20.6.10

To μέγεθος κάνει τη διαφορά

Παράκρουσης συνέχεια!
Το μέγεθος του πακέτου που διαθέτεις, βοηθάει να κάνεις πάρτι
ακόμα και στο Αβέρωφ...


Κι εμείς όλοι οι υπόλοιποι, που δεν έχουμε το ίδιο "μέγεθος",
τραβάμε κουπί....


Μιας και μιλάμε για μεγέθη, το μεγαλύτερο θετό πτηνό μας,
ζει ακόμα! Το άλλο μας άφησε χρόνους! Εχει ξεπεταχτεί, την τρέλα
μου μέσα και φωνάζει όταν πεινάει! Συνεχίζει να ναι κακάσχημο...




Δεν βρήκα εισιτήριο για Aerosmithhhhhhhh κλαψ :(
Μόνο 3000 εισιτήρια είχαν με 50 euro και δεν είχα καμία διάθεση
να δώσω περισσότερα, για να πάω μες στη ζέστη να τους ακούσω
στο Καραϊσκάκη, (από απόσταση και όρθια) 200 euro θένε για VIP



3000 μόνο εισητήρια με 50 euro σ ένα γήπεδο με 34000 καθίσματα!
Βάλε και την κλήση που θα φάω για παράνομο παρκάρισμα...
ως συνήθως! Αυτό εννοώ όταν λέω, πως το μέγεθος κάνει τη διαφορά!
Πάλι εκεί το μυαλό σας!
Ντροπή λέμε

Υ.γ Τυχαίο; Δε νομίζω!
Ευχαριστώ πολύ... γειά σας.

42 σχόλια:

IonnKorr είπε...

Δεν μας φτάνει που μέχρι τώρα ασχολούμασταν με το πουλί σου άντε τώρα να ασχοληθούμε και με το μέγεθός του.
Με το δικό μας τελικά να δούμε ποιός θα ασχοληθεί?
χα..χα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άντε βρε με το καλό να γίνει 20 πόντοι, το πουλί σου!!!
μ αρεσει που την κλήση την εχεις σίγουρη!!!

D.Angel είπε...

IonnKorr καλησπέρα!
Τι να σου πω; Δεν ξέρω!
Πάντως το πουλί έγινε μεγάλη
φίρμα (50φεύγα σχόλια) κι είπα
να πάρω λίγη απ τη δόξα του!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φούλη μου καναρίνι είναι μαρήηηηη
Χα χα χα χα χα χα
Την κλήση την έχω στο τσεπάκι!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

globalgreek είπε...

έβαλα το 58 κάτω, γιέεεε, φίρμα! εγώ τι να πω που το δικό μου (ο μαξ) τρώει μακαρονάδες και μπριτζόλες και χέζει κάθε 20 λεπτά ούτε ελέφαντας να ήταν... Το χέσιμο πάει αναλογικά με το μέγεθος κατάλαβες!

Iανος είπε...

Tι να σου πω βρε?Οι τιτλοι των αναρτησεων σου οσο πανε και ξεφευγουν...
Να σου πω σταματανε εδω οι αναρτησεις του πουλιου η ειναι τριλογια; χαχαχα...Φιλια στα μουτρα...;) :))

Creep είπε...

Α, τουλάχιστον δεν ήμουν η μόνη που όταν διάβασα τον τίτλο μου φάνηκε πονηρό. :Ρ
Τσάγιααααααα

Naturedigital είπε...

Πολλοί λεν πως το μέγεθος
δεν έχει σημασία
μα κείνοι απου νοιάζονται
του δίνουνε αξία.

Το καλυβάκι του φτωχού
είναι μικρό στο μάτι
δεν φτάνει για να συγκριθεί
με πλούσιου το παλάτι.

Καλό βράδυ
Κωστής

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Kοπελιά τη μία με το πτηνό ανά χείρας,την άλλη με το μέγεθος,βάλε και τους 40 βαθμούς,ε δε θέμε πολύ!!
1)Για το Αβέρωφ ασχολίαστο,τι να πω!Άσε που περισσότερο μου κάνει ζήλια,παρά ότι καψώθηκαν ξαφνικά όλοι για την εθνική κληρονομιά!Έλεος,εδώ μέχρι χθες παζάρευαν άλλα κι άλλα,το Αβέρωφ τους συγκίνησε;;
2)Μη χολοσκάς για τη συναυλία,από του χρόνου θα τα πουλάνε στα 10 ευρώ,θα δεις!!
3)Πειράζει από την εικόνα του πτηνού ανά χείρας πρόσεξα το ταττού;;
Φιλάκια!!!

matriga είπε...

Ε.... πάει ο κόσμος χάλασε! τσ τσ τσ
Nα υποκύπτεις και συ στο δρόμο της δόξας του πουλιού;;
Εμπρός στο δρόμο της δόξας του πουλιού star! lol

Φιλάκια πολλά!

Y.Γ. Αναρωτιέμαι μήπως κάποιος φούρνος γκρέμισε ή να φταίει η ζέστη; χα χα

D.Angel είπε...

globalgreek καλησπέρα
είναι γιατί το μέγεθος κάνει
τη διαφορά! Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ιανέ μου δεν ξέρω!
Εξαρτάται απ την απήχηση
που θα χει!Χα χα χα χα χα
Απ το κακό στο χειρότερο έτσι;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Creep μου
καλησπέρα!
Μην ανησυχείς καθόλου!
Ολοι το ίδιο σκέφτηκαν!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Κωστή μου άψογος!
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα
κι από μένα! Φιλιά πολλά

Dreameraki μου
έχεις απόλυτο δίκιο!
Respect....Δεν φταίω εγώ!
Η ζέστη που με κάνει κ
παραλογίζομαι! Χα χα χα χα
Αυτό με τα εισιτήρια το
πιστεύω κι εγώ! Υπομονή
και θα δούμε!
Το tattoo μου έκλεψε την παράσταση;;; Χα χα χα χα χα
Ευχαριστώ
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδααααααα

Μαράκι για τα σίδερα λέμε!
Χα χα χα χα χα χα
Μπααααα ο φούρνος στη
θέση του είναι ακόμα!
Η ζέστη φταίει για όλα!
Χα χα χα χα χα
Καλησπέρες κ φιλιά πολλά

monahikoslikos είπε...

Έτσι είναι Αγγελική μου "άλλοι έχουν παπόρια κι άλλοι έχουν ...παπάρια".
(το διάβασα δεν είναι δικό κου)

D.Angel είπε...

Χα χα χα
Λύκε καλως σε!
Και μέντολες που λέει κι ο Γεωργίου
ποιοί έχουν;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Καλή εβδομάδα

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Κάποια στιγμή περιμένω να ακούσω τι σου είπε η κυρία συγγραφέας μας για με!!Το ότι αναφερθήκατε σε μένα δηλαδή το έχω σίγουρο,περνάω αμέσως στο παρασύνθημα!Χαχαχχαχα!Φιλάκια!

D.Angel είπε...

:ρ :ρ
Δεν μιλήσαμε καλέ κοπελιά!!!
Δεν προλάβαμε!
Σμουατς

you may say i'm a dreamer.. είπε...

Καταρρακώνεις την εγωκεντρική φύση μου!!!!Κάτσε να τη δω και θα τα μάθω όλα εγώ ο Σα'ί'νης!!
Ευχαριστώ πολύ..γειά σας!!

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα
Καλώς!Θα αναμένω στο ακουστικό μου!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Καλή εβδομάδα
Σμουατς

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

εν μας φτάνει που μέχρι τώρα ασχολούμασταν με το πουλί σου άντε τώρα να ασχοληθούμε και με το μέγεθός του.


Χα χα χα χα χα χα χα

Αυτο.....

bear είπε...

Από τον τίτλο της ανάρτησης νόμισα ότι θα μίλαγες για μένα. χαχαχαχα

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

καλα,.ελιωσα με την αναρτηση
αλλα και μετα σχολια..
αχαχαχααχαχαχα..ελεοοοος..
ξεραθηκα...

τωρα ως προς το μεγεθος
τι να σε πω
εξαρταται πως το κουμανταρεις το βαπορο..αυτοι ξερουν προφανως
ομως στο παρκαρισμα λιγο τα κανανε μπαχαλο..
ας το παρκαρανε διπλα στο Χιλτον
αφου ειναι για δεξιωσεις..P

μακια Αγγελακι..:)

Marianna είπε...

Τα τυρογαριδάκια τα ξέρεις? Έχεις δοκιμάσει ποτέ? Μουαχαχα
Λίγα με τον Πούλη μαρή, που θα το πεις κακάσχημο! Με προσβάλλεις σαν μελλοντική νονά του.
Να σου πω, εσύ έλεγες ότι δεν έχεις λεφτά για Rock Wave και θες να πας Aerosmith? Καλά σου φίλη, καλά λέμε!
Κακιά ε κακιά
Φεύγω, πάω άλλου, θύμωσα...
Πάρε και ένα φιλί για να μην λες:-p

D.Angel είπε...

Ρίκη μου
σε παρακαλώ!Μην πληγώνεις το
πουλί μου λέμεεεεεεε
Χα χα χα χα
Καλημέρες, φιλιά πολλά

Bear χα χα χα χα
Καλημέρες πουλί μου!
Φιλια πολλά

Μάκια Καλυψώ μου!
Δεν μπορώ να πω!
Ενα δίκιο το χεις!
Φιλιά πολλά και
καλημέρεςςςςς

Μαριάννα μου
είσαι πολύ στριμμένο
παιδί τελικά! Σου είπα
εγώ ότι πήγα Aerosmith
Πουθενά δεν πήγα!
Παλιονονά Ε παλιονονά!
Καλημέρα Κακιασμένο!
Φιλιά στα μούτρα σου

Lilith είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνετε όλοι έτσι με το Αβέρωφ...
Δεν μπορεί δηλαδή το κορίτσι να χαρεί τον γάμο του;;;
Μια φορά παντρεύεται κανείς (λέμε τώρα...)! :)))
Το γλυκούλι "κακάσχημο" βλέπω ότι δεν το βάζει κάτω! Μπράβο!
Λυπάμαι πολύ για το αδελφάκι του...
Όσο για τους Aerosmith...
Πάλι κακιασμένη σε βρίσκω Αγγελάκι μου!
Τόσο κόπο θα κάνουν τα παιδιά να έρθουν μέχρι την Ελλάδα!
Να μην βγάλουν και κάτι; :)))

Φιλιά!!!

Miss Pink είπε...

παρακαλώ να το μετράτε καθημερινώς..
μη και χάσουμε κανα πόντο :ΡΡΡΡ

Roadartist είπε...

Panakriva!!!!!

Τάσος είπε...

Θα σου έλεγα "του πουλιού σου το χαβά.." αλλά μάλλον θα σου πω "του μεγέθους σου το χαβά.."
Άντε τρελλοκρητικιά..
Όσο για τους φραγκάτους, εμάς τους ονειροπαρμένους, δεν μας λείπουν τέτοια, έτσι δεν είναι ;
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα..

Bitch είπε...

Την αλλη φορα Aerosmith!!!
Πολυ κριμα γαμ...!
Θα ξαναρθουνε...,
που θα παει?
Φιλια..!

D.Angel είπε...

Lilith μου καλησπέρα
και καλή εβδομάδα!
Μα στο Αβέρωφ;;;
Χάθηκε το ακρωτήρι, τα αστέρια
Τόσα μαγαζιά κλείνουν με τέτοια κρίση!Τς τς τς τς
Είδες το πτηνό μας;
Ακόμα δεν βγήκε απ τ αυγό
και φωνάζει! Μες στα νεύρα είναι
κι αυτό! Χα χα χα χα
Οσο για τους Aerosmith
Ε εντάξει, πρώτη φορά στην Ελλάδα το καταλαβαίνω να τσιμπήσουν τα εισητήρια! Αλλά Από 60-200 euro είναι πολλά για 2 ώρες στο Καραισκάκη! Ασε που την είχα πατήσει έτσι με τους Scorpions κ
δεν φαινόντουσαν σ αυτό το γήπεδο!
Τες πα! Φιλιά πολλά
Σμουατς

Miss Pink έννοια σου
κι έχουμε το νού μας!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Roadartist μου
τι να σου πω! Κι εμένα
πολλά μου φαίνονται για τους
παπούδες της ροκ....και στο Καραισκάκη! Δεν ξέρω!
Φιλια πολλά γλυκιά μου

Τάσε μου έτσι είναι!
Οχι ότι θα με χάλαγε να είχα
μερικά δις αλλά είναι οκ
Βολεύομαι και με το μισθό μου!
Τα καλύτερα άλλωστε, δεν αγοράζονται! Φιλιά πολλά

Bitch θα ζούνε μέχρι του χρόνου;
Τι κακιά που είμαι! Χα χα χα
Θέλω να πιστεύω πως θα έχουν
ξεκαβαλήσει μέχρι τότε!
Φιλιά πολλά κ καλή εβδομάδα

50fm είπε...

Γειά σου γλυκιά μου με τα ωραία σου!
Τυχαίο;
Δε νομίζω!
Φιλιά!

korallenia είπε...

Έχουμε την αίσθηση ότι μετράει πολύ το μέγεθος…δεν είναι έτσι όμως…ένας μύθος είναι και αυτός…
Καλή βδομάδα Αγγελάκι μου!
Πολλά φιλιά!

D.Angel είπε...

Ολγάκι καλωσόρισες!
Ούτε εγώ νομίζω!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Κοραλλένια μου
κάπως έτσι!
Τες πα!
Καλωσόρισες
Δεν ρωτώ πως πέρασες!
;) Φιλιά πολλά

ΜΑΓΟΣ! είπε...

ειναι πολλα τα λεφτα Αρη ...καλησπερα!

Marianna είπε...

Χέθου μαρή που θα με πεις στριμμένο!
Αυτό μας έλειπε να πήγαινες μουαχαχα
Βλαμένο ε βλαμένο!
Μουατς
Α περιττό να σου πω ότι δεν μου αρέσουν οι Aerosmith! Χέστηκες ε? μπουχαχα

D.Angel είπε...

Μάγε μου ναι!
Είναι πολλά (και δεν με λένε Αρη)
Χα χα χα χα χα χα
Καλησπέρες

Μαριάννα μου
κι εγώ σ αγαπάω λέμε!
Χα χα χα χα χα
Σμουατς

Υ.γ Αποφάσισες να μαζευτείς;
Αντε μαρή βάλε κάνα ποστ
που κάθομαι και βλέπω γατιά
τ ανάσκελα!Χα χα χα χα χα

Marianna είπε...

Ρε βαριέμαι την ζωή μου.
Δεν είμαι καλά, καθόλου καλά και αυτή τη φορά είναι τυχαίο!
Θ'αυτοκτονήσω...
Δεν την παλεύω λέμε ουά
Να βάλεις εσύ ποστ, εγώ ξεκουράζομαι γκρρρ
Μου φαίνεται πως έχω εξαντλήσει όλα τα θέματα περί ομορφιάς. Τι άλλο σκατά να γράψω, μου λες?!
Λίγα με τα γατιά ε! Μην τα φέρω όλα εκεί και αντί για yoga, σου κάνουν kung fu:-p

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
Κοριτσάκι μου ohmmmm
Κι εγώ βαριέμαι ελεεινά
και στα tattoo
τα έχω αναλύσει όλα...
Τες πα! Ξέρω γω;
Μάλλον χρειάζεσαι διακοπές!
Τα γατιά σου είναι σε νιρβάνα τώρα!
Χα χα χα χα χα

Marianna είπε...

χαχαχα ούτε το Ohmm δεν με σώζει τώρα.
Μάλλον όλοι μας θέλουμε διακοπές ή έστω κάτι διαφορετικό!
Τα γατόνια μου είναι πάντα σε νιρβάνα. Αφού φαντάσου πως ακούνε Nirvana όλη μέρα μπάχαχα
Ακόμα να στείλω την φώτο, φαντάσου σε πόσο ελεϊνή κατάσταση είμαι. Παρακμή γκρρρ

D.Angel είπε...

Βιαζόμαστε;
Δεν βιαζόμαστε!
Χαλαράαααα
Χα χα χα χα
Σμουατς κ πάλι

Osiris! είπε...

Χαίρομαι πολύ που το ένα στα δύο πουλιά, ζει και βασιλεύει.
Ε... έτσι είναι. Δεν χωράμε και όλοι σε αυτόν τον κόσμο.
Να ρωτήσω κάτι; Μήπως η σύριγγα με το φαγητό του άλλου έτυχε να έχει τίποτα μέσα; Λέω τώρα... :)))

Εύχομαι να τα καταφέρει ο ήρωας να το μαγαλώσει στο τέλος και να σου μπει το πουλί του στο μάτι. :P

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Στο μέγεθος η διαφορά
ναι το γνωρίζουν όλοι,
Οσοι δεν έχουνε καρδιά
έχουνε πορτοφόλι.

Πασχίζουν με τα χρήματα
πολύ ψηλά να φτάσουν,
όμως το ξέρουν δεν μπορούν
όλα να τ΄αγοράσουν.

D.Angel είπε...

Οσιρη
Χα χα χα χα χα
Κακιασμένε! :Ρ
Καλημέρες

Φάνη μου έγραψες πάλι!
Καλημέρεςςςςςς

Φιλιά πολλά στα μούτρα σας

apinkdreamer είπε...

καλησπερα σχεδον συνονοματη!πολυ ομορφο το μπλογκ σου κι ακομη πιο ομορφη η τεχνη σου!!!γελασα πολυ με την αναρτηση σου!!!!

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά