8.7.10

Θέλω sex

Θέλω να σταματήσει ο μπαμπάς,
να ψάχνει τον τέλειο γαμπρό
για μένα. Κανείς δεν του αρέσει,
γιατί δεν έχουν τις ιδανικές
αναλογίες λέει...












Το ξέρω πως είμαι μια κούκλα
αλλά δεν αντέχω άλλο! Θέλω
να σταματήσει η μαμά, να λέει,
πως αν συνεχίσει έτσι ο μπα-
μπάς θα πεθάνω παρθένα!
Noμίζω πως δεν είναι καλό
κι εγώ την ακούω τη μαμά μου.

Εμένα αυτός μ αρέσει!
Μην τον βλέπετε έτσι,
από κοντά είναι ένας κούκλος...

Ψηλός, γεροδεμένος, με γαλανά μάτια και λευκή γυαλιστερή γούνα! Ελα βρε μπαμπά... Αφού εμένα μ αρέσει, εσύ τι πρόβλημα έχεις;;;;;

-Shebaaaaaa τι κάνεις εκεί;;;;
-Διαμαρτυρία!
-Ντόινγκ......

Καλά το καταλάβατε, μετά τα πουλιά και τα κουνέλια,
σειρά έχει η Sheba :)

32 σχόλια:

So Far Away . . . . . είπε...

Επάνω του μικρή μου Sheba !

Sex , Bones and Rock and Roll είναι η ζώη !

monahikoslikos είπε...

αφήστε ρε το ζωντανό να δει χαρά στα σκέλια του...
άσπλαχνοι!!!!

IonnKorr είπε...

Ρε εσύ δεν υποφέρεσαι πια.

Δεν ατρώγεσαι με τίποτα.

Δεν αντέχεσαι.

Σηκώθηκα και εγώ βραδυάτικα και ήρθα. Λέω, για να λέει "θέλω σεξ" άρα μου κάνει ξεκάθαρη πρόταση!@!!

Και όταν έφτασα φορτσάτος στην πόρτα, μου γαύγισε ο σκύλος.
Όχι δεν την ξαναπατάω.
Ποτέ. Ποτέ.

bear είπε...

Τι κουκλιά είναι αυτά;
Λατρεύω τους σκύλους

Bitch είπε...

Angela.
Ελπιζω να μην σε πειραζει οτι εβαλα
το ονομα σου στην λεζαντα??
Παντως σ'ευχαριστω πολλη για την
διορθωση!
Που να ξερω τα κρητηκα,ε?
Φιλια..

Iανος είπε...

χαχαχαχαχα...
Οταν σου ελεγα εγω οτι οσο πας χειροτερευεις δεν με πιστευες!
Και ακομα δεν εχουν ερθει και οι καυσωνες... Πολλα φιλιααααα!!! :)

Ευρύνοος είπε...

Ρε φιλαράκι, πρόσεχε τους τίτλους, θα πάθουν τίποτα οι ανδρικοί πληθυσμοί..!
χαχαχα

πάλι καλά που λές για την Σίμπα, μα τι πρόβλημα έχει επιτέλους ο μπαμπάς;

μιά χαρά γαμπρό σας έφεραν βλέπω..

άντε καληνύχτες και περαστικά στην Σίμπα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλα μιλαμε εσκασα στα γελια
Με το που ειδα το τιτλο ο νους μου πηγε αλλου κι αλλου
Ε ανθρωπος ειμαι κι εγω παρασυρθηκα


Και αμαν πια, ειπαμε κουκλα η Sheba σου αλλα μην τον παρετε και τοσο ψηλα τον αμανε, εχει κι αλλες πιο κουκλες, βλεπε Νουλη ΜΟΥ
Λοιπον αν δεν θελει ραφι καντε κατι


ΥΓ Ασε το σκυλο ησυχο, τι θα τα κανεις τα σκυλακια μετα
Τρεχα για καμια στειρωση παιδακι μου να ηρεμησεις κι εσυ και το ζωντανο

Creep είπε...

Θεούλη μου, σε φοβάμαι. :Ρ
Τα λέμε... :)

efi είπε...

Στην αρχή πήγα να σου απαντήσω ¨Ε καλά μην κάνεις έτσι, όλοι περάσαμε εποχές ξηρασίας, δεν το βγάλαμε και στο πανελλήνιο!¨
Αλλά μετά κατάλαβα!

D.Angel είπε...

So Far Away . . . . .
Ντου και τα κόκαλα δικά μου!
Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λύκε μου έτσι!
Πες τα!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααα

IonnKorr γκρρρρρρ
Χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά θεόμουρλε

bear μου ναι
είναι πανέμορφα και τα δύο!
Η Sheba βέβαια είναι πιο όμορφη
αλλά είναι οκ xa xa xa
Φιλιά πολλάααααααα

Bitch μου
δεν κάνει πράμα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ιανέ μου
είμαι παντώς καιρού λέμε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Eυρύνοε επιτέλους
είπε το ναι χα χα χα
Οσο για τους τίτλους!
Ας πρόσεχαν χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Ρίκη μου
δεν μου πάει καρδιά να
τη στειρώσω μαρήηηηηη
Θα δω τι θα τα κάνω!
Το πολυ πολύ να πετάξω τα έπιπλα
χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Creep κι εγω με φοβάμαι!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Efi μου
υπάρχει και το
αυτόματο πότισμα
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Σα δεν ντρέπεστε όλοι σας!
Αμέσωςςςςςς
εκεί το μυαλό σας!

:ρ :ρ :ρ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δεν υπαρχει αλλη λυση Αγγελα μου, ειλικρινα

Θελεις να δημιουργησεις αδεσποτα;

Artanis είπε...

Σα θέλει η νύφη κι ο γαμπρός...
Όρμα Σίμπααααααααααα!!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Αυτή τη Sheba θέλω να τη γνωρίσω!Νομίζω έχουμε πολλά κοινά!!!Υπάρχει και η λύση της κλοπής πες της!!
Μπερδεύτηκα κι εγώ με τον τίτλο!Είπα-Μώρε μπράβο ευθύτητα-Χα χα χα!
Λευτεριά στον έρωτα!!Φιλάκια!

Δραπέτης είπε...

Papa dont preach!!! xexexe :)

porcupine είπε...

Εγώ να δεις!!!Όχι τίποτ΄άλλο, λόγω δίαιτας δεν τρώω και σοκολάτες!!!Ααααααα...για τα σκυλιά μιλούσαμε?Sorry!Παραφέρθηκα!!!χιχιχι!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πολύ σκληρός ο μπαμπάς!!! πεστου να αφήσει την κούκλα να χαρεί!!! αυτός ρώτησε τον μπαμπά του;;;;;
Καλημέρα σε όλους

50fm είπε...

Είναι κούκλα και το κέφι της θα κάνει!
Φιλιά!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

και εγω θελω...















































































τατουαζ...
Θα ειμαι Αθηνα σε λιγες μερες..στοπ
περικαλω να μου στειλετε με μειλ
διευθυνση
και αριθμο τηλεφωνου..στοπ..

πολλα φιλια
και με το καλοοοοοο...:):)
καλημερουδια!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

είναι στειρωμένη;αν ναι ασε καλέ το σκυλί να χαρει.....αν δεν ειναι όμως τι θα τα κάνετε τα κουτάβια

τα ίδια λέω στο φίλο μου,ο σκυλος 10 ετών και ακόμα δεν έχει γευτεί τη μεγάλη χαρά της ζωής.....βέβαια αν τον αμολήσει στο πάρκο κ βρει καμία μπορεί να πέσει και κλήση.....αχχχχ έρμε μου :)


καλημερούδια

Marianna είπε...

χαχαχα
Μόλις είδα τον τίτλο, ψάρωσα... χαχαχα ούφο ε ούφο:-p
Άστα και η σκύλα της μάνας μου δεν λέει με τίποτα να κάνει φίκι φίκι. Ο ένας της βρωμάει, ο άλλος της ξινίζει.
Βάλτο να κάνει σεξ με τον Πούλη (όνομα και πράμα) χαχαχα
Γλυκούλης είναι, ειδικά στην 1η φώτο. Θέλω να το φάω!
Είπες κάτι?:-p
Κακιασμένοοοοοοοο

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Ορθά κοφτά και χωρίς περιστροφές απαντώ:
"κι εγώ" :))))
(και που να πιάσει και καμιά ζέστη δηλαδή... πάει ελαλήσαμαν)

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Γαμάτε γιατί χανόμαστε.....
Αυτό ισχύει και για τους τετράποδους....
Οπότε άστε τα ζα να ξηγηθούν όπως ξέρουν.....

Πάντως επείδη ο δικός μου είναι κοντός ρε Αγγέλα προσπαθεί να πηδήξει όλο κάτι ψηλες΄, με αποτέλεσμα να πηδάμε κεφάλια, πλευρά , μέση αλλά ποτέ δε τρώμε μέλι........

Οπότε αν έχεις καμιά κυρία κοντή στα μέτρα μας ρε Αγγέλα σφύρα να ξεχαρμανιάσουμε και εμείς.....


ΦΙΛΑΡΕΣ!

D.Angel είπε...

Ρίκη μου
ε όχι
κι αδέσποτα τέτοια κουτάβια!
Θα τα χρυσοπληρώσουν για να τα εκτιμήσουν. Αλλιώς θα τα κρατήσω
στο σπίτι! Μια χαρά περνάω με τα ζωάκια! Με τους ανθρώπους έχω ένα θέμα!Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Σμουατς

Αρτάνις μου
δεν ορμάει το χαζό!
Ολο τσαχπινιές του κάνει!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Dreameraki μου
να μην κάθεσαι πολύ στον ήλιο
γιατί σε πειράζει!Ναι;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκό μου
κακιασμένο

Δραπέτη μου
πού το θυμήθηκες βρε;;;
Χα χα χα χα χα χα
Αψογος!
Φιλιά πολλά

Γλυκό μου
porcupine μια σοκολατίτσα
μόνο κι ας ειναι και sugar free
χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φούλη μου
μα κανείς να μην του αρέσει λέμε!
Χα χα χα χα χα χα
Ετσιιιιι
Φιλιά πολλά φιλενάς!
Σμουατς

Ολγάκι μου
χαίρομαι που το λες!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Σμουατς

Καλυψώ μου οκ
στοπ
Σε ποια περιοχή θα είσαι;
Στοπ
Αν έχεις σκοπό να κάνεις μπάνια
δεν σου κάνω τπτ στοπ
Χα χα χα χα χα
Τι κακός άνθρωπος που είμαι ρε γμτ
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Και λοιπόν;E allora?
δεν ξέρω γλυκιά μου
Γι αυτό ψάχνουμε τον
τέλειο αρσενικό!
Θα δείξει!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Μαριάννα μου όχι όχι
δεν είπα τπτ...τολμάω να μιλήσω;;;
Οτι πεις εσύ!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά τρελάρα

Μια φορα κι εναν τρελο...
κι εγώ λέμε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα
Σμουατς

Πέτσα μου είσαι Θεός λέμε
Βάλτου ένα σκαμπουδάκι ρε συ
να φτάνει ο νέος! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Πέτσα μου!
Αψογος
Ακόμα γελάω!
Χα χα χα χα
Σμουατς

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Έλα ρε συ φιλενάδα τί τίτλος ήταν αυτός; Αμαν λέω τά'παιξε ή μπέρδεψε τη ...συνταγή!!!
Πάντως για την ομορφιά σου σου προτείνω να κάνεις ότι και γω με τον ψωλαρά μου: Βρήκα πρώτα γονείς για τα κουτάβια και μετά τον αμόλυσα στις γκόμενες που βρήκα και έπαθε ..υπερκόπωση

D.Angel είπε...

Τεμαχιστή καλησπέρα!
Μη φοβού δεν είσαι ο μόνος!
Ολοι αυτό πιστεψανε!Χα χα χα χα
Οσο για τη Sheba νομίζω πως θα εξασφαλίσουμε σύντομα σπίτι για τα κουτάβια της! Κατσε να κάνει sex πρώτα!Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

angel είπε...

Καλημέρα. Καλό Σαββατοκυριακο

Ακόμα και τα ζώα έχουν το δικαίωμα να αγαπήσουν και να ποθήσουν. Να ερωτευτούν.)))

D.Angel είπε...

angel μου καλημέρα!
Ετσι είναι γλυκιά μου!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Roadartist είπε...

"Μια χαρά περνάω με τα ζωάκια! Με τους ανθρώπους έχω ένα θέμα!"

Πολύ σωστή σε βρίσκω... φιλάκια, και σε αυτό το κουκλί..

Lilith είπε...

Sheba κορίτσι μου, πάρε πρωτοβουλία γιατί δεν υπάρχει κανένας που θα καταφέρει να περάσει το "Dad's test"!
Εμένα τεκνό μου φαίνεται πάντως το παιδί το κατάλευκο. Και είναι και πιο ψηλός από σένα... ό,τι πρέπει! ;)
Go for it και μην ακούς τον μπαμπά!

Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

D.Angel είπε...

Roadartist μου
καλησπέρα και φιλάκια πολλά
κι από μας!Σμουατς

Λιλιθάκι μου
σου χω πει πόσο σ αγαπάω;
Σλουρπ
Sheba