3.6.10

Welcome to the jungle

Αλλος για τη βάρκα μας! Στο προηγούμενο ποστ, είπα στον ψυχαναλυτή μου, ότι θα πάω στη συναυλία του Jean Michel Jarre και με άκουσε προσεχτικά! Το είπα και σ εσάς, αλλά απ ότι είδα... χεστήκατε! Ολοι με τον Ντούρο ασχολείστε από προχθές! Γι αυτό κι εγώ, δεν θα σας πω πως πέρασα......Ούτε βιντεάκι θα σας βάλω για να μάθετε! Γουστάρω ν ακούσω Guns N Roses τέρμα και να τα σπάσω όλα απόψε! Δώστε βάση στο τραγουδάκι, είναι συμβολικό! Μη γελάτε ορέ. Με λένε Angel και είμαι καλά! Το πε κι ο γιατρός (που μεταξύ μας, γυαλίζει το μάτι του) Αχχχ Ντούρος
Οπως καταλάβατε, νέα δεν έχω! Κάτι τύποι με λευκά κουστουμάκια -με μακριά μανίκια- με κυνηγάνε τελευταία, αλλά τους ξεφεύγω! Εμπρός καλοί μου αναγνώστες! Δείξτε μια α κατανόηση. Με χτύπησε η ζέστη κατακούτελα (και όχι μόνο). Oxygene δεν έχει! Τα χω πάρει και μου τελείωσαν κ τα χάπια! Πάρτε το άσμα κι αν δεν σας αρέσει "Να φύγετε, να πάτε αλλού". Οχουυυυυυυ


ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟ

27 σχόλια:

AERIKO είπε...

χαχαχα... ατυχησες..!! Δεν το κουνιω απου παε..αν δε δω όλους τους τρελλογιατρους να αποκουζουλαινονται.

ΔΩΣΕ...!!! :))

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τι τύποι με άσπρα κουστουμάκια δηλαδή σε κυνηγάνε; Να το προσέξεις.Στείλε τους σε μένα. Θα τους τακτοποιήσω.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Τύπους με άσπρα Αγγελική
δεν πρέπει να φοβάσαι
τα αγγελάκια του θεού
θα είναι να θυμάσαι.

Μα όποιοι κι αν είναι σίγουρα
αυτοί θα φοβηθούνε
τη ζόρικια τη Κρητικιά
από κοντά αν δούνε.

matriga είπε...

χα χα χα
Οxygene περιμέναμε... και ήντα μας έβαλες; lol

Να για να μάθεις να μην μας τάζεις, δες τι σου φύλαξα τώρα Αγγέλω μου γλυκιά. Μαζί θα μας μαζέψουν οι άνδρες με τα άσπρα ;)

Άντε α λα φουμέντο και μαστουριόρε με τε γκομενέτε ο ντεκέ
και οι αγγέλω πατημέντο, φλόκο ντ' αργιλέ.

http://www.youtube.com/watch?v=wUocRMVvzkM

Παλαβιάρικα φιλάκια!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Ζήλεψα -είμαι κι αγοράκι και δεν κάνει :P- που πήγες στον Γιαννάκη! (Από τη..Ρι[χ]άνα, χίλιες φορές καλύτερος!)

bear είπε...

Ου να μου χαθείς δεν ντρέπεσαι.
Πήγες στην συναυλία;;;;;;;
γκρρρρρρρρρ

post2.soo είπε...

Λολ διακρίνω μια παραφροσύνη. Χμμμ οι τύποι με τα λευκά κουστουμάκια μήπως είναι οι νοσοκόμοι του ψυχιατρείου?:pp
Περισσότερη κατανόηδη δεν μπορώ να σου δείξω γι'αυτό και εγώ ΦΕΥΓΩ! Πάω άλλου!
Τυχαίο??? Δεν νομίζω

D.Angel είπε...

Αερικό μου
πολύ χαίρομαι που μου
συμπαραστέκεσαι!Χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Χριστόφορε καλώς σε!
Να σου τους πακετάρω;;;;
Χα χα χα χα χα
Εκείνο το μαστίγιο ακόμα το χεις;;;
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ

Σύντεκνε καλώς σε!
Ε, για να το λες, κάτι θα ξέρεις
παραπάνω ;) Χα χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες μαντινάδες! Αψογος
Φιλιά πολλά

Μαράκι μου δεν φταίω καλέ
Μου πήρε τα μυαλά ο Ντούρος λέμε!
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

Μοσχαράκι μου τσώπα
μην ζηλεύεις! Την επόμενη θα σε πάρω μαζί μου! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλό μου!
Σμουατς

Αρκούδε μου
καλά το λέω εγώ πως μόνο ο
ψυχολόγος μου με άκουσε προσεχτικά!
Ο νους σου στον Ντούρο κι εσένα ε;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Σμουατς

post2.soo μα....
γιατί το λες αυτό εεεε;;;;;
Χα χα χα χα χα Τυχαίο;
Δε νομίζω! Χα χα χα χα
Είσαι θεά!
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Είδατε τι ωραία που επικοινωνούμε;;;;
Σήμερα θυμηθήκατε τον Jean Michel Jarre!

Αντε βρε...και αύριο να θυμηθείτε
να σχολιάσετε τους Guns N Roses

Χα χα χα χα

ΚΑΛΑ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ...

ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΡΚΑ ΜΑΣ

Σμουατς σε όλους

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Βρε εγω το εχω καταλαβει εδω και καιρο πως κατι παει στραβα ....ανημενε, και τωρα που θα ερθω θα σε ισιωσω εγω με τη χαχαλοβεργα χα χα χα


Σμουατς και στα δικα σου μουτρα

D.Angel είπε...

Βοήθεια γιατρέεεεε
Δέχομαι απειλέςςςςςς
Χα χα χα χα χα χα χα
Σμουατς πολλά στα μούτρα σου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

χα χα χα χα

αν φωναζεις για να σε γλιτωσουν απ τα χερια μου, δε γλιτωνεις καημενη στο Λευκα Ορη να γλακας, ειναι να μη το σκεφτω
χα χα χα χα

Iανος είπε...

GUNS N ROSES!!! Οπως καταλαβες χαρηκα!!! :))
Α και ακου να σου πω εσυ μας εχωσες τον Ντουρο στην μαπα με κατι ΑΧΧΧ Ντουρος!!! Και κατι που εχει που σου θυμιζει τον Ρομπυ Γουιλλιαμς και αλλα τετοια...Μην πας να μας βγεις και απο πανω τωρα! Αντε φιλια στα μουτρα!Πολλα!!! ;) :)))

Osiris! είπε...

Αυτός ξέρεις ποιος είναι;
Ένα κορόϊδο που γράφει τραγούδια για τον Ντούρο!

Μπούχαχαχαχααα :)))
Α Χάχαχαχαα

Χ Ω Σ Τ Α Α Α !!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Guns N Roses!!! καλοί!!! αλλά και ο
Jean Michel Jarre,απίστευτος!!
Πολλά φιλιά...

D.Angel είπε...

Καλημέραααααα

Δεν πάτε καλάαααα ρεεεεεεε

Χα χα χα χα χα χα χα

Φιλιά στα μούτρα σας!

Χώστε τα όλοι

Ετσι

Ντού από παντού!

Χα χα χα χα χα χα

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Jean Michel Jarre έχω να ακούσω,χμμμ ...δε θυμάμαι πόσα χρόνια!!!!!

χχχ

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Εκτός του ότι έχω πεθάνει στα γέλια με όοοολο αυτό και με τα σχόλια των παραπάνω!Δώσε βάση στο δικό μου,γιατί είναι το πιο ωραίο από όλα-ναι,ναι,αυτό που σου λέω εγώ!
Η τρέλα είναι ζωντάνια ρε χαζούλι!Αρκεί να μη κρατάς κανένα σουγιά και να μην ακούς φωνούλες να σου μιλάνε!Χαχαχαχαχ!Οπότε πες τους,αν θέλουν πόλεμο-θα τον έχουν!Σηκώνω μανίκια από τώρα κι ας είμαι κοντορεβυθούλα!Το τραγούδι δεν μπορώ να πω ότι μου έκανε κάτι-μ'αγαπάς και χωρίς αυτό,ε;-,αλλά για τη κατάσταση σου είναι ό,τι πρέπει!Κατανοούμε και συμπάσχουμε!Θα πω της Ρίκης να σου ρίξει και μία από μένα!Μόνο έννοια σου,που λέτε και εδώ χάμε!!Χαχαχαχα!
-Αυτή η οικειότητα αρχίζω να τη γουστάρω πολύυυυυυυυυυυ λέμεεεεεεεε-

D.Angel είπε...

Και λοιπόν
δεν είσαι η μόνη!
Κι εγώ είχα καιρό ν ακούσω
αλλά δεν ήθελα να το χάσω!
Φιλιά πολλάααααα

Dreameraki
αυτές τις μέρες
εχω ρίξει ΤΟ γέλιο!
Μιλάμε απίστευτο όμως!
Δεν ντρέπεσαι μαρή;;;;
θα με χτυπήσεις κι εσύ με τη
χαχαλόβεργα;;; Χα χα χα χα χα
Να σκάσετε ζηλιάρες!
Χα χα χα χα χα χα
Ζηλεύετε που ζω στον κόσμο μου!
Χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ για τη συμπαράσταση
μεγαλόψυχο Dreameraki
Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςς

Miss Pink είπε...

αυτοί οι τύποι με τα ασπρα που σε κυνηγούν μοιάζουν καθόλου με τους χορευτές του Αλκαίου???
όχι για να καταλάβω απο που προήλθε όλο ετούτο :ΡΡΡΡ
φιλιαααααααααααααααα
τρελαααααααααααααα

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
Αλλος για τη βάρκα μαςςςςςς
Φιλιά πολλά
Σμουατς

Bitch είπε...

Welcome to the jungle? Not bad
my dear!
Makiaaaa.

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Γέλα γέλα!Έτσι!Τέτοια να ακούω!!!!
Φιλάκια πολλααααααά!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

ποιός είναι αυτός ο Ντούρος ρε παιδιά; ...o γιατρός?
αχαχούχααα ... χάνω επεισόδια
είν' τυχαίο?

Εγώ σου τά'λεγα φιλενάδα ohhhhmmmm και μαλακίες τούμπανα ... πάρε το χαπάκι σου και τελείωνε :p

D.Angel είπε...

Bitch καλησπέρα!
Καθόλου κακό!
Χα χα χα
Καλό Σ/κ γλυκιά μου

Dreameraki σμουατς
:)

Τεμαχιστή μου
δεν νομίζω! Χα χα χα χα χα
Με τις χούφτες σου λέω!
Χα χα χα χα χα

Φιλιά πολλά στα μούτρα σας!
Σμουατς

Μια φορα κι εναν τρελο... είπε...

Η αλήθεια είναι ότι με τον Ντούρο κάτι έχασα κι εγώ...θα μου πείτε για να μην κλαίω;
Όσο για τα ανθρωπάκια - αυτά ντε με τα άσπρα - τι να σου πω αγγελάκι μου... κολλητάρια κοντεύουμε να γίνουμε!

D.Angel είπε...

Μια φορά κι έναν τρελό
μια επίσκεψη στο προηγούμενο
ποστ θα σε κατατοπίσει!
Αυτό με τα ανθρωπάκια
είναι τυχαίο;;;
Δεν νομίζω
Χα χα χα χα
Καλημέραααααα