17.9.10

It s a boyyyyyyy



It s a girllllllll

It s a boyyyy

It s a girllllllll

It s a boyyyy




Σπάσαν τα νερά και οι πόνοι άρχισαν, αλλά τα κουτάβια άργησαν να φανούν! Τόσο που άρχισα να ανησυχώ, μήπως πάθει κάτι η γλυκιά μανούλα! Το πρώτο ποδαράκι φάνηκε μετά από αρκετή ώρα, εντελώς στεγνό! Τρομάξαμε! Μετά φάνηκε και η ουρά.... Ναι, το κουτάβι κατέβηκε στραβά και φράκαρε! Αναγκαστικά φορέσαμε τα γάντια και το τραβήξαμε, όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε! Ηταν μελανιασμένο και φοβηθήκαμε πως δεν θα καταφέρει να πάρει την πρώτη του ανάσα! Αντρας δεν είναι; Μπούφος, παιδί μου!Του καθαρίσαμε τα ρουθούνια, το φυσήξαμε και του κάναμε μασαζάκι στο στήθος! Και ΝΑΙ, ένας ΔΙΑΣ γεννήθηκε! Τα υπόλοιπα 3 ήταν παιχνιδάκι!Η κυρά μας η μαμή τα πήγε μια χαρά! Από κει και πέρα η μαμά τα ανέλαβε, τα έκανε μπάνιο και τα τάισε! Μετά από αρκετές ώρες κι ενώ καταλαβαίναμε ότι υπάρχει κι άλλο κουταβάκι στην κοιλιά της Sheba μας ταλαιπωρημένη δεν έλεγε να το γεννήσει και αναγκαστικά ο μπαμπάς μας της έκανε ένεση για τεχνιτούς πόνους και για να καθαρίσει απ ότι έχει απομείνει στην κοιλίτσα της! Και ναι.... άλλο ένα αγόρι φάνηκε! Το τελευταίο για την ώρα! Εχουν περάσει 7 ώρες και είμαστε όλοι άυπνοι από χθες και συντηρούμαστε με καφέδες! Τώρα η μαμά ξεκουράζεται μαζί με τα πανέμορφα μωρά της! Νομίζω πως πιάνω κι άλλο στην κοιλίτσα της! Αν φανεί και 6ο κουταβάκι θα σας ενημερώσω! Απίστευτη εμπειρία! Απίστευτη μέρα!
Να μας ζήσουν καρδιά μου!

Αγάπη, Σοφία, Ελπίδα για όλους σας!

Τα φιλιά μου


Και το Video από τη γέννα:

http://www.youtube.com/watch?v=WYpqNOLjht8&feature

37 σχόλια:

D.Angel είπε...

Ελατέ ρε παιδιά να χαρούμε όλοι μαζί!
Γεννήσαμε λέμεεεεεεεεεεεε
:) :) :)

Δραπετης είπε...

Είναι πανέμορφα! :))

Εγώ έχω αρσενικό και δεν έτυχε να βρεθώ σε γέννα, αλλά φαίνεται πως ήταν μια έντονη εμπειρία!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

κουκλιά μωρε μου είναι!!!!περιμένετε και 6ο;περιμένω ενημέρωση και άλλες φωτο....ειναι υπέροχα!!!!

πάει η βαρεμάρα :)))

Lily είπε...

Καλησπέρα! Σε διαβάζω, αλλά πρώτη φορά σχολιάζω! Διότι είναι και special μέρα η σημερινή, και να σου ζήσουν! Πάντα τέτοια!

Αγνή είπε...

Ax!! Και μόλις ρωτούσα σε σχόλιο σε μας αν γεννήσατε!!!

Να σας ζήσουν!!!!Να τα χαίρεστε!!! Ένα μεγάλο φιλέτο στη Sheba!!!

Bitch είπε...

Αχ, Αγγελακι μου,
να σου ζησουν!!
Και 6.?, λεεεες??
Αντε καλη ξεκουραση τωρα..
Σε φιλω γλυκα..
Τα καταφερατε βρε..
Μονικα.

D.Angel είπε...

Δραπέτη μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Ναι ήταν πολύ δυνατό!
Και υπέροχο!
Φιλιά πολλά

Και λοιπόν;E allora?
καλώς σε! Ναι είναι
πανέμορφα και για την
ώρα φαίνονται υγιέστατα!
Αφού δεν γέννησε ως τώρα
μάλλον δεν θα κάνει άλλο!
Γράψε λάθος! Χα χα χα
Φωτό θα σας έχω προσεχώς!
Ευχαριστώ που πέρασες
Φιλιά πολλά

Lily μου καλώς σε
και σ ευχαριστώ πολύ!
Τιμή μου περνάς έστω κι αθόρυβα!
Σε φιλώ

Αγνούλα μου
σ ευχαριστώ πολύ!Μα δεν
είναι υπέροχα;;;
Να σαι καλά!
Τα φιλιά μου

Bitch μου ευχαριστώωωω
Ευχαριστώ πολύυυυυ
Μπααα δεν βλέπω 6ο τελικά!
Μείναμε στα 5 εκτός αν μας
περιμένει καμιά έκπληξη το
πρωί! Φιλιά πολλάαααααα
Ναιιιιι τα καταφέραμεεεε

monahikoslikos είπε...

Να σας ζήσουν Αγγελική μου...
Δεν μπορώ να σας φανταστώ σε ρόλο μαμής και μαιευτήρα αλλά φαίνεται πως τα καταφέρατε καλά...
Πάντα άξιοι!!!!

D.Angel είπε...

Λύκε μου υπομονή
γιατί το μαιευτήριο
είχε και κάμερα μαν
ο οποίος θα ανεβάσει
βιντεάκι και θα το δείτε!
Δεν ήταν εύκολο!
Ειδικά στο πρώτο
είμασταν σε κατάσταση πανικού!
Δεν θέλαμε να το χάσουμε κι αισθανθήκαμε το χρόνο να μας
πιέζει πάρα πολύ!
Σ ευχαριστούμε πολύ!
Σμουατς στα μούτρα σου!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Είναι γλυκύτατα. Αλλά το λες να πάμε για ύπνο ή να περιμένουμε;

D.Angel είπε...

Καλησπέρα Χριστόφορε!
Ναι είναι πολύ γλυκά!
Μια σταλιά!
Νομίζω πως τώρα μπορείτε
να πάτε για ύπνο! Χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Επιτέλους να ζήσουν!!!
πολλά φιλιά....

Naturedigital είπε...

Άντε .. καλορίζικα..
Κωστής

porcupine είπε...

Είχα γατα και εχω δει γεννα δυο φορες!
Γερά να είναι τα άτιμα!!!

Φιλιά στη γεναία μανούλα!

Roadartist είπε...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

TELEIA :))))

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Aχου ομορφαααααααααααα!

Θελω ενααααααααααααααα

Καλε, φανταζομαι πως θα κανεις οταν θα γεννα η κορη σου....
Ειδες που σου ελεγα ποσο ομορφο ειναι, σαν να βλεπεις μωρα...

Και βαλε μερικες κανονικες φωτο γιατι με ζαλιζουν αυτε΄ς

Ευρύνοος είπε...

Εύχομαι καλή υγεία για τα νεογνά και καλή πρόοδο!!

να σας ζήσουν :)

Savvina είπε...

Πανέμορφα είναι...
Μια σταλίτσα...
Κουκλιά...
Να σου ζήσουν κοριτσάκι.
Καλά από τα δύο μάθαμε το όνομα, για τα άλλα τρία για πές.
Δεν το πιστεύω ότι μπορεί να υπάρχει και 6ο.
Ενημέρωσε αν υπάρξει.
Θα τα κρατήσεις όλα?
Να είσαι καλά.
Πολλά φιλιά.

bear είπε...

Τι ομορφούλια!! Να σας ζήσουν. Γούτσου γούτσου

Heliotypon είπε...

Τι να πω! σαν ανθρώπινος τοκετός με εξάδυμαακούγεται! Να σας ζήσουν.

ELENI είπε...

ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ.............ΦΙΛΙΑ !!!!

ΛΕΩΝ είπε...

ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!
Τέλεια! Να σας ζήσουν και με μια καλή τύχη!!!!!
Ξέρω ότι οι επόμενοι 2 μήνες θα σου είναι λίγο δύσκολοι Αγγελική μου, αλλά και τόσο ευτυχισμένη ....!
Μη τα δώσεις αν δεν κλείσουν 8 εβδομάδες, είναι πολύ σημαντικό να μείνουν με τη μαμά τους!
Καλό κουράγιο !!!!
ΣΜΟΥΤΣ πολλά σε όλες τις μουσούδες!

Βάσσια είπε...

Αχ καλώς τα λοιπόν στη ζωή τα γλυκούλια!
:-)

Εδω τώρα έχουμε εμπειρία από γέννες... γατιών και σκυλιών.
Οπότε κατανοώ τις στιγμές σου Angel.

Να είναι υγιή!
Φιλιά
Καλό Σ/Κ μετά της οικογενείας ;-)

Μαριάννα είπε...

Ταλαιπωρήθηκε το μανάρι μου!
Όλα καλά αυτό έχει σημασία!

Ρε φίλη πολλά κουταβάκια, τι θα τα κάνετε μετά? Εμένα γέννησε η γάτα μου τελευταία και πάλι καλά τα πήρε όλα μία φίλη που έχει σπίτι στην εξοχή. Πάντα το έχω άγχος αν θα βρω να τα δώσω.

"Αντρας δεν είναι; Μπούφος, παιδί μου!"

Έτσι 'έτσι, μπορεί να είναι και η 1η φορά που συμφωνώ μαζί σου. Όχι ότι εσύ πας πίσω αλλά λέμε τώρα, μουααχαχα

Artanis είπε...

Άχουτα καλέεεεεεεεεε....
Μπράβο στη Σίμπα, πανέμορφα τα μωρά...
Η ατάκα περί "άντρα=μπούφου", όλα τα λεφτά...
Καλημέρα από ΝΖ!!!!

Creep είπε...

Ου, λατρείες είναι!
Πωπω, πορώθηκα *bounces*

D.Angel είπε...

Φούλη μου ευχαριστούμε πολύ!
Καλό Σ/Κ κοριτσάρα μου
Φιλιά πολλά

Κωστή μου να σαι καλά!
Σ ευχαριστούμε πολύ
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ


Γλυκό μου porcupine
σ ευχαριστούμε πολύ!
Φιλιά πολλά κι από εμάς
..κι απ τη Sheba
Σμουατς

Roadartist καλησπέρα!
Ευχαριστούμε πολύυυυ
Καλό Σ/Κ φιλιά πολλάααα

Ρίκη μου λες να μπω μέσα
να βοηθήσω στη γέννα;;;
Χα χα χα χα Αυτές τις μέρες
θα σας βάλω βιντεάκι και φωτό
Περιμένω να μου το φτιάξουν!
Ευχαριστούμε πολύ
Φιλιά πολλάαααααααααα

Τρελέ μου να σαι καλά!
Σ ευχαριστούμε πολύ
Καλότυχα να ναι
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Σαββινάκι μου μείναμε στα 5
Ο Δίας που όλοι είδατε και είναι
και μαμάκιας! Η Ηρα! Ο Ερμής! H Hope (Ελπίδα λόγω της ημέρας) και ο Αρης επειδή είναι μαχητής!
Κάποια θα πάρει ο κύριος που έχει τον Αρσενικό οπότε δεν ξέρω πόσα θα μείνουνε! Θα δείξει! Λες να πάω να πάρω άλλο ένα διπλό κρεβάτι;
Βλέπω τον Νίκο να την κάνει σιγά σιγά! Χα χα χα χα Φιλιά πολλά
Σ ευχαριστούμε πολύ κοριτσάκι!
Φιλιά πολλά

Αρκούδε μου ευχαριστούμε πολύ!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

D.Angel είπε...

Heliotypon καλώς σε!
Τελικά είναι 5 τα κουτάβια αλλά
το ίδιο είναι! Αστα!
Ευχαριστούμε πολύ
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Λενάκι ευχαριστούμε πολύ
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Λιονταράκι μου σ ευχαριστώ πολύ!
Δεν έχω σκοπό να δώσω κανένα πριν
τους 2 μήνες! Μέχρι να τα διώξει
η Sheba θα είμαστε όλοι μια
ευχάριστή παρέα! Χα χα χα χα χα
Η Σφουγγαρίστρα επ ώμου λέμε!
Χα χα χα χα
Πολύ φοβάμαι ότι δεν θα θέλω να δώσω κανένα! Ο Δίας αρέσει σ εμένα
Ο Αρης στον μπαμπά μας..τα άλλα είναι τιγρέ και είναι κουκλιά!
Αχχχ δεν ξέρω
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Βάσσια μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά κούκλα!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Μαριάννα καλώς σε!
Ξεβαρέθηκες μαρή ή όχι ακόμα;;;
Αν όχι έλα απο δω που σου χω και
δουλειά τώρα με τα κουτάβια!
Χα χα χα χα χα χα
ε όχι και πολλά μαρήηηη
Σκυλί είναι δεν είναι αγελάδα να κάνει 1 Μήπως σε μπέρδεψε το χρώμα
ρε βλήμα;;;;;Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά μαρή!
Καλό Σ/Κ

Αρτάνις μου καλησπέρα
Σ ευχαριστούμε πολύ γλυκιά μου!
Μα έτσι δεν είναι;;;
Xα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

D.Angel είπε...

Creep μου σε ξέχασα!
Δεν είναι;;; Μιλάμε
για πολλές αγκαλιές!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό Σ/Κ
Σμουατς


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ
ΣΕ 2 ΜΕΡΟΥΛΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ
ΕΧΩ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΑΚΙ

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Lilith είπε...

ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ!!!
Είναι πανέμορφα!
Η Sheba μας φαίνεται μια περήφανη μαμά! Και γιατί να μην είναι; Ούτε ένα, ούτε δύο... πέντε είναι αυτά!!! :)))
Δίας, Ήρα...
Τα υπόλοιπα;

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου
είναι σκέτη τρέλα!
Και η Sheba είναι πολύ
καλή μανούλα! Υπέροχα όλα!
Θα σας τα δείξω κάποια στιγμή
ένα ένα με τη σειρά που βγήκαν
Διας Ηρα Ερμής Hope Αρης
Αυτή είναι η σειρά!
Σ ευχαριστούμε πολύ
Φιλιά πολλά

Astrofegia είπε...

Να σας ζήσουν Αγγελάκι μου, είναι κουκλιά όλα τους και η Sheba μια ευτυχισμένη μαμά!
Φιλιά πολλά! :)))

D.Angel είπε...

Αστεράκι μου
σ ευχαριστούμε πολύ
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Vangel Greko είπε...

Xαίρεται!!

Υπάρχει μια φωτογραφία με το σκυλί & μια κοπέλα μελαχροινή να το χαϊδεύει..

Μήπως εκείνη η κοπέλα είσαι εσύ??

Τότε η εσωτερική σου ομορφιά αντικατοπτρίζει και στην εξωτερική σου!!

Με το καλό σιγά σιγά να μεγαλώσουν & πραγματικά να είναι γερά!!

Χαρά στην υπομονή και στο κουράγιο σας!!

Μ'εκτίμηση

υγ. Το χαμόγελο σου κάνει κάποιους γύρω σου χαρούμενους...

Μη το ξεχνάς!!

υγ.2. Η αίσθηση της γέννας είναι μοναδική & δεν περιγράφεται!!

Ανώνυμος είπε...

Vangel Greko καλησπέρα!
Σ ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο
σχόλιο αλλά δεν είμαι εγώ!
Είναι η κόρη μου μαζί με τη Sheba
Τα δύο παιδιά μου!
Εγώ για την ώρα είμαι ξανθιά
αλλά σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο
και πάλι!Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

D.Angel

Vangel Greko είπε...

Να κάνω κομπλιμέντο & για την κόρη??

ή μήπως να κάνω για τη μαμά??

ή και για τις 2??

Τα παιδιά όπως μεγαλώσουν έτσι χτίζουν το χαρακτήρα τους...

Οπότε μπράβο σε όλη την οικογένεια για όσα έχει χτίσει με τον καιρό!!

μ'εκτίμηση

D.Angel είπε...

Η οικογένεια σ ευχαριστεί πολύ!
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!