16.8.10

Χανιά 2010

Διαδρομές και πειρασμοίΤσα! Σας έλειψα;
Ξέρω...Χεστήκατε αλλά δεν με νοιάζει!
Το λοιπόν, επειδή βιάζομαι και ο χρόνος μου είναι περιορισμένος,
σας έφτιαξα στα γρήγορα, έναν χάρτη με τις φετινές μου αποδράσεις
στο νησί! Το ξέρω πως έχει λάθη αλλά δεν θα σκάσω και γι αυτό!

Μέρα 1η Χανιά-Καλύβες- Λίμνη Κουρνά- Αγ.Μαρίνα
Μέρα 2η Χανιά- Γεωργιούπολη- Αργυρούπολη- Ασή Γωνιά
Μέρα 3η Χανιά- Ελαφονήσι- Φαλάσαρνα (Από Σφηνάρι)
Μέρα 4η Χανιά- Δρακώνα Κεραμιά
Μέρα 5η Χανιά- Κολυμπάρι- Πλατανιάς
Μέρα 6η Χανιά- Ν.Χώρα- Παλιά πόλη- Κουμ Καπί

Οι υπόλοιπες μέρες μου ήταν αραχτές στην πισίνα του Ωκεανού
οπότε δεν αξίζει τον κόπο να τις αναφέρω! Τα γνωρίζετε άλλωστε
από πέρυσι! Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω...
...είναι γιατί κάθε φορά επιστρέφω απ τις διακοπές κουρασμένη!
Τες πα! Φωτογραφίες θα δείτε όταν γυρίσω!
Για την ώρα σας έχω πειρασμούς....
που επιβάλλεται να δοκιμάσετε αν έρθετε!
Γευστικούς πειρασμούς εννοώ!
Οπως:
Σφακιανή πίτα με μέλι- Καλιτσούνια- Μπουρέκι- Ντάκο-
Ριφάκι κοκκινιστό- Πιλάφι- Χοχλιούς- Αντικριστό (Οφτό)-
Στάκα και αχινοσαλάτα! Οχι όλα μαζί! Ενα, άντε το πολύ δύο
την ημέρα! Πώς είπατε γιατρέ; Πρέπει να χάσω 4 κιλά αυτό
το μήνα;;; Ναι καλά! Σας το πα;;; Στην Κρήτη πάω διακοπές!
Α ναι... Το ξέχασα! Η ρακή είναι χωνευτική!


Φιλούρες

Σε μια δυο μέρες αλλάζω νομό. Ετοιμάζω βαλίτσα για Ηράκλειο

20 σχόλια:

Anael είπε...

εμένα πάντως μου έλειψες!;)
και σε ζηλεύω....πολυυυυυυ!
καλά να περνάς!φιλιά πολλά!

AERIKO είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
AERIKO είπε...

χαχαχαχα..ναιιι η ρακη ειναι χωνευτική..εννοείται..!!!
Πέρασες όμορφα ...ελπίζω να μην εκανες αψου αψου συνεχεια
γιατί ομολογω...δυο μαριες σε μελετούσαν διαρκώς..

Καλως μας ηρθες..:)

Χαμόγελο και Φιλιά.!! :))

ΦΟΥΛΗ είπε...

είσαι κάθαρμα να το ξέρεις,όλα καλά αλλά λένε τώρα για φαγητά!! και τι φαγητά!!!
καλά να περνάς ζηλεύωωωωω

IonnKorr είπε...

Αγγελίνα Κρήσσα (= Κρητικιά, επί το αρχαίο)

Για να μην κουραστείς να απαντήσεις πάλι (τρομερά αφόρητο για σένα, το καταλαβαίνω) αντιγράφω την απάντησή σου από την προηγούμενη ανάρτηση και την βάζω εδώ.
(Για να δεις τι κάνω εγώ για σένα, για να σε ξεκουράζω. χα..χα..)

Σας ευχαριστώ πολύ όλους που περάσατε!
Φιλιά πολλά
Σας αγαπώ πολύ
Σμουατς


Έτσι δεν θα χρειαστεί να γράψεις κάτι στο τέλος.

monahikoslikos είπε...

Σαν δεν ντρέπεσαι που μας ξύνεις πληγές επειδή μείναμε και ψηθήκαμε στην Αθήνα...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Aυριο βραδυ θα τα λεμε απο κοντα....
μακια

Bitch είπε...

Ελα ρε τη μας λες???
Μετα απο της διακοπες στην Κρητη
εγινα Κρητικοπουλα!!
Φιλια και καλη συνεχεια!

Naturedigital είπε...

Στην Κρήτη δεν πάει κανείς για να χάσει κιλά.. έτσι..
Και δεν αφησες και μέρος να μην πας...
Μόνο στις Μαδάρες που αγαπώ δεν πήγες.
Μάλλον με περιμένουν εμένα να κατεβώ.
Ο Σεπτέμβρης είναι κοντά όμως.
Καλά νάσαι.
Κωστής

bear είπε...

Μπα που να λυσσάξεις. Δεν έχω πάει ακόμα διακοπές. Σε λίγες μερούλες όμως την κάνω

Katerina είπε...

Καλά να περάσεις.
Ημουν πέρυσι στην Κρήτη και πέρασα
Υ.Π.Ε.Ρ.Ο.Χ.Α. !!!!

zoyzoy είπε...

Αχ!!Φάε και για μένα και μη σε νοιάζει εγώ θα κάνω δίαιτα!
Καλά να περνάς φιλενάδα!!

Φιλιά θαλασσινά και ας έχεις περισσότερα εσύ!

matriga είπε...

Εννοείται ότι μας έλειψες και θα μας λείπεις ακόμη πιο πολύ, όσο είναι μακριά οι λιχουδιές σου!!!!!
Τι μας κάνεις; Γυμνάσια; τσ τσ τσ
Θέλω να μας φέρεις γαμοπίλαφο!!! Αν η ζήλεια ήταν ψώρα θα είχε.... lol
Aφού έχω κρητικό αίμα, γιατί μου το κάνεις αυτό;

Ευτυχώς ο Ionmkorr ανέλαβε το γραφείο τύπου σου και θα είσαι ήσυχη στις υπόλοιπες διακοπές!! χα χα χα

Φιλάκια πολλά και καλές υπόλοιπες διακοπές :)

Υ.Γ. Ωραία μουσική επιλογή!

matriga είπε...

...IonnKorr ήθελα να γράψω.
Όχι τίποτα άλλο, μην θυμώσει και χάσουμε τον εθελοντή σου!! lol

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι από τώρα που έμαθες ότι είσαι "Κρήσσα" όπως διδάσκει ο καθ. Ιονν θα είσαι και πιο περήφανη. Το νησί σου είναι υπέροχο οι γυναίκες του υπέροχες - γι' αυτό κι εγώ άρπαξα μια δικιά σας- κι εσύ είσαι αναπόσπαστο και πολύτιμο μέλος της συντροφιάς μας.
Να περνάς πάντα καλά.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΆ ΝΑ ΣΤΕ
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΙΟΝΝ
(ΠΡΌΣΕΧΕ ΜΗΝ ΔΑΓΚΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ Κ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΤΕΙΣ ΧΑ ΧΑ)
ΚΩΣΤΗ ΜΟΥ ΠΗΓΑ ΠΕΡΥΣΙ Κ ΕΙΠΑ Ν ΑΛΛΑΞΩ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΦΕΤΟΣ
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΣΤΡΟ

ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ

υγ 1 ΕΠΌΜΕΝΟ ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
ΑΠΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΣΜΟΥΑΤΣ

D.ANGEL

Και λοιπόν;E allora? είπε...

κάποια στιγμή πρέπει αν επισκεφτώ την Κρήτη και ειδικά τα Χανιά αφού έχω καταγωγή

καλά να περνάς :)

D.Angel είπε...

Οπως και δήποτε!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Vangel Greko είπε...

Χαίρεται!!

α)Μου άνοιξες την όρεξη βραδιάτικα!!
β) Εξαιρετικό τραγούδι & video
γ) Εμείς παίζει και να έχουμε ανταμωθεί από μακριά δεν εξηγείται αλλιώς, στα μισά μέρη ταυτόχρονα ήμασταν!!
δ)Πάντα να έχεις τόσο θετική αύρα για να μας τη μεταδίδεις!!

μ'εκτίμηση

D.Angel είπε...

Καλησπέρα
Vangel Greko
Θα ζηλέψεις πολύ αν
σου πω΄οτι απόψε θα πάω σε κρητικό
μαγαζί για φαγητό;;;Χα χα χα χα
Λες να χουμε ανταμωθεί;;;
Και δεν με γνώρισες;;;
Αφού είμαι μια φίρμα λέμε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά