30.10.10

Εκπαιδεύοντας τον Δία


Οταν η μαμά Sheba αποφασίζει να ξυπνήσει τον αργοκίνητο Δία, οι υπόλοιποι μέσα στο σπίτι μένουμε άφωνοι! Τι σου είναι η φύση τελικά!!!


Η ανάρτηση αυτή ήταν προγραμματισμένη αλλά ένα απρόοπτο γεγονός μας άλλαξε τα φώτα σήμερα! Απ ότι φαίνεται το κακό δεν τρίτωσε προχτές. Κάποιος παίζει με τα νεύρα μας...
Εδώ και δύο εβδομάδες περίπου (δεν σας είπα τίποτα γιατί δεν το θεωρούσα σημαντικό) ο μικρός μας Άρης έκανε ένα απόστημα στο πάνω βλέφαρο! Τον έχουμε πάει 2 φορές στον κτηνίατρο, ακολουθούμε την αγωγή κατά γράμμα αλλά το απόστημα μεγαλώνει :( Σήμερα μετά από αρκετά κουτιά αντιβίωσης ο γιατρός αφού του πήρε υγρό με μια σύριγγα μας ανακοίνωσε ότι ο μικρός μας χρειάζεται επέμβαση! Επειδή είναι μόνο 42 ημερών δυστυχώς δεν θα αντέξει την νάρκωση και στο σημείο που είναι δεν σηκώνει τοπική! Μου έδωσε άλλα δυο κουτιά αντιβίωση και αν δεν υποχωρήσει θα μπούμε χειρουργείο μόλις γίνει 60 ημερών με μεγάλο ρίσκο! Τι και πως δεν μας εξήγησε! Εφυγα απ το κτηνιατρείο κλαίγοντας και παρακάλεσα τον Νίκο πριν γυρίσουμε σπίτι να πάμε κι αλλού! Ετσι κι έγινε! Ο δεύτερος κτηνίατρος, εξέτασε τον Αρη και μου είπε ότι πιστεύει πως έχει μύκητες! Μας έδωσε αντιβίωση και κάποια άλλα φάρμακα ειδικά για την περίπτωση! Μετά από 14 ημέρες ζήτησε να τον ξαναδεί! Αν δεν υποχωρήσει μ αυτά, πρέπει να πάρουμε δείγμα απ το σκληρό απόστημα που έχει κάνει και να το πάμε για βιοψία! Μόλις μου ανακοίνωσε ότι υπάρχει πιθανότητα να είναι ογκίδιο κόντεψα να λιποθυμήσω! Προσπάθησε να με ηρεμήσει αλλά... Γίνεται να ηρεμήσω; Μπορώ; Τες πα! Δεν ξέρω τι να πω! Ούτε ξέρω τι να σας γράψω!
Tην Κυριακή ο Ερμής θα πάει στο νέο του σπίτι και είμαι πολύ χαρούμενη με αυτό, γιατί είναι δυο στενά πάνω απ το δικό μου! Θα τον βλέπω συχνά και αυτό με κάνει να αισθάνομαι καλύτερα! Κατά τα άλλα γ@μ@ τα..... Καλύτερα να έχανα το αυτοκίνητο, παρά τον σκύλο μου!

21 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ελα βρε Αγγελακι μου, δεν θα ειναι τιποτα.....μη μου στεναχωριεσαι.....ενταξει;

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Τωρα ειδα και το βιντεο
Καλε, σου εχουν αφησει πραμα ορθιο;

Iανος είπε...

Το πως μου αρεσει που τα μεγαλωνουμε ολοι μαι αυτα τα κουταβια δεν περιγραφεται!!!Πρεπει να ειναι τα πρωτα Blogokoytaba...xaxaxa
ΣMOYAAAAAAATΣΣΣ...Καληνυχτες!!!

Vangel Greko είπε...

A)Συμφωνώ με τον Ιανό!!
B)Υπέροχο το βίντεο!!
Γ)Δόξα Κύριε,βόηθα Παναγιά να είσαι από εδώ και πέρα!!
Δ)"Ζητείται άδειο σπίτι για να φιλοξενήσουν μια σκύλα & τα κουτάβια της μιας & το δικό μου έγινε καλοκαιρινό!!"

:Ρ :Ρ

Naturedigital είπε...

Περαστικά στον Άρη.
Υπέροχος ο Δίας.
Καλό Σ/Κ..
Κωστής

επί λέξει είπε...

Εγώ έχω να πω ότι είσαι ψυχάρα!

Φιλιά, Κρητικοπούλα μου!

ΛΕΩΝ είπε...

Ψυχραιμία.....μην προδικάζεις τπτ!
Κουράγιο, και περιμένω νέα ευχάριστα!!!!
Όλα θα πάνε καλά!
Φιλιάαααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

χχμμ οι διάφορες γνώμες των γιατρών, κάτι μου θύμισε αυτό! κανε υπομονή ,εύχομαι το καλύτερο για το μικρο..
ρε μήπως να ψάχνατε για άλλο σπίτι,δεν θα μείνει τίποτα όρθιο!!
όλα καλά θα πάνε θα το δεις!!
φιλιά πολλά φιλενάδα....

ELENI είπε...

ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΤΣΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ Κ ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ Ο ...ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΜΟΥ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΠΡΙΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟ ΕΚΛΑΙΓΑ ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΜΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ...ΣΥΝΕΧΕΙΣ ...ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΗ ΕΙΧΑ ΓΙΝΕΙ ...ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ..Κ ΥΠΟΜΟΝΗ

Ευρύνοος είπε...

Ρεεεεεεεεεεεεεεε

κάτω τα χέρια απο τον Δία!!!!!!!!!!!!!

τον θέλω λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλαράκι απο την αρχή που τα είδα, θέλω αυτό το μπόμπιρα..
μακάρι να μπορούσα..

περαστικά στον άλλο τον μικρούλη..
όλα θα πάνε καλά, δέν είναι τίποτα..

καλημέρα :)

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη για το διαφορετικό, επείγον θέμα:
3 ΝΕA ΗΦΑΙΣΤΕΙA σε Ινδονησία-Καμτσάκα ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ για ενδεχόμενο πολυετή ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟ ΧΕΙΜΩΝΑ και οι εγωμανείς πολιτικάντηδες εμποδίζουν ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ-ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ... ΩΣ ΠΟΤΕ;;;
http://www.iceagenow.com/Two_Russian_volcanoes_erupting_at_the_same_time.htm
http://www.youtube.com/watch?v=hxtcNWdm6Vw

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους που περάσατε
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

D.Angel

Roadartist είπε...

Poly fatsa! Glika!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Με συγκινεί η ευαισθησία σου. Να δεις ότι όλα θα πάνε καλά.

Βάσσια είπε...

Αngel να πάνε όλα καλά.
Στεναχωριέμαι μόνο που σκέφτομαι πως νιώθεις.

Φιλιά και ευχές για ανάρρωση.

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ!
Σας ευχαριστώ πολύ!
Καλή Κυριακή να χετε!
Φιλιά πολλά

D.Angel

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!ΚΑΗΜΕΝΟ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ ΤΙ ΣΟΥ ΕΤΥΧΕ.

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Σκρουτζάκο μου σ ευχαριστούμε
Να σαι καλά!
Φιλιά κ καλό μήνα και σ εσένα!

D.Angel

ELENI είπε...

KALO MHNA!!!!!!!!

Lilith είπε...

Μη στεναχωριέσαι, Αγγελάκι μου.
Δεν του έδωσες τυχαία το όνομα "Άρης". Είναι δυνατό το παιδί, θα τα καταφέρει! ;)
Θαυμάζω την υπομονή της Sheeba πάντως! Αυτός ο Δίας δεν είναι σκυλί... Ινδός μοναχός σε νιρβάνα είναι! :)))
Για άλλη μια φορά όμως, αποδεικνύεται ότι ο επιμένων νικά! :)

Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Λενάκι μου σ ευχαριστώ πολύ!

Λιλιθάκι μου
ο Δίας ειναι πολύ μπούφος
Απ την αρχή φάνηκε ;)
Οσο για τον Αρη, ρε γμτ
δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνω!
Μακάρι να μπορούσα....