24.10.10

Θυμάστε τον Γκίσμο;

Οχι ε; Ο Γκίσμο είναι ένα άκακο και αξιολάτρευτο "μανγκουάι", ένα παράξενο κατοικίδιο που παραμένει άκακο όσο ο ιδιοκτήτης του τηρεί τρεις βασικούς κανόνες: όχι νερό, όχι δυνατό φως και ποτέ φαγητό μετά τα μεσάνυχτα.Τόσο απλά πράγματα και όμως, δεν χρειάστηκε πολύ για να γίνει το κακό με αποτέλεσμα μια ολόκληρη πόλη να βρεθεί σε κατάσταση πανικού και χάους.E λοιπόν τα γκρέμλινς, δεν είναι τίποτα μπροστά στα κουτάβια μας! Και δεν υπάρχουν και κανόνες! Καμία σωτηρία, κανένα έλεος! Η μόνη τους ασχολία, είναι να καταστρέφουν ότι βρουν μέσα στο σπίτι! Τώρα είναι περιορισμένα στην κουζίνα και απασχολούνται με τα πόμολα απ τα ντουλάπια και το κούφωμα της πόρτας! Αλλά να σας πω κάτι; Χέστηκα! Ας τα ρημάξουν όλα! Χαλάλι τους...



Καλή Κυριακή σε όλους
(Στο 2.05 λεπτό παρακολουθήστε τον Δια που απ τη χαρά του κουτουλάει στο ξύλο και τα βλέπει όλα! Ζντουπ)

23 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Έχω ένα ωραίο κούφωμα πόρτας με σχέδια αλά Πικάσο....

Γλύκες είναι τα άτιμα!

Καλή Κυριακή
:-)

monahikoslikos είπε...

Αυτά είναι υπαρκτά και το αποδεικνύουν κάθε στιγμή, απόδειξε κι εσύ αν μπορείς ότι υπάρχεις.

ELENI είπε...

ΚΟΥΚΛΙΑ ΜΟΥ!!
ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

AERIKO είπε...

Aπίστευτη η σκηνή που η siba αφοσιώνεται σε ενα απο τα κουταβια της....:))

Yπέροχο βίντεο..σα χαζή Χαμογελώ τώρα..Καλο βράδυ γλυκιά μου και όμορφη νέα εβδομαδα.!! :))Πολλά Φιλιά.!!

Vangel Greko είπε...

α) Εξαιρετική φωνή & ΤΑΤΟΟ!!
β) Αδειάστε το σπίτι γιατί βλέπω να γκρεμίζεται από τα κουτάβια!! :Ρ :Ρ
γ) Υπέροχη διακόσμηση & ωραίος καναπές!!
δ)"Αναζητούνται 2 κουτάβια!! Όποιος τα βρει να τα βάλει μαζί με τα υπόλοιπα!!
ε)" Άμα πέσει θα το μαζέψουμε!! "
στ)Δε ήξερε που να πάει το ένα κουτάβι κάτω από την καρέκλα & παραπονιόταν!!

Γέλασα,χαμογέλασα & στέλνω τα μπράβο μου σ'ένα υπέροχο γεμάτο θετική αύρα αγγελάκι!!

Καλή βδομάδα!!

D.Angel είπε...

Βάσσια μου
δεν το στέλνεις προς τα δω;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!
Σμουατςςςς

Λύκε μου
αυτό είναι ένα πρόβλημα
που δεν θέλω να το σκέφτομαι!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

Λενάκι μου επίσης!
Φιλιά πολλά και σ εσένα

Αερικό μου είδες;;;
Οφουυυυ
Φιλιά πολλά και επίσης
πολλά χαμόγελα! Σμουατς

Vangel Greko
α) Σ ευχαριστώ!
β) Ολα είναι άντερ κοντρόλ lol
γ) Ευχαριστώ πολύ! Εχω ένα κόλλημα
με τη διακόσμηση!Ενα απ τα πολλά!
δ) Τα βρήκαμε να τραβάνε το σεντόνι
απ τον καναπέ που σου άρεσε! :)
ε) Ε ναι...χα χα χα χα
στ) Τελικά βρήκε το δρόμο! :)
Χα χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!
Να περνάς καλά και να χαμογελάς
Φιλιά πολλά

bear είπε...

Αντε πάλι χαζογιαγιά. λολολ
Φιλιά πολλά

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

και μόνο να'ξερες αυτό το "χέστηκα" που είπες πόσο με έκανε να σε χαρώ!!!

όμορφη μέρα
καλή βδομάδα
σε όλους που συγκατοικείται εις την οικία σου :))))

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

καλε δεν τα βγαζουν στη φορα αυτα, δεν θα τα πάρει κανεις και θα σου απομεινουν αμανατι
χα χα χα

Lilith είπε...

Μετακινούνται σε όλο το σπίτι με τον ίδιο καταστροφικό τρόπο ή τα περιορίσατε στο συγκεκριμένο δωμάτιο; :)
Γέλασα πολύ με την κουτουλιά του Δία! :)))
Είναι αξιολάτρευτα πάντως...
Και τα κορίτσια μ' αυτό το σταχτί χρώμα, υπέροχα!
Τι θα γίνει τελικά;
Θα τους βρεις σπίτια ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις; :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

χαχα μετά θα ζητάς επιχορήγηση η σκυλοδάνειο, τότε να σε δω ....
κουκλιά τα άτιμα...

Ανώνυμος είπε...

bear μου είμαι και φαίνομαι!
Σμουατς και καλή εβδομάδα!

μια φορα κι εναν τρελο...
ευχαριστούμε πολύ πολύ!
Να σαι καλά και καλή εβδομάδα
Σμουατς

Ρίκη μου δεν είν κακό!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά!

Λιλιθάκι μου όταν
είναι μόνα τους καταστρέφουν
μόνο ότι ξύλινο υπάρχει στην
κουζίνα! Οταν είμαστε όλοι μαζί
καταστρέφουν τα πάντα!
Αρα μάλλον εμείς πρέπει να
φύγουμε απ το σπίτι! Χα χα χα χα
Τι είπες;;;Δεν κατάλαβα;;;;
Πως;;;; Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Επίδομα πολύτεκνου θα ζητήσω Φούλη μου!Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Σμουατς

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλή εβδομάδα.

Iανος είπε...

Και στο 2:25 ακουτε μια αυστηρη φωνη που φωναζει shebaaaaaaa!!!
xaxaxa
Οτι ειναι πανεμορφα το ειπαμε; Ε ας το ξαναπουμε!!!
Kαλε που τα θυμηθηκες τα γκρεμλινς???
πω πω πω!!! Σμουατς... :)

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Καλά εγώ έχω κολλήσει με αυτό το ζντουπ!!!Χαχαχαχαχαχ!
Ρε δώστου ένα μεγάααααααααλο φιλί από μένα σε παρακαλώ!!Θα το φάω λέμε!

Heliotypon είπε...

Γλυκύτατη η οικογένεια! 'Ολα τα μωρά είναι υπέροχα. Ακόμη και τα κροκοδειλάκια! :-) Το φουστάνι στο έβγαλε, τελικά, το μαύρο;

Mistress Hyde είπε...

Και να φανταστείς πως δεν τα κατάβρεξες με νερό...
Δεν βαριέσαι... Άσε τα παιδιά να παίξουν...
Φιλιά πολλά!

P.S. Άμα έβαζες και soundtrack το τραγουδάκι από την ταινία, θα είχε πολύ πλάκα...

Bitch είπε...

Γλυκια μου Αγγελα,
καλα κανεις και χεστηκες για λιγες
ζημιες...
Πολλα φιλια!!

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Χα χα πολύ πλάκα έχουν!
Φαντάζομαι θα περνάς υπέροχα αυτές τις μέρες!
Πολλά φιλιά!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή εβδομάδα κι από μένα Φάνη μου!
Φιλιά πολλά

Ιανέ μου ναι
και που με ακούει είδες...
χέστηκε!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκέ μου!
Σμουατςςςς

Dreameraki μου είναι
απίστευτος! ενα μεγάλο φιλί
κι απ αυτόν έχεις! Σμουατςςςςςς

Heliotypon καλώς σε!
Οχι ευτυχώς τη γλύτωσα
αυτή τη φορά! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Mistress Hyde είδες;;;
Σκέτη καταστροφή λέμε!
Χα χα χα χα χα
Η αλήθεια είναι πως
δεν το σκέφτηκα για το τραγούδι!
Φιλιά πολλά

Bitch λίγες;;;
μακάρι να ταν λίγες!
Οτι άφησε όρθιο η Sheba
μωρό το καταστρέφουν αυτά!
Ε να μην μείνει μισό το έργο!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Στέλιο μου ναι!
Δεν φαντάζεσαι!
περιμένω πως και πως να μαζευτώ
στο σπίτι και να παίξουμε!
Φιλιά πολλά σύντεκνε!
Να σαι καλά

D.Angel

zoyzoy είπε...

Χαρά στο κουράγιο σου να γυρίζουν γύρω γύρω όλη μέρα!
Υπέροχα είναι!

Να τα χαίρεσαι και τα έπιπλα ξαναγίνονται δεν βαριέσαι!!

καλημέρα με φιλιά θαλασσινά!!

Μαριάννα είπε...

Αν θυμάμαι τον Γκίσμο λέει!
Το λάτρευα αυτό το γκρέμλιν.
Τα παλιοκουτάβια όσο μεγαλώνουν ομορφαίνουν!
Να φέρω κι εγώ τον Ορφέα μου να παίξουν? 40 κιλά κούταβος καλά δεν είναι?
Σπαστικό:p
A! Πάλι καλά που έχεις άπλα στο σπίτι, γιατί αν εγώ είχα στο σπίτι μου τόσα κουτάβια θα τραβούσα τα μαλλιά μου λέμε!

D.Angel είπε...

Ζουζου μου έτσι ακριβώς!
Σκασίλα μου για τα έπιπλα!
Οι ψυχούλες να ναι καλά!
Φιλιά πολλά

Μαριάννα μου κι εμένα
μ άρεσε ο Γκίσμο! Ελααα
μαρή, φέρε και τον δικό σου
να παίξει με την μαμά που είναι στα ίδια κιλά περίπου! Στο ένα ακόμα θα κολλήσουμε; Τι 6 τι 7;;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααα