26.8.10

Χανιά 2010

Το Λατώ πιάνει λιμάνι ξημερώματα και το αυτοκίνητο με
περιμένει απ έξω για πρωινή εκδρομή!Στο πρώτο slide είναι
φωτογραφίες από Ελαφονήσι, λίμνη Κουρνά (με σφακιανή πίτα
για πρωινό και παγωμένο εσπρέσσο), παλιά πόλη, εκδρομή με
4x4 στα Κεραμιά για φαγητό (όπου και με βάλαν να ξεφουρνίσω
κάτι καρβέλια) και από ένα χορό παραμονή του 15Αύγουστου
στην ανατολική τάφρο...


Το δεύτερο slide ειναι με φωτό από παλιά πόλη Χανίων,
Γεωργιούπολη (όπου την είδα καμικάζι αγάπη μου
και πήγα και νοίκιασα μηχανάκι), Αργυρούπολη και
Αση Γωνιά...
Κυρ αστυνόμε κάνετε λίγο φρρρρ να σας ακούσω;
Τον έκανα διάσημο μιας και του ζήτησα να μου βάλει
μπρος το μηχανάκι γιατί κόντεψα να μείνω στα βουνά!


Το τρίτο slide είναι με φωτό από Γεωργιούπολη again,
παλιά πόλη και αγορά Χανίων...Είχα κι ένα ατύχημα
με μια κατσίκα που μου τράβαγε τα ρούχα...
Μάλλον δεν ήθελε φωτό!

Επίσης έβγαλα φωτό κάποιες
αφίσες από φιλοζωικές για να δείχνουμε και την καλή
πλευρά ορισμένων ανθρώπων...
Το λιμάνι και τον φάρο δεν τον έχω σε πολλές φωτό
γιατί απ ότι θυμάμαι είναι σε παλιότερα slides και
είπα να μην σας ξαναδείξω τα ίδια!

Γι αυτό λέω ότι οι διακοπές οι δικές μου μόνο διακοπές δεν είναι!
Σκέτο ξεθέωμα λέμε! Κι αυτά είναι μόνο από Χανιά...

Kisses

22 σχόλια:

Roadartist είπε...

...Είχα πάει στα Χανιά 5ημερη με το σχολείο.. μα δε πιάνεται..θα ήθελα πολύ να ταξιδέψω σε ΟΛΗ τη κρήτη.. κάποια στιγμή.. ... ........ :)

Ευρύνοος είπε...

Ωραίο το ταξιδιωτικόν!!

μας έκανες περιήγηση κι εμάς..

πολύ όμορφα Αγγελική, άντε και του χρόνου..

η κατσικούλα που σου τραβούσε τα ρούχα, κούκλα :)

καλό βράδυ :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αντε, με το καλα να μας ξαναρθεις

porcupine είπε...

Χάλια τα πέρασες ε?Και δεν θα ξαναπάς ε?Και ούτε να ξανακούσεις για Κρήτη ένα πράγμα ε?ε?ε?

χιχιχι!

Υπέροχες!Φιλιά!

Δραπέτης είπε...

Η Κρήτη είναι γεμάτη ομορφιές! :)

ELENI είπε...

Ω ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΕΡΟΣ ...ΠΑΝΤΩΣ .....ΠΑΛΙ ΒΛΕΠΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ....ΠΕΙΝΟΥΣΑΤΕ!! ΧΙ ΧΙ ,,,ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ...ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ..........

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πως το κατάφεραν και σε έχωσαν να ξεφουρνίζεις?
καταπληκτικές οι φωτο σου καλημέρα φιλενάδα.....

Naturedigital είπε...

Θα με κάνης τώρα να ξαναφύγω.
Για την Κρήτη βέβαια αυτή τη φορά.
Ζήλεψα.
Κωστής

AERIKO είπε...

Tέλεια....!! χαχαχα λεπτομέρεια..οι ταμπέλες στο δρόμο..διάτρητες..δεν θέλουμε GPS στην πορεία μας...όφου..κουζουλάδα..!!

Αυτες για σένα..μαζι με την Δροσερή Καλημέρα μου.Πολλά Φιλιά.!! :))

Ότι κακό κι αν μου συμβεί δε σκύβω το κεφάλι είναι περήφανη γενιά αυτή που μ'έχει βγάλει

Η μπέσα και η λεβεντιά αν εχαθούν στην Κρήτη πάψε να στέκεσαι ορθός λεβέντη ψηλορείτη.

Φτερά δεν έχω να πετώ μα πάντα στα ψηλά 'μαι, γιατί δεν έχτισα ποτέ τα όνειρά μου χάμε.

:))

Mistress Hyde είπε...

ΓΜΤ... Άμα βλέπω τον τόπο μου συγκινούμαι...

Iανος είπε...

Αυτο δεν ειναι διακοπες το Μενουμε Ελλαδα ειναι! χεχεχε!Φιλιαααααααα!!!

ΛΕΩΝ είπε...

Να πω "καλό χειμώνα" , ή όχι ακόμα???
Τα φιλιά μας

D.Angel είπε...

Καλησπέρα σ όλους!
Παιδιά έχω θέμα!
Θέλω λίγο χρόνο να προσαρμοστώ!
33 χρόνια πέρασαν κι ακόμα
παραμένω απροσαρμοστη!
Λέτε ν αργήσω πολύ ακόμα;;;
Φιλιά πολλά σε όλους

Ευχαριστώ που περάσατε
Σμουατς στα μούτρα σας

Υ.γ Οχι καλό χειμώνα από τώραασααααα
Είναι νωρίς ακόμαααααααααα

matriga είπε...

Wow!! Τι χρόνο για προσαρμογή μας λες; Εσύ για αναπροσαρμογή βαδίζεις! ;)

Με γεια τις αλλαγές! Που είμαι;;
Kαλέ δεν βαρέθηκες να κάνεις τόσες αλλαγές μαζεμένες; χα χα χα

Καληνύχτα και πολλά φιλιά

zoyzoy είπε...

Με τόσες εμπειρίες βρε θηρίο και δεν γέμισες??
Απίθανες είναι!
Πάντα τέτοια να'χεις!

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

astrofegia είπε...

Τι να πω? Καταπληκτικές φωτογραφίες κάθε μια από αυτές έχει μια ιστορία να διηγηθεί. Εντυπωσιάστηκα!
Να σαι καλά Angel!
Πολλά φιλιά με αστερόσκονη!:))

D.Angel είπε...

Σκατά αλλαγές :ρ
Aπο χθες το παλεύω αλλά τπτ δεν
μ αρέσει! Τες πα
Μαράκι, Ζουζου Αστροφεγγιά
ευχαριστώ που περάσατε!
Φιλιά και στις τρεις

matriga είπε...

Οι αλλαγές τελικά είναι super!!!
Το δε κείμενο στο sidebar είναι όλα τα λεφτά...

think twice
Επιλογή όλων να έρχεστε, να διαβάζετε και να σχολιάζετε, πίνοντας το καφεδάκι σας...
Επιλογή μου αν ενοχληθώ, να σας στείλω για τσάι...

Πειράζει που δεν πίνω καφεδάκι, γιατί αποφεύγω την ζάχαρη;
χα χα χα

Με γεια!!

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα
Ευχαριστώ!
Χα χα χα χα
Θες τσάι;;;;
Χα χα χα χα
Ντου γιου γουοντ ε καπ οφ τη;;;;;
Χα χα χα χα

matriga είπε...

lol
Ice tea please ;)
Thanks

Lilith είπε...

Εντάξει, αυτή τη φορά δεν έχουμε παράπονο από φωτογραφίες.
Το φχαριστηθήκαμε.
Μου' μεινε εκείνη η... διάτρυτη πινακίδα! Δεν πάνε καλά αυτοί οι άνθρωποι!
Τς, τς, τς... :)))

D.Angel είπε...

Μαράκι χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λιλιθάκι μου
δεν ξέρω! Φέτος βαρέθηκα
και το βλέπω κι εγώ πως
οι φωτό δεν είναι καλές
αλλά είπα να βάλω τπτ νέο
και όχι πάλι τον Φάρο!
Παρ όλα αυτά χαίρομαι
που το φχαριστηθήκατε!
Χα χα χα χα
Κι εγώ το ίδιο λέμε!
Σμουατς στα μούτρα σου
και καλό μήνα