27.10.10

Τα 3 κακά της μοίρας μου!

Να πω δόξα το Θεό ή βόηθα Παναγιά; Ειλικρινά δεν ξέρω!
Χθες μου τηλ το πρωί να πάω νωρίτερα για δουλειά! Μέρα γιορτής βλέπεις, ο κόσμος αρκετός και η πωλήτρια δεν προλάβαινε να εξυπηρετήσει μόνη της! Οκ λέω... ετοιμάστε μου ένα φραπέ σκέτο κι έρχομαι! Καιρό είχαμε να δουλέψουμε έτσι... μια χαρά ήταν η μέρα......ώσπου ξαφνικά ένας δυνατός θόρυβος - σαν τρακάρισμα- με έκανε να κοιτάξω έξω απ τη τζαμαρία! Δεν κατάλαβα τι είχε γίνει! Ακουσα το μπαμ και είδα τα καλώδια της ΔΕΗ να κουνιούνται! Σκέφτηκα ότι κάποιο αμάξι θα χτύπησε στην κολόνα και βγήκα έξω να δω! Και τι να δω;;;; Ο σωλήνας της υδρορροής απ την ταράτσα μας, έφυγε μαζί με τους σοβάδες, χτύπησε πάνω στα καλώδια και έπεσε πάνω στο Rav... Επαθα σοκ... Απ τη μία έλεγα πάλι καλά που δεν πέρναγε άνθρωπος με τόσο κόσμο κι απ την άλλη κοίταζα τη ζημιά του αυτοκινήτου και δεν το πίστευα! Ευτυχώς τη γλίτωσα με μερικά γδαρσίματα στο καπό, (αρκετά δλδ) και όχι βουλιάγματα! Ελπίζω με αλοιφή να φύγουν! Μεσημεριάζει κι ανεβαίνω σπίτι να ηρεμήσω αλλά πουυυυ! Δεν υπάρχει αυτό στην πολυκατοικία που μένω! Η διπλανή μου θυμήθηκε να μου χτυπήσει το κουδούνι και να μου κάνει παράπονα για τον κήπο, για την σκάλα και για τον σκύλο! Πονεμένη ιστορία όλα αυτά, μιας και δεν υπάρχει συνεννόηση και δεν πληρώνει κανείς! Της είπα να πάει να βγάλει άκρη με τους υπόλοιπους και αν καταφέρει και συνεννοηθεί να μου πει τι χρωστάω να τελειώνουμε! Οσο για τον σκύλο, το πρόβλημά της ήταν ότι μυρίζει-τον έχουμε μάθει να πηγαίνει να κάνει την ανάγκη του κοντά στο λούκι στην άκρη του μπαλκονιού- Επειδή δεν ξέρετε την ιστορία και θα σας φανεί πολύ λογικό να διαμαρτύρεται η γυναίκα με αυτό, να σας πω, ότι τους έχω παραχωρήσει 3- 4 μέτρα απ το συγκεκριμένο μπαλκόνι για να απλώνουν τα ρούχα τους! Στην ουσία, είναι δικός μου ο χώρος... Οπότε καταλαβαίνετε τι απάντησα έτσι;;; Τα ρουχαλάκια σας και να φύγετε, να πάτε αλλού! Δεν της ανακοίνωσα ότι μάλλον πρέπει να συνηθίζει, γιατί σκέφτομαι να κρατήσω τον Δία! :) :):) Την σκέφτηκα την γυναίκα! Μη μου πάθει τίποτα η γειτόνισσα! Και πάνω που λέω οκ πάει κι αυτό... γρήγορα, ανώδυνα και ανέξοδα χτυπάει το κουδούνι πάλι! Αυτή τη φορά δεν είναι φίλος, δεν είναι γείτονας.... Ποιός είναι ο ε ο;;;;; Είναι η ασφάλεια! Οχιιιι δεν έχω security!!! Ασφαλίτες που ειδοποιήθηκαν από έναν γείτονα, με ενημέρωσαν ότι κάποιος πήγε να μου κλέψει το mazda κάτω απ το σπίτι!!!!
Τώρα τι να πω;;; Οχι πες τε μου... Να πω δόξα τον Θεό ή να βάλει κάποιος το χέρι του;;;; Ειμαι σε τρελή ένταση και τα γράφω όλα μαζεμένα... sorry... Σας χαιρετώ τώρα! Πάω να παίξω με τα κουτάβια μου! :) :) :)

29 σχόλια:

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Πειράζει που γελάω;;;;;
Εντάξει ντε,σκάω!!
Μου ήθελες και mazda τρομάρα σου!!
Χαχαχαχαχ!

IonnKorr είπε...

Νομίζω ότι πρέπει να προσχωρήσεις στον Χριστιανισμό.

Δεν έχεις άλλη λύση.

Εκεί θα βρεις καλούς εξορκιστές να εξορκίσουν το κακό που σε βρήκε.

Κάνα ευχέλαιο. Κάνε και μία νηστεία πενταήμερη. Κάτι θα γίνει.

Δεν πιστεύω νάδες τον Μητσοτάκη στην ΤV. (θα ήταν μια εξήγηση).

Φεύγω τώρα γιατί έμαθα ότι η κακοτυχία οφείλεται σε ιό και είναι μεταδοτική.

χα..χα..

Astrofegia είπε...

Ενός κακού μύρια έπονται λέει μια παροιμία. Αλλά μην σε νοιάζει τα 100 πρώτα χρόνια είναι δύσκολα, μετά συνηθίζεις! :)))
Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! ;)

porcupine είπε...

Κλείσε την πόρτα του σπιτιού και κάνε γλύκες με τα κουτάβια σου...Άσε τον κόσμο να παιδεύεται έξω...Εσύ απλά μην κάνεις το χατήρι στην κ..λομέρα να σου σπάσει τα νεύρα!!!

Φιλιά !!!

Naturedigital είπε...

Τώρα θέλω καφέ και εγώ για να ηρεμήσεω...
Μια που δεν έχω κουτάβια...
καλό βράδυ..
Κωστής

monahikoslikos είπε...

Καλά που σε ανακάλυψαν την ....ανύπαρκτη!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Χαχαχχαχαχαχχαχαχαχα
έγραψε ο Ιονν!!
Χαχαχχαχαχα!!!
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Εμιλυ Ρόουζ!!Χαχαχαχαχ!

bear είπε...

Να πας να παίξεις στοίχημα. χαχαχα

Αθανασία είπε...

Ούυυφ!αγγελάκι μου σε καταλαβαίνω..αλλά..αλλά ντάξει..δεν έχεις και τα προβλήματα που έχω εγώ...(αν περάσεις από το μπλογκάκι μου και διαβάσεις το τελευταίο μου ποστάκι θα καταλάβεις τι εννοώ)..δε λέω και τα δικά σου,προβλήματα δεν είναι ασήμαντα..εμ,ναί είναι..όπως και να το κάνεις...αλλά να λές και μη χειρότερα καλή μου, που δ εν είναι προβλήματα υ γ εί ας...σου έυχομαι να ηρεμήσεις κ σύντομα από ότι σε απασχολεί κ όσο πιό ανώδυνα γίνεται....καλησπέρες...

Πάρμι Ρόουζ... είπε...

ναι!ναι!ναι! Δεν είμαι η μόνη γκαντέμω σ'αυτόν τον πλανήτη! :)
Για κάποιον περίεργο και άρρωστο προφανώς λόγο, νιώθω καλύτερα κι ίσως λίγο πιο αισιόδοξη-σύνδρομο μετα-Μέρφι εποχής!

Καλό σου βράδυ κι ένα μεγάαααλο χαμόγελο

Ανώνυμος είπε...

M αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε λέμε!

Δλδ Dreameraki μου δεν αξίζω ένα mazda???Ε του πούστη!Χα χα χα χα χα

IonnKorr νομίζω ότι πρέπει να πεις
100 φορές το πιστεύω εις ένα αγγελάκι... κλπ κλπ και να ξαναρθεις!
Χα χα χα χα χα χα

Αστεράκι μου μπααααα
Μάλλον τα χρόνια θα πρέπει να με συνηθίσουν! Ουφ... Να δω τι άλλο θα τύχει αυτές τις μέρες!

porcupine έτσι ακριβώς!
Δεν πα να γυρίσει ο κόσμος τούμπα!
Με καταλαβαίνεις!

Κωστή μου μήπως ήρθε ο καιρός
να πάρεις ένα κουτάβι κι εσύ;;;
Χα χα χα

Λύκε μου έλα ντε!
Αναρωτιέμαι!
Σμουατς

Dreameraki ακόμα γελάς;;;;
Φτου σου μαρή!

Αρκούδε μου μιλάμε τύχη βουνό
ο γκαντεμόσαυρος!Χα χα χα

Αθανασία μου έχεις δίκιο!
Καταλαβαίνω αλλά ζημιές ουρανοκατέβατες απ το πουθενά.....
για φαντάσου κερατιάτικα!
Τες πα! Φιλιά πολλά

Πάρμι καλώς σε!
Σ έκανα να νιώσεις καλύτερα ε;
Χμ...χαίρομαι! Να ρθω να σας σπάσω το ρόδι την πρωτοχρονιά βρε!
Χα χα χα χα χα χα

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΥΡΙΑΝΗ
(όχι την εφημερίδα ρεεεεεε)

D.Angel

Δραπέτης είπε...

Ήταν όντως μια δύσκολη μέρα.. ελπίζω να ξημερώσει μια καλύτερη!

Βάσσια είπε...

Πάτα το stop Angel.
:-)

Ευτυχώς τελείωσε με τις λιγότερες απώλειες.

Φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έλα ρε,άλλο κακό να μην σας βρει!!μα και τα δυο αμάξια? έλεος φιλενάδα σε γλωσσοτρώνε..
τα φιλιά από κοντά...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Κάποιος μου είπε Αντζελα,
δεν είναι αστειάκι
είδαν λένε στο στενό
τον Κώστα Μητσοτάκη.

καλημέραααααααααααααααα.

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Τέλος γέλιου!Ιncert coin!

Bitch είπε...

Αντε να ηρεμίσεις με τα κουτάβια
σου.. Τρια ηταν τα κακά, αλλα δεν
εχει.
Και την γειτόνισσα, ξέρεις που την
γράφεις.. χχχχ
Φιλία,
Μονικα.

Anael είπε...

γκουυυυυυσφραμπααααα!!:))

D.Angel είπε...

Δραπέτη μου κι εγώ το ελπίζω!
Μέχρι στιγμής, όλα καλά!
Φιλιά πολλά

Βάσσια μου ναι...ευτυχώς!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου σμουατςςςςς
:) :) :)

Φάνη μου ναι ε;;;
Επρεπε να με ενημερώσεις νωρίτερα βρε! Φιλιά πολλά

Dreameraki
μου τα κατάφερες;Χα χα χα
Φιλιά μαρή τρελή

Bitch μου ξέρω! Το θέμα είναι
ότι αυτή δεν ξέρει!
Φιλιά πολλά

Αnael μου
Γουάτ????
Xα χα χα
Φιλιά πολλά

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εγώ λέω να κρατήσεις τον πανέμορφο Δια :)))

ELENI είπε...

Α ΠΑ ΠΑ ......ΕΥΧΕΛΑΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ .....ΚΑΛΟ Σ/Κ!

Τάσος είπε...

Κανένα ξεμάτιασμα δοκίμασες ;
( Αστεία το λέω γιατί δεν πιστεύω σε τέτοια..)
Χαλάρωσε με τα κουταβάκια σου και μη "μασάς".. Υπάρχουν και χειρότερα.
Πολλά φιλιά.

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Πρέπει να έχεις απάνω σου κάποιο σύστημα που τραβάει τους μπελάδες.
Μάλλον θα πρέπει να πάρεις χάπια...

zoyzoy είπε...

Τι να πω!Τόσο τυχερή μέρα είχες κορίτσι μου κράτησε την ημερομηνία να πάρεις λαχείο :))

Καλά ξεμπερδέμετα
με φιλιά θαλασσινά!!

D.Angel είπε...

Και λοιπόν;E allora?
κι εγώ το ίδιο λέω αλλά
έλα που απόψε τα σχέδια άλλαξαν!!!!
Φιλιά πολλά

Λενάκι μου χέστα!
Τες πα
Φιλιά πολλά

Τάσε μου ναι
Εχεις δίκιο
....και τα χειρότερα ήρθαν!
Φιλιά πολλά

Στέλιο μου φέρε μου
μια δυο καρτέλες να χουμε
κι ένα μπουκάλι τσικουδιά για να ξεχάσουμε! Φιλιά πολλάααααα

Ζουζου μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά γλυκιά μου

Velvet2 είπε...

Κατι μου λεει
Οτι ολα αυτα που συνεβησαν
ειναι δουλεια του Δια
με τους κεραυνους του
Να προσεχεις
Κι οι θεοι ζηλευουν

Καλο βραδυ αντζελ...

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα
Ευχαριστώ! Καλό βράδυ
Velvet μου

Vangel Greko είπε...

α) Ευχέλαιο!!
β) Κάθε εμπόδιο για καλό!!
γ) Ανάθεμα αυτά τα έξοδα εκεί που δεν το περιμένεις!!
δ) Χαρά στην υπομονή σου!!

Καλό κουράγιο!!

Επιμονή & Χαμόγελο!!

Τα σέβη μου!!

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πάρα πολύ
Είδες;;; Απ το κακό στο χειρότερο
πάμε! Τες πα! Φιλιά πολλά γλυκέ μου