4.9.10

Ας αλλάξουμε post

...μιας και δεν έχω γράψει τπτ εδώ και μια εβδομάδα!
Ας αλλάξουμε και φωτό, μιας και δεν αλλάζει τίποτα άλλο!


Ας αλλάξουμε και διάθεση μιας και όλα παραμένουν
το ίδιο βαρετά! Ρε σειςςςςς... Βαριέμαι πολύ σας λέω!


Τόσο πολύ, που σκέφτομαι να ξαναφύγω διακοπές!
Kαλό μήνα είπα;
Καλό μήνα!



Υ.γ Μετά τις αλλαγές που έκανα στο blog μου,
ορισμένοι ίσως δεν είδατε το blogακι σας
στη λίστα που έχω δεξιά! Μη δώσετε βάση,
μιας και είναι όλα ένα μπάχαλο! Κάποια στιγμή
θα το φτιάξω κι αυτό! Για την ώρα ξέρετε....

Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ σε όλους!

36 σχόλια:

IonnKorr είπε...

χμ ...

άλλη μια περίτεχνη, κουλτουριάρικη, πολύπλοκη, πολυδαίδαλη, πολύπλευρη ανάρτησή σου.

Καταλαβαίνω ότι πίσω από τις λέξεις και τις εικόνες κρύβεις βαθυστόχαστα νοήματα που για να αναλυθούν απαιτούν σελίδες ολόκληρες.

Καταλαβαίνω οι λέξεις σου έχουν επιλεγεί προσεχτικά, μία-μία, με πολύ κόπο, και με διεξοδικές χρονοβόρες διαδικασίες.

Έχω ήδη πάρει την ανάρτησή σου στο Λαγονήσι και μαζί με την Χριστίνα Παγκάλου την μελετούμε επισταμένως να εκμαιεύσουμε και να αποκρυπτογραφήσουμε τις κρυμμένες αλήθειες που δεν θέλεις να αποκαλύψεις σε όλους τους σχολιαστές σου φοβούμενη για την επίδραση που θα έχουν στο μέλλον αυτού του Πλανήτη.

Όταν τελειώσει η αποκρυπτογράφηση θα επανέλθω.

AERIKO είπε...

Eίσαι άπαιχτη..!! Το καλοκαίρι συνεχίζεται...αν είναι να βαριέσαι έτσι να βαριέσαι συχνά...!!

Κάθε φορα που μπαινω και βλεπω τους κεραυνους και τις καταιγιδες ερχομαι στα ισα μου...μετα σε διαβαζω και παιρνω δ ύ ν α μ η .!!!

Καλό Σ/Κ άγγελε μου.Πολλά Φιλιά απο την έρημο Σαχάρα...χαχαχα :))

zoyzoy είπε...

Πολύ ωραίες οι αλλαγές υπέροχα χρώματα,τώρα το blogos.gr γιατί δεν κατάλαβα τί παίζει??

Υπομονή βρέ μέχρι τ'αλλο καλοκαίρι θα'χεις συνέλθει:))

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!!

Δραπέτης είπε...

Ω ρε βαρεμάρα!!!! Έχεις ριζώσει στον καναπέ εε;;;

Roadartist είπε...

:)

na omws pou kaneis telika post.. xoxoxoxoxo filouskia kalo sk!!

Αθανασία είπε...

Γειάσου αγγελάκι μου...καλέ τι έπαθες εσύ?...τι βαρεμάρα είναι αυτή παιδάκι μου....μπάαααααααα!δεν έχω ξαναδεί,μπλόγκερ να βαριέται τόσο άλλη φορά...αν κ έχω δεί κάποιους φίλους,μπλόγκερς σε κρίση οξείας τεμπελίτιδας,κ οξείας βαρεμάρας κάποιες αλλά ντάξει...ε, όταν μπαίνει το Φθινόπωρο,στις πρώτες του μέρες έτσι είναι..όλοι το παθαίνουμε αυτό...θα σου φύγει πιστέυω...καλησπέρες...

Αθανασία είπε...

κάποιες φορές εννοώ σόρρυυυυυ!

matriga είπε...

Περίεργο!! Αν όταν βαριέσαι γίνεσαι πιο ρομαντική... τότε προτείνω να το βαριέσαι πιο συχνά! χαχα χαχα

Φιλάκια πολλά!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Εγινες πιο ρομαντική; Χμμ Θα περιμένω να δω!!

ELENI είπε...

KAI EMENA M ARESAN OI ALLAGES ...POLLA FYLAKIA APO BORA ....KRYOSAME ....LEME!!!!!

Ανώνυμος είπε...

IonnKorr άντε
κάνε την αποκρυπτογράφηση κι έλα να δούμε!Η μάλλον να δείτε!Εγω ότι ήταν να δω το είδα!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αερικό μου καλώς σε!
Χαίρομαι πολύ για όσα μου λες!
Πάμε δυνατά λοιπόν!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ζουζού μου καλησπέρα!
Το επόμενο καλοκαίρι;
Τι; Τόσο πολύ;
Σιγά μην περιμένω!
Χα χα χα χα
Κάνε κλικ στην εικόνα
βρε κ θα δεις!
Φιλιά πολλά
Σμουατς

Υ.γ Χαίρομαι που σ αρέσουν
οι αλλαγές!

Δραπέτη μου όχι!
Είχα πάει θάλασσα
και όσο κι αν ακούγεται
κάπως.... με ξανάκαψε ο
ήλιος! Σε ξαπλώστρα είχα
ριζώσει σήμερα!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Roadartist μου καλησπέρα
Post έκανα αλλά δεν είπα τπτ νέο!
Αρνούμαι να προσαρμοστώ σου λέω!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Ευχαριστώ που πέρασες

Αθανασία μου καλησπέρα!
Ναι ξέρω! Ολοι το παθαίνουμε
αυτό! Αμα ακούσεις όμως
ότι πάω διακοπές μην απορήσεις
Ναι;;;; Ναι! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά

Μαράκι μου καλησπέρα
Ρομαντική εγώ;;;
Γιατί; Επειδή μου άρεσαν
οι φωτό και τις κότσαρα
για να ταιριάζουν με τα χρώματα;;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Μαράκι
Λέω να ετοιμάσω βαλίτσα!
Είσαι μέσα;;;;
Χα χα χα χα χα

Χριστόφορε καλησπέρα!
Νομίζω πως θα περιμένεις πολύ!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλέ μου
Καλό Σ/Κ να χεις

D.Angel

Ανώνυμος είπε...

Λενάκι χαίρομαι που σου άρεσαν!
Κρύο ε;;; Αυτά έχει ο Βορράς!
Γιατί δεν πας μια βόλτα
προς Νότο πάλι;Ε;;;;;
Φιλιά πολλά

D.Angel

Creep είπε...

Ρε ζώον, τι τρέχει; Βαρεμάρα εσύ; Πως; Που; Πότε; Να καταγράψουμε την ώρα!
Έλα να βλέπω κέφια.
Πάρε:
http://www.youtube.com/watch?v=6j7huh5Egew&feature=player_embedded

Creep είπε...

Σοβαρά όμως. Απαιτώ να σηκωθείς και να βρεις τα κέφια σου.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πάλι διακοπές;;;;;;;;;

Ελεος

Ευρύνοος είπε...

Βρε Αγγελικάκι (πσςς πάλι έφτιαξα λέξη) πάλι διακοπές;
έλα να αλλάξουμε θέσεις..
χαχαχα

σε μόνιμες διακοπές είμαι :p

καλησπέραααααααααααα :)

Ανώνυμος είπε...

Creep καλώς σε!
Είπα εγώ ρε βλήμα
ότι δεν έχω κέφια;;;;
Εχω! Από κέφια άλλο τπτ
αλλά όχι εδώ μέσα!
Οξωωωωω
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά ρε!
Σμουατς

Ρίκη μου καλησπέρα!
Τι πάει να πει πάλι;;;
Ναι, πάλι! Οσο προλαβαίνω!
Γιατί δεν βλέπω να χω
το προνόμιο αυτό για πολύ!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Σμουατς

Τάσε καλώς σε!
Ασε γιατί έχει αρχίσει
να μ αρέσει αυτό το
πέρα δώθε! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

D.Angel

Creep είπε...

Εγώ φταίω που τα βλέπω όλα μαύρα. :Ρ

Savvina είπε...

Καλώς σε βρήκα και πάλι κοριτσάκι.
Ωραία η αλλάγη και όποτε θέλεις φτιάχνεις όσα χρειάζονται.
Παρόλο που δούλευα τρελλά πρίν τις διακοπές, μάθαινα από τον τρελό τα νέα σου.
Θέλω να φύγω ξανά για διακοπές και εγώ.
Γύρισα ξεκούραστη και την πρώτη μέρα δουλειάς τα έπαιξα...
Καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι μας.
Πολλά φιλιά.

Naturedigital είπε...

Τι τις ήθελες τις αλλαγές αυτές στις φωτογραφίες που μας βάζεις, πρωί πρωί Κυριακάτικα...
Καλή σου μέρα.
Κωστής

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δεν σε πιστεύω!! τετοια σπαρίλα ήμαρτον, τεμπέλα μου εσύ!!
καλημέρα....

Black~Martini είπε...

Βαριεσαι ε??..Τι ωραιο συναισθημα...χαχαχα..Για μενα το λεω καλε!! Θελω και γω να βαρεθω..
με εχει φαει η δουλεια...το σπιτι και τα παιδια...
Αλλαγες ειπες??..χμμμ...μια αλλαγη την θελω κι εγω...
Καλα να περνας αγγελακι...

astrofegia είπε...

Πάντως βάζεις ωραίες φωτό...αν και βαριέσαι! ;)

Φιλιά πολλά! :))

Lilith είπε...

Η δεύτερη φωτογραφία μού θύμισε το ανέκδοτο με το ελάφι.
Το ξέρεις;
"Αμάν! Ένα ελάφι!" :)))
Ωραίες οι αλλαγές στο μπλογκ.
Φαντάσου να μην βαριόσουν κιόλας!

Φιλιά!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

γιατί καλέ τέτοια βαρεμάρα;επειδή γύρισες απ΄τις διακοπές;

Ανώνυμος είπε...

Ελα βρε Creep
Ανέβα λίγο λέμε!
Σμουατς στα μούτρα σου

Σαββίνα μου καλό κουράγιο
εύχομαι και δυνατό ξεκίνημα!
Απ ότι είδα μπήκες με φόρα!:)
Φαντασία τρέλα και δημιουργία!
Μπράβο!Συνέχισε έτσι!
Φιλιά πολλά

Κωστή μου για να σας
σκανδαλίσω το κάνω αλλά
δεν στο λέω!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φούλη μου άστα να πάνε
σου λέω! Πολύ φεύγα κατάσταση!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Σμουατς

Black~Martini καλώς σε!
Εύχομαι να βρεις χρόνο
για σένα και να βαρεθείς
να βαριέσαι! Φιλιά πολλά
γλυκιά μου!

Αστροφεγγιά μου
τουλάχιστον αυτό, ναι!
Φιλιά πολλά Σμουατς

Λιλιθάκι δεν το ξέρω!
Θα μου το πεις;
Κατά τα άλλα
βαριέμαι δημιουργικά!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Σμουατς

Και λοιπόν
δεν ξέρω κοριτσάκι μου!
Μπορεί! θα δείξει!
Φιλιά πολλά
Σμουατς

D.Angel

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΝΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΑΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥΣ :))) ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Βάσσια είπε...

Angel :-)

Καλή εβδομάδα να έχεις.
(όσο για το blog και αλλαγές, σε καταλαβαίνω) :-)

Φιλιά

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλημέρα βρέ!
Δεν σε φοβάμαι εσένανε,οι Κρητικοί είναι άλλη πάστα ανθρώπων!!
Προχώρα όπως είσαι φιλενάδα!
ΣΜΑΟΥΤΣ Γαλλικό!!!

ELENI είπε...

D ANGEL ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΑ ΝΑ ..ΠΑΙΞΕΙΣ .ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΛΙΛΑΣ!

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου
όλα είναι μια χαρά!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Βάσσια μου
ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Καλή εβδομάδα να χεις
Φιλιά πολλά

Χα χα χα Ναντιάκι
αρχίζεις να με τρομάζεις!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
καλή εβδομάδα

Λενάκι μου το είδα
και σου απάντησα!
Ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά και
καλή εβδομάδα

Bitch είπε...

Ελα ρε ξεκολλα πια...
Καλη εβδομαδα Αγγελε μου!!

D.Angel είπε...

Γιατί παρακαλώ;;;
Χα χα χα χα χα χα
Καλή εβδομάδα κι από μένα
γλυκιά μου! Σμουατς

50fm είπε...

Γειά σου γλυκούλα με τις βαρεμάρες σου!
Καλή βδομάδα!

efi είπε...

Η βαρεμάρα ειναι μεγάλη τεχνη. Μην την αφήσεις ανεκμεταλλευτη. Μπορεί να γινει απο τις καλύτερες περιοδους στη ζωή σου.

Στο λέω εγώ που είμαι απίστευτα τεμπέλης άνθρωπος :)

D.Angel είπε...

Καλή εβδομάδα και σ εσένα
Ολγάκι μου
Φιλιά πολλά

Εφάκι θα το θυμάμαι αυτό!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου