3.11.10

Καλό μήνα...

...έστω κι αργά!Για όσους δεν το μάθατε, ενημερώνω ότι ο καλός μας Ερμής είναι και πάλι στο σπίτι μας! Η οικογένεια που τον πήρε... προφανώς δεν τον άντεξε! Δεν πειράζει όμως! Περνάμε μια χαρά όλοι μαζί! :) :) :)

Τα νέα για τον Αρη μας δεν είναι καλά! Η θεραπείες δεν κάνουν τίποτα!Τελευταία προσπάθεια κάνω με νέα φάρμακα για 15 μέρες.Οχι για να θεραπευτεί, αυτό δεν γίνεται! Παράταση χρόνου παίρνω μέχρι να γίνει 2 μηνών! Κατά τις 15 Νοεμβρίου μπαίνουμε χειρουργείο! Αυτά.....
Το πως νιώθουμε είναι μια άλλη ιστορία!
Πώς νιώθω;
Πώς;
Νιώθω;
;;;;;;;

24 σχόλια:

Naturedigital είπε...

Καλό μήνα.. και να πάνε όλα καλά εύχομαι στην τετράποδη οικογένεια.
Κωστής

ELENI είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ ...ΑΠΑΠΑ ...ΜΗΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΩ ΚΑΤΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΩΡΟ????/ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΞΑΝΘΙΑ ΜΕ 2 ΣΚΥΛΑΚΙΑ!! ΦΙΛΑΚΙΑ!

monahikoslikos είπε...

Κουράγιο υπάρχουν και χειρότερα...
Καλό μήνα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ.

AERIKO είπε...

Έτσι είναι η Ζωή..Φέρνει παίρνει
κι οι αντοχές μας περισσεύουν.Τι σημαίνει δεν τον άντεξε..; Αν δεν ξέρουμε τι μας γίνεται και τι θέλουμε στην τελικη...είτε ζωάκι είναι είτε ανθρώπινη ψυχή βήμα δεν κάνουμε.
Αιντε νευρίασα πρωί πρωί...Δεμα είναι να επιστραφεί; Όφου..δεν την παλεύω αυτες τις μέρες..όλη η Ζωή μου Άγγελε
απώλειες ..Τρυφερό Φιλί σου αφήνω.

Lilith είπε...

Ωχ! Έτσι θα το πάμε τώρα;
Θα τα δίνουμε και θα μας επιστρέφονται;
Χαχαχαχα!!!
Άρχισε να χτίζεις μεγαλύτερο σπίτι, Αγγελάκι μου! :)))
Μη στεναχωριέσαι για τον Αρη...
Θα γίνει καλά, θα δεις!
Ούτε 15 μέρες δεν έμειναν για το χειρουργείο! :)

Βάσσια είπε...

Ό,τι κι αν συμβεί... αν είναι αναπόφευκτο...

Πως νιώθεις;
(μόνο να φανταστώ μπορώ).

Καλό μήνα φίλη μου
εύχομαι το καλύτερο για τον μικρούλη.

Φιλιά

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ότι ο καλός μας Ερμής είναι και πάλι στο σπίτι μας! Η οικογένεια που τον πήρε... προφανώς δεν τον άντεξε!


Και στα ειχα πει εγω....να πεις δεν στα ειχα πει;;;;


ΥΓ Τι εννοείς παράταση;

zoyzoy είπε...

Ρε Πούστη μου ούτε τα ζώα δεν είναι ήσυχα για όνομα πιά!

Εύχομαι να μην χρειαστεί να ταλαιπωρηθεί με χειρουργεία τα ζώο και να το ξεπεράσει το πρόβλημά του.

Σε καταλαβαίνω κούκλα ότι και να πείς έχεις δίκιο!

Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

Ανώνυμος είπε...

Κωστή μου σ ευχαριστώ!
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Ελένη μου δεν ξέρω!
Ερχεσαι Αθήνα;
Αντε...
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Λύκε μου ναι
το ξέρω! Τι να πω;
Φιλιά πολλά και καλό μήνα

Σκρουτζάκο σ ευχαριστώ πολύ
να σαι καλά! Τα φιλιά μου
Και καλό μήνα

Αερικό μου....
καταλαβαίνω! Δεν ξέρω
τι να πω! Τες πα
Πολλά φιλιά γλυκιά μου
Καλό μήνα να χεις

Λιλιθάκι μου
η αναμονή με σκοτώνει!
Δεν μπορώ ρε γμτ
Οσο για το σπίτι...
Ενα χωράφι μ ένα προκατ μέσα
είναι ότι πρέπει! Αχ....
τι όμορφα που ναι τα όνειρα!
Φιλιά πολλά
Καλό μήνα γλυκιά μου!

Βάσσια μου σ ευχαριστώ πολύ!
Αστα, βράστα.... θα περάσει
κι αυτό! Φιλιά πολλά και καλό
μήνα γλυκιά μου

Ρίκη μου και;;;
δεν με πειράζει που
είναι πάλι εδώ! Πολύ το χάρηκα!
Αφού στο πα...τα σκυλιά μου και
στο βουνό! Παράταση χρόνου δλδ
προσπαθώ να κρατήσω την υγεία του
σταθερή χωρίς μολύνσεις κλπ μέχρι να γίνει 2 μηνών!Το άλλο Σάββατο
λογικά μπαίνει χειρουργείο!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα
Και καλή επιτυχία! ;)

Ζουζου μου δυστυχώς δεν το γλυτώνει!Στεναχωριέμαι πολύ
ρε γμτ...Θα δούμε!
Θα σας ενημερώσω!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

D.Angel

Bitch είπε...

Καλο μήνα, αγαπητή μου!!
Τι εχει ο Αρης και δεν ειναι καλα?
Ελπιζω τιποτα το σοβαρο!!

Creep είπε...

Ώστε έτσι εξηγείται γιατί κάνεις τόση παρέα μαζί μου. Είσαι ζωόφιλη!

Vangel Greko είπε...

Αισιοδοξία & πίστη και κυρίως μη χάνεις το χαμόγελο σου!!

Το βίντεο υπέροχο!!

Τα σέβη μου

Να μας "μπει" ο χειμώνας & ο μήνας καλά!!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλό μήνα Αγγέλα μου αν και καθυστερημένη όπως πάντα!
Εύχομαι απο ψυχής ότι καλύτερο για τον Ερμή!
Πολλά φιλιά!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

μην αγχώνεσαι φιλενάδα, θετική ενέργεια όλα καλά θα πάνε!!!
τα φιλιά μου...

korallenia είπε...

Αγγελάκι μου, μόνο θετικές σκέψεις!

Μόνο!
Θετικές!
Σκέψεις!

Καλή σου μέρα!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Εύχομαι όλα να πάνε καλά.
Καλό Σ/κ

D.Angel είπε...

Bitch μου
ακόμα δεν ξέρουμε τπτ
Η βιοψία θα δείξει!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Creep μου ;ρρρρρ
Από ανέκαθεν!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Vangel Greko
σ ευχαριστώ πολύ!
Επίσης γλυκέ μου!
Να πω καλό χειμώνα
ή καλό καλοκαίρι;
Πάλι θάλασσα είχα πάει!
;ρρρρ Φιλιά πολλά

Ναντιακι μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Καλό μήνα, καλό Σ/Κ
και πολλά φιλιά!

Φούλη μου μακάρι!
Το ελπίζω! Φιλιά πολλά
και καλό Σ/Κ φιλενάς

Κοραλλένια μου
μόνο χμ.... εύκολο;
Το παλεύω! Θα δούμε!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Φάνη μου σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Στέλιος είπε...

Καταλαβαίνω πως νιώθεις...

D.Angel είπε...

Στελιο καλώς σε!
.........
Καλό Σ/Κ να χεις

Velvet2 είπε...

Καλημερα Αντζελ

Αυτο για σενα
Sarah McLachlan - Angel

Φιλια

D.Angel είπε...

Ευχαριστώ πολύ γλυκέ μου!
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Και λοιπόν;E allora? είπε...

γύρισαν πίσω το κουτάβι; μα γιατί;νόμιζαν οτι ειναι παιχνίδι και εσύ υποκατάστημα και το γυρνάμε πίσω αφού δε το αντέχουμε;

φφφφφ μετά γιατί υπάρχουν αδέσποτα...........συγχύστηκα!

D.Angel είπε...

Γι αυτό το πήρα πίσω γλυκιά μου
Για να μην το αφήσουν στον δρόμο!
Δεν θα το άντεχα! Αυτή είναι η συμφωνία με όλους όσους θέλουν κουτάβι μου! Φιλιά πολλά γλυκιά μου