18.9.10

Sheba & Puppies




Ορίστε όλη η φαμίλια μαζεμένη!
Αυτός ο Δίας πολύ μαμάκιας βρε
παιδί μου! Αλλά και η μαμά δεν
πάει πίσω! Δείχνει να του χει
αδυναμία! Τα δύο τιγρέ στις άκρες
είναι τα θηλυκά. Η Ηρα και η Hope!
Tα δύο σκουρόχρωμα ανάμεσά
στα θηλυκά είναι τα αγόρια μας!
Δεξιά ο Ερμής και αριστερά το πιο
σκούρο, ο Αρης.Ο τελευταίος μας!





Να και το πρώτο μας βίντεο!


Δεν είναι πολύ καλό, το ξέρω!
Αλλά αυτή τη στιγμή, είναι το τελευταίο πράγμα
που με απασχολεί! Καλή Κυριακή σε όλους.....
Φιλιά πολλά

Υ.γ Στο προηγούμενο ποστ μπήκε άλλο ένα βίντεο!
Μια προσφορά του camera man του μαιευτηρίου
και φίλο μας Κώστα τον οποίο ευχαριστούμε πολύ!

45 σχόλια:

bear είπε...

Για δάγκωμα όλη η οικογένεια. Γουφ

Artanis είπε...

Αχ τα πιτσινάκια μου!!!
Γλύκες :)

Savvina είπε...

Τι να πώ κοριτσάκι?
Είσαι χαζογιαγιά...
Πανέμορφα είναι.
Για αγκαλιές και χάδια.
Θα έχετε τρελαθεί φαντάζομαι περισσότερο βέβαια από μας.
Ο Δίας ως πρώτος που βγήκε δέθηκε περισσότερο με την μαμά και η μαμά το αντίστοιχο.
Καλό Σ/Κ να έχετε όλοι στην οικογένεια.
Πολλά φιλιά.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλα, θα τη φανε την μανα....θα την ρουφηξουνε....
αλλα χαλαλι, πανεμορφα!

Ευρύνοος είπε...

Αυτός ο Δίας..
με κέρδισε..

άσε που έχει τα ίδια γράμματα με τον προηγούμενο Φίλο μου (με αναγραμματισμό)..
Άδης - Δίας

ζωή να'χουν..

καλό βράδυ Αγγελική :)

Iανος είπε...

μα τι ομορφη οικογενεια!!!Φτου φτου μη τα ματιασω και ειχα να φτυσω και δυο χρονια!!! ;) Φιλιαααααααααααα

Matriga είπε...

Υπέροχη η οικογένειά σας και βρίσκω την ανάρτηση πολύ ασορτί με το blog σου! Αλήθεια, το βίντεο το βρίσκω πολύ καλό και το ανέβασε πολύ η μουσική επένδυση. Θα διαπρέψεις και εκεί, γιατί σαν μαία και γιαγιά έχεις ήδη! Μπουχα χα

Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

Υ.Γ. Πάω για ύπνο,αλλά επειδή έχω χάσει ύπνο μιας βραδιάς στο λέω πως θα κοιμάμαι μέχρι το απόγευμα ;)

Vangel Greko είπε...

Εξαιρετικά τρυφερό & αληθινό...

Μπράβο σου για το βίντεο & για τη θετική αύρα που μετέδωσες με τη συγκεκριμένη ανάρτηση

μ'εκτίμηση

Δραπέτης είπε...

Πανέμορφα! :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

πανέμορφα, γλυκά, υπέροχα!!!
καλημέρα....

monahikoslikos είπε...

Τα βιντεάκια από τα γεννητούρια της Sheba μου θύμησαν ένα συγκλονιστικό βίντεο για το θαύμα της ζωής που είχα ανεβάσει προ καιρού.

Astrofegia είπε...

Πάρα πολύ ζεστή και τρυφερή εικόνα, να βλέπεις τη μαμά με τα κουτάβια στην "αγκαλιά" της!

Καλημέρα!

Velvet2 είπε...

Ολοι οι θεοι του Ολύμπου
δικοί σου τωρα
Χαζογιαγια
Μπραβο αντζελακι
για την ομορφιά που μας χαρισες
Πρέπει να σκεφτείς τις υιοθεσίες τώρα
Καλη Κυριακή...

zoyzoy είπε...

Na zisoyn panemorfa ola!
Poios ti xari sas!

Me filia thalassina!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους
για τα καλά σας λόγια!
Το ίδιο και η Sheba
φαντάζομαι! Φιλιά πολλά
Σε όλους και καλή Κυριακή
να χετε!

Υ.γ Θυμάμαι το είχα δει
και είχα πάθει! Που να ξερα
οτι θα το ζήσω κιόλας!
Σμουατς

ELENI είπε...

πολυ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ...ΜΩΡΑΚΙΑ ..ΑΛΛΑ Κ Η ΜΑΜΑ!!ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ!

Miss Pink είπε...

αααα θα τρελαθώ.. :)
(όχι οτι θέλω και πολύ δηλαδή :Ρ)
είναι για ζούληγμα!
αλήθεια τελικά ήταν ΌΛΑ με έναν πόνο όπως σου ευχήθηκα??? :ΡΡΡΡΡ
γουφ...

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

μωρέ δώσε από ένα φιλάκι στο καθένα
από μένα πες τους!!!

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστούμε πολύ!
Πάρα πολύ!
Φιλιά πολλά κορίτσια
και καλή εβδομάδα!
Σμουατς

Bitch είπε...

Να σου ζησουν!! Καλε τι ομορφη ειναι ολη η οικογενεια !!
Μαααακια σε ολους....

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε πολύ γλυκιά μου!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα
Φιλιά πολλά

D.Angel

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

κουκλιαααααααααααααααααααα
αχουτα καλεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!
συμφωνω με Σαββινα..εισαι χαζογιαγια!!..:P

να σας ζησουυυν!

μακια Αγγελακι..:)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Είδα και το πανέμορφο βιντεάκι,δεν εχεις δίκιο μια χαρά είναι!! αλλά από κοντά δεν παίζετε όλη η οικογένεια είναι σκέτη αποθέωση...
φιλενάδα χάρηκα που σε ξανά είδα και σε ευχαριστώ για όλα...
πολλά φιλιά...


υγ βρε τα τζάμπο ήταν κλειστά και ήρθα με άδεια χέρια!!ξέρεις τώρα κανα φορμάκι στα νεογέννητα!!χαχα όσο για τα λουκούμια?τι να πω τοοοοοοσα που σου εχω φέρει με το δίκιο σου να τα βλέπεις και να τρέχεις.....

Katerina είπε...

τι τέλειες φατσούλες!!!!

D.Angel είπε...

Καλυψώ μου είμαι και φαίνομαι!
Χα χα χα χα
Ευχαριστούμεεεε
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Φούλη μου να σαι καλά!
Κι εγώ το χάρηκα πολύ αν
και με ξάφνιασες (ευχάριστα βέβαια)
Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου
Δεν κάνει τπτ.Εγώ σ ευχαριστώ!

Κατερινούλα μου
ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά και καλή εβδομάδα

Αγνή είπε...

Χαχα!!
Να τα και τα σκυλίσια Οιδιπόδεια!!!!


Δίας παιδί μου... εγωκεντρικός και αρχηγός!!Χαρά στην κοπέλα που θα τον πάρει!!Προβλέπω συγκρούσεις με την πεθερά Sheba..ενώ τα θηλυκά...πάντα ταπεινά και καθόλου χωροκτηκτικά!!
Θα γίνουν καλά κορίτσια!

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα χα χα
Κορυφαίο!
Φιλιά πολλά Αγνή μου
Καλό σου βράδυ

D.Angel

AERIKO είπε...

Πρέπει να τους μάθουμε να κάνουν
ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ...οπωσδήποτε...
χαχαχα...η sheba πάντως όλα τα λεφτά..απο τα κουταβια δεν μπορω να ξεχωρίσω κανένα ..όπως όλα τα μωρά είναι τέλεια όλα τους.!!

Πολλά Φιλιά..!!! :)))

Μαριάννα είπε...

Αυτή η χαζή που κοίτεται και κρύβεται είσαι εσύ? Τρομάρα σου!

Βλαμένη! μουαχαχα

Mistress Hyde είπε...

Μα τι κουκλιά είναι αυτά! Να σας ζήσουν!

bear είπε...

Καλησπέρα όμορφη! Πέρασε από το μπλογκ μου σε παρακαλώ!

http://bearpridehiv.blogspot.com/2010/09/blog-post_21.html

D.Angel είπε...

Αερικό μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Γκρρρρ :)
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Οχι ρε βλήμα
Η κόρη μου είναι!
:ppp Μπου χα χα χα χα
Φιλιά πολλά μαρήηηη

Mistress Hyde
ευχαριστούμε πολύ!
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Αρκούδε μου
έρχομαι!Φιλιά πολλά
Σμουατς

Matriga είπε...

Mα γλυκιά μου το περιμένω από το πρωϊ!! Σου άφησα μήνυμα ότι έπαθα την πλάκα μου με το πρώτο που αφιέρωσες στη Μαρία. Έκανες μεγάλη προσπάθεια και επειδή είσαι καλλιτέχνης θα είσαι πολύ καλύτερη από πολλούς και σίγουρα από μένα ;)

Φιλιά πολλά και ετοιμάσου και για τη δική μου έκπληξη!!

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι καλησπέρα!
Είχα δουλειά σήμερα
(Τρίτη βλέπεις) είχα και
tattoo...Η πρώτη δοκιμή
απέτυχε (δεν ξέρω γιατί)
Και προσπαθώ πάλι!
θα δούμε!
Φιλιά πολλά και
σ ευχαριστώ πολύ!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Να σας ζήσουν,να σας ζήσουν!
Ό,τι επιθυμείτε!
Άντε...μανούλα πέντε και ποιός τη χάρη σου!!
ΧΑΧΑ!
Καλημέραααα!!!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Aϊντε να ζήσει η...φαμίλια!!
Και καλό χειμώνα να έχουμε.
Με κρύο..! Οχι άλλη ζέστη.!!
Καλησπέρα

D.Angel είπε...

Ναντιάκι ευχαριστούμεεεεε
Να σαι καλά κοριτσάκι!
Φιλιά πολλά

Σάτυρε καλώς σε!
Ευχαριστούμε πολύ
Επίσης! (Για το καλό χειμώνα.. εννοείται):)Ελα ρε συυυυ
Οχι από τώρα κρύοοοοο
Θέλω να πάω θάλασσααααα
Φιλιά πολλά

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

καλοριζικα τα μωρα σας.
σε φιλω κι εγω δεν εχω πολυ χρονο να περνω λογω δουλειας

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είναι πανέμορφα

Σαν βγούνε βόλτα στα στενά
πολλές καρδιές θα σκίσουν
κι οι γάτες θα ζηλέψουνε
θα θένε να ...γαυγίσουν

D.Angel είπε...

Φωτεινούλα καλησπέρα!
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Δεν πειράζει...όποτε μπορείς!
Φιλιά πολλά

Φάνη μου σ ευχαριστώ πολύ!
Είσαι υπέροχος!
Ελπίζω κι εύχομαι να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

ELENI είπε...

E.......ΝΕΑ ΓΙΑΓΙΑ ......ΤΙ ΛΕΩ ΘΕΕ ΜΟΥ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΑΜΑ ...ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ...Κ ΜΗ ΒΑΡΙΕΣΑΙ..............

D.Angel είπε...

Λενάκι καλησπέρα!
Ερχομαι!
Φιλιά πολλά

IonnKorr είπε...

Να σου ζήσουν χαζο-Αγγελίνα!!

χα..χα.

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ Ionn Korr
Σμουατς