18.8.10

Ηράκλειο 2010


















Πέρασα τη Χανιόπορτα...
κι έφτασα χθες το βράδυ στο Ηράκλειο, όπου κ με περίμενε η Ρίκη! Την χθεσινοβραδινή Οδύσσεια μέχρι να συναντηθούμε την αφήνω
ασχολιάστη... Σήμερα σηκώθηκα πρωί πρωί, (είπα να μην την ενοχλήσω), της άφησα το σημείωμα κι έφυγα! Τελικά είναι γεγονός, δεν με χωρά ο τόπος! Το πρωινό με βρήκε στον προμαχώνα του Μαρτινέγκο, να κοιτάζω από ψηλά το Ηράκλειο! Μετά από την επίσκεψη στον τάφο του Καζαντζάκη φυσικά.
Δεν γινόταν αλλιώς!
Δεν δέχουμε τα σύνορα,
δεν με χωρούν τα φαινόμενα,
πνίγουμαι!

Το τηλέφωνο με επανέφερε στην πραγματικότητα! Η Ρίκη ήταν που μ΄έψαχνε και μου λεγε να γυρίσω πίσω! Πήγαμε για ξενάγηση και καφέ μέσα στην πόλη! Και τώρα πάλι μου φωνάζει να ξεκουνήσω για να πάμε για μπάνιο! Μάλλον έχει άγριες διαθέσεις γιατί κρατεί μια χαχαλόβεργα και με κοιτάζει κάπως! Προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω να ετοιμαστώ!

Αουτςςςςςς.....μη καλέεεεε....

Χωρίς πλάκα τώρα
Ρίκη μου σ ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία!
Δημοκρητικά πάντα, ξέρεις τώρα! ΤΕΛΟΣ
Σμουατς

(Και για του λόγου το αληθές, να τα λόγια τζη
Την εχασα λιγο στη πλατεία, αλλα όλα καλά, μετα τη βρήκα
Και δεν της έφτανε αυτό, μετά την μάζευα απο τα αδέσποτα
Περπάτησε κάτω απο τη ζέστη και μάλλον της χτύπησε στο κεφάλι
Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς το ότι ήθελε να κάνει βουτιά στο συντριβάνι
Μέχρι που εντελώς δημο―κρητικά, την έπιασα απο τα μάλλια και την μάζεψα σπίτι....αλλιώς μπορεί τώρα να την έψαχνα στον Ψηλορείτη)


Φιλιά πολλά σε όλους σας!
Ετοιμάζω βαλίτσα και φεύγω για Πειραιά!
Τα λέμεεεε

8 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

μπράβο φιλενάδα, καλά να περνάτε κορίτσια!!! φιλιά πολλά

astrofegia είπε...

Χαίρομαι που έφτιαξες όμορφες αναμνήσεις για το χειμώνα...! :)))
Φιλιά πολλά!

Iανος είπε...

Αντε αντε για να γυριζουμε σιγα σιγα!!!Πω πω ειμαι κακος ανθρωπος τελικα! Φιλιαααααααααα!!!!

Artanis είπε...

Μπράβο που περνάς καλά...
Θέλω κι εγώ Κρήτηηηηηηηηηηηη :(

Ναύτης είπε...

φάγατε σουβλάκια στη θράκα, στα Λιοντάρια;

υπέροχη Κρήτη...

θαλασσινο μπλογκ
πως μου ξέφυγε τόσον καιρο...;

καλημέρα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Mη ψαρώνεις με χαχαλόβεργες!Έτσι τα λέει,ούτε κουνούπι δε μπορεί να πειράξει!!!Χαίρομαι που περνάτε όμορφα κορίτσια μου!!Ο τάφος τοτ Καζαντζάκη υπέροχος ε;;

D.Angel είπε...

Καλησπέρα σε όλους!
Φούλη μου σμουατς πολλά

Αστροφεγγιά μου
κι εγώ χαίρομαι!
Να σαι καλά

Ιανέ μου είσαι είσαι
Σμουατς στα μούτρα

Ναύτη μου καλωσόρισες!
Οχι άλλο φαίιιιιι
Ελεος χα χα χα
Φιλιά

Dreameraki καλώς σε
Να σαι καλά!
Σκυλί που γαβγίζει....
Ο τάφος του Νικόλα
όλα τα λεφτά!Δεν είναι
η πρώτη φορά που πηγαίνω!
Φιλιά πολλά

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ωραία!Χαίρομαι που πέρασες όμορφα. Τώρα θα έχεις μπόλικες εικόνες στην αποθήκη στο μυαλό σου. Θα τις ανασύρεις σιγά σιγά.
Αντε καλό καλοκαίρι (συνέχεια)