5.10.10

Αναμνήσεις

Πάνω που έλεγα πως δεν είχα νέα....


Μετά τη δουλειά, αποφάσισα να πάω για μια βουτιά!
Οχι δεν τα χω παίξει! Κάθε χρόνο, συνεχίζω τα μπάνια μου,μέχρι τα μέσα του Οκτώβρη.Είναι πιο όμορφα τώρα που δεν έχει κόσμο!Ολοι μαζεύονται στα σπίτια τους μετά τις διακοπές και εύχονται καλό χειμώνα ο ένας στον άλλον χαμογελώντας...(οι κακιασμένοι- σαν κατάρα ακούγεται!)


Εντύπωση μου κανε ένας γεράκος, που ήρθε για να ταίσει τα περιστέρια! Πολύ τον χάρηκα!
Γυρνώντας σπίτι, ενημερώθηκα πως ο αγαπημένος μου παππούς ήρθε στην Αθήνα για δουλειές! Εκανα ένα μπάνιο στα γρήγορα και πήγα στο "πατρικό" μου να τον δω!

Κάτσαμε να φάμε, ήπιαμε μια μπυρίτσα και είπαμε τα νέα μας! Τίποτα το συγκλονιστικό από μέρους μου! Αντίθετα εκείνος, έδειχνε τόσο χαρούμενος με τα δικά του! Μου λεγε για τις βόλτες του στο χωριό, για τους φίλους του, για το ταβερνάκι του! Δεν είχε σημασία που τα χω ξανακούσει, έκανα σαν να ταν η πρώτη φορά! Χαιρόμουνα μαζί του...






Είναι καλά κι αυτό μου έδινε μεγάλη χαρά! Ακόμη μεγαλύτερη χαρά, μου έδινε το γεγονός ότι με φώναζε κόρη του! Πάντα το μπέρδευε! Δεν ξέρω αν γινόταν κατά λάθος!Εχω την υποψία πως όχι!Αλλωστε και που τον διόρθωνα παλιότερα, δεν έλεγε να το αλλάξει! Εκεί κολλημένος με τη μπάλα!Χα χα χα Κάποια στιγμή, η μικρή μας φώναξε,να πάμε στο -τότε- δωμάτιο μου!



Να υποθέσω μου λέει, πως εσύ τα έγραφες αυτά, ε; -Η μάνα σου, είχε αυτό το χούι, απαντάει ο παππούς, (που ποτέ δεν καταλάβαινε, τι σκατά έγραφα πάνω στους τοίχους και στις πόρτες του σπιτιού) όταν ήταν στην ηλικία σου! -Μαμά; -Ελα -Θα σε πειράξει, αν σου πω ότι δεν μ αρέσουν; .....Γκρρρ... -Πέρασαν τόσα χρόνια από τότε!

Παππούς:Θυμάσαι τότε που σε είδαμε με τη γιαγιά σου στις ειδήσεις; -Ακόμα το θυμάσαι; -Ξεχνιούνται αυτά;
Νόμιζα πως ήσουν στο σχολείο κι εσύ έτρεχες σε διαδηλώσεις στο κέντρο!
-Ε ναι! Σουφλιά, Σουφλιά, πρόσεχε καλά, τον Κοντογιαννόπουλο τον ρίξαν τα παιδιά! Χα χα χα (Το τι ξύλο έφαγα τότε, δεν θα το σχολιάσω)






Εκατσα για ώρα και τα κοίταζα και μου ρθε η ιδέα να τα φωτογραφίσω! Ο παππούς με κοίταζε με απορία και με κορόιδευε! Ομως εμένα μ άρεσε το όλο σκηνικό! Τόσες εικόνες....τόσες αναμνήσεις! Τον βοήθησα να μαζέψει κάτι πράγματα που ήθελε και του ζήτησα να μου δώσει κάτι παλιές κουβέρτες για τα κουτάβια μου...

-Ακόμα με τα ζώα έχεις τρέλα;
-Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν παππού (Πάντα κουβάλαγα σπίτι, ότι αδέσποτο έβρισκα στους δρόμους) Πότε θα ρθεις να τα δεις;
-Θα δω,έχω κάτι δουλειές να κάνω πρώτα!
-Δεν μπορώ να σας καταλάβω! Σύνταξη πήρατε και μυαλό δεν βάλατε! Ακόμα παλεύετε!



Οικοδόμος στο επάγγελμα! Οταν ήταν νέος, έπεσε από τον 6ο όροφο -από σκαλωσιά πολυκατοικίας και τον είχανε στο ΚΑΤ 3 χρόνια. Σαν τον Τουταγχαμόν ήτανε, αλλά τη γλύτωσε! Τον έσωσε μια κληματαριά, που ήταν από κάτω! Γερό σκαρί ο παππούς! Θυμάμαι, μικρή, με έπαιρνε μαζί του στη δουλειά! Ξεκαλούπωνα τα μαδέρια και του πήγαινα (ντάνες) τα τούβλα, για να μην καθυστερεί στο χτίσιμο! Κι αυτός με φώναζε κατσαπλιά κι αντάρτη και γέλαγε! Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν τελικά!

Μετά από ώρα, ετοίμασα τα πράγματά μου, να φύγω!
-Παππού, να ρθεις να δεις τα εγγόνια μου, φώναξα!
-θα ρθω είπε, αλλά να τους πεις ότι οι κουβερτούλες είναι από
μένα! Για τα τρισέγγονα! Ετσι θα τ αφήσω;

Το ξέρω πως σας φαίνονται αδιάφορα όλα αυτά.... αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να γράψω απόψε! Και πιστέψτε με! Χαμογελάω ακόμα! Η τρέλα είναι οικογενειακή! Είναι γονιδιακό το θέμα λέμε!

22 σχόλια:

Roadartist είπε...

Μπράβο βρε συ! Να περνάς πάντα τόσο καλά!!! Λατρεύω τη θάλασσα.. και μου λείπει! :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πολυ τρυφερη η αναρτηση σου....και, λαθος, την διαβασα με ενδιαφερον και την απολαυσα κιολας....


ΥΓ Λεβεντης ο παππους....

porcupine είπε...

E, όχι και αδιάφορος ο παππούς!Τους λατρεύω όλους τους παππούδες και τις γιαγιάδες!Έχουν τόσα να σου πουν!

Να τον χαιρόσαστε!

Καλό ξημέρωμα!

bear είπε...

Όπα. Να μια από τις ποιο όμορφες αναρτήσεις σου.
Εχω μεγάλη αδυναμία στην τρίτη ηλικία.
Να τον χαίρεσαι τον γέροντα.
Φιλιά πολλά

Παππούς είπε...

Φανερό πόσο τον λατρεύεις αυτό τον παππού...
Καλημέρα πεισματάρα.

efi είπε...

Ο παππούς υπεροχος.

Τα φθινοπωρινα μπανια σούπερ, καλά κάνεις.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μια χαρά ο παπούς 3 χρόνια εεε?
νανε καλά να τον χαιρόσαστε!!
πολλά φιλιά κοριτσάρα μου...

Astrofegia είπε...

Υπέροχος ο παππούς σου...
Φιλιά!

Miss Pink είπε...

ΑΔΙΑΦΟΡΑ???
μη μιλάς για εμάς κοπελιά γιατί Α...
καταρχήν οι αληθινές στιγμές δεν είναι ποτέ αδιάφορες και κατα δεύτερον ακόμα και αδιάφορες να ήταν πεθαίνω για τις περιγραφές σου..
χεχε...
μια βουτιά και για μεναααααααααααα
πλζζζζζζζ :)))

BloG-_o_-SatIRuS είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Καλά δεν...δουλεύει ο παππούς??
Από τώρα στην σύνταξη? Ελεος, πώς θα βγούμε από την κρίση??!!
Αφού το είχε πει κι ένας πολιτικός (καθισμένος στην γραφειάρα του βεβαίως):"Τώρα μπορούν κι οι οικοδόμοι να βγαίνουν πιο αργά στην σύνταξη, αφού με τα μηχανήματα που έχουν βγει δεν κουράζονται πλέον όπως πιο παλιά"!!!!!! Χαχαχα!!!
Δεν λέω ποιος είναι γιατί μπορεί ο παππούς να` χει κρυμμένο κανένα από 'κείνα τα...μαδέρια, και να αποθυμήσει να το...χρησιμοποιήσει ξανά..!!
Ζήτω οι παππούδες!!
Καλησπέρα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Αφαίρεσα κάτι, με το οποίο ήθελα να τονίσω την υπερβολή σχετικά με τον χρόνο σύνταξης, αλλά υπήρχε περίπτωση να παρεξηγηθεί και να φανεί άκομψο...
Καμμιά τέτοια πρόθεση εννοείται..

zoyzoy είπε...

Οσο είναι ζεστός ο καιρός τα μπάνια είναι απόλαυση!

Λεβέντης ο παππούς να τον χαίρεσαι γερά κόκαλα οι γονείς μας ο Θεός να τους έχει γερούς!

Φιλί θαλασσινό γλυκιά μου!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αδιάφορα; Λάθος!!
Πολύ τρυφερά. Και είναι από κείνα τα όμορφα πράγματα που μένουν γραμμένα στη ζωή μας για πάντα.
Υπέροχος παππούς με θαυμάσια εγγονή.

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Διαβάζοντας ήρθαν στο μυαλό μου και δικές μου παππουδοεγγονικές αναμνήσεις.Και νομίζω πως όχι μόνο στο δικό μου!Ρε,έχω τρέλα κι εγώ με αυτές τις ηλικίες!Είδες τελικά;Αυτές οι ηλικίες ρουφούν τη ζωή με το κουτάλι-πέρα από το τσιγάρο-χιχι-να τον μαλώσεις!Τσέκαρω σχόλιο απάντησης μου σε μένα!Επιβάλλεται!
Μπράβο στη σχέση που έχετε χτίσει!
Πολύ γλυκιά ανάρτηση Αγγελικούδα μου!

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τα υπέροχα
σχόλια! Σας ευχαριστώ πολύ από καρδιάς! Να στε καλά, παιδιά!

Σάτυρε μη μασάς! Δεν παρεξηγώ εύκολα!
Dreameraki μου δεν το κόβει! Τσιγαράκι και τσιπουράκι και μια χαρά όλα! Είναι 83 ετών και δεν μασάει! Οχι σαν κι εμάς που μία μας πονάει το χέρι, μία το κεφάλι μία ο κ..... μας! Χα χα χα χα χα

Φιλιά πολλά σε όλους!
Δεν ξέρω τι να σας απαντήσω!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Vangel Greko είπε...

Εξαιρετική ανάρτηση & γεμάτη αναμνήσεις!!

Εξαιρετικές εικόνες & ωραίο κείμενο!!

μ'εκτίμηση

υγ.Μπάνια ακόμα και τον Οκτώβρη!!

Anael είπε...

εσύ είχες την ανάγκη να γράψεις κι εμείς την ανάγκη να διαβάσουμε..
κάπου εκεί στη μέση συναντηθήκαμε ντριμεράκι μου!
τα φιλιά μας στον παππού και την αγάπη μας στα κουταβάκια :)
ο χειμώνας far εγγυς!μια βουτιά και για μένα!
φιλιαααααα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Λάθος λέξη!Τσέκαρε ήθελα να πω!Μάκια

Βάσσια είπε...

Υπέροχοι παππούδες και γιαγιάδες!

Να τον απολαμβάνεις Angel.

Φιλιά
:-)

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!
καλό απόγευμα σε όλους!
Να στε καλά!
Φιλιά πολλά

Bitch είπε...

Παντα μα παντα πρεπει να θυμασαι
τα παλια!!
Να μην τα ξεχασεις ποτε..
Πολλα φιλια
και ακομα πολλα μπανια!