10.9.10

Συνεχίζω να ξεβαριέμαι!

:) Καλησπέρα σε όλους!Το ξέρω ότι με μισείτε, αλλά να μη σας πω που βρίσκομαι;;;; Δεν θέλω "ΟΥ" Λοιπόν! Εφυγα από Σπέτσες, πέρασα Ναύπλιο μετά Τρίπολη, μετά Σπάρτη κι από κει Μονεμβασιά! Το μέρος είναι μαγικό! Η ομορφιά μέσα στο κάστρο απίστευτη! Εμεινα εκεί ένα βράδυ και την επόμενη μέρα ξεκίνησα για Νεάπολη! Από κει πέρασα Ελαφόνησσο! Η παραλία του Σίμου για όσους δεν γνωρίζετε είναι top! Είναι απ τις πιο όμορφες της Πελοπ/σου (μεταξύ μας, θυμίζει το Ελαφονήσσι της Κρήτης) άρα δεν μπορώ να πω ότι είναι μοναδική! Χε χε χε Αυτή τη στιγμή σας γράφω από Πόρο! Μόλις γύρισα απ τη θάλασσα και είπα να κάτσω λίγο στο νετ! Ρε σεις, γιατί έχω λόξιγκα;;; Ακόμα βρίζετε;;; Ντροπή σας λέμε! Κάνε e-φίλους να δεις καλό!

Εντυπώσεις τώρα!
Oλα είναι σούπερ! Οι διαδρομές καλές! Οι τοποθεσίες απίστευτες! Οι τιμές των ξενοδοχείων αυτή τη στιγμή είναι μια χαρά, αν σκεφτείτε ότι έμεινα έξω απ το κάστρο με 30 euro! Οι ανταποκρίσεις όμως των λεωφορείων είναι άθλιες! Ηθελα να πάω από Μονεμβασια-Νεάπολη ή Γύθειο ή Καλαμάτα και έπρεπε αναγκαστικά ν ανέβω Σπάρτη!Η να πάω μέχρι τα Κύθηρα! Οπου και να θελα να μετακινηθώ στο Νότιο κομμάτι της Πελοποννήσου έπρεπε να ξαναπάω Σπάρτη! Μιλάμε απίστευτο! Και οκ λες, πάω Σπάρτη! Επρεπε να προλάβεις το δρομολόγιο! Ενα ή δύο δρομολόγια την ημέρα είχανε! Για το προσωπικό δεν σχολιάζω! Δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα! Από Ισθμό ρώτησα πως θα πάω Ερμιόνη και με κοίταζαν σαν ούφο:
-Πάει από Ισθμό Ερμιόνη;;;
-Εμένα ρωτάς;
-Δεν ξέρω βρε κοπέλα μου!
-Καλά δρομολόγια δεν ξέρετε; Χάρτη δεν έχετε;

Μιλάμε δεν υπάρχει αυτό! Μόνο κάτω απ το αυλάκι το συναντώ! Ακόμα και οι ίδιοι, οι ντόπιοι βρίζουν τους άλλους μισούς και τους λένε Αρβανίτες! Δεν ξέρω τι σημαίνει! Θα σας γελάσω! Το άλλο το κορυφαίο που με ρωτήσανε σας το πα;;; Αν το σπετσοφάι το φτιάχνουν στις Σπέτσες! Δεν έδωσα σημασία.Ηταν και ξανθιά και ανήλικη! Η χειρότερη εξυπηρέτηση εκτός απ την Κόρινθο,ήταν στο τουριστικό γραφείο της Υδρας,όπου ο υπάλληλος μου βαλε και χέρι! Τον ρώτησα τι ώρα έχει καράβι για Πόρο και μου λέει:
-Αυτό το κακό έχετε οι Ελληνες, δεν διαβάζετε τις ανακοινώσεις!
-Ναι καταλαβαίνω, αλλά βιάζομαι! Πες τε μου τι ώρα έχει καράβι!
-Οχι...πήγαινε έξω και ξαναδιάβασε το χαρτί!
-Μα τόσο δύσκολο είναι να μου πείτε την ώρα;
-Διάβασε το χαρτί!
-Αυτό το κακό έχετε ορισμένοι Ελληνες! Δεν θέλετε να εξυπηρετήσετε, κάθεστε σε μια καρέκλα και τα ξύνετε!
Τελικά το καράβι έφευγε σε 5 λεπτά και το έμαθα από άλλο γραφείο! Η εταιρία του κυρίου δεν είχε άλλο δελφίνι για Πειραιά και μάλλον δεν τον ενδιέφερε να εξυπηρετήσει!

Νομίζω πως σας κάλυψα!
Φιλιά πολλά στα μούτρα σας
Smouats

Φωτό όταν γυρίσω είπαμεεεεεεεε

17 σχόλια:

IonnKorr είπε...

Ελαφόνησος!!!!!!!

Παραλία Σίμου!!!!

Ναι, όλοι σε μισούμε.

Δραπέτης είπε...

Μια χαρά σε διαβάζω! Καλές διακοπές ρεεεεεε!!!!!!

Οι Αρβανίτες κατέβηκαν από την Νότια Αλβανία και εγκαταστάθηκαν στη νότια και κεντρική Ελλάδα κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα...

bear είπε...

Δεν σε μισώ καθόλου!
Χαίρομαι που περνάς σούπερ.
Μολδομπασιά τα κάστρα σου τα πλούτη τα παλάτια σου.
Εχω πάει πολλές φορές στην Μονεμβασία, ή αλλιώς Άκρα Μίνωα.

Matriga είπε...

χα χα χα
Σίγουρα, ο λόξυγγάς σου δεν προέρχεται από μένα! Έχω πάει και στην Μονεμβασιά (που δεν ξέρω γιατί αλλά μου φέρνει την θύμηση Καλντέρας στη Θήρα) και στην Ελαφόνησο, που εγώ προσωπικά την προτιμώ από της Κρήτης, αλλά δεν το κάνω και θέμα γιατί προβλέπω να με πιάσει εμένα ο λόξυγγας! lol

Καλά να περάσεις μέχρι την επιστροφή σου και περιμένω εντυπώσεις από τις Σπέτσες, γιατί εκεί όντως δεν έχω πάει. ;)

Φιλιά πολλά και καλή επάνοδο!!

Υ.Γ. Περιμένω να θαυμάσω τις φωτογραφίες σου :))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλά να περνάς Κυρία Αγγελοπούλου!!!

Savvina είπε...

Κοριτσάκι
συνέχισε τις διακοπές σου τώρα που μπορείς...
Να περάσεις υπέροχα.
Όλοι περιμένουμε τις φωτογραφίες όταν γυρίσεις.
Φιλιάααααααααααα.............

Iανος είπε...

ρε αντε χασου σαδιστικο πλασμα!εχουμε πηξει στην Αθηνα και εσυ εχεις γινει ανταποκριτρια του Μενουμε Ελλαδα!Να γυρισεις πισω! ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! Φιλια στα μουτρα σου! Αλλα μουτρωμενα φιλια!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Σε μισούμε; Βαριά κουβέντα. Απλώς δε σε χωνεύουμε; Σε αντιπαθούμε βαθύτατα και δεν μπορούμε να σε ανεχθούμε πια! χα χα
Μα είναι κουβέντες αυτές;
Καλά οι περιγραφές σου και οι εντυπώσεις σου δίνουν την εικόνα την χώρας. Την όλο αντιφάσεις αυτή χώρα!!
Με όλο το μίσος μου στο μισό και πετάω και το άλλο μισό!!
Άκου σε μισούμε!!

Βάσσια είπε...

Μου φαίνεται ότι πήρες υπερβολική δόση ξεβαρέματος......
Στην Ελαφόνησο;;;;

:-) Τέλεια - θέλω να ξεβαρεθώ με το ίδιο παρακαλώ.

Φιλιά πολλά
καλή διαμονή!

ELENI είπε...

aggel.......καλημερα ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ...ΤΟ ΠΗΛΙΟ!!!

astrofegia είπε...

Κάνεις λάθος αν νομίζεις πως σε μισούμε...αντίθετα χαιρόμαστε που περνάς καλά!
Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! :)))

D.Angel είπε...

IonnKorr χαίρομαι!
:p Tην καλησπέρα μου από Πόρο!
Φιλιά πολλά

Δραπέτη μου να σαι καλά!
Σ ευχαριστώ πολύ!
...κι απ΄ότι κατάλαβα
παρέμειναν εκεί! Στην εποχή του
Μεσαίωνα (ορισμένοι) :p
Φιλιά πολλά

Καλέ μου bear
είναι υπέροχα, ειδικά
αυτή την εποχή που δεν
έχει τόση ζέστη!
Φιλιά πολλά
Υ.γ Κι εγώ σ αγαπάω!

Μαράκι καλησπέρα!
Κι εγώ έχω ξαναπάει και στα δύο
αλλά μέσα στο κάστρο δεν είχα
κάτσει να το ευχαριστηθώ και το
χα καημό λέμε! Χα χα χα χα
δεν μπορώ να πω ότι μου θύμισε
Καλντέρα! Μπαααα, δεν νομίζω!
Τες πα...Οσο για τις παραλίες
θα συμφωνήσω ότι είναι πιο
όμορφη απλά δεν είναι η μοναδική!
Την ίδια έχω συναντήσει στο
Ελαφονήσσι της Κρήτης αλλά και
στην Πύλο αν θυμάμαι καλά!
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ
κοριτσάκι!

Φούλη μου χα χα χα χα
Αν ήμουν η από τέτοια
θα κυκλοφορούσα με ελικόπτερο!
Μ έφαγαν οι δρόμοι λέμε!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σαββινάκι μου
να σαι καλά! Ευχαριστώ πολύ!
Εχω βγάλει περίπου 150 φωτό!
Οταν με το καλό επιστρέψω
θα το φροντίσω!
Φιλιά πολλά

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εγώ πάλι έχω βαρεθεί με την επαγγελματική μου ανασφάλεια και τα παιχνίδια των εταιριών!

απ'την άλλη ειμαι μες την καλή χαρά που μου'ρχεται κόσμος κι έτσι δε βαριέμαι καθόλου ☺

καλό απόγευμα

D.Angel είπε...

Ιανέ μου κι εγώ σ αγαπάω λέμε!
Ναι ναι πολύ! Πώς;;; Δεν άκουσα;;;
Χα χα χα χα Σμουατς στα μούτρα σου
Ακούς εκεί ανταποκρίτρια του
"Μένουμε Ελλάδα" χα χα χα χα

Χριστόφορέ μου καλησπέρα!
Δεν μπορείς να φανταστείς τι πέρασα! Είναι δυνατόν να θες από Νεάπολη να πας Γύθειο και να σου λένε είτε από Σπάρτη είτε από Κύθηρα;;;; Κάποτε θυμάμαι πήγαινε και δελφίνι στη Μονεμβασιά από Σπέτσες! Πάει κι αυτό! Αποκομμένη η Νότια πλευρά από παντού! Ασε! Μεγάλο χάλι!Τες πα! Εγώ τα κατάφερα και πήγα!Φιλιά πολλάαααα

***Και μετά απ αυτό το ταξίδι μπορώ να πω ότι έχω δει όλη την Πελοπόννησο! Μην ακούσω καμιά αηδία για Μιστρά, Δηρό, Μάνη
Ταύγετο,Φοινικούντα, Μεθώνη, Κορώνη, Κυπαρισσία ορεινή Αρκαδία κλπ δεν τα θυμάμαι όλα! Εχω πάει!
Και Κύθηρα έχω πάει! Οτι πληροφορία θέλετε εντός!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

Βάσσια μου μια απόφαση είναι!
Κι εγώ το σκεφτόμουν μέρες
και τελικά το κανα! Φιλιά πολλά
Ευχαριστω που πέρασες!

Λενάκι μου καλησπέρα από Πόρο!
Πήλιο ε;;;Μια χαρά! βρέθηκα ενα
φεγγάρι εκεί κ μέχρι να βρω
ταβερνα να φάω το ριξα στα μήλα!
Οπου χωράφι, μέσα η Angel!Χα χα χα
Αφού δεν με τουφέκισε κανείς!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αστεράκι μου σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά! Να περνάς κι εσύ
όμορφα! Φιλιά πολλά

Και λοιπόν;E allora?
υπομονή γλυκιά μου!
Ελπίζω να φτιάξουν
τα πράγματα! Φιλιά πολλά
και καλό Σ/Κ Σμουατς

zoyzoy είπε...

Που θα πάει δεν θα'ρθουν τα Χριστούγεννα να σε δώ να πείζεις στους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα:))

Αντε καλά να περνάς και φιλιά βαμμένα θαλασσινά στα μούτρα σου!!

efi είπε...

Υπέροχα μέρη! Είσαι τόσο τυχερή

Περιμένουμε φώτο στην επιστροφή

Καλή σούπερ συνέχεια εύχομαι

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου καλώς σε!
Ενα έχω να πω: Είσαι κακιάααα
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά θαλασσινά κι από μένα!
Σμουατςςςςςςςς

Εφάκι μου σ ευχαριστώ πάρα πολύ!
Ναι μερικές φορές είμαι και τυχερή!
Μερικές φορές όμως......
Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου!
Σμουατς