7.9.10

Ξεβαρέθηκα

Ν- Α μπα; Και τι θα φάμε σήμερα;
Α- Οτι κι εχτές δλδ Goodys
Ν- Α μάλιστα, και τι έχεις σκοπό να κάνεις;
Α- Ταξίδι, αλλά δεν ξέρω για που!
Ν- Πήγαινε Σκόπελο Αλόννησο!
Α- Μονάχους- μονάχους ε;;;; Ωραία αλλά δεν έχει δρομολόγια!
Ν- Τζιά;
Α- Μπα, κι άμα βαρεθώ;
Ν- Αποφάσισε όμως γιατί την άλλη εβδομάδα πρέπει να σαι εδώ!
Α- Ναι ξέρω, γεννάει το παιδί! Ελα μωρέ το Σάββατο θα χω έρθει! Θέλω να πάω και Τζουγανάκη!
Ν- Χμ
Α- Θέλω να πάω και prodigy αλλά πέφτει πάνω στη γέννα κι απ ότι κατάλαβα θα κάνω τη μαμή ε;;;;
Ν- Καλά το κατάλαβες... Αλλωστε τα πας καλά με τα αίματα!
Α- Καλά....Πρώτη τζη και τελευταία τζη φορά είναι να μην είμαι μαζί της; (Για τη Sheba μιλάμε) :p
Ν- Αντε θ αποφασίσεις;;;;;
Α- Αποφάσισα!
Ν- Μπαααα για ν ακούσω!
Α- Θα με πας Πειραιά κι όποιο φεύγει πρώτο! Εεεε τι λες;;;;
Σ εντυπωσιάζω;;;;
Ν- Αντε ετοίμασε σάκο πάλι κ φύγαμε!

1.30 Εφυγα από Πειραιά για mini κρουαζιέρα! Πέρασα από Μέθανα,
Γαλατά- Πόρο και Υδρα! Πολύ όμορφη η Υδρα! Συνέχισα για Ερμιόνη αλλά δεν μ άρεσε εκεί και αποφάσισα να μείνω Σπέτσες! Εκανα το μπανάκι μου στη θάλασσα, νοίκιασα μηχανάκι κι έκανα το γύρο του νησιού και τώρα βρίσκομαι στο ξενοδοχείο και χαλαρώνω!
Αύριο δεν ξέρω τι θα κάνω, οπότε δεν έχω κάτι να σας πω! Μπορεί να βρεθώ και στη Κρήτη! Ποιός ξέρει;

Του Αγ.Νικολάου θυμίστε μου να καλέσω έξω απ το σπίτι την
πυροσβεστική για ρίψη νερού με μάνικα! Ενα άγημα να παρε-
λάσει μαζί με τη φιλαρμονική του δήμου.....
Α ναι... κι ένα μεγάλο δάφνινο στεφάνι για τον ήρωα!!!!
Αυτές είναι γιορτές! Να τις φχαριστιόμαστε! Χα χα χα χα χα

Γυρίσατεεεεε;;;;; ΟΧΙ
Χα χα χα χα χα
Και μην ακούσω τις γνωστές αηδίες "Καλό χειμώνα" κλπ
Σκατά θα ναι! Το ξέρουμε όλοι! Είναι ανάγκη να παραμυθιαζόμαστε;
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΓΙΟΥ ΧΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

Υ.γ Φωτό όταν επιστρέψω.....


24 σχόλια:

Savvina είπε...

Ζήτω η τρέλααααααααααααα........
Μια χαρά σε βρήσκω κοριτσάκι........
Καλά κάνεις.........
Καλές διακοπές λοιπόν.....
Φιλιάααααααααααααααα.............

IonnKorr είπε...

Ξεβαρέθηκες???

χα..χα..

Σιγά μη σε πιστέψω?

Είναι σαν να άκουσα ότι ματαιώθηκε ο ανασχηματισμός!

Εκτός πια κι αν βαρέθηκες να βαριέσαι!!!

Καλό χειμώνα!

ELENI είπε...

ετσι μπραβο... ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ ....ΛΕΕΙ ΣΗΜΕΡΑ..''ΛΕΝΟΥΛΑ ..ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ''......ΤΙ?????????
ΠΟΙΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ...ΤΟ ΜΑΓΙΩ ΣΤΟ 1 ΣΥΡΤΑΡΙ Κ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ......ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ...ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ.....!!!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ....ΜΠΟΡΟΥΜΕ ...ΓΙΑΤΙ ....ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΑ Σ/Κ Κ ΦΕΥΓΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Δραπέτης είπε...

Μένω στο ότι ξεβαρέθηκες και ότι συνεχίζεις ακάθεκτη της διακοπές σου!

Καλά να περάσεις!! Κάνε και μια βουτιά και για μένα! :))

Ευρύνοος είπε...

Ρε φιλαράκι..
τρέχα τώρα που μπορείς γιατί θυμάσαι κάτι μετρήματα τσουρεκιών;

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


καλησπέρααααα!!!!!!!!!

zoyzoy είπε...

Καλά αν ξεβαρεθείς για τα καλά τα λέμε!
Τι να πω που'χω πιάσει βαψίματα λέμε και γαμώ την γκαντεμιά μου πας να βάψεις ένα δωμάτιο και σου βγάζει άλλα γ....τικα!

Τα΄χω παίξει λέμε!
Ετσι μου'ρχεται να τ'αφήσω και να την κάνω να γλιτώσωωωωω!

Καλά να περνάς και δε γ....ται ο χειμώνας!

Φιλιά θαλασσινά με χρώματα:))

monahikoslikos είπε...

Ότι είσαι μουρλή το ξέρω αλλά το πως σ' αντέχει ακόμα δεν καταλαβαίνω....
φιλιά...

Ευρύνοος είπε...

Περάστε απο τον Τρελό παρακαλώ, έχετε πρόσκληση..

καλησπέρα :)

bear είπε...

Καλή συνέχεια τρελοκομείο!

Matriga είπε...

χα χα χα
Το πες και το έκανες!!
Όμως, μια εξάρτηση από το blog σου την έχεις... Τι θα γίνει με σένα;
Και στις διακοπές αναρτήσεις θα κάνεις; Πρόσεξέ το αυτό γιατί με ανησυχεί ;)

Πολύ καλή η ιδέα σου! Αν μπορούσα στις Σπέτσες θα πήγαινα και γω, που δεν έχω καταφέρει να πάω.
Καλά να περάσεις φιλενάδα!
Και κάνε και κανένα σινιάλο, γιατί έτοιμη ήμουν να σου έρθω για καφέ! χα χα χα

Φιλιά πολλά και καλό βράδυ

Roadartist είπε...

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΛΕΜΕ

LOL :)

porcupine είπε...

Αν δεν πουλάς όπλα και ναρκωτικά, μπορείς να με προσλάβεις υπάλληλο?

Ρε δεν πας καλά!Το καταλαβαίνεις????

Φιλιά!

astrofegia είπε...

Χαχαχαχαχαχα αυτό και αν είναι ποστ!
Keep going Angel! ;)

Mistress Hyde είπε...

AYTA EINAI!!!!!!
ΕΥΓΕ ΚΟΡΙΤΣΙ!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

ενδόμυχα σε ψιλο i hate you, αλλά πάλι ενδόμυχα γνωρίζω πολύ καλά ότι για ότι μαλακία μου συμβάίνει (και στην προκειμένη περίπτωση η αδυναμία μου για αποδράσεις) φταίει η χοντρή μου η κεφάλα...
Από την άλλη χαίρομαι γιατί ΕΝΑΣ ή μάλλον ΜΙΑ Ελληνίδα περνάει καλά, γιατί όλοι οι υπόλοιποι ... βρίζουμε.
ΕΚΠΡΟΣΩΠΕ μας λοιπόν, φιλενάδα, δώσ'του να καταλάβει, ΔΙΑΚΟΠάρεις για όλους μας.
Λατρέυω την Υδρα! (άσχετο)

Βάσσια είπε...

Φοβερή!!!!
Όρμα Angel.

Φιλιά
:-)

50fm είπε...

Μη ξεβαρεθείς τόσο νωρίς...
Κάτσε στα υπέροχά σου!
Κάνει τζίζ εδώ...
Φιλιά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Βρε θα γίνεις γιαγιά!!!!
καλά να περνάς, άντε και με ένα πόνο η σιμπα...
φιλιά...

Αθανασία είπε...

Μπράβο παιδί μου...άντε κ αν αρχίσεις να μας γράφεις ξανά..(όχι στον πισινούλη σου,αν εκεί πήγε το μυαλό σου)...εννοώ να μας κάνείς καινούρια ποστάκια..χαααααχαχαχα! μπράβο πάντως!!!!!!!,καλησπέρες...

Δραπέτης είπε...

Μένω στο ότι ξεβαρέθηκες και φεύγεις διακοπές!

Καλά να περάσεις! :)

Velvet2 είπε...

Μια καρτολινα
Θα μπορούσες ομως να στείλεις
Κυρία, Αντζελίνα Πόλο

Έτσι κάνουν οι φίλοι
Οι καλοι φίλοι

Παρε ενα φιλι λοιπον να μαθεις

Baci...

Bitch είπε...

Καλη συνεχεια τρελεγγο και ετσι μπραβο!!
Φιλια Αγγελακι.

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Είσαι απαίχτου κι απιστεύτου γωνία ένα πράγμα δλδ!!!
Σε φοβήθηκε ο μάτης μου ρε φιλενάδα!
Μπράβο σου πάντως σε χαίρομαι,ξέρεις δεν απέχω κι εγώ πολύ απο τη κατάσταση πού περιγράφεις!!
Να περνάς καλά Αγγέλα μου και καλές διακοπές...για πάντα που λέει κι ο Καρβέλας!!

D.Angel είπε...

Καλησπέρα σε όλους!
Οπως καταλαβαίνετε
μου είναι πολύ δύσκολο
να απαντήσω σε όλους ξεχωριστά!
Υπάρχει κρίση κ το νετ καφέ θα μου
στοιχήσει! Χα χα χα χα χα χα

Καλά ντεεεε μη βρίζετε!
Απλά δεν έχω χρόνο!

Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε!
Φιλιά πολλά

Υ.γ1 Τρελέ έρχομαι να δω!
Υ.γ2 Σκατζοχοιράκι μου χα χα χα χα

Είστε όλοι για δέσιμο
αλλά εγώ είμαι χειρότερη!
Σμουατς στα μούτρα σας