20.10.10

Την τρέλα μου μέσα...

Προειδοποίηση:
Αφορμή για το αποψινό ποστ είναι η @#$%**#@ γραφειοκρατία!

Πριν από μία εβδομάδα, και πάνω που έφυγε ο παπούς απ την
Αθήνα, μου τηλεφωνεί η μάνα μου από το χωριό, σε κατάσταση
πανικού! - Τι έγινε ρε μάνα; Πώς κάνεις έτσι;
-Αγγελική μου, πήγα να φτιάξω κάτι χαρτιά που θέλω και ανακά-
λυψα ότι στα χαρτιά που ζήτησα, δεν σε βρίσκουν πουθενά!
-Ε εντάξει σιγά! Και τι έγινε;Εδώ δεν με βρίσκω εγώ!
-Μα δεν βρίσκουν ότι έχω παιδί ρε Αγγελική! Τι σιγά; Αν πάθω κάτι;
-Αμαν ρε μάνα, έλεος... δεν γίνονται αυτά! Kάποια μαλακία θα χεις κάνει.Μπορώ να ζητήσω πιστοποιητικό γέννησης και να το βρούν! Δεν είναι τίποτα!
-Οχιιιιι... είναι, πως δεν είναι! Δεν υπάρχεις σου λέω!
-Οχουυυ ρε μάνα και τι θες να κάνω τώρα;
-Να πας στα ΚΕΠ και να ζητήσεις ένα χαρτί οικογενειακής
κατάστασης του πατέρα σου! Μερίδα... κάπως έτσι το λένε!
-Αφού έχετε χωρίσει εδώ και 30 χρόνια, πλάκα μου κάνεις;
-Οχι, πρεπει να πας γιατι χρειάζομαι τα χαρτιά!
-Καλά θα πάω όταν μπορέσω!
Τι και πως δεν ρώτησα αν και να σας πω την αλήθεια, κάτι δεν μου κάθεται καλά στην ιστορία! Γιατί μου ζητάει η μάνα μου χαρτί της οικογενειακής κατάστασης του πατέρα μου μετά από 30 χρόνια;Γιατί θέλει να αποδείξει πως ήταν παντρεμένοι και έχουν ένα παιδί;Ιδέα δεν έχω! Τες πα! Ελπίζω να μην θέλει να με κάνει να μάθω με τρόπο ότι ο άχρηστος παντρεύτηκε! Βαριέμαι να κάνω την έκπληκτη!
Πάω σήμερα στα ΚΕΠ λοιπόν και ζητάω το κωλόχαρτο!
Κι αυτοί άρχισαν να με ρωτάνε διάφορα.
Ονομα πατρός του πατέρα μου, όνομα μητρός, ημερομηνία
γέννησης (σιγά μην την ήξερα) κλπ Λες κι έπαιζα σε
τηλεπαιχνίδι αισθανόμουν πρωί πρωί! Τες πα...
Και να σου και οι ερωτήσεις παγίδα χα χα
Ο πατέρας σου είναι δημότης;;;
Ηλιούπολης νομίζω! Μπορώ να δηλώσω δύο περιοχές;
Δλδ δεν ξέρεις;
Δεν είμαι σίγουρη!
Πού ψηφίζει;
Ηλιούπολη (Είχα δει τ όνομά του στις εκλογές, ακριβώς
πάνω απ το δικό μου όταν πήγα να ψηφίσω) αλλά τι σχέση έχει;
Κι εγώ Ηλιούπολη ψηφίζω αλλά τα χαρτιά μου είναι στο χωριό του άντρα μου!
-Μα δεν γίνεται αυτό!
-Πως δεν γίνεται; Αφού εγώ έκανα την αίτηση όταν παντρεύτηκα
και από τότε είναι εκεί!
-Κάποιο λάθος κάνετε!
-Αφού σας λέω ότι εγώ έκανα την αίτηση!
-Να το τσεκάρω λίγο;
-Οσο θες!
-Λοιπόν... έχετε δίκιο! Είστε γραμμένη σε δύο δημοτολόγια! Στην
Ηλιούπολη φαίνεστε ανύπαντρη και στο "χ" χωριό παντρεμένη!
-Είδατε;;;;
-Ναι, αλλά αυτό θα έχει κυρώσεις! Δεν είναι νόμιμο!
-Γιατί; Εγώ το κανα;
-Οχι αλλά εσείς θα χετε πρόβλημα!
-Μπορώ να ακυρώσω ένα απ τα δύο;
-Δεν γνωρίζω
-Μάλιστα! Να διαλέξω την κουρτίνα δύο;
-Αστειεύεστε;
-Εδώ δεν βρίσκουν ότι η μητέρα μου, μ έχει φέρει στον
κόσμο πριν 34 χρόνια και σήμερα ανακαλύπτω ότι τα χαρτιά μου
είναι σε δύο δήμους! Τι να κάνω; Να το δω σοβαρά; Πίστεψέ με,
δεν σας συμφέρει!
-Θα πρέπει να το κοιτάξετε το θέμα πάντως! Σας το ξαναλέω, ότι
δεν είναι νόμιμο! Είναι σαν να ψηφίζετε σε δύο δήμους συγχρόνως!
-Εδω με το ζόρι πάω στον έναν γλυκιά μου.
Και η κορυφαία ερώτηση: -Για κάθε νόμιμη χρήση, έτσι;;;
-Παρακαλώ; -Το χαρτί λέω... Για νόμιμη χρήση το χρειάζεστε, έτσι; (Εκεί ξεροκατάπια λίγο, γιατί δεν ξέρω τι ακριβώς έχει στο μυαλό της η μάνα μου)
Γιατί βρε κοπελιά μου, αν ήταν άλλος ο λόγος θα στο λεγα;

Υπάρχω; Ποιά είμαι; Πού ζω; Μήπως φύτρωσα;
Τα συμπεράσματα δικά σας!
Εγώ μπορώ να πάρω τα σκυλάκια μου και να πάω
να μείνω σ ένα βουνό;;;;; Εεεε;;; Μπορώ;;;;

29 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Καλά σε είχα καταλάβει ότι έχεις διπλή προσωπικότητα...
Και παντρεμένη κα ανύπαντρη αλλά το μείζον ερώτημα είναι άλλο....
Αν δεν γεννήθηκες πως είναι δυνατόν να παντρεύτηκες???

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ωχχχ
μονο που το διαβασα νευριασα εγω....φανταζομαι τα δικα σου νευρα....Παναγια μου, δεν θα ηθελα με τιποτα να ειμαι διπλα σου τωρα...χι χι χι
Ναι καλη μου, ναι, εχεις δικιο, τα σκυλακια μας και στο βουνοοοοοοοοοοο

ΥΓ Καλα, αυτο το ασπρο στο βιντεο την ωρα που το ειχε πιασει ο λοξυγκας, ηταν ολα τα λεφτα
Και βαζε και καμια φωνη βρε να τα ακουμε κιολας
ΥΓ Ωραια η πετσέτα τους--

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα λύκε!
Χα χα χα χα χα χα
Είσαι θεός λέμε!
Φιλιά πολλά

Ρίκη μου δεν θα το πιστέψεις
αλλά έριξα πολύ γέλιο! Μιλάμε
για πολύ γέλιο! Οσο για τον Δία
δεν έχει λόξιγκα, αλλά βλέπει
όνειρο και προσπαθεί να γαβγίσει!
Φωνή και να έβαζα στα επόμενα δεν θα τα ακούγατε γιατί είχαμ δυνατά την TV και η παρέα έβλεπε ποδοσφαιρο! Γι αυτό έκλεισα τον ήχο! Φιλιά πολλά

Ευρύνοος είπε...

Τελικά δέν υπάρχεις λέμε!!!

χαχαχα

και με χαρτί μάλιστα..

:p

ELENI είπε...

ΧΑ ΧΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ....ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΣ ΜΗΝ ΣΕ ΖΟΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ .....ΘΑ ΤΟΥΣ ...ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ!! ΞΕΡΩ ΑΜΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΜΑ ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ...ΥΠΟΜΟΝΗ ...ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ!

Lilith είπε...

Τα χαρτιά σου βρίσκονται σε δύο δήμους αλλά κατά τα άλλα, δεν έχεις γεννηθεί ποτέ.
Αθάνατο ελληνικό παράλογο! :)))
Άντε, ελπίζω να σε βρεις...
H Sheba και τα μωρά, είναι απόλαυση!
Η καημένη... στιγμή ησυχίας δεν βρίσκε, ε;

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Δυό ψήφους έχεις τελικά
ανύπαρκτη κοπέλα;
Σκέψου το , διασκέδασε
Αγγελική μου γέλα....

Αθάνατο Ελληνικό κράτος....

bear είπε...

Δεν υπάρχεις οπότε πάψε να πληρώνεις φόρους κλπ. χαχαχα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Ε μετά είναι να μη παίρνεις στα αστεία αυτή τη μπαμπέσικη κενωνία;;
Η Aγγέλα αγνοείται λοιπόν!Ρε λες να σε ψάξω κι εδώ;;Με τέτοιο μπάχαλο,μπορεί και να σε βρω!

matriga είπε...

Το ότι θα είχα φιλενάδα μια γυναίκα που δεν γεννήθηκε ακόμη, δεν το είχα φανταστεί ούτε στα πιο τρελά όνειρά μου!! χα χα χα
Για γέλια και για κλάμματα είναι η κατάσταση, αλλά είπα να το διακωμωδίσουμε λίγο, μπας και έρθεις στα ίσια σου ;)
Όσο για την διπλή εγγραφή, μου έχει τύχει και μένα, αλλά καμία συνέπεια δεν είχα. Ίσως, γιατί το Φάληρο είναι large δήμος! Σου λέω ξέρω που κατεβαίνω υποψήφια! Α, και αν θα έκανες μεταδημότευση για να ψηφίσεις στις επόμενες δεν θα με χάλαγε καθόλου σου λέω! lol
Φιλιά πολλά!

μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

μμμ ναι...
σε ότι αφορά στο βουνό έχω υπόψη μου κάτι καλές επιλογές
θα τις μολογήσω μόνο αν μου υποσχεθείς ότι θα με πάρεις μαζί όμως, 'ντάξει; :)))

Βάσσια είπε...

Κλαυσίγελος...

Σοβαρά:
Αχ βρε Angel, δεν χαίρεσαι;
Μπορείς να είσαι όποια θέλεις, όποτε θέλεις και να κάνεις ότι θέλεις...
;-)

Πλάκα:
Με λίγη υπομονή και γραφειοκρατία θα λυθεί το ζήτημα.

Φιλιά
καλό βράδυ
(αγκαλίτσα στα μικρά)

Bitch είπε...

Και εγώ συμφωνώ!
Τώρα θα εισαι οτι θέλεις, χαχα.
Φιλιά κορίτσι μου!!

zoyzoy είπε...

Εγώ λέω να επωφεληθείς την διπλή ιδιότητά σου και να τους κάψεις 2φορές πας και γλυτώσουμε απο'δαύτους!

Φαντάσου τώρα πόσο αξιόπιστα είναι τα δημοτολόγια μας!

Φιλιά θαλασσινά!

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου Ευρύνοε είδες;;;
Μήπως να πάω στη Νικολούλη;
Μπαααα...καλύτερα έτσι!
Φιλιά πολλάααααααααα

Λενάκι μου σιγά μην μπλέξω
Τπτ δεν κάνω! Ασε γιατί πολύ
φοβάμαι πως αν το ψάξω θα βγούν
κι άλλα στη φόρα! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

Λιλιθάκι μου όπως τα λες!
Οσο για τη Sheba ρε γμτ
απορώ με την υπομονή της!
Φιλιά πολλάααααααααα

Φάνη μου, είναι περίεργο
αλλά γελάω πολύ με τα χάλια μας!
ετσι κι αλλιώς άκρη δεν βγάζουμε!
Φιλιά πολλάααααααααα

Αρκούδε μου λες;;;;
Θα το σκεφτώ! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Dreameraki μου
ψάξε ψάξε δεν θα με βρεις!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Μαράκι μου λες ε;;;;
Θα το σκεφτώ!
Αντε να δούμε!
Φιλιά πολλάααααααα

Μια φορά κι έναν τρελό
είσαι κακιά! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Βάσσια μου υπομονή;
Γραφειοκρατία; What the fuck are these????? Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααα

Bitch μου έτσι κι αλλιώς
ότι θέλω είμαι! Το ανύπαρκτο
χαρτί θα με χαλάσει;;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααα

Ζουζού μου δεν θα σώσω εγώ την Ελλάδα μαρήηηηη.Δεν πάνε να πνιγούνε όλοι!Σιγά μην κάνω τόσα χλμ άδικα!
Φιλιά πολλάααααααααααα

D.Angel

Μάτα είπε...

Ελεος λέμεεεε χαχαχαχαχα!!!!!! Ου μπλέξεις κοριτσάκι μου! Εμένα κάποτε που πήγα να πάρω πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης με έβγαλαν ανύπαντρη και χωρίς παιδιά...
Αλλά παρηγορήσου αυτά δεν συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα...
Φιλιά καλή μου!

D.Angel είπε...

Βρε καλώς την!
Ετσι ε;;;;
Νιώθω καλύτερα τώρα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Πού είσαι βρεεεεεεεεεε;;;;;;;;

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

D. Angel
Ψάξε καλύτερα στα ουράνια! Γιατί εδώ που ψάχνεις είναι η κόλαση.

D.Angel είπε...

Χριστόφορε μου
λέω να μην το ψάξω καθόλου!
Μια χαρά είμαι στον κόσμο μου!
Φιλιά πολλάαααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Στείλε την απαραίτητη χαρτούρα και θα σε γράψω και στα εδώ δημοτολόγια!!
καλημέρα...

Miss Pink είπε...

XAXAXAXAXA...
μα δεν είναι τραγικοί???
σαν ένα φίλο μου που τον σταματήσαν για έλεγχο στο αεροδρόμιο και τον ρώτησαν
"με ναρκωτικά έχετε καμία σχέση?"
ΕΛΕΟΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Xα χα χα χα Φούλη μου!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Σμουατςςςςςς

Miss Pink είναι είναι!
Χα χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα
Να σαι καλά!
Γέλασα πολύ!
Φιλιά γλυκιά μου
Σμουατς

D.Angel

IonnKorr είπε...

Λοιπόν

Ζήτω η αθάνατη Ελληνική Γραφειοκρατία!!!!

Μου θύμισες απερίγραπτες ταλαιπωρίες που πέρασα και εγώ με τους διάφορους δήμους για να αποδείξω (αφού πέθαναν).
1. ότι ο πατέρας μου παντρεύτηκε την μάνα μου
2. ότι εγώ ήμουνα ο γιός τους.

Μιλάμε μου βγήκε το λάδι.

Καλό σου βράδυ

Vangel Greko είπε...

ΟΚ δεν μπορώ άλλο γέλιο!!

Να 'σαι καλά αλλά με τόσο γέλιο έχω κερδίζει 20 επιπλέον χρόνια ζωής

[ ναι ξέρω χαίρεσαι τώρα!! ]

Να δούμε πότε όλα αυτά μπορούν ν'αποτελέσουν παρελθόν..

Τα σέβη μου & τα φιλιά μου σε ολόκληρη την σκυλοοικογένεια!!

Ανώνυμος είπε...

IonnKorr
και μη χειρότερα!
Φιλιά πολλά βρε

Vangel Greko
Χαίρομαι πολύ που
σ έκανα να γελάσεις!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Σμουατς

D.Angel

korallenia είπε...

Ωχ…έμεινα άφωνη Αγγελάκι μου!
Δεν ξέρω τι να πω…
Εύχομαι να πάνε όλα καλά…
Όσο για τη γραφειοκρατία…κρατούσε γερά, κρατάει γερά και θα κρατάει καλύτερα όσο περνάει ο καιρός…
Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!
Πολλά φιλιά!

D.Angel είπε...

Korallenia μου
Αστα να πάνε!
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή
κι από μένα!Σμουατςςςςς

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εγώ έχω το ονοματεπώνυμο της γιαγιάς (μεγάλη καρακάξα) μια φορα στο δημαρχείο πηγαν να μου δώσουν πιστοποιητικό θανάτου χαχαχα και μια άλλη κάτι είπαν για την ηλικία μου "χαχαχα σας φαίνομαι για 80;"

αφού δεν υπάρχεις ελπίζω φόρους να μην πληρωνεις

πρώτη μουρη τα 2 μουτράκια στη φωτο :))))

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα
Και μη χειρότερα γλυκιά μου!
Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ
πολύ που πέρασες!