20.8.10

Καλημέρα από Αθήνα

Δυστυχώς για τον κόσμο της πόλης....
...γύρισα!Το καράβι έπιασε λιμάνι στις 6 το πρωί και πατώντας το πόδι μου Πειραιά σκέφτομαι Home, sweet home και παίρνω μια βαθιά ανάσα! Και σιγά που θα μ αφήναν ήσυχη! Οι γνωστοί που ταξιδεύαμε παρέα και περίμενα να κατέβουν απ το καράβι να με παραλάβουν, τράκαραν!
Οφουυυυ λέω....ακόμα δεν γύρισα! Ohmmmmmmm Ηρεμα αγγελάκι! Ολα είναι καλά! Καλώς όρισες στους ρυθμούς της πόλης σου! Πίνω έναν καφέ ν ανοίξει το μάτι, μέχρι να κανονίσουμε τα της ασφάλειας και ξεκινάω για σπίτι! Ομορφαααα... λέω από μέσα μου! Πάει κι αυτό! Με το που μπω στο σπίτι, θα πάω να κάνω βουτιά στο κρεβάτι μου και θα σηκωθώ το απόγευμα!
Αμ δε....
Πάω στοίχημα ότι, όταν ο Θεός σκεφτόταν πότε θα με φέρει σ αυτόν τον κόσμο κάτι είχε πάρει!Δεν ξέρω τι ακριβώς, αλλά σίγουρα κάτι τον είχε κεράσει αυτός ο παλιο-όφις!
Με το που ανοίγω την πόρτα του σπιτιού βλέπω από κάτω ένα ολόκληρο βουνό απο λογαριασμούς! ΔΕΗ ΟΤΕ κινητά κι άλλα τέτοια χαριτωμένα! Μη με ρωτήσετε τι έπαθααααα.... Θα ναι μεγάλο λάθος! Ούτε που τους άνοιξα! Μπήκα να σας γράψω ότι επέστρεψα και πριν προλάβετε ορισμένοι κακιασμένοι να χαρείτε.....
....σας ανακοινώνω ότι με το που κλείσω το αναθεματισμένο μηχάνημα ξαναπαίρνω τη βαλιτσούλα μου και σας χαιρετώ!

Ρίκη μου, σ ευχαριστώ πολύ για όλα και 1000 συγνώμη, αλλά όπως βλέπεις, δεν ησυχάζω πουθενά... Την επόμενη φορά, σκέψου το... να με δέσεις! Διαφορετικά μπορεί και να με βρεις Θεσσαλονίκη!

Χαίρεται κι αντίο χα χα χα χα

20 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Ζήτω η τρέλα....!!!
Καλά να περνάς και να μην σταματάς πουθενά.

ELENI είπε...

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΥ ...ΝΑΙ Η ...ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ...ΠΙΟ ΚΑΛΟ ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΑΠΟ ...ΕΔΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.....

ELENI είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
AERIKO είπε...

Kαλημέρα απο Σαχάρα....αμαν..θέλω Χειμώναααααα...!!! χαχαχα...ναι το καλοκαίρι συνεχίζεται...να περασεις όμορφα..δεν σε φοβάμαι εσένα..έχεις τόσο ήλιο στην Καρδιά..που όπου κι αν πάς ότι κι αν κάνεις..μόνο όμορφιες μπορείς να μοιράζεσαι..

Τό 'χει ο άνθρωπος παιδί μου.!!!

Πολλά Φιλιά.!! :))

porcupine είπε...

Καταρχάς καλωσόρισες με τα όποια προβλήματα!Καλό ταξίδι να έχεις και πάλι και καλά να περάσεις.Αν έρθεις Βόρεια μη διστάσεις!Έλα να σε δείξω και τα δικά μου μέρη καταδώ!Δροσιά δεν έχουμε, αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από Αθήνα!

Φιλιά!

Δραπέτης είπε...

Για να καταλάβω τα μάζεψες και ξανα έφυγες;;; ΣΩΣΤΗΗΗΗΗ!!!:)

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Εφυγες πάλι; Και οι ερωτικές επιστολές κάτω από την πόρτα;
Λέω να κάνεις ότι σε ευχαριστεί εσένα και χαιρέτα τους άλλους.
Να ξαναπεράσεις καλά!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

καλώς ήρθες στην τρέλα της πόλης....
φιλιά πολλά

Vassilis είπε...

D.Angel,
καλωσόρισες και μακάρι με το καλό να φύγεις πάλι:) Και εγώ σήμερα γύρισα και προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου γιατί...

IonnKorr είπε...

Ονειροπόλα Αγγελίνα,

Γύρισες γαμώτο!!!!

χα..χα..

Γιατί δεν καθόσουν στην Κρήτη, συνέχεια??

Τι και τώρα θα αρχίσεις να γράφεις αναρτήσεις πάλι????

Για πτηνά και άλλα πτερόεντα???

Αμαν δεν θα το αντέξω!!!!

Και όσο σκέφτομαι ότι πρέπει να σου απαντώ κι όλας!!!

Και όσο σκέφτομαι ότι βαριέσαι να διαβάζεις και τις απαντήσεις!!!

Ρε, γαμώτο, τι μας ποτίζεις κι ερχόμαστε και γράφουμε στο βλογ σου????

Πάω να ρωτήσω την τηλεφωνική εταιρεία πως γίνεται να σου βάλει φίλτρο να μην έχω πρόσβαση να απαλλαγώ από σένα και τις ασυνάρτητες αναρτήσεις σου.

Ένα χειμώνα πάλι με σένα, δεν θα την βγάλω καθαρή!!!!!

χα..χα..

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αφού έχεις τη δυνατότητα να ταξιδεύεις....καλά κάνεις και μας ξαναχαιρετάς!!!!

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλή μου...τι θα γίνει επιτέλους με σένα ρεεεεεεεεεεεε!έχεις καταντήσει σαν τον κομήτη του Χάλευ πιάαααααααααα μιά εξαφανίζεσαι,μιά εμφανίζεσαι...ε,αποφάσισε επιτέλουυυυυυυυυυς!χαχαχαχαχαχααααααααααααααααααααααα!
ε,εμ πάντως οφείλω να πώ μου είχε λείψει πολύυυ η 'διαδυκτιακή' μουρίτσα σου...είχα καιρό να τη δώ...ναί,ναί...καλά κοίτα καλό μου αγγελάκι να ηρεμήσεις κ λίιγο επειδή στο τέλος σε βλέπω να είσαι αγγελάκι με νευρικό κλονισμό,όπως το πάς ε,κ δε θα ναι καλό..οκ??για σιγά λίγο για σιγά...άιντε κ καλό ταξίδι πάλι έυχομαι....φιλάκια...

astrofegia είπε...

Χαχαχαχχαχα να πω τώρα: "welcome to the real world" ή να το αφήσω για την επόμενη όταν η βαλίτσα σου φυλακτεί για τα καλά σε καμιά ντουλάπα? ;)
Να περνάς καλά Αγγελάκι μου!
Πολλά φιλιά με αστερόσκονη!

zoyzoy είπε...

Δηλαδή τώρα για να καταλάβω φεύγεις? ή την πέφτεις για ύπνο??
Οπως και να'ναι καλά να περνάς!

Φιλιά θαλασσινά!!

IonnKorr είπε...

Πρός όλους τους σχολιαστές της Αγγελίνας

Σας βλέπω, βρε σεις, που έρχεστε και την ρωτάτε:
- που βρίσκεσαι?
- πως τα πέρασες?
- πότε θα ξανάρθεις?
και άλλα τέτοια.

Ρε σείς πάρτε το χαμπάρι!

Βαριέται! Βαριέται!
Βαριέται να σας απαντήσει!
Τι θέλετε τώρα? Να ταλαιπωρηθεί να ανοίξει το κομπιούτερ για να σας πει δυο λέξεις??

Λοιπόν, σας αντιγράφω και πάλι την παλιά της απάντηση:

"Σας ευχαριστώ πολύ όλους που περάσατε!
Φιλιά πολλά
Σας αγαπώ πολύ
Σμουατς"

Πάρτε την, αποθηκεύστε την, να την διαβάζετε πριν περάσετε και να μην την ενοχλείτε.

Όφου!!!!! (είναι δικιά της έκφραση. Σημαίνει πως την πρήξατε πια με τις ερωτήσεις

Artanis είπε...

Εεεεεεε, περιμένω τα νέα του πούρπουλου!!!
χα, θυμάσαι την Τζένη;
http://www.youtube.com/watch?v=8XxOoCyGb3s

χαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ... ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΞΑΝΑ ΟΡΙΣΕΙΣ...
ΧΑΧΧΑ
CIAO!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΑΝΩΝΥΜΟ...
ΙΤΑΛΟΣ!!!

D.Angel είπε...

Λύκε μου σ ευχαριστώ που με καταλαβαίνεις! ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩ
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου

Ελένη μου καλησπέρα!!!
Μπαααα....στα Βόρεια δεν
ανεβαίνω αλλά σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά

Αερικό μου!
Σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

Γλυκό μου porcupine
σ ευχαριστώ πολύ!
Βόρεια δεν ανεβαίνω καθόλου
αλλά σ ευχαριστώ για την πρόσκληση
Φιλιά πολλά

Δραπέτη μου ναι!
Καλά το κατάλαβες!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Χριστόφορέ μου σ ευχαριστώ πολύ!
Αυτό ακριβώς κάνω!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου
ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά

Βασίλη μου καταλαβαίνω!
Σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά

IonnKorr κι όσο
σκέφτομαι ότι ούτε καν
διάβασες πως ξανάφυγα....
Χα χα χα χα χα
Για φαντάσου!
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Και λοιπόν;E allora?
τελευταία ταξιδεύω συχνά!
Δεν ήταν πάντα έτσι, αλλά τώρα δεν χάνω την ευκαιρία!Φιλιά πολλά

Αθανασία μου ξαναγύρισα αλλά
θα ξαναφύγω!Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ που πέρασες!Σμουατς

Αστροφεγγιά μου
για την ώρα μαζεύτηκα!
Χα χα χα χα χα
Δεν ξέρω για πόσο!
Θα δείξει
Ευχαριστώ πολύ
Φιλιά

Ζουζου μου
σήμερα γύρισα!
Προσεχώς θα χω και φωτό!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

IonnKorr
οφουυυυυυυυυ
χα χα χα χα χα
Πες κι άλλα όσο προλαβαίνεις!

Γλυκιά μου Artanis
είναι μια χαρά το μικρό!
Δεν μας χρειάζεται πια!
Θα δω σε λίγο το βιντεάκι!
Ευχαριστώ που πέρασες
Φιλιά πολλά

Ιταλέ μου σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά!
Δεν έχω ιδέα!
Φιλιά