31.10.10

NO NEWS IS GOOD NEWS

Ετσι λένε! Ξέρω γω;

φωτό: ο Ερμής με τη μαμά του, μια μέρα πριν φύγει :(

Και να που έχω νέα και δεν ξέρω αν είναι καλά η κακά! Ο Ερμής γύρισε σπίτι! Οχι μόνος του καλέεεε.... Ο άνθρωπος που το πήρε, δεν άντεξε! Σε ένα μόνο βράδυ του κατέστρεψε το μισό σπίτι.....Ετσι, σήμερα το πρωί μου τον έφερε πίσω! Αυτάαααααα......

Η κατάσταση του μικρού Αρη παραμένει σταθερή! Δεν βλέπω καμία διαφορά από πριν κι αυτός είναι σε τρελά κέφια! Η συμπεριφορά του δεν έχει αλλάξει! Τρώει, παίζει κοιμάται κανονικά!Το έκζεμα μόνο αλλάζει μορφή και αυτό δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό!



Στο 1ο λεπτό περίπου θα δείτε έναν νέο τρόπο σφουγγαρίσματος! :)

Για να σας προλάβω, σας λέω ότι έχω επιλέξει μουσική για το
βιντεάκι αλλά το YT μ έχει στην αναμονή!


Καλό απόγευμα σε όλους

16 σχόλια:

bear είπε...

Δεν μπορώ με τίποτα μα με τίποτα να ξεχάσω όταν έδωσα τα κουτάβια από το γλυκό μου κοριτσάκι. Μου έχει μείνει το βλέμμα της και το θυμάμαι ακόμα και τώρα μετά τόσα χρόνια. :-(

Ευρύνοος είπε...

Με μπέρδεψες..

ο Άρης είναι άρρωστος..
επειδή έγραψες οτι πήγε στο νέο του σπίτι.. (αλλά απο την φωτό δείχνει οτι έκανες λάθος, αφού ο Ερμής έφυγε)

ρε φιλαράκι, τι πίνεις επιτέλους;
χαχαχα

περαστικά στον Αρούλη :)

D.Angel είπε...

Αστα Αρκούδε μου!
Εμένα ευτυχώς η Sheba για την
ώρα είναι καλά! Δεν τον είδε
όταν τον πήρανε! Είχε πάει βόλτα!
Κι ο μικρός μου είπανε ότι είναι καλά
και κοιμάται πριν λίγο που μιλήσαμε!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου!

Τάσε το διόρθωσα!
Πω πωωωω χαμπάρι δεν πήρα!
Ελα ρε....μην κράζεις!
Ενα λάθος έκανα!Οχουυυυυυ
Φιλιά πολλά τρελέ κι ευχαριστούμε
πολύ! Φωτό δεν σας έβαλα! Δεν είναι
και πολύ όμορφος :(

Δραπέτης είπε...

Ωραίο βίντεο!

Καλά να περνας! :)

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλό μήνα στις "χαζομαμάδες"

Lilith είπε...

Πώς αντέδρασε η Sheeba που έφυγε ο Ερμής;
Όλα θα πάνε καλά με τον Άρη.
Θα δεις.... :)

Φιλιά και καλό μήνα!

Vangel Greko είπε...

Πω πω έριξα τρελό γέλιο με τη σφουγγαρίστρα & και κουτάβια!!

Μου έφτιαξες τη διάθεση!!

Ορμώμενος από την "ησυχία" του βίντεο που ανέβασες πρόσθεσα αυτό το τραγούδι-βίντεο καθώς το έβλεπα & νομίζω πως σου ταιριάζει για "χαλάκι"

http://www.youtube.com/watch?v=CZv2pNKfEts

Τα σέβη μου & καλή βδομάδα!!

Καλό μήνα μιας και το θυμήθηκα τώρα με χαμόγελο & αισιοδοξία!!

zoyzoy είπε...

Φοβερός ο τρόπος σφουγγαρίσματος κάπως έτσι σφουγγάριζα και'γω όταν είχα ένα γκριφόν κανίς στο σπίτι ήταν και μαλιαρός δεν σου λέω τίποτα:))

Περαστικά στο μικρό και εύχομαι να βρείς και άλλο αφεντικό για τ'αλλα σου!

Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

Βάσσια είπε...

Χμμμμμμμ Για σένα

Παραλαβή παρακαλώ.
:-)
Καλό μήνα
φιλιά

D.Angel είπε...

Δραπέτη μου ευχαριστώ! Να σαι καλά!
Καλό μήνα εύχομαι Φιλιά πολλά

Φάνη μου επίσης!Σ ευχαριστούμε πολύ!
Να σαι καλά Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου η Sheba καλά το πήρε!
Η νέα του οικογένεια, έπαθε το σοκ!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου Καλό μήνα

Vangel Greko σ ευχαριστώ πολύ!
Εχω διαλέξει άσμα απ τη λίστα του YT αλλά αργεί η έγκριση! ^%$#$&^&*&(** Καλό μήνα κι από μένα
γλυκέ μου! Να σαι καλά! Φιλιά πολλά

Ζουζου μου να σαι καλά!
Αστα...ζω ένα δράμα! Μάλλον όχι ένα! Επί 5 είναι! Φιλιά πολλά και καλό μήνα γλυκιά μου

Βάσσια μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Πειράζει να μην το δώσω πουθενά;;;
Εεεεε;;;;; Φιλιά πολλά και καλό μήνα

Bitch είπε...

Καλο μηνα και ας ειναι και τωρα πια
2. Νοεμβριου!!
Φιλια....

ΦΟΥΛΗ είπε...

τέλεια η σφουγγαρίστρα σου,έλα, πες τώρα από που την αγόρασες?
καλημέρα κοριτσάρα μου, περαστικά στο μικρο...
καλό μήνα ,καλημέρες....

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Πεθαίνω για σφουγγαίστρα δόλωμα-παιχνίδι-εξάσκηση δοντιών!!Καλό μήνα!Και όλα καλά Αγγελάκι!!
ΥΓ:Καλά εκεί που βάλανε κάτω τη Sheba και τη χαιδολογάνε,δεν υπάρχει!

D.Angel είπε...

Bitch μου
καλό σου μήνα γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Φούλη μου να σαι καλά!
Καλό μήνα και σ εσάς!
Φιλιά πολλά

Dreameraki μου
όσο κι αν φαίνεται περίεργο
η σφουγγαρίστρα είναι ένας καλός
τρόπος να τα μαζεύω στο χώρο τους!
Την κυνηγάνε και μπαίνουν στο δωμάτιο τους! Φιλιά πολλά
και καλό μήνα γλυκιά μου
Μα δεν είναι ζουζουνια;

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Οταν εχασα τον πιστο ραμπο μετα απο 17 χρονια κοντευα να τρελαθω....

D.Angel είπε...

Καταλαβαίνω μάγε μου!
Σ ευχαριστώ που πέρασες!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα