11.10.10

Τη βρήκαν πεταμένη

και κακοποιημένη σε γκρεμό στην Πάρνηθα!
Μια σκυλίτσα ράτσας πίτμπουλ βρέθηκε χθες πεταμένη σε έναν γκρεμό μέσα σε σακούλες σκουπιδιών στην Πάρνηθα. Το ζώο έφερε εμφανή σημάδια κακοποίησης. Εκείνοι που το εντόπισαν κάλεσαν επανειλημμένα την Πυροσβεστική για να τους βοηθήσει, προκειμένου να καταφέρουν να την ανασύρουν από το δύσβατο σημείο, όμως μάταια.

Τελικά, η Εθελοντική Ομάδα Πειραιά έσπευσε να απεγκλωβίσει το βασανισμένο ζώο, που μεταφέρθηκε στο κτηνιατρείο του κ. Κτενά στη Ν. Ερυθραία και παλεύει για τη ζωή του. Αν είστε σε θέση να του προσφέρετε βοήθεια (π.χ. οικονομική για τα νοσήλια) καλέστε στο τηλέφωνο 6974927134.

Πηγή: Ζούγκλα

Αυτά είναι που φοβάμαι!
Κι αν δεν βρεθούν υπεύθηνα άτομα, να πάρουν τα σκυλάκια μου,
δεν υπάρχει περίπτωση να τα δώσω! Κανένα!

Και λίγες πληροφορίες για τα Pit bull
Η φυλή των Pitbull είναι η πιό παρεξηγημένη και διωκόμενη φυλή από όλες τις φυλές.Όχι μόνο βλάπτονται από την κακομεταχείριση των αφεντικών τους και από την απαγόρευση της φυλής,αλλά και από τα MME που τα παρουσιάζουν σαν τέρατα.Τα Pitbull είναι τα πιο κακοποιημένα σκυλιά πάνω στον πλανήτη.

Σας παρακαλώ να κάνετε κάτι θετικό για αυτά και σταματήστε να ρίχνετε αλάτι στις πληγές.Και τα Pitbull αξίζουν αγάπη και ηθική μεταχείριση.Αυτά τα σκυλιά δεν αποτελούν απειλή για κανένα.Δεν πρέπει να αρνηθούμε τους αγαπημένους μας συντρόφους τα Pitbull, επειδή κάποιοι επέλεξαν να τα κάνουν επιθετικά.

16 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

αχ βρε αγγελάκι ,τι να πω πάλι?
ανθρωπόμορφα κτήνη!!
φιλιά πολλά...

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Angel συμφωνώ απόλυτα ότι τα pitbull έχουν παρεξηγηθεί πολύ!!!! Ειδικά από κάτι επιτήδειους που είδαν τα δυνατά τους σαγόνια σαν όπλο...άσε έχω φρικάρει με όλα αυτά!
Να χαίρεσαι πάντως τα κουταβάκια και την κουταβομάνα και καλά κάνεις να σκεφτείς πολλές φορές πριν τα δώσεις...
Έχω χαθεί από την μπλογκόσφαιρα αλλά σε σκεφτόμουν και πέρασα για να σου πω γεια :)

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Πρώτη παράγραφος:
Καλά το ότι αυτή η χώρα με κάνει να ντρέπομαι συχνά πυλνά είναι γεγονός.Να μια ακόμη απόδειξη.Εδώ ανθρώπους πετάνε στα σκουπίδια ρε Αγγέλα,πόσο μάλλον να δακρύσουν για ένα ζώο.Δεν το βρίσκω δικαιολογία,αλλά η παράνοια αυξάναται και πληθύνεται!
Δεύτερη παράγραφος:
Δεν έχω ακούσει κάτι που να παρεξηγεί τα Pitt bull,άσε που τα βρίσκω και πολύ χαριτωμένα.Το ότι υπάρχουν από πολλοί έως πάρα πολλοί άρρωστοι,δε σημαίνει ότι δεν θα βρίσκους σωστούς και ευαίσθητους ανθρώπους!Σκέψου θετικά!
Κι αυτόν τον Κτενά κάπου τον έχω ξανακούσει..

Ανώνυμος είπε...

Φούλη μου
απ το κακό στο χειρότερο πάμε!
Είναι θλιβερό!
Φιλιά πολλά

Ευρυνόμη μου
χαίρομαι που με θυμήθηκες!
Ελπίζω κι εύχομαι να χεις χαθεί
για καλό! Σ ευχαριστώ πολύ και για
τις ευχές! Είναι τόσο γλυκά και καλόψυχα σκυλιά.....κρίμα!
Φιλιά πολλά

Dreameraki μου
έχουν άσχημη φήμη!
Δυστυχώς! Αλλά τι φταίνε αυτά;
Τες πα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
(Δεν έχω ξανακούσει τον κύριο)

D.Angel

Walking in vain είπε...

Κοινότυπο αυτό που θα πω αλλά όλα θέμα παιδείας είναι, όταν έμαθα για κάποιον γνωστό που παράτησε ένα σκυλί μόνο επειδή γέρασε τότε το εμπέδωσα.
Ελπίζω να είσαι καλά , καλό βράδυ σου εύχομαι , φιλιά

Anael είπε...

:(( μαχαιριά στο κόκαλο η ανάρτηση σου ντριμερακι μου..

bear είπε...

Αν δεν είχα σκύλο θα την έπαιρνα εγώ.
Καλά δεν την λυπήθηκαν;;;
Κτήνη

Roadartist είπε...

OΥΦ λεμε ΟΥΦ..

ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ..........

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μα την Παναγια, αλλιμονο του αν πεσει στα χερια μου καποιος τετοιος...ουτε κι εγω ξερω τι ειμαι ικανη να του κανω

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

korallenia είπε...

Αγγελάκι μου, καλησπέρα!
Είδα ότι γεννήσατε εε?
Να σας ζήσουν!
Να τα χαίρεστε!

Όσο για το θέμα που θίγεις…μόνο λύπη και ντροπή νιώθω…

Εύχομαι να έχεις ένα δροσερό και πολύχρωμο απόγευμα!
Πολλά φιλιά!

Lilith είπε...

Πρέπει να ψάξεις ΠΟΛΥ καλά για να τους βρεις σπίτια στα οποία θα είναι ασφαλή.
Θα τα καταφέρεις.
Μην ανησυχείς.
Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι σκουπίδια!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Υπάρχουν και άνθρωποι που τους λείπουν 2-3 επίπεδα από το να μάθουν να...ζωοφέρνουν.
Δύσκολη δουλειά να δίνεις κουταβάκια!! Ρώτα και μας τί τραβήξαμε δυο γέννες..! Η μία 11 και η άλλη 9!!! Χαχα! Σκέτο...κουταβοκομείο! Για να πάρεις...κουράγιο!!
Καλησπέρα.

Ανώνυμος είπε...

Walking in vain
καλησπέρα!
Είναι τόσο θλιβερό!
Φιλιά πολλά κι ελπίζω να σαι καλά!
Εγώ την παλεύω!

Anael μου!
Ναι ξέρω!
Κρίμα!
Φιλιά πολλά

Αρκούδε μου πέθανε!
Η φουκαριάρα δεν τα κατάφερε!
Φιλιά πολλά

Roadartist μου
...........
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ρίκη μου μακάρι
αλλά που....
Κρύβονται τα τομάρια!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Σκρουτζάκο μου
είναι....δυστυχώς!
Φιλιά πολλά και
καλή εβδομάδα
κι από μένα!

Κοραλλένια μου
σ ευχαριστούμε πολύ!
Να σαι καλά!
Wcb Φιλιά πολλά
και καλό χειμώνα γλυκιά μου

Λιλιθάκι μου
να ξερες πόσο φοβάμαι!
Αστα! Μακάρι... τι να πω;
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Σατιρε μου νιώθω ήδη
καλύτερα με τα 5!!!
Χα χα χα χα χα
Μεγάλη πίκρα ο αποχωρισμός!
Φιλιά πολλά

D.ANGEL

Μαριάννα είπε...

E α στα διάλα! με όλους τους κωλάνθρωπους (ωραία λέξη ε?) σ'αυτό τον κόσμο.

Καλά κάνεις και προσέχεις που δίνεις τα μικρά (κι εγώ το ίδιο κάνω, δεν τα δίνω όπου να΄ναι γιατί τα αγαπάω).

Βλαμένη

Artanis είπε...

Τους ηλίθιους...Αν δεν τα θέλουν να μην τα παίρνουν, οι μαλάκες!!!
(ωστε αυτή ήταν η πιτμπουλίνα που έλεγες...Τώρα κατάλαβα, δυστυχώς...)