10.7.10

Καλημέρα

"ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ"Σας αγαπώ είπα, δεν είπα κάτι άλλο! Γιατί το μυαλό σας τελευταία δουλεύει περίεργα και παρεξηγεί τους τίτλους! Χα χα χα χα χα Τι κουφάλες που είστε! Απ τη μία μου τη λέτε για τους τίτλους και τα φευγάτα ποστ κι απ την άλλη κάθε φορά.... τα σχόλια εκτοξεύονται στα ύψη! Μιλάμε είστε αποθέωση!


(Το βιντεο τα σπάει, έτσι;)

I can't be tamed, I can't be saved
I can't be blamed, I can't, can't
I can't be tamed, I can't be changed
I can't be saved, I can't be (can't be)
I can't be tamed

Φιλιά πολλά ρε
Καλό Σ/Κ σε όλους
Γμτ Σαββατοκύριακα δεν πάω θάλασσα κι έχω λαλήσει απ το πρωί!
I can't λέμε.....
...δεν μπορώ τον κόσμο!

29 σχόλια:

D.Angel είπε...

Ξέρω ξέρω
κι εσείς μ αγαπάτε!
Χα χα χα χα χα χα
Σμουατς

zoyzoy είπε...

Καλημέρα !
Ε!!μα και'συ κάτι τίτλους που πας και βάζεις!
Ηθελα να σου γράψω χθές να σε ρωτήσω πως ξέρεις πότε θέλει η Σίμπα αρσενικό?
Εγώ πως θα καταλάβω τη Λίζα που είναι ντροπαλή??

Φιλιά θαλασσινά και το νού σου:))

ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλημερα! μια δυσκολη λεξη ειπες σημερα (σας αγαπω) ποσοι ειναι αυτοι που πιστευουν στην αγαπη? και ποσοι ειναι αυτοι που οταν το λες σε κοιτουν λες και βλεπουν εξωγηινο?

Lilith είπε...

Άπαιχτο το βίντεο!
Αυτά είναι βίντεοκλιπς!

Φιλιά και καλό σ/κ και σε σένα Αγγελάκι μου!

Oh, and... by the way...
We love you too. ;)

AERIKO είπε...

Kι εγω που είμαι δίπλα στο κύμα γιατι έχω λαλήσει νομίζεις..;χαχαχα

Kαλό Σ/Κ με πολλά χαμόγελα και πολλαααααα γκάζια σε νου και ψυχή.

Σε Φιλώ...!!! :))

IonnKorr είπε...

Ήρθα και εγώ μετά το προηγούμενο συγκλονιστικό σου θέμα περιμένοντας να δω κάτι σε "όργιο".
Και βλέπω μια σκέτη "καλημέρα"!
Τι να την κάνω την "καλημέρα"?
Μπορεί να αποτελεί θέμα ενός σοβαρού βλογ μια απλή "καλημέρα".
Τα πήρα τώρα.
Και σιγά μην σου την ανταπαδώσω.
χα..χα..

D.Angel είπε...

Ζουζου μου είδες;;;
Χα χα χα χα χα
Βρε συ κοριτσάρα τα σκυλιά
πρέπει να τα βάλεις να γνωριστούνε
όταν η θηλυκιά σου είναι αδιάθετη!
Λίγες μέρες μετά ζευγαρώνουν!
Δεν το ξέρεις;;;;
Δεν γίνεται όποτε σου ρθει εσένα!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Μάγε μου καλημέρα!
Εχει σημασία πόσοι πιστεύουν ή αν
πιστεύουν; εχει σημασία αν με περνάνε για εξωγήινο;;;;;
ΣΚΑΣΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΕ
χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααααα

Λιλιθάκι μου
το βιντεάκι μ αρέσει πολύ!
Πάρα πολύ!
Χα χα χα χα χα
Κι εγώ - κι εγώ σας αγαπώ λέμε
Φιλιά πολλάααααααααααααααα
Σμουατς

Αερικό μου
δεν κατέχω χα χα χα χα
Αβυσσος η ψυχή του Αερικού!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάρα
You too

ΙοnnKorr
πολλά νεύρα διακρίνω!
Χα χα χα χα χα
Οργιο ε;;;; Χμ
Δεν είχα σκεφτεί τέτοιο τίτλο
Ευχαριστώ χα χα χα χα χα
Σοβαρό blog;;;; Αυτό εδώ;;;
Ισως κάποτε! Τώρα να μην πω
καλύτερα τι έχει γίνει.....
Και χέστηκα αν δεν μου ανταποδώσεις
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άντε κοπέλα μου να κάνεις ένα μπανάκι να ισιώσεις!!!
καλό ΣΚ φιλιάααααα

D.Angel είπε...

Τώρα βγήκα απ το ντουζ μαρήηηηη
Τι;;; Πάλι;;;;
Ε αυτή τη δουλειά θα κάνω;;;;
Θα βγάλω λέπια στο τέλος!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάς
Σμουατς

Velvet2 είπε...

Κι εγω σ αγαπω
ακομα πιο πολυ
μικρη ψαρενια
Κι η θαλασσα θα σ΄αγαπουσε
αν σε γνωριζε
Στελνω φιλια τυπου
σπλατς σπλουτς μουατς
στα μαγουλα
....

D.Angel είπε...

I know Velvet...
I know and i m grateful

Xέστα τα αγγλικά μου,
είναι χάλια!Χα χα χα

Σ ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά κι από μένα
Σμουατς

Υ.γ Μπορεί και να με γνωρίζει,
ποτέ δεν ξέρεις ;)

zoyzoy είπε...

Βρε κοπελάρα μου δεν μου'χει ζητήσει ποτέ σερβιέτες και δεν ξέρω πότε είναι οι μέρες της:))

D.Angel είπε...

Αλήθεια το λες;
Δεν ξέρεις;
Κάθε 6 μήνες βρε συ!
Δεν έχεις παρατηρήσει τπτ;;;
Δεν λερώνει; Μη γελάς καθόλου
τα μεγαλόσωμα σκυλιά έχουν σοβαρό
πρόβλημα!Γεμίζει ο τόπος!
Αστα! και μην κοροιδεύεις γιατί
υπάρχουν και σερβιέτες για σκύλους!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά!

Υ.γ Μάλλον θα έχεις πολύ μικρόσωμο σκυλί για να μην το ξέρεις!
Σμουατς

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μα πως μου ξέφυγε το προηγούμενο. Είναι που η κόρη μου μας άφησε τα μωράκια στης εδώ για να πάει λίγο να ξεκουραστεί.
Σε αυτό θα επανέλθω γιατί είναι απολαυστικό.
Αλλά και το I can't be tamed Υπέροχο!!!!.
Την εισαγωγική σου φράση στο σημερινό την θεωρώ από τις πιο αληθινές γιατί νιώθω πως βγήκε από την ψυχή σου και ανταποδίδω ισομερώς για να μην πω και επαυξάνω.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μου εκλεψες το τιτλο, ενταξει;;;;;;;;;;;;;;

D.Angel είπε...

Χριστόφορε σ ευχαριστώ!
Δεν ξέρω τι να πω...
Αλήθεια!
Ευχαριστώ που πρόσεξες
και το τραγούδι!
Φιλιά πολλά σ εσένα
και στα μωράκια!
Σμουατς

Ρίκη μου εντάξει!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
Σμουατς

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Αγάπες δίχως πείσματα
δεν έχουν νοστιμάδα
να ευχηθώ σε όλους σας
πολύ καλή βδομάδα,,,,

Marianna είπε...

ιχά!
Δεν στα είπανε καλά. Λαλημένη είσαι όλη την βδομάδα, όχι μόνο τα Σαββατοκύριακα κοπελιά!

Μην μας αγαπάς τόσο και σκίσεις κανά καλσόν καλοκαιριάτικα:p

Και εγώ σε αγαπώ αλλά γιατί μεγάλωσε η μύτη μου ξαφνικά? wtf, περίεργο...

Χαζού

D.Angel είπε...

Φάνη μου και σ εσένα!
Φιλιά πολλά και να περνάς
όμορφα! Σμουατς

Βρε θεόμουρλο πλάσμα
γιατί στρίμωξες το κουτάβι
σου στο avatar σου;;;;
Φυγε μαρή και άστο μόνο του
ζηλιάρα! Κακιασμένη!
Χα χα χα χα χα
I love you κάργα μαρή!
Το ξέρεις;;;;;
Υ.γ Δεν έφυγες με το αίσθημα
Σ/Κ και ήρθες εδώ με γκρίνια;;;
Καλά να πάθεις μαρή!
Χα χα χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά στα μούτρα του σκύλου σου! Σ εσένα τσου

efi είπε...

Κ εμείς σ'αγαπάμε :)

D.Angel είπε...

:)
Φιλιά πολλά γλυκό μου!
Σμουατς

ΛΕΩΝ είπε...

Καλή Κυριακή να έχουμε τρελοκόριτσο!
Για το προηγούμενο ποστ, θα συμφωνήσω με τη Ρίκη! Στο λέω με πολύ πολύ αγάπη!ΣΜΟΥΤΣ πολλά!

D.Angel είπε...

Καλή Κυριακή κι από μένα
λιονταράκι μου!
Φιλιά πολλά

Iανος είπε...

Μέτα την τριλογία του πουλιού και το "θέλω σεξ" είπες να βάλεις και λίγο αίσθημα? χεχεχε...
Αχ βρε παρεξηγημένο πλάσμα...Το μυαλό μας φταίει βρε που ειναι πονηρο και διεστραμμένο οι τίτλοι σου μια χαρά είναι...
Φιλιά στα μούτρα σου...
Y.Γ.και εμείς σας αγαπάμε ...(πω πω τύφλα να έχει η Μαρια Αλιφερη σήμερα.)

D.Angel είπε...

Υπομονή μέχρι αύριο
που θα βάλω τίτλο "Σας μισώ"
Χα χα χα χα χα χα χα
Σμουατς στα μούτρα σου

Marianna είπε...

Άι χέσου μυρμηγκάκι λολ
Δεν φταίω εγώ. Ο σκύλος μου στιμώχθηκε από μόνος του:-p

Όχι δεν πήγα Σ/Κ με το αίσθημα αλλά πήγα σήμερα με φίλους. Έχεις πρόβλημα? Μουαχαχα

Εγώ να δεις πόσο πολύ love σου έχω. Είσαι αδυναμία μου ρεεεεεεεεεε! Καλά μην το παίρνεις πάνω σου γιατί αναιρώ τα παραπάνω μέσα σε μια στιγμή, χιχι

Τι κάνει ο Πούλης? Ζει ή τον έκανες τηγανητό?

Creep είπε...

Καλά μωρή, δε ντρέπεσαι; Εμάς μας λες πως είμαστε πονηρά μυαλά την στιγμή που αναρτάς περί πουλιών, μεγεθών και κοτοπούλων;! :Ρ
Τς τς τς... απαξιώ!
(Εντωμεταξύ οι στίχοι του κομματιού καλοί είναι. Η Μάιλι που μας το παίζει μεγαλωμένη και νέα Λ. Γκακά-γκαγκά, όχι γκάγκα :Ρ- δεν καταλαβαίνω γιατί θέλει να δείχνει πως είναι wannabe).
Γουάτεβερ, καλό βράδυ, σουρλουλού. :Ρ

D.Angel είπε...

Μαριάννα μου
έτσι εξηγούνται όλα!
Χα χα χα χα χα
Ολα μια χαρά είναι εδώ μέσα
Εγώ δεν αισθάνομαι πολύ καλά
τελευταία! Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά μαρή!Καλή εβδομάδα
Σμουατς

Creep
Αυτά τα βαθυστόχαστα
δεν τα πιάνω αλλά το
άσμα μ αρέσει, όπως και
το βιντεάκι!

Υ.γ Κοκκινίζω από ντροπή λέμε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλε, να πω οτι περνας κλιμακτήριο δεν περνάς, θες κατι δεκαετιες ακομα, τι επαθες παιδακι μου;

Τι ειναι αυτο το γιατι ετσι;
Τωρα το ειδα και να ξερες τι μου ηρθε στο μυαλό κι εσκασα στα γελια

Παρε αυριο τηλ να στο πω
ασε που εχεις να παρεις και κατι μερες, και μη μου πεις δεν παιρνω γιατι ετσι ....σ εφαγα
Ενα σου λεω μονο:
ΧΑΧΑΛΟΒΕΡΓΑ, ενταξει;