9.11.10

Η οικογένεια μίκρυνε...


Η μικρή μας Hope και ο γλυκός μας Ερμής άλλαξαν ονόματα και οικογένειες! Τώρα πια τη μικρή μας τη λένε Λάρα και τον Ερμή τον βαφτίσαμε όλοι μαζί Εκτορα (μας άρεσαν περισσότερο) Η μπουμπού έφυγε για το Καπανδρίτι και μένει μέσα σε βίλα, με δικό της playroom και γυναίκα για να την πηγαίνει βόλτες όταν λείπουν όλοι.Ο μικρός μας πήγε σε ένα όμορφο ισόγειο διαμέρισμα με κήπο στη Γλυφάδα!


Τα νέα είναι super... Αρχισαν ήδη να κλέβουν καρδιές και να κοιμούνται στα κρεβάτια των παιδιών!Δεν σας κρύβω ότι στεναχωρήθηκα πολύ που έφυγαν και περίμενα να ξημερώσει για να πάρω να μάθω νέα τους! Μόλις άκουσα πως περάσανε το βράδυ ησύχασα! Επίσης, το ευχάριστο είναι ότι μπορώ να πηγαίνω να τα βλέπω που και που! Αισθάνομαι καλά γιατί έκανα ότι μπορούσα καλύτερο και δεν κοίταξα να τα ξεφορτωθώ ακόμα κι αν αυτό μου στοίχισε αρκετά! Τώρα είμαι σίγουρη ότι τα κουτάβια μου θα περάσουν καλά :) :) :)



Δεν ήθελα να τα αποχωριστώ εύκολα αλλά έχω πρόβλημα με τη Sheba, η οποία χάνει βάρος και τρίχωμα, κάνει εμετούς και δεν έχει καθόλου όρεξη! Ο γιατρός είπε ότι έχει στρεσαριστεί πολύ με τα μικρά της και πρέπει σιγά σιγά να φύγουν! Δεν μπορώ να αγνοήσω τον γιατρό και δεν θέλω να βλέπω τη Sheba έτσι! Εκτός αυτού, σε λίγες μέρες κάνει επέμβαση ο Άρης και νομίζω πως θα ναι καλύτερα να μην είναι όλα μαζί και τσακώνονται (θα καταστρέψουν τα ράμματα!) Επίσης χρειάζομαι και λεφτά και το πακέτο που πήρα είναι αρκετά ικανοποιητικό για να καλύψει τα έξοδα τους.

Είμαι καλά! Λίγο στεναχωρημένη γιατί μου λείπουν, αλλά καλά!
Φιλιά πολλά σε όλους

21 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

πολύ χαίρομαι που βρέθηκαν καλοί ανθρώπου για τα μωρά μας....το ξέρω γλυκιά μου ότι θα σου λείψουν μα σκέψου ότι θα περνάνε καλά....
καλή επιτυχία στο μικρο με την επεμβασούλα...
φιλιά πολλά

LENA είπε...

χαιρομαι ΠΟΥ ΤΑ ΜΩΡΑ ΒΡΗΚΑΝ ΣΠΙΤΙΑ ΜΕ ΣΩΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ....ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ...ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΑ ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!

zoyzoy είπε...

Μπράβο!επιτέλους βρήκες ανθρώπους να τ'αγαπούν!
Θα συνέλθει και η Sheba και ο Αρης και όλα θα είναι μια χαρά θα δείς!

Μην σε παίρνει απο κάτω.

Φιλιά θαλασσινά

Μάγια είπε...

Μπράβο σου που τα φρόντισες. Συνήθως τα ζώα καταλήγουν στους δρόμους από μερικούς ασυνείδητους. Θα είναι καλά εκεί που πήγαν όπως φαίνεται.
:-)

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Είσαι πραγματικά Angel τελικά.

Naturedigital είπε...

Πέσανε σε καλά χέρια.
Αυτό είναι το ευχάριστο.
Καλό βράδυ.
Κωστής

bear είπε...

Τι μου θύμισες τώρα; :-(

porcupine είπε...

Άσε τα πέρασα δυο φορες με τα γατιά μου!Το καλό είναι ότι πάνε σε καλά σπίτια και θα αγαπιούνται!

Φιλιά καλή μου!

Αγνή είπε...

Για εξήγησε μου κάτι που δε γνωρίζω:

Λες ότι η Sheba (η καημένη) αγχώνεται πολύ με τα μικρά και ο γιατρός είπε ότι πρέπει να φύγουν. Γιατί??

(Ίσως επιδή στο φυσικό τους περιβάλλον σε αυτή την ηλικία θα είχαν αυτονομηθεί? λέω γω τώρα...)

Anael είπε...

θέλω κι εγώ σπίτι και προδέρμ!!
:))

Ανώνυμος είπε...

Φούλη μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Τα μωρά μας :)
Φιλιά πολλά και να προσέχεις
φιλενάς! Ολα καλά θα πάνε!

Λενάκι μου έκανα ότι
καλύτερο μπορούσα!
Αυτό με κάνει κι αισθάνομαι
υπέροχα! Φιλιά πολλά και
σ ευχαριστώ πολύ

Ζουζου μου ναι
επιτέλους βρέθηκαν σωστές
οικογένειες! η Sheba θα ναι
μια χαρά σε λίγο καιρό!
Κι ο μικρός ελπίζω!
Θα σας πω τα νέα μου
Φιλιά πολλά κ σ ευχαριστώ πολύ

Μάγια μου καλωσόρισες
και σ ευχαριστώ πολύ!
Ορος απαράβατος: Αν κάποιος
δεν θέλει το κουτάβι μου, να
μου τηλ να πάω να το πάρω!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Χριστόφορέ μου
είμαι ένας άνθρωπος που
αγαπά πολύ τα ζώα! Τπτ άλλο!
Φιλιά πολλά κ σ ευχαριστώ πολύ

Κωστή μου ναι!Και δεν ήταν εύκολο!
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ

Αρκούδε μου;;;;;;;;
Φιλιά πολλά γλυκέ μου!
Πολύ άγχος ε;;;;

porcupinακι μου ναι!
Αυτό είναι υπέροχο!
Δύσκολος ο αποχωρισμός
αλλά υπέροχο! Φιλιά πολλά
γλυκιά μου! Να σαι καλά

Αγνή μου καλησπέρα!
Η Sheba έχει έντονο στρες και χάνει βάρος λόγω του θηλασμού!
Τα 5 κουτάβια ηλικίας μόλις 50 ημερών είναι ήδη 7 κιλά το καθένα και κρέμονται από πάνω της όταν θηλάζουν!τη δαγκώνουν, την γρατζουνάνε και τη ματώνουν!Τα σαγόνια τους ακόμα και σ αυτή την ηλικία είναι πολύ δυνατά! Η Sheba δεν άντέχει να τα ταίζει αλλά υπάρχει νόμος που απαγορεύει να πουλιούνται κουτάβια κάτω από 2 μηνών. Συνήθως οι ιδιοκτήτες θέλουν να ξεμπερδεύουν γρήγορα και τα διώχνουν από 30 ημερών κόβοντας το γάλα με ενέσεις κλπ! Προσωπικά, δεν είχα καμία διάθεση να το κάνω!
Ουτε ο γιατρός το δέχεται όσο η σκύλα έχει γάλα! Αυτό που πρότεινε
είναι σιγά σιγά να την ξαλαφρώσω!
Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να αυτονομηθεί ένα κουτάβι 50 ημερών!Αλλά για να απαγορεύουν να χωρίσεις μητέρα με κουτάβια κάτι θα ξέρουν! Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Ελπίζω να σε κάλυψα:)

Anael μου
κι εγώωωωωωωωω
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά

D,Angel

Vangel Greko είπε...

Συγκινητικό & γεμάτο αισιοδοξία!!

Για το βίντεο τα λόγια είναι περιττά!!

Μ'άρεσε πολύ!!

Τα σέβη μου & πάντα να χαμογελάς!!

Ανώνυμος είπε...

Vangel Greko
σ ευχαριστώ πολύ!
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
Φιλιά πολλά και καλή σου μέρα!

D.Angel

Velvet2 είπε...

Εχουν γινει πανεμορφα
Απο την τελευταια φορα
που τα ξαναδα
Μπορω να καταλαβω την αγαπη σου
Ομως..
Μηπως ειναι καιρος
Για ενα δικο σου αγγελακι...?
Μαμα Αντζελ
Καλημερα....

Bitch είπε...

Για ποιο γρηγορα
my comment in English!!
I understand that you are going
to miss the little puppies.
But the most important, they found
nice and comfortable homes and from
the other hand, take your car and
visit them!!
Hugs from
Monika

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Όλα καλά Αγγελικούλα μου!
Χρόνια πολλά για τη Δευτέρα!Να είσαι γερή και δυνατή κοριτσάκι!!Φιλάκια!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Ευχές για να πάνε όλα τα κουταβάκια σε καλά χέρια, και σύντομα για να ηρεμήσει κι η μαμά.
Καλησπέρα.

Lilith είπε...

Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που βρήκαν τόσο καλά σπίτια τα παιδιά μας! Τον Άρη να τον κρατήσεις. Θα κάνει παρέα στη Sheba. :)
Τελικά την εξόντωσαν, ε;
Σιγά μην τους γλύτωνε! :)))

Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Velvet2 καλησπέρα!
Σ ευχαριστούμε πολύ
για το όμορφο σχόλιο!
Αγγελάκι;;;Τι;;;Κι άλλο;;;
Ενα και καλό δεν λένε;;;
:) :) :)
Φιλιά πολλά

Μόνικα σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι σίγουρη πως θα το κάνω
όταν θα μου ρθει! Θα πάω όπως
και δήποτε να τα δω τα μικρά μου!
Φιλιά πολλά

Dreameraki μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!Τα φιλιά μου

Σάτυρε σ ευχαριστούμε πολύ!
Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου κι εγώ το
χαίρομαι πολύ! Κάθε μέρα μαθαίνω νέα τους και είναι μια χαρά!
Δεν ξέρω αν θα κρατήσω κουτάβι
αλλά αν τελικά κρατήσω, νομίζω πως
ο Δίας θα παραμείνει εδώ! Ο Αρης δεν παλεύεται! Φιλιά πολλά

Βάσσια είπε...

Angel μου το καλό είναι ότι βρήκατε κατάλληλους ανθρώπους για να τα πάρουν.

Και είναι φυσικό να στεναχωριέστε...
Να είναι καλά η Σίμπα και τα μωράκια της.

υ.γ.
Και η Λύδια μου είναι άρρωστη αυτό το καιρό, με απανωτές ωτίτιδες, και λόγω sharpei αυτιών που έτσι κι αλλιώς έχουν πρόβλημα, έχω τρομάξει....

Καλό σου βράδυ
φιλιά
:-)

D.Angel είπε...

Βάσσια μου περαστικά στην μικρή εύχομαι! Είχε πάθει και η Sheba μια φορά αλλά με σταγόνες και μασαζ ξεμπερδέψαμε γρήγορα! Φιλιά πολλά γλυκιά μου.