13.10.10

Ανάρτηση express


Τελικά η άτυχη πιτμπουλίτσα δεν τα κατάφερε!
Πολύ στεναχωρήθηκα όταν το έμαθα. Κρίμα!

Είδατε το σήριαλ του Mega "Το νησί";
Πώς σας φάνηκε! Εγώ έριξα πολύ κλάμα λέμε.

Σήμερα, μετά τη δουλειά αποφάσισα να πάω θάλασσα!
Δεν πήγα μόνη μου! Οχιιιιι..... Πήρα και τα παιδιά μου μαζί,
αλλά μόνο εγώ και η Sheba κάναμε μπάνιο! Η φουκαριάρα,
έχει πήξει τελευταία με τα παλιόπαιδα και είπα να την πάρω μαζί!

Στην τελευταία φωτό, είναι μια μπλούζα που αγόρασα σήμερα,
(μαζί μ ένα μαύρο κολάν) και έγινα θέαμα στο σπίτι!

Μικρή: Δεν μ αρέσει!
Εγώ: Δεν πειράζει, αρέσει σ εμένα!
Μικρή: Είναι πολύυυυυυ τρελιάρα να το πω; Περίεργη να το πω;
Ισως αν ήταν σ άλλο χρώμα!
Εγώ: Μα το χρώμα μου άρεσε και την πήρα!
Μικρή: Κι αυτές οι νέγρες βρε παιδί μου....
Εγώ: Hello Africa, tell me how you're doin'!!!
Μικρή στον μπαμπά της: Μήπως της ρίχνεις τίποτα στον καφέ;
Μπαμπάς: Μπαααα...το χε ανέκαθεν!!!
Εγώ: Είστε βλαμένα :ppppp Ελα τώρα εδώ και κάνε την κρεμά-
στρα για να μάθεις!
Μικρή: Γιατί;
Εγώ: Για να κάνουμε γκάλοπ!

Συγνώμη τώρα....
Δεν σας αρέσει η μπλούζα μου;
Οχι πείτε μου! Δεν είναι πολύ γιούχου;;;;
Εεεε;;;;;;

20 σχόλια:

AERIKO είπε...

Για τα παιδιά έχω κατι σοβαρο...κι αν είμαι ροκ μη με φοβάσαι...αν δεν γίνεις σαν εμένα γμτ τα γονίδια μου γκαντεμια σου..απλο...:) Για τα υπολοιπα σου υπενθυμίζω...η πηνελόπη του Οδυσσέα ήταν ο σκύλος του....

Μόλις γυρισα σπίτι με Τσιτα τα γκάζια...peter green και doors...ναι ετσι ακριβως..περασα με ολα τα κόκκινα...κι οι μπατσοι μ αγαπανε...
επιβεβαιώνω αυτο που δεν αντέχουν να κανουν οι ίδιοι..όσοι εν τελει εχουν ακομα ψυχη.. Μικρή επαρχιακή πόλη Φύλακα Άγγελε μου..το αερικό αγαπημενο αλλα άπιαστολ...Πολλά Φιλιά...:))

AERIKO είπε...

Άπιαστο....χωρίς Λ...χαχαχαχα...αρχιζουν τα καζανεματα στην κρητη..ξερεις τωρα...:)))

D.Angel είπε...

Δεν βρήκα σαν ποιον να είμαι σε κανέναν...
κι έμεινα έτσι... όπως άλλος κανένας.

Το γράφω και πάνω δεξιά!

Ουπςςςςς
Αερικό μου φρένοοοοο
Φρένο γιατί δεν θέλω να δω
Αερικό χαλκομανία βρεεεεεε!
Σμουατς στα μούτρα σου!

Creep είπε...

Γουατ δα φακ; Έχεις παιδιά; Ο_Ο


Τρελή η μπλούζα, φυσάει.-

ΛΕΩΝ είπε...

ΑΑΑΑΑΑ!
Πολύ μου άρεσε η μπλούζα!
Ψηφίζω υπέρ!
Φιλιά καλημέρες

ΦΟΥΛΗ είπε...

Βρε μην ακούς κανένα ,μια χαρά είναι η μπλούζα,και η σιμπα θεά!!!
Φιλιααα

Miss Pink είπε...

καταρχήν αυτό με τη θάλασσα μπορείς να μη το λές έτσι αποτομα και είμαστε και σε κρίσιμη ηλικία???
ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩ...
(παραλλήρημα τέλος)

όσο για την μπλούζα είναι απο αυτά που ... δεν ξέρω...
δεν ξέρω αν μου αρέσει η όχι!
επόμενη φώτο φορεμένη παρακαλώ για να έχουμε σφαιρική άποψη :))))

όπως και να'χει... ΜΕΓΕΙΑΑΑ...
ΣΣΣΣΣματς και ΣΣμουτς

Artanis είπε...

Ααααα, κι εμένα μου άρεσε η μπλούζα, ωραιότατη είναι...
Για τα υπόλοιπα που λες, "Νησί" κλπ, δηλώνω άγνοια...
Ποιά πιτμπουλίνα έπαθε κάτι;;;
Τρόμαξα τώρα...

Μαριάννα είπε...

Ξέχασα να σχολιάσω την μπλούζα.
Χμμμ είναι κάπως... περίεργη να το πω? Καλά σου λέει η κόρη:p

Σοβαρά τώρα (εδώ γελάμε)... εσύ είσαι πιο γιούχου απ' τη μπλούζα.

Όργιο ε όργιο

Vangel Greko είπε...

Εδώ μπλούζα, εκεί μπλούζα, να η μπλούζα!!

οφείλω να ομολογήσω πως είσαι μελαχροινή με ωραίο μακρύ μαλλί οπότε η μπλούζα θα ταιριάζει περισσότερο μ'ένα μαύρο κολάν!!

μπορώ να πω πως ζήλεψα λίγο τη βόλτα στη θάλασσα αλλά μ'άρεσε η περιεκτικότητα της ανάρτησης..

και όπως ανέφεραν και παραπάνω, νομίζω πως ήρθε η στιγμή να γίνεις μοντέλο & να ποζάρεις μαζί με τη μπλούζα!!

ευχαριστώ!!

τα σέβη μου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλα, πηγες ασαραντιστα κουταβια στην θαλασσα; Κι αν σου κρυωσουν; Χα χα χα
Αλλα τι σου λεω τωρα, που τα εχω κανει χιλιαδες φορες κι εγω....


ΥΓ Το τι κλάμα εριξα στο νησι ήταν αλλο πραμα, κοντεψα να κρουφτω λεμε

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Το νησί θα είναι ακόμη καλύτερο όταν θα δούμε και τη ζωή των ανθρώπων που ζούσαν στη Σπιναλόγγα.

Φιλιά στα μωρουλίνια σου.

Mistress Hyde είπε...

Μεγειά την μπλούζα. Η μικρή έχει πλάκα.
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Creep μου, έχω μια κόρη βρε!
Σε κούφανα;Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά κι από μένα!
Σμουατςςςς

Φούλη μου
ευχαριστώ, ευχαριστώ!
Χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Miss Pink :ρ χα χα χα
Φωτό δεν έχει! Μου πάει πάντως!
Είναι ουγκ χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααα

Αρτάνις μου σ ευχαριστώ πολύ!
Για το νησί δες εδώ:
http://www.tonhsi.gr/el-gr/Default.aspx
και για την πιτμπουλίτσα
το προηγούμενο ποστ που έβαλα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Χάθηκα, το ξέρω :(

Μαριάννα μου
κι εγώ σ αγαπάω!
Φιλιά πολλά βαρεμένο μου!
Σμουατς

Vangel Greko σ ευχαριτώ πολύ
αλλά κι εγώ οφείλω να σου πω
πως αυτή που βλέπεις δεν είμαι
εγώ αλλά η κόρη μου! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Υ.γ Αντε καμια βόλτα
στη θάλασσα βρε...

Ρίκη μου δεν πήγα τα εγγονάκια βρε!
Τα παιδιά μου έγραψα!Χα χα χα
Τώρα που το λες όμως....πλάκα θα χει!Φιλιά πολλά

Φάνη μου συμφωνώ!
Φιλιά πολλά κι απο μας!
Πω πωωω μπάνιο σε κάναμε!
Χα χα χα χα χα

MIstress μου
Σ ευχαριστώ πολύ!
Ναι...το χει!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αθανασία είπε...

Γειάσου αγγελάκι μου...ε,εμ τι να σου πώ καλό μου,άμα σου αρέσει εσένα (η μπλούζα σου εννοώ,ε,εμάς δεν μας πέφτει λόγος,κ κανενός νομίζω!)ναί αυτό το σήριαλ κ μένα μ'άρεσε αλλά δε με άφησαν να το δώ βρήκα όμως ένα λίνκ,στο ιντερνέτ κ θα το βλέπω εκεί...φιλάκια....

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

τι ωραία μπλούζα!!!
χωρίς πλάκα!

μα πως καταφέρνεις πάντα να μου φτιάχνεις τη διάθεση :))

πολύ καλημέρα σας!

ELENI είπε...

ΠΟΥ Κ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ Κ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΨΥΧΟΥΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ...ΡΙΧΝΟΥΝ ΕΞΩ ....ΦΙΛΙΑ!!!!

Βάσσια είπε...

Κρίμα για το μικρό, αν κατάλαβα δεν τα κατάφερε.

Για το νησί, δεν έχω δει ακόμη επεισόδιο. Έχω διαβάσει το βιβλίο, το οποίο δεν μου άρεσε...
Θα δω όμως την σειρά για να έχω άποψη.

Η μπλούζα... αφού την φοράς (και όχι αυτή) τότε τέλεια!
:-)

Φιλιά
Καλό βράδυ

Iανος είπε...

Τωρα αν εγω απαντησω οτι η μπλουζα ειναι πολυ γιουχου εσυ θα καταλαβεις κατι? Γιατι τοτε να το πω και να το ομοπλογησω.Η μπλουζα ειναι πολυ γιουχου μην σου πω και UHU!!! Σμουατς φιλιαααααααα!!!!

D.Angel είπε...

Αθανασία μου
μ αρέσει πολύ και δεν ακούω κανέναν!
Οσο για το σήριαλ, είναι στενάχωρο γλυκιά μου! Μην σε ρίξει, ναι;;;;
Φιλιά πολλά!

Μια φορά κι έναν τρελό
όπως λέει και το άλλο μου μισό...
Το χα από ανέκαθεν! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ελένη μου ναι...]
ειδικά αυτές οι ψυχούλες!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Βάσσια μου
για την Πιτμπουλίτσα που
πετάξανε κάποια τομάρια είπα! Κρίμα! Δεν τα κατάφερε η ψυχούλα μου! Το βιβλίο δεν το χω διαβάσει
αλλά η ιστορία είναι γνωστή και το σήριαλ σαν πρώτη εντύπωση φαίνεται σούπερ! Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ιανέ μου :ρ :ρ :ρ
στα μούτρα σου!
Φιλιά πολλά