6.7.10

Κρίση...

με πιάνει κρίσηηηη...
Τι ρωτάτε καλέ που εξαφανίστηκα! Δλδ εσείς αν είσασταν εδώ:

(Η φωτό είναι στιγμιότυπο μετά από clubbing και πρωινό ύπνο στην παραλία-
Αμάν αυτοί οι παπαράτσι λέμε)


θα φεύγατε για να πάτε να κάνετε ποστ; Ελεος...
Είπαμε Σαντορίνη τέλος! Θέλετε να πέσω σε κατάθλιψη;;;;
Να μην πάω ν ακουμπήσω κάπου τα φτερά μου να ξαποστάσω;;;
Να μην κάνω την ψυχοθεραπεία μου, που είμαι ακόμα στην Αθήνα;
Ναι, η δική μου ψυχοθεραπεία είναι το μασάζ...υπάρχει πρόβλημα;;;
Ε;;; Μην είστε κακιασμένα λέμε!
Κι εδώ καλά περνάω....


Φεύγω τώρα...πάω να πέσω σε νιρβάνα
Φιλιά πολλά σε όλους

41 σχόλια:

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Και η δικιά μου το.....βύζαγμα!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!!

Savvina είπε...

Κρίση?
Ποιά κρίση?
Μια χαρά σε βλέπω φιλενάδα.
Ξάπλα και να απολαμβάνεις και μασάζ!!!!
Τέλεια!!!!!
Και το τραγουδάκι υπέροχο.
Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα.
Πολλά φιλιά.

υγ: ο μασέρ ποιός είναι? κάνει καλό μασάζ? αν τον χρειαστούμε που τον βρίσκουμε?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Οπως μας κάνανε, σε λίγο θα γεμίσουν τα ψυχιατρεία.....
;-)
Καλώς σε ξαναβρίσκω

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

AERIKO είπε...

Xμμμ Καλα να περάσεις..όπου κι αν πας..βεβαια απ ολα τα νησια προτιμω την Ιο και τη Σαμοθράκη.Αλλα φετος
θα αυτοσχεδιάσω..Τελικα το ξερεις δεν μετρα ο τοπος αλλα η παρεα και περισσοτερο η διαθεση..

Το Καλοκαίρι τώρα αρχίζει..!!
Παμε με Χαμόγελο..!! Σε Φιλώ. !! :))

Δραπέτης είπε...

Όλα καλά βλέπω.. πάντως οι παπαράτσοι είναι ένα πρόβλημα!!:ρρρρ :))

Roadartist είπε...

χαχαχαα απαπα! Μια χαρά καλά κάνεις..
Να περνάς καλά, και καλά μπάνια :)

Naturedigital είπε...

Μου φαίνεται πως θα πρέπει να με πιάσει και μένα κρίση.
Να την αράξω έτσι στην παραλία με τον μαυρούλη να μου κάνει μασάζ..
Καλό απόγευμα.
Κωστής

ΦΟΥΛΗ είπε...

νατα και μασαζάκι!!!ελαφρύ χέρι ο Σουηδός;;;; χαχαχα
Φιλιά τρελάρα...

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

MAΣΑΖ Ε???ΩΩΩΩΩ!!!!ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!!ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ!!!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

D.Angel ψεχεις παντα εναν καλο λογο στα χειλη μια σταγονα δροσιας σε μια καυτη μερα ...καλημερα!

IonnKorr είπε...

Εγώ νόμιζα ότι αναφερόσουν στην οικονομική κρίση. Αλλά εσύ αναφερόσουν στην προσωπική σου κρίση.
Καλά ότι είσαι σε μόνη κρίση το ξέραμε. Ήταν ανάγκη να κάνεις ειδικό πόστ για να μας το ανακοινώσεις??

Τα πουλιά τα ξέχασες. Πότε θα ξανασχοληθείς με δαύτα?
χα..χα..

Δραπέτης είπε...

Μια χαρά περνάς βλέπω!! Αυτοί οι παπαράτσοι είναι μεγάλο πρόβλημα! :ρρρ
:)))

zoyzoy είπε...

Ωραία πλάτη φιλενάδα ποιός την έχει επιμεληθεί??

Μια χαρά το κάνεις καλή συνέχεια
φιλιά θαλασσινά!!

D.Angel είπε...

Ναντιάκι χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα
Το χω δει το έργο αλλά
τόσα χρόνια που πέρασαν
το χω ξεχάσει! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σαββινάκι μια χαρά είναι όλα!
Οσο για τον μασέρ, έτυχε να περνάει
απ την παραλία και τον φωνάξαμε!
Ασιάτης είναι...Αν θες πιο επαγγελματία να σου στείλω τον φυσιοθεραπευτή μου!
Φιλιά πολλά και καλά ταξίδια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ να σαι καλά!
Ευχαριστώ που πέρασες!
Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι!
Σμουατς

Αερικό μου έτσι είναι.
Οτι κι αν κάνεις να περάσεις όμορφα! Φιλιά πολλά
και χαμόγελαααααα
Σμουατς

Δραπέτη είδες;
Δεν μ αφήνουν ν αγιάσω σου λέω!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά

Roadartist μου
ναι δόξα το Θεό, τον Αλάχ και τον Βούδα μαζί!Χα χα χα χα
Για την ώρα καλά περνάω!
Φιλιά πολλά Σμουατς

Κωστή δεν είναι κακή ιδέα!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φούλη μου μόλις
τελειώσαμε είχα γίνει
αλοιφή για κάλους σου λέω!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάρα

Βιοτέχνες ευχαριστώ πολύ!
Απόλαυση σας λέω!
Σούπερ ήτανε
Φιλιά πολλά

Μάγε μου εμένα λες;;;
Χα χα χα χα χα χα
Καλά! Χα χα χα χα
Ευχαριστώ
Φιλιά πολλά

Αγαπητέ Ionn πάνε τα πουλιά
Πετάξανε! Το μόνο πουλί που
έχω για την ώρα είναι αυτό το
παλιοσπουργίτι του Αρκά!
Χα χα χα χα
Κρίση λέμεεεεε
Φιλιά πολλά

Δραπέτη απάντησα παραπάνω!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σμουατς στα μούτρα σας

D.Angel είπε...

Ζουζού μου για τα tattoo λες
ή για το μασάζ;;;;
Στο studio που δούλευα
τα κάναμε! Φιλιά πολλά
και καλό απόγευμα
Σμουατς

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Kαλα, με εκανες κι εσκασα στα γελια χα χα


ΥΓ Ουτε που καταλαβα τι μου ειπες στο μπλογκ μου , θα ειναι μαλλον απο τη ζεστη χα χα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Πως πέφτουμε σε νιρβάνα; Θέλω μια πιο εμπεριστατωμένη ανάλυση.
Και όταν πέφτουμε σε αυτή την κατάσταση αφήνουμε τα πτηνά, κοινώς πουλιά να οργιάζουν; Ή μας συνοδεύουν;

Walking in vain είπε...

Εμένα τώρα γιατί μου φαίνεται "σικέ" η φωτογράφηση; :)
Καλό καλοκαίρι, καλό βράδυ

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Αχαχαχαχαχα βρήκες ήδη τη λύση βλέπω!!:))))))))))))))

D.Angel είπε...

Ρίκη μου πολύ χαίρομαι!
Υ.γ Αστο να πάει το σχόλιο,
γιατί δεν θα συνεννοηθούμε ποτέ
και θα νευριάσω! Φιλιά πολλά

Τ αφήνουμε όλα βρε Χριστόφορε!
Ελεος...τι με ρωτάς τέτοιες ώρες;
Χα χα χα χα Δεν μπορώ να σου απαντήσω είμαι στη στάση του λωτού και κάνω OHMmmmmmmmmmmmmm
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Walking in vain δλδ;;;;;
Σικέ δεν είναι έτσι κι αλλιώς
αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς!
Τες πα!Ας περάσει αυτό το δεκαήμερο του Ιουλίου ρε γμτ!
Οι σκορπιοί έχουν πρόβλημα επικοινωνίας λέμε!
Φιλιά πολλά

Ευρυνόμη μου δεν υπάρχει
άλλη λύση!Χα χα χα χα
Νομίζω πως κάνω διακοπές λέμε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

matriga είπε...

Γεια σου, απίθανη φιλενάδα!

Τι μας λες τώρα; Αφού περνάς σαν αρχόντισσα!! Γιατί να μας υπολογίζουμε τα post καλοκαιριάτικα;
Κρίση με πιάνει κρίση, μας έγραψες,
αλλά τον Μακρόπουλο τον ξέχασες!! χα χα χα
Έλα φέρτε γαρδένιες πάλι ;)

http://www.youtube.com/watch?v=-s_eczCO4Z8&feature=related

D.Angel είπε...

Ε όχι κι έτσι βρε συ Μαράκι!
Είπαμε!!! Ο Μακρόπουλος είναι
σε άλλο μαγαζί! Εγώ κάπου απέναντι
βρισκόμουνα! Χα χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα

Αλλος για τη βάρκα μας!!!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
και....
keep walking ;)

Osiris είπε...

Νιρβάνα;;;

http://www.youtube.com/watch?v=pkcJEvMcnEg

Καλημέρα Angel.
Και πολύ καλά έκανες!
Απογείωση το μασάζ.
Σου εύχομαι να συνεχίσεις να περνάς το ίδιο όμορφα (αλλά και καλύτερα), μέχρι να έρθει η ώρα για... ρακί! ;)

Cya

efi είπε...

Εμένα περισσότερο μου άρεσε το άραγμα στην παραλία...φοβερό!
Α και τα τατού φυσικά :)

Marianna είπε...

Μα καλά δεν μου το έλεγες τόσο καιρό? Έχω θαυματουργά χέρια, αν και στην δική σου περίπτωση θα προτιμούσα το μασάζ που κάνουμε για αδυνάτισμα. Έχεις να φας μπάτσες πολλές, μουαχαχα.
Μουατς κακίστρο!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Εγώ έχω μασέρ στο σπίτι χαχαχαχ .....ευτυχώς γιατί θα'χα γεμίσει κόμπους παντού :)))

φιλιά και την καλημέρα μου

D.Angel είπε...

Lithium εεε;;;
Γουάου! Απαιχτο!
Πειρατή μου σ ευχαριστώ πολύ!
Θα το φροντίσω!
Σίγουρα!
Φιλιά πολλά
Καλημέρεςςςςς

Efi μου εμένα να δεις!
Χα χα χα χα χα
Καλημέρες!
Πολλά φιλιά

Μαριάννα μου
κι εγώ σ αγαπάω λέμε!
Μαρήηηη είπα εγώ τπτ
που την έκανες πάλι 3ήμερο;;;
Τι ήθελες να κάνω;;;;Εεεε;;;;;
Καφέεεεεε
Τώρα ξύπνησα πάλι!
Σμουατς
Καλημέρες

Και λοιπόν
ευτχώς δεν λες τίποτα :)
Καλημέρεςςςς
Πολλά φιλιά

Lilith είπε...

Πάντα τέτοιες Νιρβάνες σου εύχομαι, Αγγελάκι μου!
Έχω κι' εγώ μία εδώ αλλά έχει chocolate chips μέσα. Πειράζει; :)))
Το τραγούδι πολύ όμορφο.

Φιλιάαα!!!

Iανος είπε...

βρε τι κακοπέραση είναι αυτή...
Ένα δάκρυ έτρεξε απο το ένα μου μάτι όταν είδα πως σε κακομεταχειριζόταν ο κύριος στην φωτογραφία...
Να ξέρεις οτι συμπάσχω μαζί σου! :)
Άντε φιλιααααααα!!! :)

IonnKorr είπε...

Από το blog της Βάσσιας
Ωραία η φωτό ωραίος και ο Μάλαμας
Τα υπόλοιπα θα τα σχολιάσουν οι επόμενοι....


Καλά εσένα σου την φυλάω!!!
χα..χα..

D.Angel είπε...

Λιλιθάκι μου σ ευχαριστώ πολύ!
Μπαααα κι αυτό το Νιρβάνα καλό είναι!
Το ξέρεις πως είμαι λάτρης της σοκολάτας! Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ιανέ μου σ ευχαριστώ πολύ για
την κατανόηση και την συμπαράσταση!
Να ξέρεις πως το εκτιμώ αυτό!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

IonnKorr
μην είσαι ζηλιάρης λέμε!
Είμαι σε νιρβάνα δε βλέπεις
Τι με βάζετε και σχολιάζω
δύσκολα θέματα;;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Από μικρό κι από τρελό είπε...

ζηλεεευωωωωωω!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα χα
Καλώς την!
Φιλιά πολλά
D.A

Morgana (Ευρυνόμη) είπε...

Ευχαριστώ για την καλησπέρα γλυκιά μου και σου την αναμεταδίδω ;) Είσαι ακόμα σε νιρβάνα.....από το μασάζ?;) Αλήθεια πότε θα την κάνεις λες προς Κρήτη μεριά?

Artanis είπε...

Μια τέτοια παραλία χρειάζομαι κι εγώ...ΜΟυ έπεσε βαρύς ο χειμώνας φέτος στη ΝΖ, θέλω καλοκαίρι ΤΩΡΑ!!!
(γκρρρρρρρρρρρ)

Το πούρπουλο τί κάνει;

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Ζηλεύω να το πω....
σκάω απ' τη ζήλια μου να το πω καλύτερα...

που θα πάει όμως καμιά κρισούλα κάπου θα μας πετύχει κι εμάς :-)))!!!

φιλιά!!!!

Η τρελή είπε...

Πολλά σμουτς ....και να ξέρεις ότι πολύ σε ζηλεύω!!!!
Καλημέρες

50fm είπε...

Είναι και δική μου ψυχοθεραπεία το μασαζάκι,γλυκό μου κοριτσάκι!
Σε βρίσκω μια χαρά!
Φιλάκια!

Bitch είπε...

Καλημερα.
Ειμαι ακομα και θα ειμαι για παντα
γεματω απο της εικονες της Κρητης.
Σε φιλω πολλη. Και να περασεις
(χωρις αμφιβολια) ομορφα!!

you may say i'm a dreamer.. είπε...

1)Mη μιλάς για κρίση,τώρα που πάω να χαλαρώσω!
2)Κακοπερνάς πουλάκι μου,ε;;;Σε είδα σε είδα!
3)Ψυχοθεραπεία το μασάζ;;Καλοοοοό!Θα το λέω κι εγώ,μιας και βλέπω ότι πιάνει!Χα χα χα!
Φιλάκια και κόψε τον Μακρόπουλο!

D.Angel είπε...

Morgana μου το εισιτήριο
λέει 7 Αυγούστου!Χα χα χα χα
Είμαι καλά! Χαλαράααααα
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ που πέρασες! Σμουατς

Αρτανις μου υπομονή!
Το μικρό μας είναι μια χαρά αλλά
έχω πάλι προβλημα! δεν ξέρει να φάει μόνο του και όποτε πεινάει φωνάζει!Σημερα το βάλαμε μαζί με ένα άλλο μικρό μπας και μάθει! Ακόμα στο χέρι το ταίζω! Φιλιά πολλά Σμουατς

Μια φορά κι έναν τρελό
στο εύχομαι από καρδιάς
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Να σαι καλά!

Τρελή μου είναι να σου κάτσει!
Αν βρεθεί μασέρ σε κάποια παραλία
μην τον αφήσεις να σου φύγει!
Θα χάσεις!
Φιλιά πολλά Σμουατς

Ολγάκι μου εσύ
με καταλαβαίνεις!
Αχχχχχ....
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Bitch αυτό το μέρος
είναι μαγικό!Το χω ξαναπεί!
Εύχομαι πάντα να γεμίζεις εικόνες!
Πάντα! Φιλιά πολλά

Dreameraki μου
συμφωνούμε σε όλα!
Μακρόπουλο όμως εγώ
ΠΟΤΕ λέμε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκό μου κακιασμένο