12.9.10

Γύρισααααα


Ωραίες οι διακοπές το Σεπτέμβριο, δε λέω, αλλά αν καθόμουν
λίγο ακόμα, πολύ φοβάμαι ότι θα καταντούσα σαν τον Τομάκο
στη φωτό να τσακώνομαι με τον Wilson......
Κάπως έτσι αισθανόμουν τελευταία! Εκτός αυτού όμως,
έπρεπε να γυρίσω γιατί η Kinder έκπληξη είναι στις μέρες της
-Ναι για τη Sheba λέω- Δεν έχω ιδέα πόσα κουτάβια θα μου κάνει! Απλά περιμένω να δω αν θα το πάθω το σοκ ή όχι!
Αλλο slide δεν έφτιαξα γιατί θέλω να τα χω με τη σειρά!
Οπότε για την ώρα βολευτείτε με φωτό απ την κρουαζιέρα,
απ το σπίτι της Μπουμπουλίνας κι από παλιά Αρχοντικά!
Περισσότερες φωτό από Σπέτσες κλπ στο επόμενο,
αν δεν μας πιάσουν οι πόνοι! Φιλιά πολλά



Αυτό το συνεχίζετε με "ε" ήθελα να ξερα πως μου ρθε!
Τες πα! Γκρρρρρρρρρρρρρρρ

29 σχόλια:

ELENI είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΜΕ ....ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΓΥΡΙΣΑ Κ ΕΓΩ.......ΑΝΤΕ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ...ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ......ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ...ΕΤΟΙΜΟΓΕΝΝΗ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΛΟΙΠΟΝ.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλώς την και καλό χειμώνα.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αντε βρε, και στο αλλο με το καλο.....

να προσεχεις την ετοιμογεννη...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κάτσε τώρα κάτω από την μπάρα ετοιμόγεννη ήθελα να πω.....
ωραίες φώτο

η σιωπηλή κραυγή είπε...

καλη επιστροφη λοιπον!!

monahikoslikos είπε...

Και πότε με το καλό ξαναφεύγεις????

VASILIKI είπε...

Πολύ ωραία όλα!
Με το καλό να έρθουν και τα μικρούλια κουταβάκια!
Άντε και καλό Φθινόπωρο!
Η καλύτερη εποχή για εξορμήσεις είναι...

D.Angel είπε...

Ελένη μου καλώς σε!
Φιλάκια κι από μας
Σμουατς

Σκρουτζάκο μου να σαι καλά
Φιλιά πολλά

Χριστόφορεεεεε έλαααα
μη λες τέτοιαααα
Ακόμα δεν σταμάτησα τα μπάνια
Φιλιά πολλά

Ρίκη μου σ ευχαριστούμε πολύ!
Αντε να δούμε πόσα θα δούμε!
Κίντερ έκπληξη λέμε!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου σ ευχαριστώ!
Θα κάτσω θα κάτσω
χα χα χα χα χα
θα της κρατώ και το χέρι...
εεεε...το πόδι ήθελα να πω!
Φιλιά πολλά

Κραυγή μου σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά

Λύκε χα χα χα χα χα
Είσαι απίστευτος λέμε!
θα δείξει! Οταν με ξαναπιάσει κρίση!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Βασιλική μου καλώς σε!
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά

Savvina είπε...

Οι καλύτερες διακοπές είναι τον Σεπτέμβριο όντως κοριτσάκι.
Πολύ ωραίες φωτό βλέπω, ωραία τοπία.
Όλα καλά να πάνε με την Sheba.
Να είσαι καλά.
Καλή εβδομάδα να έχεις.
Φιλιάαααααααααααα....

Ευρύνοος είπε...

Άντε ντέ!

καλώς σε :)

τα ταξίδια του Γκιούλιβερ ήταν αυτά!!
χαχαχα

καλό βράδυ και καλή βδομάδα :)

Matriga είπε...

Μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου, αλλά περιμένω τις επόμενες που θα είναι από την λατρεμένη μου Ελαφόνησο και την Μονεμβασιά.
Να είσαι πάντα καλά να ταξιδεύεις και να μας δείχνεις τα ωραία μέρη που επισκέπτεσαι. Καλά γεννητούρια της Kinder! χα χα χα
Μου άρεσε το παρατσούκλι αυτό ;)

Κοχυλένια φιλιά και καλή εβδομάδα, Αγγελική μου xxx

Vangel Greko είπε...

Ολίγον σε ζηλεύω αλλά σημασία έχει να περνάς καλά & να το διασκεδάζεις!!

οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικές & να συμπληρώσω πως κάθε σου ανάρτηση ενισχύει την απόφαση μου να σ'επισκέπτομαι καθημερινά & να σε θεωρώ ένα αγαπημένο ιστολόγιο!!

Τα σέβη μου & καλή προσαρμογή στους χειμερινούς ρυθμούς!!

μ'εκτίμηση

υγ. Με το καλό να γεννηθούν υγιή τα κουταβάκια!!

υγ.2. Πάντα το χαμόγελο σου δίνει αισιοδοξία για την ημέρα που μόλις ξεκίνησε!!

Iανος είπε...

Ελααααα μην μας το λες!Εγω παντως ακομα δεν σε πιστευω!Αν περασει κανενας μηνας και εισαι ακομα εδω ισως!Φιλιααααααααααααα!!!! :))

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

χθες τ' απόγευμα γύρισα κι εγώ (και να πω πως χαίρομαι ψέματα θα πω)

άντε καλό φθινόπωρο
και μ' ένα πόνο!

καλή βδομάδα!

Bitch είπε...

Καλος την και καλα γεννητουρια..
Καλη εβδομαδα!

Miss Pink είπε...

με έναν πόνο εύχομαι...
γενικώς... :ΡΡΡΡ

ΛΕΩΝ είπε...

Άντε πια....τα κεφάλια μέσα γρήγορα!!!!
Άντε γιατί πολύ αέρα πήρατε φέτος.....το παρακάνατε!!!!
ΥΓ. Μήπως φαίνεται ότι ....ζηλεύω????

Σμουτς πολλά και καλό χειμώνα!

astrofegia είπε...

Σνιφ είχα αφήσει σχόλιο αλλά ο δαίμων του ίντερνετ το έφαγε...
Τεσπά αναμένουμε νέες φωτό, αυτές που είδα είναι όντως θαυμάσιες και φυσικά σου εύχομαι καλά γεννητούρια στη Sheba σου!
Φιλιά πολλά! :))

D.Angel είπε...

Σαββίνα μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά και να τα
χιλιάσετε κι από δω!

Τρελέ χα χα χα χα χα
Ναι, κάπως έτσι!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και...
να τα χιλιάσετε βρε!

Μαράκι καλησπέρα
Θα περιμένεις λίγο ακόμα
όμως γιατί έχω άλλο ένα slide
από Σπέτσες και μετά!
Σ ευχαριστώ πολύ κι εγώ και η...
kinder εκπληξη!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Vangel Greko καλώς σε!
Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου
λόγια! Πάρα πολύ όμως!Με τιμάνε!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

Ιανέ μου μήνα;;;;
Τόσο πολύ;;;;Λες ν αντέξω;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά βρε
Καλό σου βράδυ

Μια φορά κι έναν τρελό
Να σαι καλά!Ευχαριστούμε πολύ!
Αντε και καλή προσαρμογή να χουμε!
Φιλιά πολλά

Bitch καλώς σε!
Σ ευχαριστούμε πολύ!
Καλό σου βράδυ
Φιλιά πολλά

Miss Pink ευχαριστούμε
"ειδικώς" χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ
τρελό! Σμουατς

Λιονταράκι μου χα χα χα χα
Ευχαριστούμε πολύ!
Να σαι καλά!
Οχιιιι δεν φαίνεται καθόλου!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αστεράκι μου καλώς σε
Κάτι παθαίνει αυτός ο δαίμων
αλλά θα του περάσει!Χα χα χα
Ευχαριστούμε κοριτσάκι
Φιλιά πολλά

Artanis είπε...

Άκου "κίντερ έκπληξη" το κορίτσι σου...
Και να μην ξεχάσεις να βγάλεις πολλές φωτό από τα κουτάβια...
Σε φιλώ, καλά γεννητούρια...
Και καλωσόρισες...

D.Angel είπε...

Γλυκιά μου Αrtanis καλησπέρα!
Χα χα χα χα χα χα
Φυσικά θα έχουμε και φωτό!
Πολλές φωτό!
Σ ευχαριστώ πολύ κι εγώ
αλλά και η Kinder εεε η Sheba
ήθελα να πω! Φιλιά πολλά

Matriga είπε...

Ξενυχτάμε, ξενυχτάμε; Δεν νομίζω να ξενεγεννάμε, ε; Πολλά φιλιά ;)

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι έτσι νόμιζα αλλά έκανα λάθος!
Μάλλον είχε ενοχλήσεις!
Τίποτα ακόμα!
Φιλιά πολλά
D.Angel

Matriga είπε...

Με το καλό!! Πες μου τα νέα να δούμε τι έβγαλε η kinder, ε;
Μαζί με τις φωτο από την Ελαφόνησο την βλέπω να τα φέρνει :))
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Xα χα χα χα
Μαράκι λες;
Βρε συ, δεν έχω ενημέρωση σχολίων
και κατά τύχη κοιτάω την προηγούμενη ανάρτηση! Αλλάξαμε ποστττττττττ
σε χάνωωωωωωωω χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

D.Angel

Matriga είπε...

χα χα χα
Χαζούλη μου, πως αλλιώς θα ήξερα πως δεν έβαλες τις φωτο ακόμη, αν δεν είχα δει την πιο πρόσφατη. Απλά απαντώ στο μήνυμα που μου έρχεται στο mail μου!

Ανώνυμος είπε...

Ετσι ε;;; Ε τότε θα κάνω τα παράπονά μου εκεί! Αυτό φταίει που δεν σ ενημερώνει νωρίτερα!Το παλιοmail
Τώρα θα δει....Χμ....
kissesssssssss

Matriga είπε...

χα χα χα ;)