσο πολύ από τη νάρκωση που έχει κλείσει το
μάτι του και δεν βλέπει απ τη μία πλευρά!Τες πα
Το βιντεάκι που ακολουθεί, είναι από την ώρα του δείπνου!


Κάπως έτσι περνάει η φαμίλια την ώρα του φαγητού!
Ευτυχώς στο βίντεο είναι ήσυχα! Υπάρχουν φορές που
γαβγίζουν και τσακώνονται όλα μαζί για μια μπουκιά!
Καλή Κυριακή σε όλους

11 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Α χα χα χα χα
ο ανθρωπος τρωει τιποτα;;;;;;;;;,

Vangel Greko είπε...

Περαστικά στο κουτάβι!!

Το βίντεο είναι απόλαυση & δε το χορταίνεις με την πρώτη φορά!!

ΛΕΩΝ είπε...

Πρώτα απόλα, ευχές για καλά αποτελέσματα της βιοψίας!!!!
Βλέπω την Sheba, λίγο πιο ήρεμη και χαίρομαι..... την είχαν τρελλάνει τα τερατάκια! Η Πόπο μου, όταν είχε γεννήσει 9 τον αριθμό παρακαλώ, λίγο πριν βρω οικογένειες να τα δώσω, μόλις τα έβλεπε, ένας τρόμος ενφανιζόταν στο πρόσωπό της και με κοιτούσε ζητώντας βοήθεια!
Άντε, να μπείτε στους κανονικούς ρυθμούς σας και σίγουρα θάρθει και η ώρα που θα τα επιθυμείσετε!
Φιλιά πολλά και Καλή Κυριακή!

Astrofegia είπε...

Καλή Κυριακή Angel και περαστικά στον Αρούλη, εύχομαι!

Artanis είπε...

Αχου τα μωρέ, τα ψυχούλια...
Μαι μπουκιά το ένα μια μπουκιά το άλλο...
Και περαστικά πολλά στον Άρη, θα περιμένω με αγωνία για τα νέα του!

Lilith είπε...

Περαστικά στον γλυκό τυρανόσαυρό μας! Μια χαρά θα είναι τα νέα στις 26! Άντε, σταμάτα πια... με άγχωσες! :(
Αυτός ο άνθρωπος πάντως πρέπει να πάρει Νόμπελ υπομονής! Στην αρχή νόμισα ότι θα τα τάιζε μπουκιά-μπουκιά μέχρι τέλους! :)))
Ο ήχος πάντως των μασέλων... όλα τα λεφτά!
Χαχαχαχαχααα!!!

Φιλιά πολλά στο Jurassic Park (αυτό που απέμεινε τέλος πάντων...)! :)

Βάσσια είπε...

Βάλσαμο είναι Angel κυριολεκτικά.

Καλή ανάρρωση στο μικρούλη.
Φιλιά
καλή Κυριακή
:-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

μου ρχεται να του ζουμπηξω την κοιλίτσα...τι βλέπω παπάρα τα ταΐζει? μια χαρά και στο στόμα.....
φιλιά πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ:(
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

D.Angel είπε...

Ρίκη μου τον έχω νηστικό!
Σε λίγο θα τον διώξω κι απ το κρεβάτι
γιατί δεν χωράμε :):):)
Φιλιά πολλά

Vangel Greko σ ευχαριστώ!
Το βίντεο είναι πολύ μικρό
αλλά δεν είχαμε χρόνο!
Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου σ ευχαριστώ πολύ
Η Sheba είναι πολύ καλύτερα τώρα
και η κοιλιά της άρχισε να μαζεύει!
Μου έκανε ακριβώς τα ίδια με την Πόπο σου αλλά το παλεύουμε!
Φιλιά πολλά κι από μένα
Καλή εβδομάδα

Αστεράκι μου επίσης
Να σαι καλά γλυκιά μου
Σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά

Αrtanis μου για ότι νεότερο
θα σας ενημερώσω! Φιλιά πολλά
και καλή εβδομάδα

Λιλιθάκι μου εγώ να δεις τι έχω πάθει μ αυτόν τον αλήτη!Πουθενά
δεν ησυχάζει το κάθαρμα! Για τον ήρωα λες ε;;;Μιλάμε για υπομονή όχι αστεία! Ε μαααα.... εχει εκπαιδευτεί τόσα χρόνια! Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Βασσιά μου σ ευχαριστούμε πολύ
Να σαι καλά Φιλιά πολλά

Φούλη μου αδυναμίες είναι αυτές!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά κι από μένα

Σκρουτζάκο μου σ ευχαριστώ πολύ
Καλή εβδομάδα κι από εμας
Σμουατςςςς

zoyzoy είπε...

Αχου το μωρέ μωρό πράγμα γιατί να βασανίζονται τα αθώα πλάσματα??

Πιστεύω με σένα νοσοκόμα θα γίνει πιο καλά και απ'την shebba!
Περαστικά να τα χαίρεσαι!

Με φιλιά θαλασσινά!